70.-Helsingissä XL- ripsienpidennykset ! (100-120 ripseä/silmä)

BellAnna Beauty

Helsingissä XL- ripsienpidennykset !

Olen XL LASHES- ripsienpidennysten sertifioitu tekijä.(Kansanvälinen todistus) Valmistun 1,5 vuoden päästä CIDESCO- kosmetologiksi. Työskentelen opiskeluiden ohella, joten teen töitä pääsääntöisesti maanantaina ja perjantaina (koko päivä), ti. - to. iltapäivisin sekä viikonloppuisin.
Tarvittaessa on mahdollista myös poiketa, joten kannattaa kysyä vapaita aikoja!

Haluatko itsellesi kauniit, pitkät, kaartuvat ja luonnollisen näköiset ripset?

XL Lashes ripsienpidennys mahdollistaa tämän. Tule luokseni niin saat huolella laitetut ja helppohoitoiset XL Lashes ripsienpidennykset vain 70.- (max. 120 ripseä/silmä)
- RIPSIEN Täyspidennys, Koristelu, Huollot, Poisto -

http://bellannabeauty.webs.com/

7

2263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmuli123456

      En voi suositella, kävin tällä samalla tekijällä ottamassa pidennykset,lopputulos aivan kamalat luonnottomat "kökkö" ripset. Jouduin menemään ammattilaiselle,joka poisti vanhat ripset ja laittoi kauniit uudet tilalle.

      voin suositella espoossa laitettavia extreme lashes ripsiä

      • :))

        totta kai sa voit suositella espoossa laitettavia extreme lashes ripsiä kun olet itse laittaja:))


      • Susa 87
        :)) kirjoitti:

        totta kai sa voit suositella espoossa laitettavia extreme lashes ripsiä kun olet itse laittaja:))

        Hei, suosittelen tosi paljon tota Anneli Reinla-nimistä tekijää joka laittoi tuossa ylempänä viestiä. Itse olen nyt käynyt hänellä 3 kertaa ja jokaiseen lopputulokseen ollut TODELLA tyytyväinen. Niin kauniit ja pysyvät ripset, sillä huoltoväli on joskus ollut jopa 5 vko ja kauniilta näyttää :)

        Hän tekee ripset kotonaan, joten hintakin on alhaisempi. Eka kerta oli 70€ ja huolto 40-50€. Siis oikeasti suosittelen ihan hirveesti! Plus anneli on tosi tarkka ja hyvä tekemään ja plussana se että hän on mukava :)

        Mulla kesti eka kerta n.3h ja laitettiin tosissaan niitä yksittäisiä ripsiä, eikä liimajälkiä näy missään. Ripset eivät myöskään tunnu miltään, nukkua voi ihan mainiosti. Huolto on noin 1,5 h ja no suosittelen. Oikeat ajansäästäjät!!! :)


      • Varoitus!
        Susa 87 kirjoitti:

        Hei, suosittelen tosi paljon tota Anneli Reinla-nimistä tekijää joka laittoi tuossa ylempänä viestiä. Itse olen nyt käynyt hänellä 3 kertaa ja jokaiseen lopputulokseen ollut TODELLA tyytyväinen. Niin kauniit ja pysyvät ripset, sillä huoltoväli on joskus ollut jopa 5 vko ja kauniilta näyttää :)

        Hän tekee ripset kotonaan, joten hintakin on alhaisempi. Eka kerta oli 70€ ja huolto 40-50€. Siis oikeasti suosittelen ihan hirveesti! Plus anneli on tosi tarkka ja hyvä tekemään ja plussana se että hän on mukava :)

        Mulla kesti eka kerta n.3h ja laitettiin tosissaan niitä yksittäisiä ripsiä, eikä liimajälkiä näy missään. Ripset eivät myöskään tunnu miltään, nukkua voi ihan mainiosti. Huolto on noin 1,5 h ja no suosittelen. Oikeat ajansäästäjät!!! :)

        Anneli Reinla ei ole Xtreme Lashes -ripsien tekijä, kuten www-sivujen kuvista ja teksteistä voisi päätellä. Tekstit kopioitu Xtreme Lashesin sivuilta, samoin kuvia kopioitu sieltä. Asia on tarkistettu maahantuojalta. Maahantuoja kehoittaa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluat tarkistaa onko ripsien tekijä oikeasti Xtreme Lashesin kouluttama tekijä. Yhteystiedot: www.xtremelashes.fi.


      • BellAnna Beauty
        Varoitus! kirjoitti:

        Anneli Reinla ei ole Xtreme Lashes -ripsien tekijä, kuten www-sivujen kuvista ja teksteistä voisi päätellä. Tekstit kopioitu Xtreme Lashesin sivuilta, samoin kuvia kopioitu sieltä. Asia on tarkistettu maahantuojalta. Maahantuoja kehoittaa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluat tarkistaa onko ripsien tekijä oikeasti Xtreme Lashesin kouluttama tekijä. Yhteystiedot: www.xtremelashes.fi.

        ""Anneli Reinla ei ole Xtreme Lashes -ripsien tekijä, kuten www-sivujen kuvista ja teksteistä voisi päätellä. "" ...aikaa ihmelistä;))
        Oletko nyt ite katsonut toi "Varoitaja" minun nettisivuja tarkkana???
        Uskon että ei ole!!!
        Minun nettisivuilla on täysin selvästi kirjassa että olen XL LASHES- ripsienpidennysten sertifioitu tekijä! XL LASHES- ripsiä saa ostaa Virosta - viroon virallinen maahaantuoja on http://www.enigma.ee/ eli millestä sa oikeasti puhut nyt...??? Ja kaikki kuvat on samoin XL LASHES- ripsistä ja sieltä sivuiltä !!! Kun sa olet itse niin asiantundematton sitten voisitko nyt vähän rauhoittuu??? Helsingissä ostaa vielä muutamat hoitolaat samasta paikasta (Virosta) ripsiä, aikaa ihmelista että sa et ole vielä niitä löytänyt :))
        Suosittelen - katsoo nyt ihmeessä tarkkana nettisivuja ja saat selviä itsekin että olet nyt vähän väärässä ;)

        Ystävällisesti Anneli Reinla

        http://bellannabeauty.webs.com/
        www.enigma.ee


      • Räpsytin
        BellAnna Beauty kirjoitti:

        ""Anneli Reinla ei ole Xtreme Lashes -ripsien tekijä, kuten www-sivujen kuvista ja teksteistä voisi päätellä. "" ...aikaa ihmelistä;))
        Oletko nyt ite katsonut toi "Varoitaja" minun nettisivuja tarkkana???
        Uskon että ei ole!!!
        Minun nettisivuilla on täysin selvästi kirjassa että olen XL LASHES- ripsienpidennysten sertifioitu tekijä! XL LASHES- ripsiä saa ostaa Virosta - viroon virallinen maahaantuoja on http://www.enigma.ee/ eli millestä sa oikeasti puhut nyt...??? Ja kaikki kuvat on samoin XL LASHES- ripsistä ja sieltä sivuiltä !!! Kun sa olet itse niin asiantundematton sitten voisitko nyt vähän rauhoittuu??? Helsingissä ostaa vielä muutamat hoitolaat samasta paikasta (Virosta) ripsiä, aikaa ihmelista että sa et ole vielä niitä löytänyt :))
        Suosittelen - katsoo nyt ihmeessä tarkkana nettisivuja ja saat selviä itsekin että olet nyt vähän väärässä ;)

        Ystävällisesti Anneli Reinla

        http://bellannabeauty.webs.com/
        www.enigma.ee

        En itse ole tuo edellä kirjoittanut "varoittaja" mutta kun katsoin Xtreme Lashesin sivuja ja vertasin niitä sinun sivuihin niin ainakin Hoito-ohjeet ja Home sivut oli ihan suoraan kopioitu sieltä.
        Jos sinä et itse ole kopioinut niitä niin se joka sivusi on tehnyt on KOPIOINUT ne.
        Kannattais ainakin ne pari sivua uusia ja tehdä ihan omat tekstit niihin. Ihan vaan sinun itsesi kannalta sanon tämän ettet joudu ongelmiin koska jos ja KUN ET TEE XTREME LASHESIN tuotteilla niin et voi kopioida suoraan omaan käyttöön heidän sivuilta tekstiä.

        Hyvää jatkoa sinulle :)
        Niin ja tiedoksi vielä ettei tällä sivulla edes saa mainostaa vaan tuolla TORI sivulla! :))


    • Anonyymi

      Tämä Anneli Reinla tekee myös pigmentointeja ja täyteainapistoksia vaikka ei ole edes sairaanhoitaja.
      Olen nähnyt hänen tekemiä kulmia ja täytyy sanoa, että omaa naamaa en antaisi hänen käsittelyyn millään tasolla. En edes ripsiä.
      Raivoava virolainen, joka ei ota vastuuta omista virheellisistä töistään edes.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe