Valehtelu seksuaalisesta ahdistelusta yleisin ahdistelun muoto

Mies

Seksuaalisen ahdistelun yleisin muoto on se, että valehdellaan miehen ahdistelleen jotta päästään tästä eroon, kun mies ei antanutkaan, kun mies on eri rotua, kun mies ei muutoin miellytä jne. Koska mitään sanktioita ei naiselle ole valehtelusta, tuhannet miehet menettävät työpaikkansa, opiskelupaikkansa, asuntonsa jne. vuosittain, kun naisten valheita uskotaan. Sadat miehet tappavat itsensä, kymmenet tapetaan kun naiset valehtelevat ja muut miehet uskovat valheita.

Yleensä naisen lähipiiri ei usko, eikä miehen lähipiiri, saati työkaverit tms. mutta aina nainen jonkun väkivaltaan taipuvaisen miehen löytää jolle asia ei ole uskon kysymys vaan tilaisuus toimia väkivaltaisesti, erityisesti viranomaisista kyseisiä löytyy aina, riittää kun nainen jotain sanoo, heti ollaan valmiita uskomaan mitä vain paskaa jotta voidaan omaa miehuutta todistella.

6

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirkku

      Saat varmaan suurimman osan naislukijoista hyökkäyskannalle kirjoituksesta, mutta olen (naisena) osittain samaa mieltä kanssasi.
      En ymmärrä miten herkkiä jotkut naiset ovat.
      Itse kestän ns.seksuaalista suunsoittoa vaikka kuinka paljon. Ei minun identiteettini kärsi vaan annan huumorimielessä palautteen takaisin.
      Ja niinkauan kun eri sukupuolta olevat ihmiset työskentelevät yhdessä niinkauan tulee olemaan seksuaalista jännitettä enempi tai vähempi.
      Meidän naisten on annettava miestenkin elää ja ymmärretään heitä parhaamme mukaan.

      • Saamaton

        kerran edes sellaista suunsoittoa on ollut, sen puutteesta niitä syytteitä iskee.


    • Taina

      On aivan selvä, että jotkut alemman aivokapasiteetin omaavat naiset väärinkäyttävät vakavaa syytettä.

      On myös aivan selvä, että seksuaalista ahdistelua tapahtuu, ja aina ahdistelija kieltää kaiken tai pyrkii vähättelemään tapahtunutta.

      Miten erottaa kummasta tapauksesta on kyse, jos valehtelija on hyvinkin uskottava?

      • ,,,

        pitää olla todisteita tai todistajia, näissä hommissa taasen poikkeuksetta uskotaan naista, samoin muuten raiskauksissa, vaikka niistä olisi mahdollista ottaa testit, ei oteta.


    • Nainen

      ...ja yleisin ahdistelun muoto on seksuaalinen ahdistelu. Turhaa lässytät miksi muka naiset aiheettomasti syyttävät miehiä seksuaalisesta ahdistelusta. Tietysti tästäkin asiasta esitetään aiheettomia syytöksiä kuka milläkin perustein. Mutta haloo, että oikein sadat miehet tappaisivat itsensä moisen takia jne, nuo ovat kyllä tuulesta temmattuja väitteitä.

      Mielenkiintoista olisi tutkia sen ahdistuksen ja ällötyksen määrää, mitä seksuaalinen ahdistelu oikeasti saa aikaan.

      Itse lasken työpaikalla sekä leikkiä että flirttiä, mutta käpälöinti, huohottelu, kiinni käyminen ylittävät jo sen rajan mikä on sallittua missään muodossa. Se, että lasken leikkiä tai flirttaan, ei anna oikeutta ylittää käpälöinnin rajaa.

    • Anonyymi

      Totta puhuu lehdistö ja naiset juhlii miehiltä menee kaikki nykyajan muotiilmiö nämä keksityt ahdistelut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe