Erittäin turhauttavaa ja suututtavaa, koska joka kerta syön, puren kieltäni ja/tai poskeani, alahuulen sisäosaa..eikä se ole yksi ja sama paikka aina, puren ympäri suutani.
Ja tämä vaiva on lisääntynyt viime aikoina.
Jos aikaa arvelisin, koska olen alkanut "harrastaa" tällaista, sanoisin kahden viime kuukauden aikana,
se on lisääntynyt juuri siihen jokaiseen kertaan kun syön, useasti palan aikana puren.
Ennen en purrut hyvä kun kerran pari kuukaudessa. Nyt se on päivittäistä!
Mielestäni mulla ei ole stressiä enää mistään, masentunut olen ollut vakavasti, minkä seurauksena viime vuoden lopulla mulle puhkesi paniikkihäiriö mihin minulla on lääkitys. Enää ei ole masentunutta oloa kun olen oppinut olemaan huolehtimatta asioistani liikaa ja lääkityksen myötä paniikkihäiriökin on kunnossa,
mutta nyt on sitten tämmöinen suun ongelma tullut! Ei kai se lääkityksestä voi johtua.
Mistä se johtuu?
Ei tässä kohta tee mieli enää syödäkkään kun satuttaa jatkuvasti itseään.
Miksi puren kieltäni ja suutani syödessä
dipsas
1
2679
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, minulla sama ongelma, en tiedä syytä, mutta verille puren poskea ja huulia. Jis kys onnistun puremaan jopa ikeneen.
Itselläni on purentakisko yöksi. En tiedä, mutta voiwiko olla syynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009