Mieheni meni taas yksin kapakkaan

15 vuotta naimisissa

Alkaakohan 50-villitys vaivata kun pitää yhä useammin päästä viihteelle? Tänään aloitti viinin juonnin jo kahdelta iltapäivällä ja arvasin että illalla taas alkaa poltella. Sentään tänään kysyi minuakin ajoissa mukaansa, mutta kun oli pullollisen viiniä jo yksin juonut ja arvasin että ehtii juoda vielä pari kaljaa siihen päälle, niin eipä huvittanut lähteä mukaan. Kun on humalassa ja minä olisin lähtiessä selvinpäin, niin riitahan siitä olisi helposti seurannut. Enkä halua tanssia hänen kanssaan kun hän on liian humalassa, koska se on sitten sellaista repimistä. Tähän mies totesi, että kyllä siellä kapakasta löytyy naisia, jotka oikein mielellään tanssii hänen kanssaan (kun on erittäin hyvä tanssimaan selvinpäin). Minä ymmärtäisin, jos menisi kavereiden kanssa, mutta kun lähtee ihan yksin. Olen sanonut kuukausi sitten etten tykkää kun menee yksin. Siksi varmaan nyt pyysi minua mukaan. Joulukuussa oli kahdet pikkujoulut ja silti olisi ollut menossa vielä kolmannenkin kerran. Ennen kävi vain muutaman kerran vuodessa. Me etsitään parhaillaan omakotitaloa ja jouduttais ottamaan iso laina. Nyt mietityttää että kannattaako sitä liikkua tehdä, jos mies kohta löytää reissuillaan uuden...

11

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin hataralla

pohjalla liitossa...eipä kannata.

• salli.......

Kun on tolla mallilla liitto niin ei kannata mitään lainoja ottaa saatikka omakotitaloa. koska varmaan mies jatkaa touhuaan ja menee sitten aina...varmaan pahenee vaan...joten nyt annat ajan kulua ja katot rauhassa mihin suuntaan kaikki menee. Ja sitten lähet kiitämään jos alkaa miehen 50-villitys..Vaikka ero on aina vaikeaa mutta minkäs teet...minulla aika samanlainen juttu mutta silti erilainen.

• rgkjohsdf

kovin hyvältä kuulosta, mutta.... Hei, come on! Mies pyysi sinua mukaan! Sinä selität tuossa rivikaupalla, miksi sinua ei huvittanut lähteä - no se on sinun asiasi, mutta turhaa on minusta valitus, että mies yksin meni. Ehkä mies on pitkästynyt kotona kökkimiseen, ei sen ihmeellisempää. Pitäiskö hänen sitten homehtua kotona, kun sinä marttyyrin elkein kieltäydyt lähtemästä?! Voisitko itse keksiä jotain ohjelmaa ajatellen miestäsiKIN?
      Mitä tuohon talon hankkimiseen tulee, niin eikös teillä ole palaverin paikka asiasta?! Sanot miehelle suorat sävelet = jollei hänen "villityksestään" päästä sopuun, parempi unohtaa koko asia.

• Yksinkin ihan hyvä!

Eipä varmaan kannata mitään lisälainoja haaveilla,jos ukon menojalkaa alkanu jomottaan..
        Tuskin nyt mitään uutta vaimoo sieltä baarista löytää,mutta vanhoi lumikkeja kylläkin kuunteleen juopuneen tilityksiä..
        Ukoilla tulee noita kausia..neuvoni on,että unohda rahakkaat yhteiset asunnonvaihdot..ja ala elää itsekkin!
        Et ehdi sitten se ukkos menoja niin kyttään..Ollanhan tässä kuiteski vähä niinku aikuisii jo!

• 15 vuotta naimisissa

Ehdotan aina kun on tulossa juhlapäiviä, että kutsuttaisiin meille kaveriperheitä kylään, niin ois rattoisampaa. Mies ei innostu asiasta. Sitten kyllä kaipaa seuraa kun humaltuu, mutta mistäs ne kaverit sitten tai'otaan kun kaikki on jo juhlimassa muualla. Meillä ei kovin paljoa ole näitä ystäväpariskuntia ja niinpä usein on käynyt niin, että vaikka yritän, en saa ketään. Kun joskus on hänen sukulaisiaan tai vanhoja tuttuja kylässä, niin molemmat huomataan kuinka piristävää se on. Mies ei juttele minulle, mikä on aika yleistä vanhassa suhteessa, mutta kun paikalla on muita, niin meillä kaikilla on mielestäni mukavaa. En minä halua lähteä kapakkaan kun saan niin helposti krapulankin, mutta ystävien seurassa viihdyn ja voin juodakin viiniä. Eikä kapakassa juokseminen mielestäni kuulukaan enää asiaan kun on kouluikäisiä lapsia. Olen nuorena juossut ihan tarpeeksi kapakoissa. Ehkä minun täytyy vain alkaa kutsua omia ystäviäni eikä välittää miehen mielipiteistä. On tylsää istua vaput ja uudet vuodet kotona puhumattoman miehen kanssa. Yhden tuttavaperheen olen onneksi saanut hommattua, jonka kanssa käydään kerran vuodessa mökkeilemässä ja hiihtämässä. Se on aina ihana viikonloppu.

• oppeliini

Estele, kiertele, kaartele. Tee mitä tahaansa estääksesi talolainan otto. Miehen lisääntyvä juopottelu ja polttelu ei kuulosta hyvältä. Lukijalle nyt jo valtavat punaiset liput liehuvat.

Mitä tapahtuu kun taloudesta johtuva stressi alkaa painamaan päälle? Pankit eivät hyväksy vastausta että kas kun se tämän kuun velkaan tarkoitettu raha tuli polteltua/juotua. Sitten ne vaikeudet vasta alkavat!

Odottele nyt vuosi ja katso mihin suuntaan mies menee ennenkuin teette mitää niin mullistavaa kuin valtavan velan otto.

• 15v naimisissa

Ei mies onneksi laita kovin paljoa rahaa alkoholiin ja hummaamiseen kun on kuitenkin aika säästeliäs luonteeltaan. En ole huolissaan alkoholismista vaan pelkään että joku toinen nainen nappaa hänet. Sitä mietin, että viihtyisikö toisaalta mies paremmin kotona kun saisi omakotitalossa oman tilan jossa värkkäillä ja uunin jota lämmittää. Tämmöisessä osakkeessa kun ei ole oikein miehelle tekemistä. Ja tuo polttelu tarkoitti siis menohaluja, ei tupakointia...

• Murmeli-äiti
        15v naimisissa kirjoitti:

Ei mies onneksi laita kovin paljoa rahaa alkoholiin ja hummaamiseen kun on kuitenkin aika säästeliäs luonteeltaan. En ole huolissaan alkoholismista vaan pelkään että joku toinen nainen nappaa hänet. Sitä mietin, että viihtyisikö toisaalta mies paremmin kotona kun saisi omakotitalossa oman tilan jossa värkkäillä ja uunin jota lämmittää. Tämmöisessä osakkeessa kun ei ole oikein miehelle tekemistä. Ja tuo polttelu tarkoitti siis menohaluja, ei tupakointia...

Meillä omakotitalo ollut vuosia ja aluksi näyttikin,että mies puuhaili kaikenlaista..saunaa rempattiin ja pihaa laiteltiin ja leikkimökkii..mutta nykyään ei kiinnostu mistään! Jos kotona on,niin joko koneella istuu tai salilla kulkee tai telkkarii vahtaa....aina saan sanoa monta kertaa,jos joku nurkka vaatis korjaamista! Itse oon viime vuosina joutunu tapetit vaihtaan ja ikkunat tiivistään ym. Tuntuu,etten jaksa enää itsekkään innostua mistään! Liian iso työmaa naiselle!
        Talo vaatii valtavasti työtä! Aina on hommaa jollakin kulmalla! Talvella on lumenluonnit ja kesällä nurmikonajelut ja pihanlaitot ym. ym.
        Olen jo katellu semmosta kotitalkkari-ilmotusta,et kävis joku ulkopuolinen mua auttamassa talon hoidossa..
        Taloo kun ei passaa päästä rapistuun,jos meinaa uskaltaa sen jollekkin vielä myydäkkin..itse haaveilen jo pienestä asunnosta lapsien lähdettyä aikanaan..
        Eikä ne baari-illat oo mihinkään hävinny talosta huolimatta..lisääntynyt vaan.

• Anonyymi00009

Älä välitä mene sinä. Seueaavakai

• Anonyymi00010

En suosittele ainakaan jotain ongelmaa on parisuhteessa kun mies viihtyy viihteellä paremmin kuin kotona

• Anonyymi00011

sido ukko ja, pistäsivariin!! ja ruoskit perseen ,sit läpsit pallit punaisiksi niin et itku tulee ja silti jatkat ja jatkat!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe