Olenko palstan vanhin "ATM"? Ihan turhalta tuntuu elämä.
44 v ja poikuus tallella
136
6383
Vastaukset
- Naisasialuuseri
,että voisitko kuvailla itseäsi ja arvella mitkä ovat syyt siihen, että et ole naista saanut
- -Hukkapala-
Töissä käyn ja kroppaani hoidan kuntoilemalla. Naisten kanssa olen kuitenkin onnettoman ujo. Kun olen ollut läheisissä tekemisissä naisten kanssa en ole vain kertakaikkiaan pystynyt tekemään aloitetta - ainakaan seksuaalialoitetta. En vain pysty kähmimään naista, jos nainen ei selvästi ilmaise että se on ok, eivätkä naiset ole koskaan niin tehneet.
- nöösi_poika
-Hukkapala- kirjoitti:
Töissä käyn ja kroppaani hoidan kuntoilemalla. Naisten kanssa olen kuitenkin onnettoman ujo. Kun olen ollut läheisissä tekemisissä naisten kanssa en ole vain kertakaikkiaan pystynyt tekemään aloitetta - ainakaan seksuaalialoitetta. En vain pysty kähmimään naista, jos nainen ei selvästi ilmaise että se on ok, eivätkä naiset ole koskaan niin tehneet.
Olen itse ensi kuussa 31 täyttävä ja sama tilanne kuin sulla! EN ole koskaan naista saanut. Mielenkiintoista myös tämä yhtäläisyys:
"Kun olen ollut läheisissä tekemisissä naisten kanssa en ole vain kertakaikkiaan pystynyt tekemään aloitetta - ainakaan seksuaalialoitetta. En vain pysty kähmimään naista, jos nainen ei selvästi ilmaise että se on ok, eivätkä naiset ole koskaan niin tehneet."
Voin allekirjoittaa edellä lainatun pätkän. En ole eläissäni kähminyt naista, enkä tiedä onnistuisiko se. On se kummaa, että siinä on jotain niin pelottavaa... Kuitenkin kiihotun naisista ja runkatessa ajattelen naisia eli olen ihan "normaali hetero", mikä tosin on lainausmerkkeihin laitettava, kun 31-vuotiaana on edelleen eka kerta kokematta.
Extrana vielä: En ole eläissäni suudellut naisen kanssa! Siinä haastetta. Löytyykö palstalta toista? Myönnettäköön, että 19-vuotiaana baarissa olen kerran saanut pusun poskelle, mutta en koskaan sen enempää. Itse en ole aikuisiässä suukotellut naisia. En suulle enkä poskille. - ----
nöösi_poika kirjoitti:
Olen itse ensi kuussa 31 täyttävä ja sama tilanne kuin sulla! EN ole koskaan naista saanut. Mielenkiintoista myös tämä yhtäläisyys:
"Kun olen ollut läheisissä tekemisissä naisten kanssa en ole vain kertakaikkiaan pystynyt tekemään aloitetta - ainakaan seksuaalialoitetta. En vain pysty kähmimään naista, jos nainen ei selvästi ilmaise että se on ok, eivätkä naiset ole koskaan niin tehneet."
Voin allekirjoittaa edellä lainatun pätkän. En ole eläissäni kähminyt naista, enkä tiedä onnistuisiko se. On se kummaa, että siinä on jotain niin pelottavaa... Kuitenkin kiihotun naisista ja runkatessa ajattelen naisia eli olen ihan "normaali hetero", mikä tosin on lainausmerkkeihin laitettava, kun 31-vuotiaana on edelleen eka kerta kokematta.
Extrana vielä: En ole eläissäni suudellut naisen kanssa! Siinä haastetta. Löytyykö palstalta toista? Myönnettäköön, että 19-vuotiaana baarissa olen kerran saanut pusun poskelle, mutta en koskaan sen enempää. Itse en ole aikuisiässä suukotellut naisia. En suulle enkä poskille.>>"Kun olen ollut läheisissä tekemisissä naisten kanssa en ole vain kertakaikkiaan pystynyt tekemään aloitetta - ainakaan seksuaalialoitetta. En vain pysty kähmimään naista, jos nainen ei selvästi ilmaise että se on ok, eivätkä naiset ole koskaan niin tehneet."
>"Voin allekirjoittaa edellä lainatun pätkän. En ole eläissäni kähminyt naista, enkä tiedä onnistuisiko se. On se kummaa, että siinä on jotain niin pelottavaa... Kuitenkin kiihotun naisista ja runkatessa ajattelen naisia eli olen ihan "normaali hetero", mikä tosin on lainausmerkkeihin laitettava, kun 31-vuotiaana on edelleen eka kerta kokematta."
Sama juttu. En kerta kaikkiaan kykene oma-aloitteisesti fyysisesti koskemaan naiseen, ellei nainen itse ole ensin koskenut minuun (kuten halattaessa) tai se ole tilanteen kannalta odotettavaa (kuten paritanssissa). Kerran olin kaveriporukan kanssa laivalla viettämässä baari-illan jatkoja keskellä yötä. Istuin käytävän lattialla parin muun miehen ja yhden naisen kanssa. Näin koko ajan kun muut miehet koskettelivat naista silloin tällöin ihan viattomasti, eikä nainen kertaakaan antanut kenellekään heistä minkäänlaista vastakaikua, mutta muuten suhtautui asiaan ihan rennosti. Pakotin itseni ajattelemaan että kyllä kai minäkin voisin häntä jotenkuten ohimennen hipaista, mutta estoni saivat minut täysin lukkoon, eikä siitä vähäisimmästäkään hipaisusta tullut mitään.
Tällainen äärimmäisen ylivarovainen käytös jonkun vieraan naisen edessä baarissa saa varmasti naisen kuvittelemaan, etten ole edes kiinnostunut hänestä. Mutta minkäs teet kun on niin estynyt ettei uskalla juuri tehdä mitään?
>"Extrana vielä: En ole eläissäni suudellut naisen kanssa! Siinä haastetta. Löytyykö palstalta toista? Myönnettäköön, että 19-vuotiaana baarissa olen kerran saanut pusun poskelle, mutta en koskaan sen enempää. Itse en ole aikuisiässä suukotellut naisia. En suulle enkä poskille."
Voisin melkein yhtyä tuohon, mutta kyllä minä olen naista suudellut, vieläpä suoraan suulle. En kertaakaan omasta aloitteestani, vaan aina naisen aloitteesta. Muistaakseni niin on käynyt neljä kertaa elämässäni. Eikä siitä koskaan sen yhden suudelman jälkeen ole mitään sen enempää seurannutkaan. - nöösi_poika
---- kirjoitti:
>>"Kun olen ollut läheisissä tekemisissä naisten kanssa en ole vain kertakaikkiaan pystynyt tekemään aloitetta - ainakaan seksuaalialoitetta. En vain pysty kähmimään naista, jos nainen ei selvästi ilmaise että se on ok, eivätkä naiset ole koskaan niin tehneet."
>"Voin allekirjoittaa edellä lainatun pätkän. En ole eläissäni kähminyt naista, enkä tiedä onnistuisiko se. On se kummaa, että siinä on jotain niin pelottavaa... Kuitenkin kiihotun naisista ja runkatessa ajattelen naisia eli olen ihan "normaali hetero", mikä tosin on lainausmerkkeihin laitettava, kun 31-vuotiaana on edelleen eka kerta kokematta."
Sama juttu. En kerta kaikkiaan kykene oma-aloitteisesti fyysisesti koskemaan naiseen, ellei nainen itse ole ensin koskenut minuun (kuten halattaessa) tai se ole tilanteen kannalta odotettavaa (kuten paritanssissa). Kerran olin kaveriporukan kanssa laivalla viettämässä baari-illan jatkoja keskellä yötä. Istuin käytävän lattialla parin muun miehen ja yhden naisen kanssa. Näin koko ajan kun muut miehet koskettelivat naista silloin tällöin ihan viattomasti, eikä nainen kertaakaan antanut kenellekään heistä minkäänlaista vastakaikua, mutta muuten suhtautui asiaan ihan rennosti. Pakotin itseni ajattelemaan että kyllä kai minäkin voisin häntä jotenkuten ohimennen hipaista, mutta estoni saivat minut täysin lukkoon, eikä siitä vähäisimmästäkään hipaisusta tullut mitään.
Tällainen äärimmäisen ylivarovainen käytös jonkun vieraan naisen edessä baarissa saa varmasti naisen kuvittelemaan, etten ole edes kiinnostunut hänestä. Mutta minkäs teet kun on niin estynyt ettei uskalla juuri tehdä mitään?
>"Extrana vielä: En ole eläissäni suudellut naisen kanssa! Siinä haastetta. Löytyykö palstalta toista? Myönnettäköön, että 19-vuotiaana baarissa olen kerran saanut pusun poskelle, mutta en koskaan sen enempää. Itse en ole aikuisiässä suukotellut naisia. En suulle enkä poskille."
Voisin melkein yhtyä tuohon, mutta kyllä minä olen naista suudellut, vieläpä suoraan suulle. En kertaakaan omasta aloitteestani, vaan aina naisen aloitteesta. Muistaakseni niin on käynyt neljä kertaa elämässäni. Eikä siitä koskaan sen yhden suudelman jälkeen ole mitään sen enempää seurannutkaan."...olen naista suudellut, vieläpä suoraan suulle. En kertaakaan omasta aloitteestani, vaan aina naisen aloitteesta. Muistaakseni niin on käynyt neljä kertaa elämässäni"
Wau. Ehkä kohdalleni joskus vielä osuu tuollainen onnenkantamoinen!
Olen usein miettinyt, miksi naiset eivät halua tulla lähelleni. Ehkä on todellisuudessa olemassa sellainen näkymätön "aura", joka vaan ei natsaa kenenkään kanssa. Aivan kuten jollain on karismaa, ja jollain toisella ei ole. Itse tunnen, etten ole karismaattinen ja lisäksi olemukseni jotenkin "työntää pois" naisia. En ymmärrä miksi. Olen oikeasti kiltti ihminen. Koirathan sen usein aistivat hienosti, kuka ihmisista on pahansuopa ja kuka ystävällinen. Jos olisi kilpailu koirien luottamuksen nopeasta voittamisesta, olisin aika haka. Valitettavasti se ai auta yhtään naisten saamiseen.
Tilanteeni on sama kuin Austin Powersilla, kun "mojo" hukkui. Minun mojoni on ollut aina hukassa, ja suhde-elämäni sen mukana.
"One of the things Austin is best known for is his "mojo." His mojo is the physical representation of his sex drive. It is what gives Austin Powers his legendary sexual prowess and energy. However, without it, he would be rendered impotent." - ----
nöösi_poika kirjoitti:
"...olen naista suudellut, vieläpä suoraan suulle. En kertaakaan omasta aloitteestani, vaan aina naisen aloitteesta. Muistaakseni niin on käynyt neljä kertaa elämässäni"
Olen usein miettinyt, miksi naiset eivät halua tulla lähelleni. Ehkä on todellisuudessa olemassa sellainen näkymätön "aura", joka vaan ei natsaa kenenkään kanssa. Aivan kuten jollain on karismaa, ja jollain toisella ei ole. Itse tunnen, etten ole karismaattinen ja lisäksi olemukseni jotenkin "työntää pois" naisia. En ymmärrä miksi. Olen oikeasti kiltti ihminen. Koirathan sen usein aistivat hienosti, kuka ihmisista on pahansuopa ja kuka ystävällinen. Jos olisi kilpailu koirien luottamuksen nopeasta voittamisesta, olisin aika haka. Valitettavasti se ai auta yhtään naisten saamiseen.
Tilanteeni on sama kuin Austin Powersilla, kun "mojo" hukkui. Minun mojoni on ollut aina hukassa, ja suhde-elämäni sen mukana.
"One of the things Austin is best known for is his "mojo." His mojo is the physical representation of his sex drive. It is what gives Austin Powers his legendary sexual prowess and energy. However, without it, he would be rendered impotent.">>"...olen naista suudellut, vieläpä suoraan suulle. En kertaakaan omasta aloitteestani, vaan aina naisen aloitteesta. Muistaakseni niin on käynyt neljä kertaa elämässäni"
>"Wau. Ehkä kohdalleni joskus vielä osuu tuollainen onnenkantamoinen!"
No... siinä on sitten paino sanalla onnenkantamoinen. Nuo ovat olleet ihan täysin satunnaisia tapauksia. Yksi nainen oli minua kaksikymmentä vuotta vanhempi ja yritti umpihumalassa epätoivoisesti iskeä edes jonkun miehen. Yksi toinen nainen taas yritti tarjota maksullista seksiä. Kummastakaan tapauksesta ei seurannut mitään sen kummempaa. Koko elämäni aikana kukaan nainen ei ole koskaan lähestynyt minua siksi, että olisi oikeasti kiinnostunut minusta potentiaalisena kumppanina.
Noita yksittäistapauksia lukuunottamatta olen ihan samanlainen kuin sinäkin, en näytä kerta kaikkiaan kiinnostavan ketään naista. Enkä ole oppinut itse naisia lähestymään niin, että he edes sietäisivät sitä, saati sitten itse kiinnostuisivat minusta. - nöösi_poika
---- kirjoitti:
>>"...olen naista suudellut, vieläpä suoraan suulle. En kertaakaan omasta aloitteestani, vaan aina naisen aloitteesta. Muistaakseni niin on käynyt neljä kertaa elämässäni"
>"Wau. Ehkä kohdalleni joskus vielä osuu tuollainen onnenkantamoinen!"
No... siinä on sitten paino sanalla onnenkantamoinen. Nuo ovat olleet ihan täysin satunnaisia tapauksia. Yksi nainen oli minua kaksikymmentä vuotta vanhempi ja yritti umpihumalassa epätoivoisesti iskeä edes jonkun miehen. Yksi toinen nainen taas yritti tarjota maksullista seksiä. Kummastakaan tapauksesta ei seurannut mitään sen kummempaa. Koko elämäni aikana kukaan nainen ei ole koskaan lähestynyt minua siksi, että olisi oikeasti kiinnostunut minusta potentiaalisena kumppanina.
Noita yksittäistapauksia lukuunottamatta olen ihan samanlainen kuin sinäkin, en näytä kerta kaikkiaan kiinnostavan ketään naista. Enkä ole oppinut itse naisia lähestymään niin, että he edes sietäisivät sitä, saati sitten itse kiinnostuisivat minusta."Koko elämäni aikana kukaan nainen ei ole koskaan lähestynyt minua siksi, että olisi oikeasti kiinnostunut minusta potentiaalisena kumppanina."
Surullista. En osaa antaa mitään viisaita ohjeita. Itse elän vain päivä kerrallaan ja jotenkin toivon, että ennemmin tai myöhemmin myös minun käteeni tulevat hyvät kortit ja kaikki muuttuu. Osittain totta on toki se, että jokainen on oman onnensa seppä. Se vaan tuntuu olevan toisille niin paljon helpompaa... - Jetsule
---- kirjoitti:
>>"Kun olen ollut läheisissä tekemisissä naisten kanssa en ole vain kertakaikkiaan pystynyt tekemään aloitetta - ainakaan seksuaalialoitetta. En vain pysty kähmimään naista, jos nainen ei selvästi ilmaise että se on ok, eivätkä naiset ole koskaan niin tehneet."
Voisin melkein yhtyä tuohon, mutta kyllä minä olen naista suudellut, vieläpä suoraan suulle. En kertaakaan omasta aloitteestani, vaan aina naisen aloitteesta. Muistaakseni niin on käynyt neljä kertaa elämässäni. Eikä siitä koskaan sen yhden suudelman jälkeen ole mitään sen enempää seurannutkaan."En kerta kaikkiaan kykene oma-aloitteisesti fyysisesti koskemaan naiseen, ellei nainen itse ole ensin koskenut minuun (kuten halattaessa) tai se ole tilanteen kannalta odotettavaa (kuten paritanssissa). Kerran olin kaveriporukan kanssa laivalla viettämässä baari-illan jatkoja keskellä yötä. Istuin käytävän lattialla parin muun miehen ja yhden naisen kanssa. Näin koko ajan kun muut miehet koskettelivat naista silloin tällöin ihan viattomasti, eikä nainen kertaakaan antanut kenellekään heistä minkäänlaista vastakaikua, mutta muuten suhtautui asiaan ihan rennosti."
Tämä on kyllä juttu, josta pitää päästä yli. Itsekin olin aikoinaan täysin hukassa naisen koskemisen kanssa. Harmi juttu vain on, että naiset hyvin harvoin koskevat oma-aloitteisesti, ja jos et sitten reagoi siihen sopivasti välittömästi, ottavat sen torjuntana. Itse olen pitänyt parhaana tapana aloittaa koskemaan naista neutraaleilta alueilta, kuten kädestä, käsivarresta ja keskeltä selkää. Silloin voi nähdä, miten nainen reagoi kosketukseen. Usein ei mitenkään havaittavasti. Sitten voi vain kosketella rohkeammin, kunnes nainen reagoi jotenkin. Jos nainen hymyilee vielä sinulle tässä vaiheessa, ihan hyvin menee. Pari pointtia on, että kosketuksen pitää tapahtua mahdollisimman luontevasti. Ja jos nainen reagoi jotenkin, negatiivisesti tai positiivisesti, on hyvä olla joku mietitty vastaheitto valmiina, ja sen jälkeen jatkaa ihan normaalia keskustelua. - Jetsule
Jetsule kirjoitti:
"En kerta kaikkiaan kykene oma-aloitteisesti fyysisesti koskemaan naiseen, ellei nainen itse ole ensin koskenut minuun (kuten halattaessa) tai se ole tilanteen kannalta odotettavaa (kuten paritanssissa). Kerran olin kaveriporukan kanssa laivalla viettämässä baari-illan jatkoja keskellä yötä. Istuin käytävän lattialla parin muun miehen ja yhden naisen kanssa. Näin koko ajan kun muut miehet koskettelivat naista silloin tällöin ihan viattomasti, eikä nainen kertaakaan antanut kenellekään heistä minkäänlaista vastakaikua, mutta muuten suhtautui asiaan ihan rennosti."
Tämä on kyllä juttu, josta pitää päästä yli. Itsekin olin aikoinaan täysin hukassa naisen koskemisen kanssa. Harmi juttu vain on, että naiset hyvin harvoin koskevat oma-aloitteisesti, ja jos et sitten reagoi siihen sopivasti välittömästi, ottavat sen torjuntana. Itse olen pitänyt parhaana tapana aloittaa koskemaan naista neutraaleilta alueilta, kuten kädestä, käsivarresta ja keskeltä selkää. Silloin voi nähdä, miten nainen reagoi kosketukseen. Usein ei mitenkään havaittavasti. Sitten voi vain kosketella rohkeammin, kunnes nainen reagoi jotenkin. Jos nainen hymyilee vielä sinulle tässä vaiheessa, ihan hyvin menee. Pari pointtia on, että kosketuksen pitää tapahtua mahdollisimman luontevasti. Ja jos nainen reagoi jotenkin, negatiivisesti tai positiivisesti, on hyvä olla joku mietitty vastaheitto valmiina, ja sen jälkeen jatkaa ihan normaalia keskustelua.Yksi juttu joka jäi sanomatta, on että naiset odottaa, että sinä olet se, joka vie juttua eteenpäin (sänkyyn) koko ajan. Et voi koskaan luottaa siihen, että nainen auttaisi sinua viettelyssään. He eivät ilmeisesti vain uskalla tehdä peliliikkeitä. Tai sitten olen niin tavallisen näköinen kaveri, että mun pitää sitten olla sekä hyvää seuraa (olenkin mielestäni) että hyvä "viettelijä". No tuossa viimeisessä on aika paljon kehittämisen varaa.
- rohkeasti kiinni
Jetsule kirjoitti:
Yksi juttu joka jäi sanomatta, on että naiset odottaa, että sinä olet se, joka vie juttua eteenpäin (sänkyyn) koko ajan. Et voi koskaan luottaa siihen, että nainen auttaisi sinua viettelyssään. He eivät ilmeisesti vain uskalla tehdä peliliikkeitä. Tai sitten olen niin tavallisen näköinen kaveri, että mun pitää sitten olla sekä hyvää seuraa (olenkin mielestäni) että hyvä "viettelijä". No tuossa viimeisessä on aika paljon kehittämisen varaa.
Halaukset, pusut ja tissien kouriminen heti ensikättelyn sijasta toimivat paremmin ja suoraviivaisemmin, jos siitä naisesta on tarkoitus sänkyseuraa saada. Varsinkin jos on aika hiljainen eikä lipeväkielinen paskanjauhaja niin kannattaa suoraan vaikka tissejä hivellä ja kehua ja vähän pussaillakin poskia ja suuta ja jättää läpänheitot vähemmälle. Yleensä naiset vain ilahtuvat ja uskaltavat rohkeammin tulla syliin istumaan jne. Pieni osa naisista myös kimpaantuu ja voivat antaa litsarin tms. pientä.
- vastaava koettelija
rohkeasti kiinni kirjoitti:
Halaukset, pusut ja tissien kouriminen heti ensikättelyn sijasta toimivat paremmin ja suoraviivaisemmin, jos siitä naisesta on tarkoitus sänkyseuraa saada. Varsinkin jos on aika hiljainen eikä lipeväkielinen paskanjauhaja niin kannattaa suoraan vaikka tissejä hivellä ja kehua ja vähän pussaillakin poskia ja suuta ja jättää läpänheitot vähemmälle. Yleensä naiset vain ilahtuvat ja uskaltavat rohkeammin tulla syliin istumaan jne. Pieni osa naisista myös kimpaantuu ja voivat antaa litsarin tms. pientä.
ja menoks....siitä se lähtee
- nananainen
---- kirjoitti:
Voisin melkein yhtyä tuohon, mutta kyllä minä olen naista suudellut, vieläpä suoraan suulle. En kertaakaan omasta aloitteestani, vaan aina naisen aloitteesta. Muistaakseni niin on käynyt neljä kertaa elämässäni. Eikä siitä koskaan sen yhden suudelman jälkeen ole mitään sen enempää seurannutkaan."Sama juttu. En kerta kaikkiaan kykene oma-aloitteisesti fyysisesti koskemaan naiseen, ellei nainen itse ole ensin koskenut minuun (kuten halattaessa) tai se ole tilanteen kannalta odotettavaa (kuten paritanssissa)."
Mitä jos ilmoittautuisit sitten vaikka tanssikurssille? Tai jos ei tanssijalka tarpeeksi vipata niin jollekkin itsepuolustus yms kurssille? Ei sen takia että menisit sieltä pokaamaan naisen, vaan menisit sillä asenteella että tottuisit normaaliin fyysiseen kanssakymiseen toisten ihmisten kanssa. Mietin vaan että jos se koskettaminen ei niin kamalan kovasti jännittäisi olisi varmaan helpompi keskittyä siihen muuhun tutustumiseen. - ----
Jetsule kirjoitti:
"En kerta kaikkiaan kykene oma-aloitteisesti fyysisesti koskemaan naiseen, ellei nainen itse ole ensin koskenut minuun (kuten halattaessa) tai se ole tilanteen kannalta odotettavaa (kuten paritanssissa). Kerran olin kaveriporukan kanssa laivalla viettämässä baari-illan jatkoja keskellä yötä. Istuin käytävän lattialla parin muun miehen ja yhden naisen kanssa. Näin koko ajan kun muut miehet koskettelivat naista silloin tällöin ihan viattomasti, eikä nainen kertaakaan antanut kenellekään heistä minkäänlaista vastakaikua, mutta muuten suhtautui asiaan ihan rennosti."
Tämä on kyllä juttu, josta pitää päästä yli. Itsekin olin aikoinaan täysin hukassa naisen koskemisen kanssa. Harmi juttu vain on, että naiset hyvin harvoin koskevat oma-aloitteisesti, ja jos et sitten reagoi siihen sopivasti välittömästi, ottavat sen torjuntana. Itse olen pitänyt parhaana tapana aloittaa koskemaan naista neutraaleilta alueilta, kuten kädestä, käsivarresta ja keskeltä selkää. Silloin voi nähdä, miten nainen reagoi kosketukseen. Usein ei mitenkään havaittavasti. Sitten voi vain kosketella rohkeammin, kunnes nainen reagoi jotenkin. Jos nainen hymyilee vielä sinulle tässä vaiheessa, ihan hyvin menee. Pari pointtia on, että kosketuksen pitää tapahtua mahdollisimman luontevasti. Ja jos nainen reagoi jotenkin, negatiivisesti tai positiivisesti, on hyvä olla joku mietitty vastaheitto valmiina, ja sen jälkeen jatkaa ihan normaalia keskustelua.>>"En kerta kaikkiaan kykene oma-aloitteisesti fyysisesti koskemaan naiseen, ellei nainen itse ole ensin koskenut minuun (kuten halattaessa) tai se ole tilanteen kannalta odotettavaa (kuten paritanssissa). Kerran olin kaveriporukan kanssa laivalla viettämässä baari-illan jatkoja keskellä yötä. Istuin käytävän lattialla parin muun miehen ja yhden naisen kanssa. Näin koko ajan kun muut miehet koskettelivat naista silloin tällöin ihan viattomasti, eikä nainen kertaakaan antanut kenellekään heistä minkäänlaista vastakaikua, mutta muuten suhtautui asiaan ihan rennosti."
>"Tämä on kyllä juttu, josta pitää päästä yli. Itsekin olin aikoinaan täysin hukassa naisen koskemisen kanssa. Harmi juttu vain on, että naiset hyvin harvoin koskevat oma-aloitteisesti, ja jos et sitten reagoi siihen sopivasti välittömästi, ottavat sen torjuntana. Itse olen pitänyt parhaana tapana aloittaa koskemaan naista neutraaleilta alueilta, kuten kädestä, käsivarresta ja keskeltä selkää. Silloin voi nähdä, miten nainen reagoi kosketukseen. Usein ei mitenkään havaittavasti. Sitten voi vain kosketella rohkeammin, kunnes nainen reagoi jotenkin. Jos nainen hymyilee vielä sinulle tässä vaiheessa, ihan hyvin menee. Pari pointtia on, että kosketuksen pitää tapahtua mahdollisimman luontevasti. Ja jos nainen reagoi jotenkin, negatiivisesti tai positiivisesti, on hyvä olla joku mietitty vastaheitto valmiina, ja sen jälkeen jatkaa ihan normaalia keskustelua."
No nyt juhannuksena onnistuin viimeinkin ensimmäistä kertaa elämässäni oma-aloitteisesti koskettamaan naista muuten kuin kaverien kanssa halatessa tai paritanssissa. Seisoin naisen kanssa vierekkäin järven rannalla ja yritin ujosti jutella hänelle. Sitten pitkäaikaisen empimisen jälkeen rohkaisin viimeinkin itseni ja laitoin käteni suoraan naisen vyötärölle ainakin pariksikymmeneksi sekunniksi.
Miten nainen reagoi? Ravistiko saman tien itsensä irti ja huusi päin naamaani "näpit irti minusta!"? No ei. Ei reagoinut yhtään mitenkään, ei lainkaan välittänyt koko kosketuksesta. Koko aikana nainen ei näyttänyt olevan kiinnostunut mistään muusta kuin että saipahan jutella edes jonkun kanssa.
Tästä sai ainakin tietää, ettei tarvitse sairaalloisesti pelätä välittömiä negatiivisia reaktioita naisilta. Jos tästä vielä rohkaistuisi lisää niin ehkä joskus tulisi joku positiivinenkin reaktio. - LookingNewAura
nöösi_poika kirjoitti:
"...olen naista suudellut, vieläpä suoraan suulle. En kertaakaan omasta aloitteestani, vaan aina naisen aloitteesta. Muistaakseni niin on käynyt neljä kertaa elämässäni"
"One of the things Austin is best known for is his "mojo." His mojo is the physical representation of his sex drive. It is what gives Austin Powers his legendary sexual prowess and energy. However, without it, he would be rendered impotent."Tuo mainitsemasi "aura" tuntuu kyllä jotenkin tutulta ja hieman voisin sen itsekin allekirjoittaa.
Matkustaminen on omaa "auraani" muuttanut ja muualla tilanne on toinen.
Aina on silti hienoa palata kotimaahan, mutta silloin tämä "aura" palaa myös.
Yhteenvetona: minusta tuntuu, että harrastukset ja matkustaminen auttavat asiaa, mutta eivät kuitenkaan kokonaan poista ongelmaa. Voittaa silti yksin kotona olemisen.
Mukavaa syksyä sinkuille! - Etkö sä ole
nöösi_poika kirjoitti:
Extrana vielä: En ole eläissäni suudellut naisen kanssa! Siinä haastetta. Löytyykö palstalta toista? Myönnettäköön, että 19-vuotiaana baarissa olen kerran saanut pusun poskelle, mutta en koskaan sen enempää. Itse en ole aikuisiässä suukotellut naisia. En suulle enkä poskille.saanut edes huoraa? Rahaahan sulla on. Vai oliko sekin vain läppä.
- nöösi_poika
LookingNewAura kirjoitti:
Tuo mainitsemasi "aura" tuntuu kyllä jotenkin tutulta ja hieman voisin sen itsekin allekirjoittaa.
Matkustaminen on omaa "auraani" muuttanut ja muualla tilanne on toinen.
Aina on silti hienoa palata kotimaahan, mutta silloin tämä "aura" palaa myös.
Yhteenvetona: minusta tuntuu, että harrastukset ja matkustaminen auttavat asiaa, mutta eivät kuitenkaan kokonaan poista ongelmaa. Voittaa silti yksin kotona olemisen.
Mukavaa syksyä sinkuille!Asia on ehkä noin kun kirjoitat.
- nöösi_poika
Etkö sä ole kirjoitti:
saanut edes huoraa? Rahaahan sulla on. Vai oliko sekin vain läppä.
Ei, en ole saanut edes huoraa. Siis en ole halunnut. Olen tautikammoinen. Haluan siistin, nuoren tavistytön. Sellaisen joka ei ole jakanut 50:lle pelimiehelle...
Rahalla voi saada piparia. Minä haluan myös hyväksyntää ja läheisyyttä. Jotain mitä vain normaali tavistyttö voi antaa. Sitä ei maksulliselta saa. - 9+20
rohkeasti kiinni kirjoitti:
Kyllä ne naisetkin halailee, pussailee ja kourii munia vaikka itse ei tekis mitään alotetta siihen suuntaan. Olen pannut merkille että näin tapahtuu kun on itsevarma ja välinpitämätön mutta myös kohtelias. Ei siis tarvi olla mikään kusipää. On vaan rennosti oma ittensä.
Se mikä sulla on asenne korvien välissä näkyy ulospäin. Tämän oon havainnu mm. baareissa ja kaduilla. Kehonkieli saa naiset ja homppelit parveilemaan ympärillä klubeilla tai karkottaa ne täysin. Kaduilla sama juttu, ei voi olla sattumaa että kun oot hyvällä tuulella että just silloin tulee samana päivänä kerta toisensa jälkeen ihmiset jutteleen. Sitä ihmettelee että mitä tää nyt on ja sitte hokaa vaihtaa vitutus ilmeelle jos haluu olla rauhassa.
En usko, että tän palstan itsesäälissä rypevät tyypit on oikeesti niin rumia ja tautisia jätesäkkejä etteikö he voisi kehittää itseään positiivisesti niin että alkais naista saamaan. - (n)
nöösi_poika kirjoitti:
Extrana vielä: En ole eläissäni suudellut naisen kanssa! Siinä haastetta. Löytyykö palstalta toista? Myönnettäköön, että 19-vuotiaana baarissa olen kerran saanut pusun poskelle, mutta en koskaan sen enempää. Itse en ole aikuisiässä suukotellut naisia. En suulle enkä poskille.mutta kunhan kerron, että aika paljon Treffipalstalla liikkuu nuoria, 20-30 vuotiaita kavereita, jotka hakevat luottamuksellisesti vanhemman, noin 45-50 vuotiaan (eronneen) naisen seuraa. - Selvästi tarkoituksena on hankkia seksuaalista kokemusta, jotta voisi sitten tilaisuuden tullen olla hieman rohkeampi oman ikäisensä tytön/naisen seurassa. - Ja osa näistä vanhemmista naisista vaikuttaa kuulemma niin kiinnostuneilta opettajan roolista, että jokunen nuorimies on jäänyt pysyvämpäänkin koukkuun näihin suhteisiin...
- alone4ever
---- kirjoitti:
Voisin melkein yhtyä tuohon, mutta kyllä minä olen naista suudellut, vieläpä suoraan suulle. En kertaakaan omasta aloitteestani, vaan aina naisen aloitteesta. Muistaakseni niin on käynyt neljä kertaa elämässäni. Eikä siitä koskaan sen yhden suudelman jälkeen ole mitään sen enempää seurannutkaan.36v mies enkä ole koskaan suudellut, tällä vuosituhannella en ole edes halannut ketään nuorta naista, mummoani kerran 11v sitten, hänkin on jo edesmennyt.
Nuorempana vielä pystyin edes juttelemaan naisille mutta vanhemmiten olen mennyt vain huonompaan suuntaan, edes juttelu ei suju ilman että olen lähes täydessä paniikissa. - 00
nöösi_poika kirjoitti:
Extrana vielä: En ole eläissäni suudellut naisen kanssa! Siinä haastetta. Löytyykö palstalta toista? Myönnettäköön, että 19-vuotiaana baarissa olen kerran saanut pusun poskelle, mutta en koskaan sen enempää. Itse en ole aikuisiässä suukotellut naisia. En suulle enkä poskille.itse olen 28 v enkä ees sitä pusua poskelle vielä enkä kellekään muulle ole sitä antanut
- dfzsxdgrsd
nöösi_poika kirjoitti:
Extrana vielä: En ole eläissäni suudellut naisen kanssa! Siinä haastetta. Löytyykö palstalta toista? Myönnettäköön, että 19-vuotiaana baarissa olen kerran saanut pusun poskelle, mutta en koskaan sen enempää. Itse en ole aikuisiässä suukotellut naisia. En suulle enkä poskille.Olen nyt 63 v poika..En ole edes koskaan suudellut naista ,en myöskään miestä.Tämän lasken vahvuudekseni.En ole riippuvainen ihmisistä.Olen vapaa ja riippumaton,en biologisten halujen orja.Teen mitä tahdon.Myöskään lait eivät sido minua.Olen tehnyt myös rikoksia.
- ääni ulkokehältä (n)
nananainen kirjoitti:
"Sama juttu. En kerta kaikkiaan kykene oma-aloitteisesti fyysisesti koskemaan naiseen, ellei nainen itse ole ensin koskenut minuun (kuten halattaessa) tai se ole tilanteen kannalta odotettavaa (kuten paritanssissa)."
Mitä jos ilmoittautuisit sitten vaikka tanssikurssille? Tai jos ei tanssijalka tarpeeksi vipata niin jollekkin itsepuolustus yms kurssille? Ei sen takia että menisit sieltä pokaamaan naisen, vaan menisit sillä asenteella että tottuisit normaaliin fyysiseen kanssakymiseen toisten ihmisten kanssa. Mietin vaan että jos se koskettaminen ei niin kamalan kovasti jännittäisi olisi varmaan helpompi keskittyä siihen muuhun tutustumiseen.Normaaliin kanssakäymiseen ja jonkinlaiseen fyysiseen ihmiskontaktiin pääseminen olisi hyväksi ylipäätään yksinäiseksi itsensä tunteville. Parturissa ja hierojalla käydessä olisi ainakin tilaisuus harjoitella puhumista ja olla kosketeltavana. Asiakaspalvelun ammattilaiset näkevät kaikenlaisia ihmisiä, eivätkä yleensä ihmettele ketään. Tärkeintä lienee, ettei rakenna itselleen henkistä muuria, jonka vangiksi saattaisi jäädä. Hyvän olon hakeminen ihan vaan itselleen, itsensä armahtaminen ja ymmärtäminen ovat myös tärkeitä. Itsestään voi pitää, vaikka kukaan muu ei piittaisi pätkääkään. Helpotusta tuo sekin, jos pärjää jollakin muulla elämänalueella mukavasti.
Itse olen taipuvainen uskomaan jo ylempänä ketjussa mainittuun aura -juttuun. Maailmassa on paljonkin selittämättömiä ilmiöitä. Yksi niistä on, että ihmiset ikäänkuin haistavat, kuka poikkeaa joukosta niin, että hänet jätetään huomiotta, ulkopuolelle, pois laskuista. Kouluissa ja työpaikoilla sama ilmiö tulee esiin kiusaamisena. Porukka tuntuu alitajuisesti aistivan, ketä kuuluu väheksyä, ketä pelätä ja ketä taas mielistellä.
- se kyllä
sinänsä mikään ihme asia ole, kun ottaa huomioon miten nämä parisuhde/seksimarkkinat meillä toimivat ja millaiset säännöt ja tavat niillä vallitsevat.
Ensinnäkin kakista naisista jotka vähänkin siedettävän näköisiä ovat(siis sellaisia joita ylipäättään miehet nussimaan pystyy) on niin paljon suurempi kysyntä kuin mitä heidän tarjontansa on. Jos jossain joku tällainen nainen tulee näille yleisille parisuhdemarkkinoille(eikä mene kaupaksi jo tiskin alta) niin heti häntä sadat naisia hyvin käsittelemään tottuneet n.s. panomiehet piirittävät ja hänet myös vievät nussittavakseen.
Tässä ei tarvitse miehen kuin kerran ajautua ulos näiltä parisuhde/seksi- markkinoilta niin helposti siellä sitten pysyykin ihan koko lopun ikäänsäkin siksi kun tällainen syrjäytyminen on itseään ruokkiva kulttuurisidonnainen prosessi. Lisäksi kun kaikki nussimakelpoiset paritteluiässä olevat naiset keräävät helposti paljon parisuhde/seksikokemusta niin alkavat he halveksia niitä miehiä joiden kokemus tällä alueella jää vähiin.
Tällaisia parisuhdemarkkinoilta ulos joutumisia voi tapahtua miehelle monestakin syystä. Esim. opiskelijana hvin pienillä tuloilla eläminen helposti syrjäyttää, samoin työttömäksi joutuminen joka lisäksi vielä kuohitsee miehen henkisestikkin, vieraalle paikkakunnalle muutto ja entisen taakse jättäminen j.n.e.
Ja kun kerran on ulos näiltä markkinoilta ajautunut, niin helposti sitä ajan kuluessa yhä täydellisemmin vaan ulos ajautuu.- Naisasialuuseri
ja myös koulukiusaaminen on sellainen asia, joka monesti vammauttaa ja kastroi miehen henkisesti pitkäksi aikaa ja tuo aika on juuri sitä kun sinne markkinoille pitäisi astua ja alkaa keräämään niitä kokemuksia. Jos mies tämän takia astuu markkinoille esim. kymmenen vuotta myöhemmin kun olisi pitänyt niin hänen on lähes mahdoton päästä enää junaan mukaan.
- Vai jakarihuorat?
Ei kukaan täysijärkinen ja itseään kunnioittava mies, siis iästä viis, huoli muuta kuin neitsytnaisen ja rakastelee tämän kanssa vasta vihkimisen jälkeen.
Ne jakarihuorat saa painua minun puolestani vaikka suoraan helvettiin, s..tana.
Niitä vielä siellä kehtaat kaupitellakin.... yök!
- tODELLINEN MIES
Nostan hattuani Sinulle, ettet ole niitä sukukalleuksiasi liotellut niissä lutkien ja huorien sukupuolitauteja sisältävissä puhkinussituissa rei´issä.
Voit arvottaa itsesi todella korkealle, olet todellinen voittaja.
Minkä arvon itsellesi luulisit saavasi, jos sillä "nakkimakkarankuorella" sisään ja ulos-tekniikalla lykkelet sitä elintäsi huorien jalkovälissä.
Opi jo, että todella arvostat itseäsi!
Ajat ovat muuttuneet ja ennen oli sentään osa naisista kunnollisia, mutta nykyisin pelkkiä nussittuja ja kaakattavia kanoja.
Pysy etäällä tai saat vaikka sukupuolitaudin ja saat hävetä silmät päästäsi, kun sellaisiin läjiin itsesi sekoitat.
Olet todella kunnollinen ja arvostettava MIES.- kestoatm
Ei varmaankaan, onhan niitä maailmalla ihan läpi-elämänsä neitsyitä! Ei varmaankaan siis mahdotonta blokata se toisen sukupuolen kiinnostus niin täysin että ei tarvii mitään ikinä. Onhan niitä virallisia mitä ne onkaan jotka ei kiinnostu vastakkaisesta sukupuolesta tai muustakaan.
Mut onhan toi ikävää jos sitten ei ole itse tyytyväinen elämäänsä.
Kyllä mä siitä en hitto vie tingi että jos mies haluaa ikäisensä naisen niin siihen pitää olla mahdollisuus kunhan "se" "nakkimakkara" toimii.....= siis millä taas yhdistetään nakin koko poikuuteen koska sitä ei ole mihinkään testattu... katsokaa tohtori.fi ja vaginan syvyys on vain 8-10 cm, joten aika nakki saa ollakkin ja homma pelaa. jo normi muna on siis varmasti käypäinen ollakseen hyvä. Hah, saimpas sanottua kerrankin ei sillä ettei senttejä riittaisi.
Joten en kyllä käsitä parisuhteita "junana" joka menee krolonogisesti miehen ikään nähden ja sittenpä sitä on paha enää kiinni juosta jos ei kyytiin pääse alussakaan?
Kyllä tuota tulee mietittyä että mikä tässä vielä muuttuu jos sitä nakkiaan sitten lykkii niiden jakavien naisten kanssa vain lykkimisen takia.
peace. - Ehjä vielä olen
jos ns.kunnollinen nainen rakastelee sen yhden ja ainoan eli aviomiehensä kanssa, vaikka keskimäärin 3 kertaa viikossa ja koko elämänsä ajan eli vaikkapa sitten 40-60 vuoden ajanjaksolla...onko nainen tällöinkin puhkinussittu? Mitenkäs loppuunajettu mies on sitten tuollaisella määrällä? :D
- on jaettu
Ehjä vielä olen kirjoitti:
jos ns.kunnollinen nainen rakastelee sen yhden ja ainoan eli aviomiehensä kanssa, vaikka keskimäärin 3 kertaa viikossa ja koko elämänsä ajan eli vaikkapa sitten 40-60 vuoden ajanjaksolla...onko nainen tällöinkin puhkinussittu? Mitenkäs loppuunajettu mies on sitten tuollaisella määrällä? :D
ympäriinsä ja vaikka kenelle. Yhden miehen nainen ei ole koskaan puhkinussittu jos mies ei ole afrikkalinen maahaanmuuttjaa tmv.
- EmmaA.
on jaettu kirjoitti:
ympäriinsä ja vaikka kenelle. Yhden miehen nainen ei ole koskaan puhkinussittu jos mies ei ole afrikkalinen maahaanmuuttjaa tmv.
Jos on ollut vain yhden ihmisen kansa?
- kukaan mies ei
EmmaA. kirjoitti:
Jos on ollut vain yhden ihmisen kansa?
halua joutua minkään lumumban liukkaille!
- aeragrgeg
kestoatm kirjoitti:
Ei varmaankaan, onhan niitä maailmalla ihan läpi-elämänsä neitsyitä! Ei varmaankaan siis mahdotonta blokata se toisen sukupuolen kiinnostus niin täysin että ei tarvii mitään ikinä. Onhan niitä virallisia mitä ne onkaan jotka ei kiinnostu vastakkaisesta sukupuolesta tai muustakaan.
Mut onhan toi ikävää jos sitten ei ole itse tyytyväinen elämäänsä.
Kyllä mä siitä en hitto vie tingi että jos mies haluaa ikäisensä naisen niin siihen pitää olla mahdollisuus kunhan "se" "nakkimakkara" toimii.....= siis millä taas yhdistetään nakin koko poikuuteen koska sitä ei ole mihinkään testattu... katsokaa tohtori.fi ja vaginan syvyys on vain 8-10 cm, joten aika nakki saa ollakkin ja homma pelaa. jo normi muna on siis varmasti käypäinen ollakseen hyvä. Hah, saimpas sanottua kerrankin ei sillä ettei senttejä riittaisi.
Joten en kyllä käsitä parisuhteita "junana" joka menee krolonogisesti miehen ikään nähden ja sittenpä sitä on paha enää kiinni juosta jos ei kyytiin pääse alussakaan?
Kyllä tuota tulee mietittyä että mikä tässä vielä muuttuu jos sitä nakkiaan sitten lykkii niiden jakavien naisten kanssa vain lykkimisen takia.
peace.Aina pieni ja kova aina ison ja velton voittaa mennen tullen.
- imbesilli idiootti
Ehjä vielä olen kirjoitti:
Haista helvetin paska, idiootti.
Kun on kysymys avioliitosta ja aviorakkaudesta, on hieman eri asia rakastella oman rakkaansa kanssa, kuin olla esine eli huora, joka on puhkinussittu.
Oletko ihan idiootti vai imbesilli?
- neitsytmies 37v
naista en ole ikinä edes suudellut tai pitänyt kädestä
- Itse olisin varmaan
tehnyt jo ajat sitten "halmeet", jos oma tilanteeni olisi sama. 6 Kk on pisin aika aikuisiällä, kun olen ollut täysn ilman ja se oli yhtä helvettiä.
- pillua aaaaaaaahh
hehe meitsinhä ei paljo tarvii kato ees runkata kato, ku mä saan naisii aina ku mä haluun kato tyydyttää mu tarpeet kato ne ei voi kato vastustaa pelimiestä kato
- yksinäistä yötä
oot ollut yksin. Tuntuu pahalta edes lukee tuollaista ja täytyy yrittää ajatella vain jotain muuta, niin helpottaa.
Voimia ja jaksamista sulle, ehkä sun elämä on tuota loppuun asti. Kannataa yrittää etsiä elämän iloa muualta kun seksistä.- juuri se
että nyt on mediassa ja kaikkialla alettu tuoda tätä seksijutta kaikkein tärkeimmäksi asiaksi elämässä on niiden kannalta ikävä juttu jotka ovat syrjäytyneet näiltä parsiuhde/seksi-markkinoilta. Näin mennen tällaiset miehet vaan leimautuvat aivan totaalisiksi surkimuksiksi, kun ei tämä mediassa vellova seksipropakanta totisesti heille tee helpommaksi naisseuran saamista, vaan nimenomaaan se entisestään heikentää(jos nyt enää mitään heikennettävissä on) heidän mahdollisuuksiaan leimaamalla heidät ties miksi ja joka tapauksessa negatiivisella tavalla. Tämä tällainen on niin ilmeinen seuraamus tästä kaikkialla mediassa vellovasta seksin tärkeyden ylöstekemisestä, että ei voi välttyä ajatukselta että ainakin sen yhtenä perimmäisenä tarkoituksena onkin vaikuttaa juuri näin.
Sitä oli muuten joskus ainakin vielä 70-luvulla mediassakin sellaista meininkiiä, että näitä seksijuttuja ei pidetty niin ensisijaisen tärkeinä, ja siksikin osa miehistä päästi itsensä syrjäytymään näiltä markkinoilta. Tai oikeastaan sama vissi määrä miehiä näiltä markkinoilta joka tapuksessa syrjäytynyt kyllä olisi sen johdosta että naisista on niin paljon enemmän kysyntää kuin mitä tarjontaa on(ja naiset mielellään parittelevat juurikin varattujen miesten kanssa), mutta kylläkin vähän eri miehet olisivat ilmeisesti syrjäytyneet jos kaikki miehet olisivat panostaneet kaikkensa näihin naisjuttuihin ja niitä ykkösluokan tärkeinä pitäneeet.
No kyllä nämä parisuhdeasiat totisesti tärkeitä elämässä ovat vaikka tuskin niitä silloin niin tärkeiksi huomaa kun ei niistä ulkona ole. Tosin näistä naisasioista ulkona ollenkin voi pitkiksi ajoiksi ne paljolti unohtaakkin jos todella keskittyy johonkin muuhun vaativaan juttuun, mutta nämä naisasiat palaavat mieleen esim. silloin kun huomaa että elämä alkaa olla ohi ja ei sitten edes ainutta lastakaan ole, eikä ketään joka muistaisi minkälainen on ollut joskus nuorempana.
Panomiehille niitä lapsiakin aina riittää joskin ne harvemmin mitään niin häävejä ovat, ja he joutuvat puolestaan aikanaan kovan hinnan maksamaaan isiensä koheltamisesta kun oikeasti kovemmille markkinoille joutuvat eikä auta sitten enää sekään vaikka kuinka perkeleesti nais/nussimisjuttuihinsa panaostaisivat. - reipas poikamies
Sitähän sanotaan että mies kestää kyllä kivun mutta ei häpeää. Ehkä tämä mahdollinen kelpaamattomuuden häpeä on niin vahva että se voittaa sen naisen saamisen halunkin? Joten itseään ei 100%:sti uskalla laittaa peliin.
Tässäkin topicissa, alussa varsinkin, tulee mieleen että mikä meillä aiheuttaa sen ujouden? Eihän sitä tarvii olla se ainut Mr. Perfect jotta olisi "oikeutettu" naisseuraan. Kaikki on kiinni siitä miten sitä itsensä "markkinoi". Ei varmaan ole ylläri että nainen taitaa haluta tuntea itsensä halutuksi eli miehen pitää tämä jotenkin osoittaa?
Otan sen "markkinoilta ulos ajautumisen". Uskoisin että tässä on kyse siitä että mies ei hallitse nykypuun mukaista naisen iskemistä, jos sitä ei ole aikanaan saanut hiottua. Tapoja, johon naiset ovat jo tottuneet tavallisesti ja sitä heille tapahtuukin. Näin ollen mies joka ei vaikkapa ujouttaan tähän menettelyyn osaa lähteä, jää ilman seuraa-vaikka se ei muusta olisi kiinni kuin oikeasta menettelystä. Eli ihan kuin shakkia pelaisi, jokaista siirtoa pitää arvioida mitä vastustaja aikoo tehdä. Käyttäymiselle on syy-seuraus malli.
En usko hetkeäkään että kukaan normi mies olisi absoluuttisesti niin kauhea että koko iäksi jäisi pelkästään sen syyn takia yksin. Työtä se teettää, ja kompromissejakin. Omat viat pitäisi tuntea ja keskittyä niiden voittamiseen jollain tavalla.
Menikö täysin ohi sektorille tää? - kuka hyvänsä
reipas poikamies kirjoitti:
Sitähän sanotaan että mies kestää kyllä kivun mutta ei häpeää. Ehkä tämä mahdollinen kelpaamattomuuden häpeä on niin vahva että se voittaa sen naisen saamisen halunkin? Joten itseään ei 100%:sti uskalla laittaa peliin.
Tässäkin topicissa, alussa varsinkin, tulee mieleen että mikä meillä aiheuttaa sen ujouden? Eihän sitä tarvii olla se ainut Mr. Perfect jotta olisi "oikeutettu" naisseuraan. Kaikki on kiinni siitä miten sitä itsensä "markkinoi". Ei varmaan ole ylläri että nainen taitaa haluta tuntea itsensä halutuksi eli miehen pitää tämä jotenkin osoittaa?
Otan sen "markkinoilta ulos ajautumisen". Uskoisin että tässä on kyse siitä että mies ei hallitse nykypuun mukaista naisen iskemistä, jos sitä ei ole aikanaan saanut hiottua. Tapoja, johon naiset ovat jo tottuneet tavallisesti ja sitä heille tapahtuukin. Näin ollen mies joka ei vaikkapa ujouttaan tähän menettelyyn osaa lähteä, jää ilman seuraa-vaikka se ei muusta olisi kiinni kuin oikeasta menettelystä. Eli ihan kuin shakkia pelaisi, jokaista siirtoa pitää arvioida mitä vastustaja aikoo tehdä. Käyttäymiselle on syy-seuraus malli.
En usko hetkeäkään että kukaan normi mies olisi absoluuttisesti niin kauhea että koko iäksi jäisi pelkästään sen syyn takia yksin. Työtä se teettää, ja kompromissejakin. Omat viat pitäisi tuntea ja keskittyä niiden voittamiseen jollain tavalla.
Menikö täysin ohi sektorille tää?"Otan sen "markkinoilta ulos ajautumisen". Uskoisin että tässä on kyse siitä että mies ei hallitse nykypuun mukaista naisen iskemistä, jos sitä ei ole aikanaan saanut hiottua. Tapoja, johon naiset ovat jo tottuneet tavallisesti ja sitä heille tapahtuukin. Näin ollen mies joka ei vaikkapa ujouttaan tähän menettelyyn osaa lähteä, jää ilman seuraa-vaikka se ei muusta olisi kiinni kuin oikeasta menettelystä. Eli ihan kuin shakkia pelaisi, jokaista siirtoa pitää arvioida mitä vastustaja aikoo tehdä. Käyttäymiselle on syy-seuraus malli."
No tuota shakkipelianalogiaasi en kyllä tässä oikein ymmärrä, mutta tuossa olet kyllä oivaltanut aivan keskeisen syy seuraussuhteen. Minä laittaisin tuon asian seuraavanlaisesti:
Jos olet vähänkin siedettävän näköinen nainen niin suuri määrä miehiä piirittää sinua ja tekee ehdotuksiaan. Näistä miehistä suurin osa on tottuneita naisen iskijöitä ja käsitteölijöitä, playboy-ja psykpaattityypit sekä tietenkin varatut kuten n.s. ukkomiehet. Nopeasti kaikki naiset oppivat asettamaan odottamansa miehen käyttäytymisen näiden mallien mukaiseksi siksi kun he kerran heidän kanssaan pyörivät. Tässä prosessissa naisia tukee lehtien ja median yleensä ylläpitämä ihmissuhdepsykologiseeraus ja miehen mallin lanseeraaminen, joka on tietenkin linjassa niiden miesten käyttäytymisen kanssa jotka naisia piirittävät ja joiden seuraan naiset päätyvät.
Näillä markkinoilla vallitsevista käyttäytymistavoista jos mies kerran pihalle ajutuu tai ei pääse alkuunkaan mukaan, niin silloin mitä kauemman ulkon olet sitä vieraammaksi nuo käyttäytymistavat sinulle tulevat . Pitkään pois oltuasi näiiltä markknoilta olet ajutunut niiden käyttäytymistavoista ja säännöistä niin pihalle, että jos sinne paluuta yrität niin naurunalaiseksi itsesi vaan teet eikä muuta. Tähän kun sitten vielä kaikki naiset helposti keräävät runsaasti parisuhde/seksi-konkemusta näillä markkinoilla alkavat he halveksia näissä asioissa vähälle kokemukselle jääviä miehiä vielä errityisesti tästä syystä.
Ulos parisuhde/seksi markkinoilta mies voi ajautua esim. jos on pitkään opiskelijana pienillä tuloilla, tai erityisesti jos joutuu työttömäksi joka asia vielä kuohitseekin miehen henkisesti, tai jos joutuu vaihtamaan maisemaa ja jättämään taakseen kaiken entisen, tai jos sitten syrjäytyy jo alkuunsa josain kouluasteella.
"En usko hetkeäkään että kukaan normi mies olisi absoluuttisesti niin kauhea että koko iäksi jäisi pelkästään sen syyn takia yksin. Työtä se teettää, ja kompromissejakin. Omat viat pitäisi tuntea ja keskittyä niiden voittamiseen jollain tavalla.Menikö täysin ohi sektorille tää?"
No minä kyllä katson tämän asian olevan niin että monet miehet juuri haluavatkin tulkita tällaisen parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytyneen miehen kaikin puolin kelvottomaksi ja usein myös seksuaalisesti joksikin perverssiksi ja naiset heitä tässä leimaamisessa tukevat. Myös siitä tietenkin saa tukea tämän lajin leimaamiselle kun todennäköisesti kuitenkin myös suurin osa todella parisuhteeseen kelvottomistakin miehistä päätyy tähän joukkoon sitä edustamaan.
Uskon että sinäkin oikeasti nämä syrjään ajutuneet miehet mielelläsi leimaat ainakin johonkin mittaan kelvottomiksi vaikka et heitä nyt demonisoimassa olisikaan. - pieruperse
juuri se kirjoitti:
että nyt on mediassa ja kaikkialla alettu tuoda tätä seksijutta kaikkein tärkeimmäksi asiaksi elämässä on niiden kannalta ikävä juttu jotka ovat syrjäytyneet näiltä parsiuhde/seksi-markkinoilta. Näin mennen tällaiset miehet vaan leimautuvat aivan totaalisiksi surkimuksiksi, kun ei tämä mediassa vellova seksipropakanta totisesti heille tee helpommaksi naisseuran saamista, vaan nimenomaaan se entisestään heikentää(jos nyt enää mitään heikennettävissä on) heidän mahdollisuuksiaan leimaamalla heidät ties miksi ja joka tapauksessa negatiivisella tavalla. Tämä tällainen on niin ilmeinen seuraamus tästä kaikkialla mediassa vellovasta seksin tärkeyden ylöstekemisestä, että ei voi välttyä ajatukselta että ainakin sen yhtenä perimmäisenä tarkoituksena onkin vaikuttaa juuri näin.
Sitä oli muuten joskus ainakin vielä 70-luvulla mediassakin sellaista meininkiiä, että näitä seksijuttuja ei pidetty niin ensisijaisen tärkeinä, ja siksikin osa miehistä päästi itsensä syrjäytymään näiltä markkinoilta. Tai oikeastaan sama vissi määrä miehiä näiltä markkinoilta joka tapuksessa syrjäytynyt kyllä olisi sen johdosta että naisista on niin paljon enemmän kysyntää kuin mitä tarjontaa on(ja naiset mielellään parittelevat juurikin varattujen miesten kanssa), mutta kylläkin vähän eri miehet olisivat ilmeisesti syrjäytyneet jos kaikki miehet olisivat panostaneet kaikkensa näihin naisjuttuihin ja niitä ykkösluokan tärkeinä pitäneeet.
No kyllä nämä parisuhdeasiat totisesti tärkeitä elämässä ovat vaikka tuskin niitä silloin niin tärkeiksi huomaa kun ei niistä ulkona ole. Tosin näistä naisasioista ulkona ollenkin voi pitkiksi ajoiksi ne paljolti unohtaakkin jos todella keskittyy johonkin muuhun vaativaan juttuun, mutta nämä naisasiat palaavat mieleen esim. silloin kun huomaa että elämä alkaa olla ohi ja ei sitten edes ainutta lastakaan ole, eikä ketään joka muistaisi minkälainen on ollut joskus nuorempana.
Panomiehille niitä lapsiakin aina riittää joskin ne harvemmin mitään niin häävejä ovat, ja he joutuvat puolestaan aikanaan kovan hinnan maksamaaan isiensä koheltamisesta kun oikeasti kovemmille markkinoille joutuvat eikä auta sitten enää sekään vaikka kuinka perkeleesti nais/nussimisjuttuihinsa panaostaisivat.Olen kuule täysin samaa mieltä. Tuo seksin ylikorostaminen mediassa on tuore nykyajan ilmiö. Yli 80-vuotias isoäitini, joka toki katsoo paljon televisiota ja lukee lehtiä, ihmettelee sitä suuresti. Hänen mukaansa ei ennen seksistä tehty tuollaista numeroa, se oli kaikille henkilökohtainen, tai pariskunnan osapuolten välinen, ja aivan luonnollinen asia, eikä siitä yritetty väkisin tehdä elämää suurempaa.
Jos vähän etäännyttää itseään tästä kaikesta ja yrittää tarkastella historiaa vähän laajemmalla perspektiivillä, niin on hassu sattumus, että seksipropaganda ja feminismi nousivat valtamediaan samaan aikaan 1980-luvulla. Onhan se nimittäin niinkin, että miestä on helppo kyykyttää sillä, että hän ei ole "oikea mies" jos ei ole saanut seksiä tarpeeksi, tai jos on jotenkin seksuaalisesti vajavainen. Tällainen vaikutus propagandalla oli ainakin itseeni. Toisten miesten edessä siinä parikymppisenä ja vähän päälle, tunsin itseni aina jotenkin vajavaiseksi, heikommaksi ja huonommaksi, koska en ollut koskaan saanut seksiä.
Feministit kiittävät tästä valtamekanismista. Ne miehet, joilla flaksi ei käy jatkuvasti ja koko ajan (siis miehet lukuunottamatta sitä pientä vähemmistöä, jotka istuvat täydellisesti "haluttavan miehen" ahtaaseen muottiin), kokevat alemmuudentunnetta ja tuntevat itsensä mitättömiksi, koska eivät ole saaneet niin paljon seksiä kuin median mukaan kaikki saavat koko ajan. Joillakin se ero oman historian ja "yhteiskunnan odotusten" välillä voi vaikuttaa valtavan suurelta. Näin useimmilla miehillä ei riitä voimia vastustaa feminististä vallankumousta eikä pitää pintaansa, vaan he alistuvat paikoilleen. Suomalaiset kun ovat vielä muutenkin nöyrää ja alistuvaista kansaa, historia on tämän opettanut, nöyriä ja tottelevaisia suomalaisia sotilaita on aina voinut tapattaa erilaisissa sodissa jo hakkapeliitoista alkaen. Ja aina olemme olleet jonkun toisen vallan alla aina vuoteen 1917 asti. Näitäkin historiallisia faktoja feminismi on hyödyntänyt (useimmat feministithän ovat akateemisia humanisteja, jotka kyllä tuntevat historiaa). Näin feministit ovat voineet keskittää voimansa taisteluun miesten harvalukuisen eliitin kanssa eikä heidän ole tarvinnut juuri huolehtia taviksista eikä syvistä riveistä. - n vfbgfng
reipas poikamies kirjoitti:
Menikö täysin ohi sektorille tää?Naisen neuvo teille kyseessä oleville miehille:
-menkää mukaan johonkin uskonnolliseen toimintaan ja kristilliseen deittisivustoon tms, jossa kokemattomuus ei ole lähtökohtaisesti niin paha asia, ja jossa myös naiset ovat luultavammin kokemattomia
-lukekaa kirja Leil Lowndes: How to make anyone fall in love with you
-jos ei noi uskonnolliset piirit nappaa ja haluatte toimia ns vapailla markkinoilla, niin täytyy vaan opetella uusia taitoja. Aloitatte niin, että laihdutatte itsenne normaalipainoiseksi ja käytte kuntosalilla ja lenkillä, jotta itsetunto vahvistuu, kun tietää olevansa naisista vetävämmän näköinen. Sitten leikkautatte tukan tyylikkäästi, eli ei oman perinteen mukaan vaan pyydätte jotain takuuvarmasti trendikästä parturia valitsemaan teille sopivamman tyylin. Sitten jonkun vastaavan konsultin (kaveri tms) avulla uusitte pukeutumistyylinne trendikkääksi.
-menette baariin ja otatte tehtäväksi jutella joka ilta vähintään 2 naisen kanssa, ilman taka-ajatusta tai toivetta, että siitä kehkeytyisi suhde tai pääsisitte sänkyyn. Ette ota mitään suorituspaineita vaan pidätte sitä ikäänkuin kotitehtävänä, joka rutiinimaisesti hoidetaan. SIten totutte juttelemaan naisten kanssa.
-käytte tanssikurssilla tms, jossa tanssitte naisen lähellä niin, että kosketatte häntä tanssin ajan. Sitten harjoittelette samaa esim. lavatansseissa tai hitailla yökerhossa, jos niitä vielä nykyään siellä soitellaan.
-itse harkitsisin vakavasti jonkun prostitutoidun palkkaamista harjoittelumielessä. Siis maksulliselle naiselle kerrotte tilanteen ja pyydätte opettamaan teitä sängyssä. Vaatii hieman enemmän pokkaa kuin aikaisemmat, mutta toisaalta ko nainen voi ilahtuakin tehtävästä, eipä ainakaan saanut mitän vastenmielistä pervoa asiakkaakseen. Tällöin vain huolehditte ehdottomasti kondomin käytöstä, ettekä anna naisen ottaa suihin (ettekä itse tee niin) ilman suojausta taudeilta.
SIt vaan pikkuhiljaa tuonne yöelämään, ja alatte katsella naisia, jotka ovat rumempia ja lihavampia kuin te. Ei kannata aluksi yrittää kauniita, koska tulee enemmän torjuntaa silloin, mikä käy aloittavalle itsetunnolle. Ja pitäkää mielessä, että myös naisissa on samalla lailla vanhoja neitsyitä kuin miehissäkin. - saumoja löytyy
n vfbgfng kirjoitti:
Naisen neuvo teille kyseessä oleville miehille:
-menkää mukaan johonkin uskonnolliseen toimintaan ja kristilliseen deittisivustoon tms, jossa kokemattomuus ei ole lähtökohtaisesti niin paha asia, ja jossa myös naiset ovat luultavammin kokemattomia
-lukekaa kirja Leil Lowndes: How to make anyone fall in love with you
-jos ei noi uskonnolliset piirit nappaa ja haluatte toimia ns vapailla markkinoilla, niin täytyy vaan opetella uusia taitoja. Aloitatte niin, että laihdutatte itsenne normaalipainoiseksi ja käytte kuntosalilla ja lenkillä, jotta itsetunto vahvistuu, kun tietää olevansa naisista vetävämmän näköinen. Sitten leikkautatte tukan tyylikkäästi, eli ei oman perinteen mukaan vaan pyydätte jotain takuuvarmasti trendikästä parturia valitsemaan teille sopivamman tyylin. Sitten jonkun vastaavan konsultin (kaveri tms) avulla uusitte pukeutumistyylinne trendikkääksi.
-menette baariin ja otatte tehtäväksi jutella joka ilta vähintään 2 naisen kanssa, ilman taka-ajatusta tai toivetta, että siitä kehkeytyisi suhde tai pääsisitte sänkyyn. Ette ota mitään suorituspaineita vaan pidätte sitä ikäänkuin kotitehtävänä, joka rutiinimaisesti hoidetaan. SIten totutte juttelemaan naisten kanssa.
-käytte tanssikurssilla tms, jossa tanssitte naisen lähellä niin, että kosketatte häntä tanssin ajan. Sitten harjoittelette samaa esim. lavatansseissa tai hitailla yökerhossa, jos niitä vielä nykyään siellä soitellaan.
-itse harkitsisin vakavasti jonkun prostitutoidun palkkaamista harjoittelumielessä. Siis maksulliselle naiselle kerrotte tilanteen ja pyydätte opettamaan teitä sängyssä. Vaatii hieman enemmän pokkaa kuin aikaisemmat, mutta toisaalta ko nainen voi ilahtuakin tehtävästä, eipä ainakaan saanut mitän vastenmielistä pervoa asiakkaakseen. Tällöin vain huolehditte ehdottomasti kondomin käytöstä, ettekä anna naisen ottaa suihin (ettekä itse tee niin) ilman suojausta taudeilta.
SIt vaan pikkuhiljaa tuonne yöelämään, ja alatte katsella naisia, jotka ovat rumempia ja lihavampia kuin te. Ei kannata aluksi yrittää kauniita, koska tulee enemmän torjuntaa silloin, mikä käy aloittavalle itsetunnolle. Ja pitäkää mielessä, että myös naisissa on samalla lailla vanhoja neitsyitä kuin miehissäkin.Mikäli poikuudesta eroon pääseminen on hirvittävän tärkeää, eikä kumppanilla ole juuri väliä, niin baareista kyllä löytyy. Viinaan meneville, mummoiän saavuttaneille bubiruusuille on iloinen yllätys, jos joku nuorehko mies pyrkii yökylään.
- M41
Sain 24-vuotiaana kerran. En olisi ikinä silloin uskonut että se jäi viimeiseksi kerraksi. Nyt en ole saanut 17-vuoteen.
- ööööööööööörgggh
Mä ainakin uskoisin että kyllä sullekin halutessasi vaikka maksutonkin nainen löytyisi, jos menisit johonkin baariin missä käy vähän räkäisempää porukkaa ja sellaisia ikäisiäsi naisia, joille viina maistuu. En siis tarkoita mitään pultsareita mutta kuitenkin alempaa sosiaaliluokkaa. Vedät itekin ensin lärvit ja sitten vaan hauskaa pitämään. Luulis että voiton avain on siinä, ettei sua oikeesti kiinnosta yksikään niistä lortoista, mutta isket niitä kuitenkin ihan vaan vittuillaksesi, ja jos ei tärppää niin aivan sama, seuraavana iltana uuteen baariin. Jos ei vieläkään tärppää, seuraavana viikonloppuna voit mennä vaikka huoriin.
Mä ainakin hankkiuduin eroon neitsyydestäni 24-vuotiaana ihan kamalan näköisen läskin narkkari huoran kanssa, koska tuntui että oli vaan pakko. Sitten kävin parin kuukauden päästä panemassa paljon paremman näköistä huoraa, joka vaan teki duuniaan ilman hymyä ja mä jännitin kauheasti. Sitten vähän ajan päästä sain "oikeasti" ja aloin seurustella. Sitten kun parin kk päästä meni poikki, sain melko pian uudestaan eri naiselta. Tässä vaiheessa aloin pitää jo itteäni seksuaalisesti "melkein normaalina", ja olen viettänyt suht normaalia suhde-elämää siitä lähtien, ohimeneviä alemmuuskomplekseja tuli ja on tullut mutta niistä on päässyt yli. - läskit juoppoämmät
ööööööööööörgggh kirjoitti:
Mä ainakin uskoisin että kyllä sullekin halutessasi vaikka maksutonkin nainen löytyisi, jos menisit johonkin baariin missä käy vähän räkäisempää porukkaa ja sellaisia ikäisiäsi naisia, joille viina maistuu. En siis tarkoita mitään pultsareita mutta kuitenkin alempaa sosiaaliluokkaa. Vedät itekin ensin lärvit ja sitten vaan hauskaa pitämään. Luulis että voiton avain on siinä, ettei sua oikeesti kiinnosta yksikään niistä lortoista, mutta isket niitä kuitenkin ihan vaan vittuillaksesi, ja jos ei tärppää niin aivan sama, seuraavana iltana uuteen baariin. Jos ei vieläkään tärppää, seuraavana viikonloppuna voit mennä vaikka huoriin.
Mä ainakin hankkiuduin eroon neitsyydestäni 24-vuotiaana ihan kamalan näköisen läskin narkkari huoran kanssa, koska tuntui että oli vaan pakko. Sitten kävin parin kuukauden päästä panemassa paljon paremman näköistä huoraa, joka vaan teki duuniaan ilman hymyä ja mä jännitin kauheasti. Sitten vähän ajan päästä sain "oikeasti" ja aloin seurustella. Sitten kun parin kk päästä meni poikki, sain melko pian uudestaan eri naiselta. Tässä vaiheessa aloin pitää jo itteäni seksuaalisesti "melkein normaalina", ja olen viettänyt suht normaalia suhde-elämää siitä lähtien, ohimeneviä alemmuuskomplekseja tuli ja on tullut mutta niistä on päässyt yli.Olet täydellinen imbesilli ja huorapukki.
Älä nyt sentään leveile huoraamisellasi ja läskien ja juoppojen seksitautisten paskaämmien pökkimisellä.
Olet säälittävä, todella.
- -juu
Kävisit vaikka huorissa.
- uiktiuoyiulhjuh
28v ja ei ikinä minkäänlaista kontaktia naisiin. Oon tietysti vielä ihan junnu esim aloittajaan verrattuna, puhumattakaan niistä jotka ovat koko elämänsä yksin... Mutta kyllä se jo tässä vaiheessa tuntuu ajoittain aika pahalta.
- JokuSamanlainen M
eikö todellakaan luonto anna periksi käydä maksullisella, helppoa on netillä löytää sellainen kotimainen "amatööri" joka muutenkin on ymmärtäväisempi ?
Kuin semi-itsarin partaalla riutua? Ihan turha ajatella "halmeita" koska sexiä on saatavilla ja helposti kun vain tekee jotain asian eteen määrätietoisesti.
Jos ei niiden kännisten naisten iskeminen ota tuulta (hyviä ohjeita kuinka-isket naisen palstalta) niin sitten on vaihtoehdot aika vähissä. Muutenhan se olis jo tällä iällä onnistunut?
Siis ihan pahinta mitä itselleen voi tehdä on "riutua" olla yrittämättä mitään tai ketään, kun vanhetaan niin kaikki on vaikeampaa tai ainakin omista naisvaatimuksista/unelmista pitää tinkiä ja roimasti. Ei niitä unelma naisia kaikille edes riitä! Ja ne selvästi nuoremmat ei tosiaan hyppää syliin.
Joo tässä välikommenttina, en tosin ketään vasten tahtoaan suosittele tekemään jotain tälläistä. - Mut jotain tehtävä
Olen 28 vuotias mies ja onnistuin kääntämään kelkan naisonnen suhteen. Tätä ennen pidin itseäni syystäkin täysiverisenä ATM:nä. Prosessi vei muutaman vuoden.
Muutamia pointteja vinkiksi:
- Lopetin neljän seinän sisällä nyhjöttämisen, baareissa tuli käytyä paljon
- Liikunnalla ryhtiä ja yläkroppaa rotevammaksi
- Vaatehankintoja, trendikkäämpi parempi
- Pitkät ulkomaanreissut jotka koulii mieltä. Juttujakin saa kerrottavaksi.
- Tukka kuntoon eli väriä päähän
- Asenteet avoimeksi. En ole silti eritysen pinnallinen, en vaadi samaa muilta mitä itseltäni.
Huvittavinta tässä on, että aloitteet alkoi tulemaan naisilta. Eihän niin pitänyt käydä ikinä? Olen edelleenkin aika ujo.. - 15+13
JokuSamanlainen M kirjoitti:
eikö todellakaan luonto anna periksi käydä maksullisella, helppoa on netillä löytää sellainen kotimainen "amatööri" joka muutenkin on ymmärtäväisempi ?
Kuin semi-itsarin partaalla riutua? Ihan turha ajatella "halmeita" koska sexiä on saatavilla ja helposti kun vain tekee jotain asian eteen määrätietoisesti.
Jos ei niiden kännisten naisten iskeminen ota tuulta (hyviä ohjeita kuinka-isket naisen palstalta) niin sitten on vaihtoehdot aika vähissä. Muutenhan se olis jo tällä iällä onnistunut?
Siis ihan pahinta mitä itselleen voi tehdä on "riutua" olla yrittämättä mitään tai ketään, kun vanhetaan niin kaikki on vaikeampaa tai ainakin omista naisvaatimuksista/unelmista pitää tinkiä ja roimasti. Ei niitä unelma naisia kaikille edes riitä! Ja ne selvästi nuoremmat ei tosiaan hyppää syliin.
Joo tässä välikommenttina, en tosin ketään vasten tahtoaan suosittele tekemään jotain tälläistä."eikö todellakaan luonto anna periksi käydä maksullisella, helppoa on netillä löytää sellainen kotimainen "amatööri" joka muutenkin on ymmärtäväisempi ?"
Onko todella sinusta? No toki voi mennä sihteeriopiston sivulle ja koittaa onneaan, mutta mistä tiedät ettei kyseessä ole oikeasti joko poliisi tai joku konnajoukko joka ryöstää rahat? Siis mikäli ei ole moisia helposti löydettäviä palveluita koskaan käyttänyt. Kuinka helppoa se loppujen lopuksi ihan oikeasti on luottaa avoimeen palveluun, joka periaatteessa on enemmän tai vähemmän kriminalisoitu..
Toisaalta, jos sitä nyt riittävän epätoivoiseksi (=vanhaksi) käy, niin jossain vaiheessa sitä ainakin itseltäni kyllä melko varmasti katoaa elämänhalu siinä määrin, etten enää välitä vaikka tulisi mitä. 40 vuotiaana luulisi ainakin että voisi jo rehellisesti tunnustaa, ettei mitään hävittävää ole ja tosiaan hoitaa homman maksullisten kautta. - Naisasialuuseri
Mut jotain tehtävä kirjoitti:
Olen 28 vuotias mies ja onnistuin kääntämään kelkan naisonnen suhteen. Tätä ennen pidin itseäni syystäkin täysiverisenä ATM:nä. Prosessi vei muutaman vuoden.
Muutamia pointteja vinkiksi:
- Lopetin neljän seinän sisällä nyhjöttämisen, baareissa tuli käytyä paljon
- Liikunnalla ryhtiä ja yläkroppaa rotevammaksi
- Vaatehankintoja, trendikkäämpi parempi
- Pitkät ulkomaanreissut jotka koulii mieltä. Juttujakin saa kerrottavaksi.
- Tukka kuntoon eli väriä päähän
- Asenteet avoimeksi. En ole silti eritysen pinnallinen, en vaadi samaa muilta mitä itseltäni.
Huvittavinta tässä on, että aloitteet alkoi tulemaan naisilta. Eihän niin pitänyt käydä ikinä? Olen edelleenkin aika ujo..aivan samat asiat ja tulokset ovat edelleen laihanlaisia.
- Poksu Poikamies
JokuSamanlainen M kirjoitti:
Joo tässä välikommenttina, en tosin ketään vasten tahtoaan suosittele tekemään jotain tälläistä.No, eipä niistä maksullisista mitään iloa ole. Maksullisen kanssa kyse on vain suorituksesta vailla tunteita. Jos seksissä ei ole mukana tunteita, ennemmin ilman.
"Toisaalta, jos sitä nyt riittävän epätoivoiseksi (=vanhaksi) käy, niin jossain vaiheessa sitä ainakin itseltäni kyllä melko varmasti katoaa elämänhalu siinä määrin, etten enää välitä vaikka tulisi mitä. 40 vuotiaana luulisi ainakin että voisi jo rehellisesti tunnustaa, ettei mitään hävittävää ole ja tosiaan hoitaa homman maksullisten kautta."
Tuo nyt ei piddä paikkaansa. Hävittävää voi olla ainakin oma terveys, joka on ihmisen tärkeintä omaisuutta. Toinen riski on elatusmaksut, joita on varmaan mukavaa maksella vain siksi, ettei ole saanut naista ja kuka tahansa käy/kävi. Ihan "kivat" lähtökohdat myös mahdolliselle lapselle, jonka äiti on prostituoitu ja isäehdokkaita on N 1.
PS: En ole käynyt maksullisissa, enkä käy... - Poksu Poikamies
Naisasialuuseri kirjoitti:
aivan samat asiat ja tulokset ovat edelleen laihanlaisia.
No, olisiko se ongelma siinä, että teillä suhtautuminen naisiin lähtee keskivertoa suuremmasta halusta miellyttää naista ? Se, että pitää laittaa väriä päähän tai käydä salilla, jotta kelpaisi paremin jollekulle naiselle on kyllä tietyllä tapaa säälittävää.
Eikö näissä suhteissa ylipäätänsä lähtökohta ole se, että kumpikin osapuoli saa/joutuu hyväksymään toisen sellaisena kuin se on, paitsi jos molemmilla on pyrkimys elää jonkin tietyn roolin mukaan ja/tai voimakas miellyttämisen halu ?!
Onko järkeä rakentaa suhdetta jonkin ulkoisen asian tms. pohjalle ? Jos suhteessa ei ole mitään vakavampaa, se loppuu hyvin todennäköisesti jo ensimmäisten vastoinkäymisten tultua vastaan. - xxx_xxx
Poksu Poikamies kirjoitti:
No, olisiko se ongelma siinä, että teillä suhtautuminen naisiin lähtee keskivertoa suuremmasta halusta miellyttää naista ? Se, että pitää laittaa väriä päähän tai käydä salilla, jotta kelpaisi paremin jollekulle naiselle on kyllä tietyllä tapaa säälittävää.
Eikö näissä suhteissa ylipäätänsä lähtökohta ole se, että kumpikin osapuoli saa/joutuu hyväksymään toisen sellaisena kuin se on, paitsi jos molemmilla on pyrkimys elää jonkin tietyn roolin mukaan ja/tai voimakas miellyttämisen halu ?!
Onko järkeä rakentaa suhdetta jonkin ulkoisen asian tms. pohjalle ? Jos suhteessa ei ole mitään vakavampaa, se loppuu hyvin todennäköisesti jo ensimmäisten vastoinkäymisten tultua vastaan.No jos karrikoiden sanotaan, niin jos olet metsuripaidassa, pottakampaus, pullonpohjarillit päässä ja anttilan huonosti istuvat farkut jalassa, niin saat olla kyllä aika komeahko supliikimies, että irtoaa haluamaasi naisseuraa.
En ole itsekään mikään muotifriikki, mutta jos ei mieti vähääkään miltä näyttää, niin kyllä jo heti alussa tapahtuu naisten päässä sellainen "ei hitto miltä tuo näyttää. Ja mitä jos mun kaverit näkis mut tollasen seurassa! Yöööööök!" -ilmiö ja tutustuminen jää vähiin. - Poksu Poikamies
xxx_xxx kirjoitti:
No jos karrikoiden sanotaan, niin jos olet metsuripaidassa, pottakampaus, pullonpohjarillit päässä ja anttilan huonosti istuvat farkut jalassa, niin saat olla kyllä aika komeahko supliikimies, että irtoaa haluamaasi naisseuraa.
En ole itsekään mikään muotifriikki, mutta jos ei mieti vähääkään miltä näyttää, niin kyllä jo heti alussa tapahtuu naisten päässä sellainen "ei hitto miltä tuo näyttää. Ja mitä jos mun kaverit näkis mut tollasen seurassa! Yöööööök!" -ilmiö ja tutustuminen jää vähiin.Sulla on hieno esimerkki. Muuten hyvä, paitsi että se on (jälleen kerran) toisesta ääripäästä eli täysin överiksi vedetty.
Aika latvasta lahoa touhua, jos vaatteiden tai kakkuloiden merkki ratkaisee pariutumisen. Vaatteiden merkillä ei ole väliä, kunhan ne ovat puhtaat. Sama pätee mm. henkilökohtaiseen hygieniaan, kunhan taas pidetään kohtuus mielessä.
Jotenkin rivien välistä sai sen kuvan, että kyse olisi vain miesten ongelmasta ?! Taitaa niitä tahmatassuja porsastelijoita löytyä myös kauniimmasta sukupuolesta ;) - M_31
No, eipä niistä maksullisista mitään iloa ole. Maksullisen kanssa kyse on vain suorituksesta vailla tunteita. Jos seksissä ei ole mukana tunteita, ennemmin ilman.
"Toisaalta, jos sitä nyt riittävän epätoivoiseksi (=vanhaksi) käy, niin jossain vaiheessa sitä ainakin itseltäni kyllä melko varmasti katoaa elämänhalu siinä määrin, etten enää välitä vaikka tulisi mitä. 40 vuotiaana luulisi ainakin että voisi jo rehellisesti tunnustaa, ettei mitään hävittävää ole ja tosiaan hoitaa homman maksullisten kautta."
Tuo nyt ei piddä paikkaansa. Hävittävää voi olla ainakin oma terveys, joka on ihmisen tärkeintä omaisuutta. Toinen riski on elatusmaksut, joita on varmaan mukavaa maksella vain siksi, ettei ole saanut naista ja kuka tahansa käy/kävi. Ihan "kivat" lähtökohdat myös mahdolliselle lapselle, jonka äiti on prostituoitu ja isäehdokkaita on N 1.
PS: En ole käynyt maksullisissa, enkä käy..."No, eipä niistä maksullisista mitään iloa ole. Maksullisen kanssa kyse on vain suorituksesta vailla tunteita. Jos seksissä ei ole mukana tunteita, ennemmin ilman."
Näin minäkin olen asiaan suhtautunut, enkä aio ajattelutapaani muuttaa. Mielestäni seksi pelkkänä fyysisenä suorituksena on melko merkityksetön juttu. Se mitä eniten kaipaan ja minkä puuttumista eniten häpeän, on vastakkaisen sukupuolen kokonaisvaltaisen läheisyyden tunne - niin fyysisen kuin psyykkisenkin.
Varnaankin tämä on lapsellinen ja kokemattomuudestani johtuen täysin epärealistinen kuva miehen ja naisen välisestä suhteesta. Tosimiehen pitäisi vain nussia kaikkea mikä liikkuu eikä todellakaan vaivata päätään näillä ajatuksilla. - 4+19
No, eipä niistä maksullisista mitään iloa ole. Maksullisen kanssa kyse on vain suorituksesta vailla tunteita. Jos seksissä ei ole mukana tunteita, ennemmin ilman.
PS: En ole käynyt maksullisissa, enkä käy..."No, eipä niistä maksullisista mitään iloa ole. Maksullisen kanssa kyse on vain suorituksesta vailla tunteita. Jos seksissä ei ole mukana tunteita, ennemmin ilman."
Mistäs sinä sen tiedät, jos et ole koskaan siellä käynyt? Olet tainnut kuunnella liikaa propagandaa.. Mutta oli miten oli, niin yksi kiistaton hyöty siitä silti on. Eli kun siellä käyt, niin sen jälkeen tiedät ihan omasta kokemuksesta miten se suoritus tapahtuu käytännössä. Siitä seuraa, ettei mokomaa tarvitse enää jännittää jatkossa..
"Tuo nyt ei piddä paikkaansa. Hävittävää voi olla ainakin oma terveys, joka on ihmisen tärkeintä omaisuutta. Toinen riski on elatusmaksut, joita on varmaan mukavaa maksella vain siksi, ettei ole saanut naista ja kuka tahansa käy/kävi"
Et tainnut nyt ymmärtää ihan täysin koko pointtia. Mitä ihmeen iloa on terveydestä tai ylipäätään elämästä ihmiselle, jonka parasta ennen päiväys menee ohi ja on jokseenkin tuomittu elämään yksin? Noh, jollekin voi olla. Itse olisin sitä mieltä, että en haluaisi elää enää sen jälkeen. - Poksu Poikamies
4+19 kirjoitti:
"No, eipä niistä maksullisista mitään iloa ole. Maksullisen kanssa kyse on vain suorituksesta vailla tunteita. Jos seksissä ei ole mukana tunteita, ennemmin ilman."
Mistäs sinä sen tiedät, jos et ole koskaan siellä käynyt? Olet tainnut kuunnella liikaa propagandaa.. Mutta oli miten oli, niin yksi kiistaton hyöty siitä silti on. Eli kun siellä käyt, niin sen jälkeen tiedät ihan omasta kokemuksesta miten se suoritus tapahtuu käytännössä. Siitä seuraa, ettei mokomaa tarvitse enää jännittää jatkossa..
"Tuo nyt ei piddä paikkaansa. Hävittävää voi olla ainakin oma terveys, joka on ihmisen tärkeintä omaisuutta. Toinen riski on elatusmaksut, joita on varmaan mukavaa maksella vain siksi, ettei ole saanut naista ja kuka tahansa käy/kävi"
Et tainnut nyt ymmärtää ihan täysin koko pointtia. Mitä ihmeen iloa on terveydestä tai ylipäätään elämästä ihmiselle, jonka parasta ennen päiväys menee ohi ja on jokseenkin tuomittu elämään yksin? Noh, jollekin voi olla. Itse olisin sitä mieltä, että en haluaisi elää enää sen jälkeen."Mistäs sinä sen tiedät, jos et ole koskaan siellä käynyt?"
Samalla logiikalla ajateltuna, mistäs tiedät miltä huumeiden käyttö tuntuu, kun et ole koskaan käyttänyt ? Eiköhän jokainen terve ihminen tiedä, miten seksiä harrastetaan. Jos et itse tiedä, käy vaikka videovuokraamossa lainaamassa jynkkyä. Siihen ei tarvitse maksullisia.
Jos parasta ennen päiväys menee siitä että ei ole päässyt harrastamaan seksiä, samaa voi sanoa esimerkiksi niistä, jotka eivät osaa sitoutua tai ovat onnistuneet ryssimään ihmissuhteensa niin, että ero tuli.
"Mitä ihmeen iloa on terveydestä tai ylipäätään elämästä ihmiselle, jonka parasta ennen päiväys menee ohi ja on jokseenkin tuomittu elämään yksin? Noh, jollekin voi olla. Itse olisin sitä mieltä, että en haluaisi elää enää sen jälkeen."
Tuo on sinun mielipiteesi. Itse voit tehdä elämälläsi mitä tahdot. Ei kiinnosta... - 17+11
"Mistäs sinä sen tiedät, jos et ole koskaan siellä käynyt?"
Samalla logiikalla ajateltuna, mistäs tiedät miltä huumeiden käyttö tuntuu, kun et ole koskaan käyttänyt ? Eiköhän jokainen terve ihminen tiedä, miten seksiä harrastetaan. Jos et itse tiedä, käy vaikka videovuokraamossa lainaamassa jynkkyä. Siihen ei tarvitse maksullisia.
Jos parasta ennen päiväys menee siitä että ei ole päässyt harrastamaan seksiä, samaa voi sanoa esimerkiksi niistä, jotka eivät osaa sitoutua tai ovat onnistuneet ryssimään ihmissuhteensa niin, että ero tuli.
"Mitä ihmeen iloa on terveydestä tai ylipäätään elämästä ihmiselle, jonka parasta ennen päiväys menee ohi ja on jokseenkin tuomittu elämään yksin? Noh, jollekin voi olla. Itse olisin sitä mieltä, että en haluaisi elää enää sen jälkeen."
Tuo on sinun mielipiteesi. Itse voit tehdä elämälläsi mitä tahdot. Ei kiinnosta..."Jos et itse tiedä, käy vaikka videovuokraamossa lainaamassa jynkkyä"
Vuoden vitsi. Sieltähän sen touhun tosiaankin oppii! Ja jos 1000 filmiä katsoo, niin varmaan käy jo kunnon panomiehestä? Hah. - Poksu Poikamies
17+11 kirjoitti:
"Jos et itse tiedä, käy vaikka videovuokraamossa lainaamassa jynkkyä"
Vuoden vitsi. Sieltähän sen touhun tosiaankin oppii! Ja jos 1000 filmiä katsoo, niin varmaan käy jo kunnon panomiehestä? Hah.Arvasinkin, että joku pilkunviilaaja tarttuu tähän täkyyn. Otan osaa, jos et ymmärrä luettuasi edes rivien välistä. Vastasin nyt vain edelliseen kysymykseen, kun kirjoittaja vaikutti uusavuttomalta kommenteissaan, kun ei tiedä miten seksiä harrastetaan.
- tviiii
15+13 kirjoitti:
"eikö todellakaan luonto anna periksi käydä maksullisella, helppoa on netillä löytää sellainen kotimainen "amatööri" joka muutenkin on ymmärtäväisempi ?"
Onko todella sinusta? No toki voi mennä sihteeriopiston sivulle ja koittaa onneaan, mutta mistä tiedät ettei kyseessä ole oikeasti joko poliisi tai joku konnajoukko joka ryöstää rahat? Siis mikäli ei ole moisia helposti löydettäviä palveluita koskaan käyttänyt. Kuinka helppoa se loppujen lopuksi ihan oikeasti on luottaa avoimeen palveluun, joka periaatteessa on enemmän tai vähemmän kriminalisoitu..
Toisaalta, jos sitä nyt riittävän epätoivoiseksi (=vanhaksi) käy, niin jossain vaiheessa sitä ainakin itseltäni kyllä melko varmasti katoaa elämänhalu siinä määrin, etten enää välitä vaikka tulisi mitä. 40 vuotiaana luulisi ainakin että voisi jo rehellisesti tunnustaa, ettei mitään hävittävää ole ja tosiaan hoitaa homman maksullisten kautta.Tässäpä vinkki joka voi auttaa joitakin. Pelottaa siis ryhtyä "rikolliseen" toimintaan ja ostaa seksiä. Itsekään en oikein tietäisi mistä Suomessa löytää huoran jos haluaisi.
Varatkaa viikonloppumatka amsterdamiin, lennot sinne ovat halpoja. Siellä punaisten lyhtyjen alueella tytöt ovat näyteikkunoissaan odottamassa ja monet heistä ovat vielä todella hyvännäköisiä! Kävelet vain sisään, annat rahat ja hoidat hommat. amsterdamissa on vielä sekin etu, että jos jännittää, niin voit käydä läheisessä paikallisessa "kahvilassa" polttamassa vähän rentouttavaa suitsuketta ennen ja jälkeen aktin. Ja kaikki tämähän on täysin laillista eikä poliisia tarvitse pelätä. - Heeiii
M_31 kirjoitti:
"No, eipä niistä maksullisista mitään iloa ole. Maksullisen kanssa kyse on vain suorituksesta vailla tunteita. Jos seksissä ei ole mukana tunteita, ennemmin ilman."
Näin minäkin olen asiaan suhtautunut, enkä aio ajattelutapaani muuttaa. Mielestäni seksi pelkkänä fyysisenä suorituksena on melko merkityksetön juttu. Se mitä eniten kaipaan ja minkä puuttumista eniten häpeän, on vastakkaisen sukupuolen kokonaisvaltaisen läheisyyden tunne - niin fyysisen kuin psyykkisenkin.
Varnaankin tämä on lapsellinen ja kokemattomuudestani johtuen täysin epärealistinen kuva miehen ja naisen välisestä suhteesta. Tosimiehen pitäisi vain nussia kaikkea mikä liikkuu eikä todellakaan vaivata päätään näillä ajatuksilla.Minä ajattelin ennen ihan kuin te kaksi siinä yllä. Että on vain kaksi tapaa suhtautua seksiin:
1. Kaunis henkinen ja tunteellinen tapahtuma, rakastelu
2. Fyysisten tarpeiden tyydytys, runkkaamisen kivempi korvike, pano
En ole enää samaa mieltä. Mielestäni seksissä on kolme puolta.
1. Rakastelu - kahden toisensa tuntevan ihmisen välinen hellyydenosoitus; tässä mielestäni itse yhdyntä on lähinnä sivuroolissa, vain jonkinlaisena vahvistavana ja sinetöivänä elementtinä, tärkeämpää on tapahtuman alku ja loppu.
2. Flirtti, roolileikki; sinun ei tarvitse tuntea sitä kumppania faktojen tasolla kuin pintapuolisesti, mutta kummatkin nauttivat ja kokevat jonkinlaista ihanaa ja sanoinkuvaamatonta; jos kummallekin löytyy oma rooli, jossa he tilanteessa esiintyvät. Tämä puoli toki ilmenee myöskin helpommin tutun kumppanin kanssa, kunhan seksi ei ole liikaa arkipäiväistynyt.
3. Fyysinen akti; esim. ns. lahnapano; huora joka vain tekee työtänsä kattoon tuijotellen ja purkkaa jauhaen. Mies joka vain nylkyttää ja laukeaa. - 17+16
Arvasinkin, että joku pilkunviilaaja tarttuu tähän täkyyn. Otan osaa, jos et ymmärrä luettuasi edes rivien välistä. Vastasin nyt vain edelliseen kysymykseen, kun kirjoittaja vaikutti uusavuttomalta kommenteissaan, kun ei tiedä miten seksiä harrastetaan.
Oli vaan neuvo, joka ei perustunut omaan kokemukseen. Joten mikä arvo sillä oli? Ei mitään. Kyllähän nyt jokainen tietää että reikään pitää tuupata ja thats it. Mutta kuten edesmenneen atm-nimimerkin kertomus aktista kertoi, niin ei se eka kerta mene niin kuin leffoissa. Eihän siinä tosin mitään, jos sen voi hoitaa ilmankin niin aina vaan parempi. Jotkut vaan eivät voi ja jotkut peräti kokevat ujoutta sen takia, niin on se nyt ihme jos joku moraalisaarnaaja tulee sitten vielä selittämään jotain rakkaudesta sun muusta potaskasta ongelman korjaamisen tiimoilta.
- Nii-in
Heeiii kirjoitti:
Minä ajattelin ennen ihan kuin te kaksi siinä yllä. Että on vain kaksi tapaa suhtautua seksiin:
1. Kaunis henkinen ja tunteellinen tapahtuma, rakastelu
2. Fyysisten tarpeiden tyydytys, runkkaamisen kivempi korvike, pano
En ole enää samaa mieltä. Mielestäni seksissä on kolme puolta.
1. Rakastelu - kahden toisensa tuntevan ihmisen välinen hellyydenosoitus; tässä mielestäni itse yhdyntä on lähinnä sivuroolissa, vain jonkinlaisena vahvistavana ja sinetöivänä elementtinä, tärkeämpää on tapahtuman alku ja loppu.
2. Flirtti, roolileikki; sinun ei tarvitse tuntea sitä kumppania faktojen tasolla kuin pintapuolisesti, mutta kummatkin nauttivat ja kokevat jonkinlaista ihanaa ja sanoinkuvaamatonta; jos kummallekin löytyy oma rooli, jossa he tilanteessa esiintyvät. Tämä puoli toki ilmenee myöskin helpommin tutun kumppanin kanssa, kunhan seksi ei ole liikaa arkipäiväistynyt.
3. Fyysinen akti; esim. ns. lahnapano; huora joka vain tekee työtänsä kattoon tuijotellen ja purkkaa jauhaen. Mies joka vain nylkyttää ja laukeaa."2. Flirtti, roolileikki; sinun ei tarvitse tuntea sitä kumppania faktojen tasolla kuin pintapuolisesti, mutta kummatkin nauttivat ja kokevat jonkinlaista ihanaa ja sanoinkuvaamatonta; jos kummallekin löytyy oma rooli, jossa he tilanteessa esiintyvät. Tämä puoli toki ilmenee myöskin helpommin tutun kumppanin kanssa, kunhan seksi ei ole liikaa arkipäiväistynyt."
Kohta kaksi sopii varmaankin naiselle, kun ei tarvitse ottaa vastuuta mistään. Jos sattuu tulemaan raskaaksi tyyliin "pillerit unohtui" tai kondomi "vain hajosi", (elatus)vastuun voi aina sysätä miehelle.
Ehkä naiset kokevat tuollaisia asioita prinsessasatujen lisäksi niissä kosteissa päiväunissaan ....
Sen sijaan, miehellä ei ole varaa näihin "täytesuhteisiin", koska aina on olemassa riski (vain) maksumiehen roolista. Juuri siksi suhde otetaan varman päälle, ei vain hetken mielijohteesta (ei koske pelimiehiä).
- (( + ))
Pitäis varmaan tähän jotain pystyy sanoon . pienenä poikana
jäin isättömäksi ja kasvoin uskovaisen äitini ja uskovaisten
mummojen oppien mukaan ohjeena raamattu , katekismus
ja paljon työtä johon ei kuulunut lomaa eikä muuta vapaa
aikaa , ei tupakkaa , ei alkoholia . Nyt sitten täällä ollaan
yksin ja ilmeisesti lopun elämää , käyn kyllä ulkon lähinnä
tanssilavoilla mutta ei vaan tärppää ja ikää on yli 40 v. - kw tg
Siis ihan oikeasti, tekisi mieli pyytää teidät kaikki iki-poikuet kahveelle että näkisi millaisia te olette. Tätä en sanonut siis arvostellakseni, sisäinen Asperger vaan välilllä nousee esiin.
Toisaalta, koska olen ymmärtäväinen nainen, tulee taas mieleen että kylläpä elanto lähtisi hyvin perustamalla poikuus pois-palvelun...sais siin ittekki!
Ongelmaksi myöhään jatkuvassa poikuudessa voidaan kai kiteyttää että 1. on vaike löytää ymmärtäväinen nainen 2. jota kaikenlisäksi rakastaa.
Rakkautta kun näissä jutuissa ei mainita koskaan. Itse olen ollut nyt kaksi vuotta selibaatissa ja seksin puutetta enemmän kärsin siitä että kukaan ei rakasta. Ai niin, ei rakastanut ennenkään, ai niin joo. Eihän tässä sitten mitään hätää.- plussa ajatus
Siis näin helppoa se startti voisi olla. Ja toisaalta vaikka mitään vakavampaa hommasta kehittyisi, on hyvä mieli varmasti pitkä vaikutteinen. Olen tehnyt netissä olevia (okei varauksella niiden toimivuus, mutta jotain osviittaa saa) niitä Asperger-testejä ja ei varmasti ole sellaista.
Nykyäänhän on niitä Aviomiespalveluja ( siis remonttireiskan voi tilata pikku askareisiin ja korjaus töihinkin), niin miksi ei olisi miehille sellaista Avionainen palvelua? Eikö olisi varmasti kehityskelpoinen konsepti? Asiakkaita riittäisi.
Siis eihän sen tarvitsisi olla mikään "maksullinen seksi" escort-juttu, vain sellainen että mies voisi jotain tehdä sen Avionaisensa kanssa mitä on sovittu. Vaikka miehen synttäreillä kävisivät yhdessä jossain kivassa paikassa yms. - Poksu Poikamies
"Siis ihan oikeasti, tekisi mieli pyytää teidät kaikki iki-poikuet kahveelle että näkisi millaisia te olette. Tätä en sanonut siis arvostellakseni, sisäinen Asperger vaan välilllä nousee esiin."
Kyllä niitä seksuaalisesti kokemattomia sekä täysissä sielun ja ruumiin voimissa olevia miehiä ja naisia löydy ihan joka paikasta. Seksuaalinen kokemattomuus ei ole sairaus tai tarkoita sitä etteikö olisi siitä kiinnostunut. Ylipäätänsä, miksi seksiä pitäisi harrastaa vasten tahtoa ja/tai sellaisen ihmisen kanssa, jota ei koe oikeaksi kumppaniksi ? Pelkkä seksi ilman tunteita on vähän sama, kuin kantaisi vettä kaivoon...
"Toisaalta, koska olen ymmärtäväinen nainen, tulee taas mieleen että kylläpä elanto lähtisi hyvin perustamalla poikuus pois-palvelun...sais siin ittekki!"
Kumpi tässä on se isompi ongelma, poikuuden menettäminen vai kumppanin löytyminen ? Ensimmäisen voi menettää ihan kenen kanssa tahansa periaatteella "kaikki kelpaa". Mutta kumppani, jonka kanssa olisi muutakin yhteistä kuin seksi ei kasva joka oksalla.
"Ongelmaksi myöhään jatkuvassa poikuudessa voidaan kai kiteyttää että 1. on vaike löytää ymmärtäväinen nainen 2. jota kaikenlisäksi rakastaa."
Se on oikeastaan ihan hyvä, jos suhteen syntyminen kariutuu naisen ennakkoluuloihin ja/tai ymmärryksen puutteeseen. Tulee vähemmän pettymyksiä puolin ja toisin.
"Rakkautta kun näissä jutuissa ei mainita koskaan. Itse olen ollut nyt kaksi vuotta selibaatissa ja seksin puutetta enemmän kärsin siitä että kukaan ei rakasta. Ai niin, ei rakastanut ennenkään, ai niin joo. Eihän tässä sitten mitään hätää."
Eikös rakkaus ole tänä päivänä sitä, kun koetaan jalat-alta ihastuminen, sekstaillaan jo ensitreffeillä, ja "kasvetaan erilleen" (erotaan) mahdollisimman pian ;) - ...
"Siis ihan oikeasti, tekisi mieli pyytää teidät kaikki iki-poikuet kahveelle että näkisi millaisia te olette. "
Mikset pyydä? Ehdota jotain, esim. kiasman kahvila klo 18. Kyllä miittiin olisi kiva tulla, kunhan sinne ei tule pihtareita, joita muutenkin on joka puolella ihan liikaa. - ******.
Haaveilin Joskus maksulisesta naisesta ja varasin kunnolla
käteistä että saan naisen kuin naisen ( anteeksi nyt toi sanonta )
mutta kun minä olen aika tunteeline en voi tehdä pano asiaa
aivan kenen kanssa tahansa ja olisinko edes koskaan kohdanut
naista joka olisi minun kanssa seksitelyt sitten edes maksua vastaan
siis pistin rahat menee ja ostin itselle muutaman tonnin kellon
no minä toimin noin ei ainakaan viä kaduta .
jotenkin olen tyytynyt kohtalooni . - o4mqå
plussa ajatus kirjoitti:
Siis näin helppoa se startti voisi olla. Ja toisaalta vaikka mitään vakavampaa hommasta kehittyisi, on hyvä mieli varmasti pitkä vaikutteinen. Olen tehnyt netissä olevia (okei varauksella niiden toimivuus, mutta jotain osviittaa saa) niitä Asperger-testejä ja ei varmasti ole sellaista.
Nykyäänhän on niitä Aviomiespalveluja ( siis remonttireiskan voi tilata pikku askareisiin ja korjaus töihinkin), niin miksi ei olisi miehille sellaista Avionainen palvelua? Eikö olisi varmasti kehityskelpoinen konsepti? Asiakkaita riittäisi.
Siis eihän sen tarvitsisi olla mikään "maksullinen seksi" escort-juttu, vain sellainen että mies voisi jotain tehdä sen Avionaisensa kanssa mitä on sovittu. Vaikka miehen synttäreillä kävisivät yhdessä jossain kivassa paikassa yms.Mutta katsos minulla on Asperger.
- nomadineiti
******. kirjoitti:
Haaveilin Joskus maksulisesta naisesta ja varasin kunnolla
käteistä että saan naisen kuin naisen ( anteeksi nyt toi sanonta )
mutta kun minä olen aika tunteeline en voi tehdä pano asiaa
aivan kenen kanssa tahansa ja olisinko edes koskaan kohdanut
naista joka olisi minun kanssa seksitelyt sitten edes maksua vastaan
siis pistin rahat menee ja ostin itselle muutaman tonnin kellon
no minä toimin noin ei ainakaan viä kaduta .
jotenkin olen tyytynyt kohtalooni .Hei teille kaikille sympaattisille miehille, jotka ette ole saaneet naista lähellenne, edes hetkeksi! Useimmilla tuntui olevan mukana kipsaamista, ujoutta, jännitystä suhteessa naisiin ja lähestymisyrityksissä. Älkää nyt hyvät miehet heittäkö kirvestä kaivoon missään iässä! Teissä monilla on terve taju suhteen tärkeistä puolista: tunteista, henkisestä läheisyydestä, luottamuksesta, uskollisuudesta. Kuten monista ahdistuneista ja surkeista parisuhteista tiedämme, ei se, että kumppanin onnistuu saamaan, paranna kaikkia tunne-elämän vinksotuksia: päinvastoin: lapsuuden traumat pukkaavat kaikissa lähisuhteissa muutaman vuoden jälkeen pintaan. Tekisitte koko elämänne ja hyvinvointinne sekä tulevan parisuhteen kannalta viisaasti lähtemällä johonkin itsetuntemuskoulutukseen, ryhmään tai peräti psykoterapiaan penkomaan niitä patoutuneita tunteita, jotka jännitystä tuovat. Ryhmät - luottamukselliset! - ovat fantastisia: sekaryhmässä pääset jyvälle mm. siitä, kuinka vastakkaisella sukupuolella on ihan tasan samat pelot ja tarpeet kuin itselläsikin. Ja rentous ja aitous kasvavat kohisten - toisin suurten henkisten ponnistusten jälkeen, mutta: henkinen hyvinvointi, elämänilo ja vetovoima, joka tuota työstämistä aeuraavat, ovat sen arvoisia! Mars esim. Ryhmätyö ry:n, Ystävyyden Majatalon tms. sivuille! En muuten tosiaankaan kaipaisi ketään kättelyssä kourimaan itseäni! Ensin jutellaan, tutustellaan, tehdään jotain kivaa yhdessä, ja ensin vielä pitää olla kainalossaolovaihettakin ennen seksiä. Sekstaaminen tuntematta toista kokonaispersoonana on jäässä olevien sydänten omistajien yhteismasturbaatiota.
- 29 v ja poikuus tall
nomadineiti kirjoitti:
Hei teille kaikille sympaattisille miehille, jotka ette ole saaneet naista lähellenne, edes hetkeksi! Useimmilla tuntui olevan mukana kipsaamista, ujoutta, jännitystä suhteessa naisiin ja lähestymisyrityksissä. Älkää nyt hyvät miehet heittäkö kirvestä kaivoon missään iässä! Teissä monilla on terve taju suhteen tärkeistä puolista: tunteista, henkisestä läheisyydestä, luottamuksesta, uskollisuudesta. Kuten monista ahdistuneista ja surkeista parisuhteista tiedämme, ei se, että kumppanin onnistuu saamaan, paranna kaikkia tunne-elämän vinksotuksia: päinvastoin: lapsuuden traumat pukkaavat kaikissa lähisuhteissa muutaman vuoden jälkeen pintaan. Tekisitte koko elämänne ja hyvinvointinne sekä tulevan parisuhteen kannalta viisaasti lähtemällä johonkin itsetuntemuskoulutukseen, ryhmään tai peräti psykoterapiaan penkomaan niitä patoutuneita tunteita, jotka jännitystä tuovat. Ryhmät - luottamukselliset! - ovat fantastisia: sekaryhmässä pääset jyvälle mm. siitä, kuinka vastakkaisella sukupuolella on ihan tasan samat pelot ja tarpeet kuin itselläsikin. Ja rentous ja aitous kasvavat kohisten - toisin suurten henkisten ponnistusten jälkeen, mutta: henkinen hyvinvointi, elämänilo ja vetovoima, joka tuota työstämistä aeuraavat, ovat sen arvoisia! Mars esim. Ryhmätyö ry:n, Ystävyyden Majatalon tms. sivuille! En muuten tosiaankaan kaipaisi ketään kättelyssä kourimaan itseäni! Ensin jutellaan, tutustellaan, tehdään jotain kivaa yhdessä, ja ensin vielä pitää olla kainalossaolovaihettakin ennen seksiä. Sekstaaminen tuntematta toista kokonaispersoonana on jäässä olevien sydänten omistajien yhteismasturbaatiota.
Täytyy pistää harkintaan
- ******** .
Vähän eikä nyt niin vähääkään liian nuori ..
Sori mutta toi on totuus nyt vaan itse jokin
ikä ala raja naisissa on n : 25 v , mieluimin
yli 30 v. - ***
******** . kirjoitti:
Vähän eikä nyt niin vähääkään liian nuori ..
Sori mutta toi on totuus nyt vaan itse jokin
ikä ala raja naisissa on n : 25 v , mieluimin
yli 30 v.sori, ei ole häävit munkaan kokemukseni.
http://www.youtube.com/watch?v=Z3VIgMgBO28
- ujoarkanainen85
kun luin noita tekstejä, niin tuli kyllä surumieli teidän kaikkien yksinäisten vuoksi. Tekisi kunnon halirutistus antaa(nainen olen, ei mitään homosteluja :p). Sympaattisilta järkeviltä miehiltä vaikutatte moni. Tiedän että on raskasta elää yksin ja vieläpä noin kauan. Naisen saa lähtemään karkuun monin tavoin. Jos nainen on täysijärkinen ja hakee enemmän kuin yhden yön panoa, niin normaalijärkinen nainen ei kyllä halua että mies on liian suorasuinen ja tyrkky. Ei pidä mennä kourimaan kuin mitäkin tavaraa kun ei tunne toista. Nykyaikana naisia on helppo lähestyä internetissä ja tarjonta on laajaa. Itse löysin oman rakkauteni juuri internetistä sattumalta pitkän pitkän etsinnän jälkeen ja sen jälkeen luovutettuani mutta sitten se vaan tuli ihan sattumalta. ja niin voi käydä teillekin. Internetissä on helpompi tutustua ja viestitellessä helpompi antaa itsestään oikeampi kuva kuin elävässä elämässä. Kunhan ei etene liian nopeasti tutustumisen kanssa ja on toista kohtaan arvostava ja kiinnostunut muttei liian ahdistelevainen niin voi vahingossa napatakin. Niitä yksinäisiä naisiakin löytyy kyllä varmasti :/ ikävää ettei vaan kysyntä ja tarjonta kohtaa. Etsitte vääristä paikoista.
- pojunen.
Nyt tuntuu että tarjolla on vain tupakoivia jakareita
- SolitaryMan1977
"Nykyaikana naisia on helppo lähestyä internetissä ja tarjonta on laajaa."
Niin, 1000 miestä yhtä naista kohti, joten se on lottovoiton tasoinen todennäköisyys että nainen vastaa. Joten nettideitit ovat täysinhyödyttömiä jos on mies. Naisten ei tartte ku laittaa ilmoitus ja odottaa kuinka postilaatikko täyttyy viesteistä kohisten.
- muuten myöhästyt
ja karauta siihen..
- Osta nyt ittelles
huoran pillua. Saat ainakin hyvän näköistä, kun otat nuoren virolaisen/venakon
- Ainoa mahdollisuus?
Jos ja kun asia on sinulle tärkeä, noudata edellisen neuvoa. Moraalitonta tai ei, mitä menetettävää?
- nainen olen
Juhannuksen kunniaksi luin koko ketjun ja olihan tuo suorastaan herkistävää. Halit teille kaikille, jotka tunnette kuuluvanne yksinäisten sydänten kerhoon.
- kjuyt
Et tosiaankaan ole ,minä olen 63 vuotias,ja se poikuus on yhä tallella.Olen ruma ja sosiaalisesti rajoittunut luuseri.Ja tajusin jo 6 vuotiaana,että koskaan en tyttöjen/naisten kanssa pääse mihinkään.Kyllä tämä elämä on ollut aika raskasta.Jos olisin saanut valita,syntyäkö tänne parempien pilkattavaksi,tai ei,olisin valinnut sen syntymättömyyden.
- 8+8
Jos koette tuon ns. poikuuden olevan ongelma ja se näyttää
olevan pysyvä tila niin käykää nyt ihmeessä prostituoidun luona.
Googlatkaa netistä se saitti missä on keskustelua ja myös ammatinharjoittajien
ilmoituksia. Etsikää keskusteluista riittävän läheltä sellainen ammatinharjoittaja
jota on kehunut vähintään muutama asiakas eikä ole mitään kovin negatiivistä
mainintaa. Sitten vaan varaatte ajan ja menette tapaamaan.
Ei se nyt niin kallista ole jos on pitänyt olla ilman vaikka 40 vuotta.- Mutta entäs jos
ei sitten sen huoran kanssa seisoiskaan. Itseäni ainakin monien miesten kanssa nussineet huorat iljettävät sen verrna, että epäilen saisinko kunnolla seisomaan.
- 13+1
Mutta entäs jos kirjoitti:
ei sitten sen huoran kanssa seisoiskaan. Itseäni ainakin monien miesten kanssa nussineet huorat iljettävät sen verrna, että epäilen saisinko kunnolla seisomaan.
olisit ensimmäinen asiakas jolle niin on käynyt, eiköhän ammattilainen osaisi viedä tapaamisen diplomaattisesti loppuun, kiittää ja kuitata.
- 13+2
Mutta entäs jos kirjoitti:
En ymmärrä mitä iljettävää on siinä että nainen on nussinut muita miehiä.
Ihmeellinen asenne. Huoran kanssa näkisit mitä nussiminen on käytännössä.
Kokisit sen itse ja miltä se tuntuu eikä tarvisi vaan tuijottaa sitä pornosta. - Kyllä se ällöttää
13+2 kirjoitti:
En ymmärrä mitä iljettävää on siinä että nainen on nussinut muita miehiä.
Ihmeellinen asenne. Huoran kanssa näkisit mitä nussiminen on käytännössä.
Kokisit sen itse ja miltä se tuntuu eikä tarvisi vaan tuijottaa sitä pornosta.kun ajattelee mitä paskoja naisen päällä on käynyt ähkimässä
- No entä jos
Kyllä se ällöttää kirjoitti:
kun ajattelee mitä paskoja naisen päällä on käynyt ähkimässä
on nainut vain hyvien miesten kanssa ja sinä olisit ensimmäinen paska mies?
- Just Us
Paljon riippuu siitä, minkälainen on libido.
Nuorempana, alle 40 v. runkkasin joka päivä, ja vieläpä useita kertoja päivässä.
Joskus sain iskettyä naisen, mutta onnetonta siinä oli se, että se iskeminen onnistui vain kännissä, ja kännissä mulla ei seisonut lainkaan, joten nekin iskemiset meni hukkaan, selvin päin en edes uskaltanut lähestyä naisia, jutustelusta puhumattakaan.
Olen nyt 47 v. ja libido on selvästi heikentynyt, nyt runkkaan vain noin joka toinen päivä, aika paljon on seksihalut viimeisen parin vuoden aikana vähentyneet.
Selvin päin voisi koittaa, jos vielä saisi iskettyä jonkun, mutta pelkona on, että jännitän niin paljon, ettei sen vuoksi seiso, se tässä onkin ärsyttävää, että yksin runkatessa on aina seisonut hyvin, mutta ei kännissä tai jos jännittää niasen läheisyydessä.- m78___999
Eikös tuo juuri kerro siitä, että seksiä enemmän mieskin etsii naisen rakkautta, hellyyttä ja kokonaisvaltaista yhteyden kokemusta.
- Nyyh...
m78___999 kirjoitti:
Eikös tuo juuri kerro siitä, että seksiä enemmän mieskin etsii naisen rakkautta, hellyyttä ja kokonaisvaltaista yhteyden kokemusta.
Niitähän mies tietenkin kaipaisi. Runkkaamalla voi tukahduttaa
seksinhimon mutta rakkautta, hellyyttä ja sen sellaista ei saa mistään.
- asfasf436457
Täällä palstalla kun on teitä "vanhoja" ikisinkkuja ja "poikuuden" vielä omaavia ihmisiä, niin kertokaa miten olette selviytyneet hengissä koko elämänne! Tämä ei ole mitään vittuilua, vaan itsellä on todennäköisesti sama kohtalo edessa ja haluaisin tietää onko elämäni tulevaisuudessa vain päivittäistä taistelua. Olen niin ujo naisten suhteen (suurin ironia onkin, että olen voittanut ujouden miesten suhteen) ja minulla on niin huono itsetunto, että en tule naista koskaan samaan. Paitsi jos onnistuisin voittamaan tuon ujouden ja muuttamaan itsetuntoni. Ujous ja huono itsetunto vaikuttavat vain olevan niin "syvällä", että en pysty niitä muuttamaan. Ja kuten varmasti tiedätte, sosiaalinen paine kasvaa iän myötä jatkuvasti ja pahentaa vain noita kahta. Ainut (fyysinen) kokemukseni naisesta on, kun eräs tyttö baarissa kouri muniani. Se jää myös varmaan viimeiseksi.
Kyllähän se pelottaa ajatella, että koko elämä menee yksin. En kaipaa edes seksiä niin kauheasti. Lähinnä se läheisyyden puute tekee hulluksi. Niin hulluksi, että muu elämä (jos voi edes sanoa, että minulla on elämää) kärsii.- MuuJussi
Minut on "pelastanut" se, että asun maalla ja työskentelen omalla tilallani, joten työhön uppoutumalla saa ainakin osittain unohtamaan seksin ja naiset. Ja naisia täällä on niin vähän, ettei tavallaan tule edes mieleen naiset joka päivä. Tarkoitan sitä, että jos asuisi kaupungissa tai jossain taajamassa, niin joka päivä näkis naisia ja tulis mieleen että tuossakin menee taas nainen mutta minä olen ilman.
- as diagnoosi
MuuJussi kirjoitti:
Minut on "pelastanut" se, että asun maalla ja työskentelen omalla tilallani, joten työhön uppoutumalla saa ainakin osittain unohtamaan seksin ja naiset. Ja naisia täällä on niin vähän, ettei tavallaan tule edes mieleen naiset joka päivä. Tarkoitan sitä, että jos asuisi kaupungissa tai jossain taajamassa, niin joka päivä näkis naisia ja tulis mieleen että tuossakin menee taas nainen mutta minä olen ilman.
Mulla huonot kokemukset ihmisten kanssa yleensä ovat aiheuttaneet sen,että en pysty edes katsomaan naista kohti.
Sitä kun menee ihminen totaalisen lukkoon,niin siinä sitä on mukava olla. - Mulla ei
kyllä ole poikuus tallella, vaan neitsyys, mutta tuosta selviytymisestä... Minä myös kaipaan fyysistä läheisyyttä ihan mielettömästi. Myös seksiä kaipaisin kovastikin ja ärsyttää, kun ei saa koskaan kokea mitään sellaista, minkä täytyy olla aika ihmeellistä, kun muiden elämä tuntuu pyörivän sen ympärillä. Lisäksi hävettää, kun ainakin minusta tuntuu, että ihan kaikki tietää, että olen neitsyt. Toisinaan elämä on oikeasti vain selviytymistä päivästä toiseen, esimerkiksi loma-aikoina, kun on paljon vapaata, toisinaan taas ei sitä niin ajattele, kun tarkoituksellisesti pitää elämän kiireisenä. Mulla on tavallaan nyt vaikea aika meneillään, koska täytin juuri 30 ja tähän asti ajattelin, että edes pieni toivo olisi, että joskus saisin jonkun, mutta nyt tiedän, ettei niin tule koskaan käymään. Elämä yksin tuntuu turhalta ja pelottavaltakin, se etten tule koskaan saamaan lapsia on ihan hirvittävän vaikea kestää. Mutta minun vanhempani tarvitsevat minua, joten on vain kestettävä.
Mitä nyt jotain vinkkejä voin antaa, niin yritä pitää itsesi väsyneenä. Ainakin mulle illat ja nukkumaanmeno on ehdottomasti pahinta aikaa, joten auttaa jos on niin väsynyt, että nukahtaa nopeasti. (Jos on hereillä vielä puoli neljältä aamulla, niin se ei ole hyvä juttu...) Minun oloani myös netti pahentaa, koska täältä saa lukea, miten monille ihan hirveillekin ihmisille tapahtuu ihania asioita. On vaikea hyväksyä, etten minä saanut elämässä mitään, vaikka pahatkin ihmiset saa. Jos jollain kaverillasi on ihan unelmasuhde, niin katkaise välit siihen kaveriin. Ainakaan minä en kestäisi vierestä katsoa, kun joku saa kaiken sen, minkä minäkin halusin. Opi vitsailemaan sinkkuudestasi ja väitä ettet ketään haluaisikaan. Muiden sääli saa omankin olon tuntumaan miljoona kertaa pahemmalta! Lemmikit auttaa läheisyyden kaipuuseen, on edes joku jota saa helliä ja koskettaa. Hanki mukava harrastus, että elämässä on edes jotain kivaa ja yritä tehdä asioita, vaikkei ne yhtä kivoja yksin olekaan, kun jonkun muun kanssa.
Ei mulla mitään sen kummempaa selviytymisreseptiä ole, keskity selviytymään huomiseen ja sitten huomenna taas huomiseen. Ennen kuin huomaatkaan, olet vanha ja kuolema korjaa. :) - Jäännöserä
Mulla ei kirjoitti:
kyllä ole poikuus tallella, vaan neitsyys, mutta tuosta selviytymisestä... Minä myös kaipaan fyysistä läheisyyttä ihan mielettömästi. Myös seksiä kaipaisin kovastikin ja ärsyttää, kun ei saa koskaan kokea mitään sellaista, minkä täytyy olla aika ihmeellistä, kun muiden elämä tuntuu pyörivän sen ympärillä. Lisäksi hävettää, kun ainakin minusta tuntuu, että ihan kaikki tietää, että olen neitsyt. Toisinaan elämä on oikeasti vain selviytymistä päivästä toiseen, esimerkiksi loma-aikoina, kun on paljon vapaata, toisinaan taas ei sitä niin ajattele, kun tarkoituksellisesti pitää elämän kiireisenä. Mulla on tavallaan nyt vaikea aika meneillään, koska täytin juuri 30 ja tähän asti ajattelin, että edes pieni toivo olisi, että joskus saisin jonkun, mutta nyt tiedän, ettei niin tule koskaan käymään. Elämä yksin tuntuu turhalta ja pelottavaltakin, se etten tule koskaan saamaan lapsia on ihan hirvittävän vaikea kestää. Mutta minun vanhempani tarvitsevat minua, joten on vain kestettävä.
Mitä nyt jotain vinkkejä voin antaa, niin yritä pitää itsesi väsyneenä. Ainakin mulle illat ja nukkumaanmeno on ehdottomasti pahinta aikaa, joten auttaa jos on niin väsynyt, että nukahtaa nopeasti. (Jos on hereillä vielä puoli neljältä aamulla, niin se ei ole hyvä juttu...) Minun oloani myös netti pahentaa, koska täältä saa lukea, miten monille ihan hirveillekin ihmisille tapahtuu ihania asioita. On vaikea hyväksyä, etten minä saanut elämässä mitään, vaikka pahatkin ihmiset saa. Jos jollain kaverillasi on ihan unelmasuhde, niin katkaise välit siihen kaveriin. Ainakaan minä en kestäisi vierestä katsoa, kun joku saa kaiken sen, minkä minäkin halusin. Opi vitsailemaan sinkkuudestasi ja väitä ettet ketään haluaisikaan. Muiden sääli saa omankin olon tuntumaan miljoona kertaa pahemmalta! Lemmikit auttaa läheisyyden kaipuuseen, on edes joku jota saa helliä ja koskettaa. Hanki mukava harrastus, että elämässä on edes jotain kivaa ja yritä tehdä asioita, vaikkei ne yhtä kivoja yksin olekaan, kun jonkun muun kanssa.
Ei mulla mitään sen kummempaa selviytymisreseptiä ole, keskity selviytymään huomiseen ja sitten huomenna taas huomiseen. Ennen kuin huomaatkaan, olet vanha ja kuolema korjaa. :)Todella ikävä juttu. Mikä on omasta mielästi syynä siihen,
että et ole löytänyt sopivaa miestä? - Enpä oikein
Jäännöserä kirjoitti:
Todella ikävä juttu. Mikä on omasta mielästi syynä siihen,
että et ole löytänyt sopivaa miestä?osaa sanoa... Minusta ei ole koskaan ollut kukaan mies vähääkään kiinnostunut. Jo silloin hyvin nuorena, kun muille tytöille oli poikaystäväehdokkaita joka sormelle, ei minusta kiinnostunut kukaan, joten opin pitämään sitä ihan itsestäänselvyytenä, ettei minusta voi kukaan tykätä. Vasta sitten vanhempana olen pohtinut mikä siihen oli(/on) syynä. Omasta mielestäni olen ihan tavallinen, mutta ilmeisesti muiden mielestä en sitten ole. Ottaen huomioon, että tässä maassa kaikenmaailman matitjamervitkin pariutuu, niin jokin suuri vika minussa on pakko olla. Omille vioilleen on vain jotenkin niin sokea, etten osaa sanoa mikä se vika on. Mutta ei sille mitään mahda, on vain yritettävä tehdä parhaansa siinä elämässä jonka sai, eikä itkeä sen perään, jonka olisi halunnut. :)
- Jäännöserä
Enpä oikein kirjoitti:
osaa sanoa... Minusta ei ole koskaan ollut kukaan mies vähääkään kiinnostunut. Jo silloin hyvin nuorena, kun muille tytöille oli poikaystäväehdokkaita joka sormelle, ei minusta kiinnostunut kukaan, joten opin pitämään sitä ihan itsestäänselvyytenä, ettei minusta voi kukaan tykätä. Vasta sitten vanhempana olen pohtinut mikä siihen oli(/on) syynä. Omasta mielestäni olen ihan tavallinen, mutta ilmeisesti muiden mielestä en sitten ole. Ottaen huomioon, että tässä maassa kaikenmaailman matitjamervitkin pariutuu, niin jokin suuri vika minussa on pakko olla. Omille vioilleen on vain jotenkin niin sokea, etten osaa sanoa mikä se vika on. Mutta ei sille mitään mahda, on vain yritettävä tehdä parhaansa siinä elämässä jonka sai, eikä itkeä sen perään, jonka olisi halunnut. :)
Itse ajattelin nuorempana, että kun en kerta näytä kelpaavan niin lopetan sitten kokonaan
turhan yrittämisen. Ei tainnut olla kovin viisasta. Nyt olen jo sinuakin muutaman vuoden vanhempi
ja ihmettelen, että mitähän tässä pitäisi tehdä. - En minäkään
Jäännöserä kirjoitti:
Itse ajattelin nuorempana, että kun en kerta näytä kelpaavan niin lopetan sitten kokonaan
turhan yrittämisen. Ei tainnut olla kovin viisasta. Nyt olen jo sinuakin muutaman vuoden vanhempi
ja ihmettelen, että mitähän tässä pitäisi tehdä.ole moneen vuoteen enää käynyt esimerkiksi baareissa. Kyllä se kuule taitaa meidän iässä olla aika myöntää tappio ja keskittyä johonkin muuhun. :) Koita pärjäillä! :)
- Se tosiaan
MuuJussi kirjoitti:
helpottaa, että on omissa oloissaan, niin ei tule koko ajan edes ajateltua sitä yksinjäämistään.
- Jäännöserä
En minäkään kirjoitti:
ole moneen vuoteen enää käynyt esimerkiksi baareissa. Kyllä se kuule taitaa meidän iässä olla aika myöntää tappio ja keskittyä johonkin muuhun. :) Koita pärjäillä! :)
No näinhän se on. Tuntuu vaan, että elämä menee vähän niin kuin hukkaan
näin yksin ollessa. Kun kuitenkin kaipaa läheisyyttä ja sen sellaista. - yrjötys huorista
Mitä ujostelemista niissä puhkinussituissa lutkissa ja huorissa on?
Oksenna niitten päälle ja näin "annat arvostuksesi käytännössä", jos on neitsytnainen ja kaunis, niin ehkä silloin voi vähän ujostellakin.
- kukaan ei uskoisi
No et ole, tässä on yksi ihan saman ikäinen nainen, 44v.
Oikeasti kukaan, siis kukaan ystävistäni ei tiedä tätä, eikä varmasti ikinä uskoisi jos kertoisin! :)
Miten tähän on sitten tultu - koska ole olen niin äärimmäisen ujo miesten seurassa. En ikinä uskaltaisi ehdotella kellekkään mitään liian seksuaalista. Miehiä olen kyllä hakenut esim baarissa tanssimaan, jutellut vieressä seisovan kanssa, pitänyt vähän silmäpeliä jne. Eli ihan onneton en ole flirttailussa, mutta harvemmin miehiltä kuulee sen baari-illan jälkeen sitä lausetta, mitä toivoisin kuulevani; eli minua pyydettäisiin treffeille vaikka seuraavana pvänä. Suoraa puhetta tyyliin "lähdetkö jatkoille mun luo, sä olet ihana ja kiihottava" jne kyllä kuulee = ujona menen ihan lukkoon ja koen tullaisen liian hyökkääväksi.
En myöskään halua kenenkään liian kännisen käpälöivän.
Kynnys myös edetä suhteessa sänkyyn asti on selvästi kasvanut vuosien myötä. Jos haluaisin ensin vähän tutustua mieheen, ja tapailla edes muutamia viikkoja/kk, ennen "asiaan" pääsyä, siihen asti ei olla ikinä päästy! Miehestä kun ei koskaan kuulu mitään 2-3tapaamisen jälkeen, tai hänellä on aina paljon muitakin naisia kuvioissa, tai on juuri ennen minua tavannut jonkun muun/palaa exänsä helmoihin/toipuu erostaan jne jne- Ystäväni monesti manaavat, miten onnistun aina epäonnistumaan kaikissa suhteissa :)
Ja varattuja miehiä kyllä olisi tarjolla, mutta jos haluan OMAN poikaystävän/miehen, täyspäisiä ja edes jotenkin samalla aaltopituudella olevia ei juuri omassa ikäluokassa ole. Olenkin oikeasti jo luovuttanut ja huomaan tuleeni entistä hiljaisemmaksi ja masentuneemmaksi elämässäni. Oikeasti joskus 25v opiskelijatyttönä en ikinä olisi kuvitellut jääväni perheettömäksi ja suvun pilkatuksi vanhaksipiiaksi:((
Työelämässä taas joudun aika paljonkin olemaan esillä, pitämään esitelmiä jne, mutta siellä olen vain tehokas virkanainen ja hoidan työni. Eikä työpaikoilla ole mitään potentiaalisia miehiä koskaan tullut vastaan, varattuja miehiä kaikki (joista jotkut kyllä aina flirttailee ja ehdottelee jotain epämääräistä - mutta mitä minä varatuilla ukoilla).
Ulkoisesti kuulen kuitenkin monesti olevani nätti, pitkähiuksinen brunette, pieni ja hoikka, akateeminen, urheilullinen... siis jopa varmaan monen miehen pieni "unelma". Joskus lenkkipolulla oikein komea ja fiksun oloinen mies teki tuttavuutta. Halusi vain kertoa, että oli ihaillut minua jo pidempään (tulimme usein lenkillä vastaan). Toki tuollainen sai hymyn huuleen, mutta eihän siitä sen enempään - varattuja taas.
Muutenkin, esim töissä, monet ihmettelee ääneen, miksi minulla ei ole perhettä tai miestä (joku jopa varmaan pitää lepakkona tms outona).
Jotenkin vaan ne miessuhteet ja jutut on minulla aina loppuneet alkuunsa, ennen kun edes ollaan päästy seurustelun vauhtiin. Muutamiin pieniin pusuihin ja halailuihin.
Nyt en ole enää moneen vuoteen käynyt baarissa, kun ei ole ketään kaveria seuraksi (kaikki ystäväni ovat perheellisiä), ja yksin meno ajatuksenakin hirvittää, eikä edes kännääminen kiinnosta minua, enkä pidän tupakansavusta.
Nettitreffeillä olen käynyt vuosien varrella useilla, mutta tapaamani miehet eivät ole yleensä oleet yhtään sitä, mitä ovat kertoneet (varattuja, juuri eronneita 5 lapsen isukkeja, nuori 19v finninaama, mielenterveyspotilas, kaksi normimiestä; toinen ei ollut kiinnostunut näkemään uudestaan, koska olin liian kaunis (!) ja toinen ei halunnut seurustelusuhdetta, vakipano kyllä olisi kelvannut).
HUokaus! Joten tiedoksi vaan, että kyllä meitä naisiakin on... saattaa olla joku, josta et ikinä olisi edes arvannut.
Nyt kulunut kesä on ollut ikävin ja yksinäisin ikinä... sairaat iäkkäät vanhemmat, raskasta ja surullista heidan hoitamisensa ja kesämökin kaikki pihatyöt ... taas yksin viikkoja mökillä, vaikka siellä viihdynkin. Kävin kyllä yksinäni matkallakin, olin viikon Lontoossa. Onneksi olen edes rohkaissut mieleni, ja uskaltanut matkustaa, vaikka seuraa ei ole. Silti, ulkona syöminen on kiusallista yksin naisena, ja aina se jaettu ilo olisi tuplailo.- -
Yritystä vain kovasti edelleen. Niinhän samassa tilanteessa olevia miehiäkin tsempataan. En tiedä, kannattaako etsiä syytä yksinäisyyteen, mutta ehkä vika on kulttuurissamme, jossa nimen omaan miesten odotetaan tekevän aloitteet. Silloin tulee näitä väliinputoamisia...
Muuten, mikä vika on niissä eronneissa isukeissa? Sekö, että he eivät heti suoraan kertoneet että heillä on lapsia..? - kaappiujo
Tarinasi liikutti minua. Olen sinua pari vuotta nuorempi ujo mies. En tosin ole sinun tavoin kokematon sillä olen ollut jopa naimisissa (ja muitakin suhteita on ollut). Jos naiset eivät olisi olleet aloitteellisia nämäkin suhteet olisivat kuitenkin jääneet kokematta. Suhteeni ovat kuitenkin valitettavasti päättyneet epäonnistumiseen.
Erityisesti minua puhutteli kun kerroit, että olet vaativassa työssä, jossa joudut esiintymään paljon. Samoin minä. Osaan kyllä työssäni olla varma esiintyjä ja hoidan työni varmasti ja asiallisesti. Kukaan ei uskoisi että olen pohjimmiltani ujo.Kätken sen puolen itsestäni taitavasti,
Kun pitäisi tutustua uuteen ihmiseen - seksuaalisesti kiinnostavaan - olen täysin lukossa. Baarissa en uskalla tehdä aloitteita ja nettitreffeillä olen niin jäykkä, että nainen ei jaksa kiinnostua.
Jos haluat /jaksat jutella aiheesta minulle voi kirjoitella: [email protected] - raksa mies
Taidat olla niitä prinsessoja joille ei hyvä työ mies kelpaa vaikka en on parempii panomiehii en ihmetteele että oot jääny vanhakspiiaks tossa iässä enää saa lapsia miksi ottais jos on nuorempii tarjolla ja paljo! akateemikot aina luulee ittestää elämän koulu on tärkeempää!
- Akateemiset
raksa mies kirjoitti:
Taidat olla niitä prinsessoja joille ei hyvä työ mies kelpaa vaikka en on parempii panomiehii en ihmetteele että oot jääny vanhakspiiaks tossa iässä enää saa lapsia miksi ottais jos on nuorempii tarjolla ja paljo! akateemikot aina luulee ittestää elämän koulu on tärkeempää!
sentään osaa kirjoittaa, etkö sinä oppinut sitä "elämänkoulussa"? Tuskin tuon jutun kirjoittaja mitään junttia typerystä huolisikaan, joten keskity sinä vain niihin nuoriin naisiin...
- lfkgld
raksa mies kirjoitti:
Kun työmies rassaa pari minuuttia, se se vasta on elämänkoulua!
- Nainen kaipaa
lfkgld kirjoitti:
Kun työmies rassaa pari minuuttia, se se vasta on elämänkoulua!
hellää ja ymmärtäväistä rakastajaa eikä mitään "rassaajaa"
- joo joo
Nainen kaipaa kirjoitti:
Olen kohta neljääkymppinen. Koskaan ei naiset ole osoittanut olevan kiinnostunut ja vaikka kuinka olen kohtelias ja monen mielestä ihan komeakin , mitä moni ihmettelee - ei vaan naisia näy mun seurassa.
Olen luovuttanut ja tätänykyä alkoholisoitunut yksinäisyydessäni.
Itsemurhaa mietin muutenkin koska elämässäni ei ole MITÄÄN. - höpiset---
Nainen kaipaa kirjoitti:
Höpise mitä höpiset, se kyllä tiedetään minkä sortin miestä ne naiset kaipaavat. Tuollaisen mainitsemasi käytöksen omaavan miehen naiset tulkitsevat epävarmaksi, joka on naisille pahimman luokan turn-off ja luuseri, ja ilman naista jää tällainen mies vaikka hän olisi kuinka komeakin tai rikas. Vain silloin jos tämän sortin mies on sekä rikas että vielä komeakin kelpaa hän naisille.
- 262556y563533
Löysin erehdyksen kirjoituksestasi! Nykyäänhän ei tarvitse baareissa kärsiä tupakansavua koska tupakointi sisällä on kiellettyä!! Mutta tosiaan, ei sieltä baareista saa kuin jotain epätoivoista panoseuraa, jos sitäkään. Eli mitään vakavia suhteita on turha baareista etsiä.
- oreilee
joo joo kirjoitti:
Olen kohta neljääkymppinen. Koskaan ei naiset ole osoittanut olevan kiinnostunut ja vaikka kuinka olen kohtelias ja monen mielestä ihan komeakin , mitä moni ihmettelee - ei vaan naisia näy mun seurassa.
Olen luovuttanut ja tätänykyä alkoholisoitunut yksinäisyydessäni.
Itsemurhaa mietin muutenkin koska elämässäni ei ole MITÄÄN.EI EI EI EI.Otakaa nyt hyvät ihmiset jo järiki käteen.Olen joutunut alkohoolin kokonaan poistamaan elämästäni en juo koska saan RAMPPEJA.Tupakaa en polta olenkaan.
Ja elän kunon elämää.
Itsemurhaa älä mieti/lähdelenkille / hetimiten uusia ajatuksia mieleen / ravit /
Mikä on ihmisillä vikana juomaan ei juominen mitään ratkaise.
Osta Askel lehti siellä on NAISIA .
Tee oma ilmoitus ja NAISIA tulee jolla on mielessä elämä.
Niin ja me eletään lopunaikaa.
Uskovaiset ainakin elävät.
Sillä JEESUS tulee takaisin ja--------------Mitä nimi JEESUS
merkitsee sinulle.
Se merkitsee paljon Jäätkö helvetiin Vai nouseko ylös on viellä vähnaikaa .ISRAEL itsenäistyy 1948------sukupolvi eteenpäin--onko se 70v enemän vaiko vähemmän elämme siinä ajassa nyt.
Kaikien tullee tavoitella taivas paikkaa.
Sillä emme elä--täällä vain hetken ja siten kaikki on eletty ei ei ettekö lue raamattua siellä kerotaan asiasta.
Otakaa nyt opiksi.
Ja on paljon parempi olla NEITSYT kuin kokeillut usean jalkoväliä.
Itse kuulun jalkoväli kokeilioihin. Ja ihan liikaa olen nähnyt
naisia siitä vinkelistä.
Olen joutunut pyytämään anteeksi Vaimolta niitä käyntejä muiden luona ,se kysyy MIESTÄ että toteuttaa sen mitä sana
määrää. - heitä sikaa
oreilee kirjoitti:
EI EI EI EI.Otakaa nyt hyvät ihmiset jo järiki käteen.Olen joutunut alkohoolin kokonaan poistamaan elämästäni en juo koska saan RAMPPEJA.Tupakaa en polta olenkaan.
Ja elän kunon elämää.
Itsemurhaa älä mieti/lähdelenkille / hetimiten uusia ajatuksia mieleen / ravit /
Mikä on ihmisillä vikana juomaan ei juominen mitään ratkaise.
Osta Askel lehti siellä on NAISIA .
Tee oma ilmoitus ja NAISIA tulee jolla on mielessä elämä.
Niin ja me eletään lopunaikaa.
Uskovaiset ainakin elävät.
Sillä JEESUS tulee takaisin ja--------------Mitä nimi JEESUS
merkitsee sinulle.
Se merkitsee paljon Jäätkö helvetiin Vai nouseko ylös on viellä vähnaikaa .ISRAEL itsenäistyy 1948------sukupolvi eteenpäin--onko se 70v enemän vaiko vähemmän elämme siinä ajassa nyt.
Kaikien tullee tavoitella taivas paikkaa.
Sillä emme elä--täällä vain hetken ja siten kaikki on eletty ei ei ettekö lue raamattua siellä kerotaan asiasta.
Otakaa nyt opiksi.
Ja on paljon parempi olla NEITSYT kuin kokeillut usean jalkoväliä.
Itse kuulun jalkoväli kokeilioihin. Ja ihan liikaa olen nähnyt
naisia siitä vinkelistä.
Olen joutunut pyytämään anteeksi Vaimolta niitä käyntejä muiden luona ,se kysyy MIESTÄ että toteuttaa sen mitä sana
määrää."Itse kuulun jalkoväli kokeilioihin. Ja ihan liikaa olen nähnyt
naisia siitä vinkelistä."
Possu olet! - ----
"Miten tähän on sitten tultu - koska ole olen niin äärimmäisen ujo miesten seurassa. En ikinä uskaltaisi ehdotella kellekkään mitään liian seksuaalista. Miehiä olen kyllä hakenut esim baarissa tanssimaan, jutellut vieressä seisovan kanssa, pitänyt vähän silmäpeliä jne. Eli ihan onneton en ole flirttailussa, mutta harvemmin miehiltä kuulee sen baari-illan jälkeen sitä lausetta, mitä toivoisin kuulevani; eli minua pyydettäisiin treffeille vaikka seuraavana pvänä. Suoraa puhetta tyyliin "lähdetkö jatkoille mun luo, sä olet ihana ja kiihottava" jne kyllä kuulee = ujona menen ihan lukkoon ja koen tullaisen liian hyökkääväksi."
Itse ujona miehenä kyllä mieluummin haluaisin pyytää naista treffeille seuraavana päivänä kuin pyytää saman tien jatkoille luokseni. Mutta kun on niin äärimmäisen suuri kynnys ylipäätään lähestyä ketään naista alun perinkään, pelkään joutuvani naurunalaiseksi.
Oikeasti, tuntuu melkein että me sopisimmekin toisillemme. Mutta toisaalta tunnut minulle vähän liian vanhalta (minulla on vielä muutama vuosi jäljellä nelikymppiseksi), enkä tiedä sopisivatko kiinnostuksen kohteemme harrastuksista yms. yhteen.
- poikuus40
Olen 40 vuotias ja poikuus tallessa. En ole koskaa pitänyt naista edes kädestä kiinni,
saati sitten enempää.
Nainen kosketti minua viimeksi vuonna 2002 jolloin olin sairaalassa, koska umpilisäke
tulehtui ja se leikattiin. Silloin hoitaja tippaa laittaessaan kosketti minua.- ...
Ei kai tällainen ole mahdollista muualla kuin Suomessa. Oletko harkinnut kokeilla ulkomaalaista naista?
- poikuus40
... kirjoitti:
Ei kai tällainen ole mahdollista muualla kuin Suomessa. Oletko harkinnut kokeilla ulkomaalaista naista?
jos naisen aion saada, niin venäjä,baltia ja aasia on otettava suunnaksi.
- Ei noin
Olet tosiaan aika vanha. Minulta lähti kun olin 21, ja tunsin olevani todella vanha. Hermostutti ihan järjettömän paljon. Tuntui tosi jännältä kun makasin siinä sängyllä ja pussailin sitä naista. Se laittoi käsiä vähän alemmas, veti lantiota lähelle. Mulla oli ihan käsittämättömän kova erektio siinä vaiheessa. Ja sitten jostain syystä sanoin naiselle että olen ihan ekaa kertaa hommissa. Se nainen ei meinannut uskoa sitä, väitti että valehtelen. Punastelin siinä jotain ja vakuutin että on se totta. Onneksi vastapuoli suhtautui siihen hyvin. Sanoi jotain, että käsittelee mua sitten varovasti... Ja siitä se sitte lähti. Se nainen oikein innostui siitä että pääsi viemään jonkun kundin poikuuden, oli mua n. 4v vanhempi silloin.
- Naisasialooseri.
Kyseessähän on niinsanottu loveshyness-mielisairaus. Tutustu näihin sivuihin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Love-shyness
http://www.loveshyness.com/
http://love-shy.com/
Ehkä olet yksi meistä. - hajalla
Itse olen 31-vuotias nainen, ja vielä neitsyt. Luulen, että suurin osa ihmisistä ei uskoisi tätä koska vaikutan ihan normaalilta ulospäin. Kyllä minusta on kiinnostuttu, vielä tällä iälläkin. Mutta sitä oikeaa ei ole tullut kohdalle, ja sitä kautta ei myöskään intiimiä läheisyyttä.
En ole ruma enkä luonnevikainen, enkä edes vaativa.
Itselle vain on todella tärkeää se henkinen yhteensopivuus ja samanhenkisyys, eli en voisi kuvitellakaan mitään yhden illan juttuja tai parisuhdetta jossa ei ole intohimoa ja aitoa rakkautta.
Tarvitsen turvallisen, luotettavan miehen jolla on inhimillisyys tallella, ja joka näkee minut ihmisenä, eikä esineenä.
Nykyisin vielä elämän kolhimana olen entistä tiukemmin jalat maassa, ja tiedän olevani epätäydellinen ja haavoittuvainen- eli minusta ei ole pelailemaan mitään ihmissuhdepelejä ja hurmaamaan miehiä, mikä tuntuu olevan monelle tapa rakentaa ihmissuhde.
Koska minusta ei ole mihinkään tuollaisiin kuvioihin, tuntuu että olen auttamattomasti poissa pelistä. Ehkäpä joskus vielä tulee vastaan mies, jolla samat fiilikset. Minusta saisi rakastavan, hyväksyvän, lojaalin parhaan ystävän, jos vain joku huolisi.- Touhotus
Ehkä kannattaisi vähän höllätä kriteereitä?
- 36541254
Olen itse noin kolmekymppinen mies, joka käänsi elämänsä suunnan. Tämän ketjun lukeminen oli hyvin liikuttavaa. Ensinnäkin haluan sanoa teille jotka haluatte elämäänne muutokse: teissä ei ole vikaa, teiltä vain ilmeisesti puuttuu jokin taito. Jokainen ihminen voi opetella uuden taidon. Ei taidon puuttumisen vuoksi kannata koko elämäänsä elää turhautuneena. Itseni olin/olen hyvin ujo ja naisten kanssa ei oikein hommat luistaneet. Itseni herätti se, kun tiedostin oman turhautumiseni ja päätin että en halua elää koko elämääni yksin. Päätin lähteä määrätietoisesti kerryttämään sellaista osaamista, joka veisi minua eteenpäin. Tässä muutamia askeleita:
- Hankkiudu sellaisiin tilanteisiin että pääset kosketuksiin naisten kanssa. Naiset pitävät itsevarmoista miehistä ja itsevarmuus taas kertyy vähitellen. On tärkeää että koet olosi luontevaksi naisten seurassa. Tanssikurssi on aivan loistava tilaisuus totutella pitämään naista lähellä ja samalla myös tutustua naisiin ja myös miehen roolin omaksumiseen =vie naista.
- Jos neitsyys saa sinut tuntemaan itsesi muita alempiarvoiseksi ja syö itseluottamustasi, niin korjaa asia ensi tilassa. Maksullinen nainen on tähän luultavasti helpoin tie. Koska asiassa on kyse koko elämästäsi, niin periaatteelliset estot on tässä tapauksessa pakko heittää hetkeksi sivuun. Jos terveyttä pohdit, niin kuolet kuitenkin mieluummin onnellisena miehenä, kuin turhautuneena yksinäisenä neitsyenä. Jos uskonto tuntuu rajoittavan, niin minusta on suurempi synti Jumalaa kohtaan haaskata elämänsä kuin maata kerran maksullisen naisen kanssa.
- Jos vihaat elämääsi sen vuoksi että kukaan ei sinua halua, niin silloin tämän asian korjaaminen on juuri nyt sinun tärkein tehtäväsi! Ota kynä ja paperia ja summaa siihen aika mitä käytät eri toimintoihin. Lopputuloksena pitäisi olla se, että merkittävä osa valveillaoloajastasi kuluu tämän asian korjaamiseen, koska se on elämäsi tärkein asia tällä hetkellä. Jos aikaa kuluu enemmän johonkin toisarvoiseen asiaan, niin ryhdy korjaamaan tilannetta. Varaa vaikka ensin puoli tuntia, sitten tunti, sitten kaksi tuntia asian korjaamiseen. Käytä aika naisiin tutustumiseen ja naisten arvostaman osaamisen tai asioiden hankkimiseen.
- Älä mieti sitä mitä muut ajattelevat. Tämä on sinun elämäsi, ei heidän elämäänsä. On pienempi paha olla tyytyväinen mies ja kuunnella muutama ulkopuolisten ikävä kommentti kuin toisinpäin.- ...
Aivan helmi puheenvuoro, kadonnut historian hämäriin jo muutama vuosi sitten.
Lukekaa peräkammarinpojat, ylläoleva postaus. Kaikki on teistä itsestänne kiinni, voitte valita joko voittamisen, opetella olemaan ylempitasoisia, tai sitten voitte valita häviämisen, niiskuttaa leuka rinnassa hartiat nyyhkytyksestä hytkyen peräkammarin sängyn reunalla ja hautoa naisvihaanne, kun eivät teitä urpoja ymmärrä haluta.
Oma valinta, luuserit, herätkää nyt heIvetissä jo todellisuuteen! - Leuka rintaan,veljet
... kirjoitti:
Aivan helmi puheenvuoro, kadonnut historian hämäriin jo muutama vuosi sitten.
Lukekaa peräkammarinpojat, ylläoleva postaus. Kaikki on teistä itsestänne kiinni, voitte valita joko voittamisen, opetella olemaan ylempitasoisia, tai sitten voitte valita häviämisen, niiskuttaa leuka rinnassa hartiat nyyhkytyksestä hytkyen peräkammarin sängyn reunalla ja hautoa naisvihaanne, kun eivät teitä urpoja ymmärrä haluta.
Oma valinta, luuserit, herätkää nyt heIvetissä jo todellisuuteen!Ihanan kannustavia sanoja sinulla. Osaat oikein myötäelää meidän nyyhkyttävien luuserien kohtalon. Kiitos sinulle. Nyt voin vihdoin aloittaa elämän!
- ...
Leuka rintaan,veljet kirjoitti:
Ihanan kannustavia sanoja sinulla. Osaat oikein myötäelää meidän nyyhkyttävien luuserien kohtalon. Kiitos sinulle. Nyt voin vihdoin aloittaa elämän!
Kyse on siitä, ettei lässyttäminen aikuiselle miehelle auta, vaan täytyy puhua suoraan, ehkä suora puhe saa itsesääliin menevän tarmon kohdentumaan itsensä muuttamiseen.
- 50 egee
Luulis et jos 3 kuukautta on ilman pimppiä niin pitäis horon palvelukset alkaa kiinnostamaan. Horoja kuitenkin on joka kaupunkissa tarjolla suomessa. Itse ainakin jo 16 vuotiaana panin ekaa horoa
- xdfzbsr5t
Mä panin jo päiväkodissa naapurin Tarjaa.Ikää taisi meillä olla 5 v. Ja hyvältä tuntui.
- born to be jyystäri
xdfzbsr5t kirjoitti:
Mä panin jo päiväkodissa naapurin Tarjaa.Ikää taisi meillä olla 5 v. Ja hyvältä tuntui.
Mä aloitin panohommat saman ikäisenä, 5-6 -vuotiaana, ei pysty muistamaan enää tarkalleen. Meitä oli kolme pikkuista kaverusta, jotka sekstailtiin. Eikä jäänyt yhteen kertaan, vaan useasti puuhailtiin monenlaista.
- tyjt
born to be jyystäri kirjoitti:
Mä aloitin panohommat saman ikäisenä, 5-6 -vuotiaana, ei pysty muistamaan enää tarkalleen. Meitä oli kolme pikkuista kaverusta, jotka sekstailtiin. Eikä jäänyt yhteen kertaan, vaan useasti puuhailtiin monenlaista.
Mä nussin kätilöä noin päivän vanhana.Ja kätilön pillukin tuli nuoltua oikean käden sormi kätilön persereiässä.Ja kätilö huusi:Eläköön neuvostoliitto.
- trailer park boy
Kyllä tuossa iässä kannattais käydä jo ihan mielenkiinnosta huorissa.
- esim.
Olen 34-vuotias nainen, olen suudellut kerran (teininä) ja olen neitsyt.
Että joo, ei se aina naisillekaan helppoa ole! - jutta urpo L.A
"Olenko palstan vanhin "ATM"? Ihan turhalta tuntuu elämä. "
Mielestäni miehen ei kuulu nöyristellä sanomalla itseään alemmalle tasolle.
Jos elämä tuntuu turhalta, olet masentunut.
Miehekäs mies ei masennu, ei alistu, ei nöyristele.
Mitä enemmän ikää, sitä vahvempi, kunniallisempi, parempi komeampi ihminen. Nuoremmat kyykkii hänen allaan. Hän on käskevä.
44 vuotias on 44 vuotias. Laske ja päättele itse oletko vanha.
Käytätkö kävelykeppiä?
Tohveleita?
Haukkooko koirasi ja yrittää nykiä kurttuisia pallejasi luullen niitä syötiksi?
Päästeletkö kuivia pieruja?
Tuntuuko siltä että vessanpönttö imaisee sinut sisäänsä etkä jaksa nousta?
Haiseeko vaimosi epämiellyttävälle?
Piereekö kissasi ja pitää sinua lemmikkinään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022132Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121999Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56975Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39828- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734