Erittäin turhauttavaa ja suututtavaa, koska joka kerta syön, puren kieltäni ja/tai poskeani, alahuulen sisäosaa..eikä se ole yksi ja sama paikka aina, puren ympäri suutani.
Ja tämä vaiva on lisääntynyt viime aikoina.
Jos aikaa arvelisin, koska olen alkanut "harrastaa" tällaista, sanoisin kahden viime kuukauden aikana,
se on lisääntynyt juuri siihen jokaiseen kertaan kun syön, useasti palan aikana puren.
Ennen en purrut hyvä kun kerran pari kuukaudessa. Nyt se on päivittäistä!
Mielestäni mulla ei ole stressiä enää mistään, masentunut olen ollut vakavasti, minkä seurauksena viime vuoden lopulla mulle puhkesi paniikkihäiriö mihin minulla on lääkitys. Enää ei ole masentunutta oloa kun olen oppinut olemaan huolehtimatta asioistani liikaa ja lääkityksen myötä paniikkihäiriökin on kunnossa,
mutta nyt on sitten tämmöinen suun ongelma tullut! Ei kai se lääkityksestä voi johtua.
Mistä se johtuu?
Ei tässä kohta tee mieli enää syödäkkään kun satuttaa jatkuvasti itseään.
Miksi puren kieltäni ja suutani syödessä
dipsas
1
2586
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, minulla sama ongelma, en tiedä syytä, mutta verille puren poskea ja huulia. Jis kys onnistun puremaan jopa ikeneen.
Itselläni on purentakisko yöksi. En tiedä, mutta voiwiko olla syynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418