Herpes ja pettäminen

Hellu ja Tauti

Miksi pettävä ja herpestä sairastava ukkomies jakaa itseään ilman kondoomia? Katoaako peniksestä tunto ajan myötä jos olet esim. sairastamut yli 20v. herpestä? Ymmärrän että vierasta on saatava, mutta onko jokin pakkomielle levittää virusta terveeseen naiseen? Itse sain herpeksen toissa kesänä, yhden yön suhteen seurauksena, mies katosi, enkä löydä häntä. Toivon että kaikki pettävät herpes hölmöt menettää seksuaalisen kyvyn.

26

3474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiniSilmäistä

Maailmahan on väärällään miehiä, jotka eivät kumia käytä, jollei nainen sitä vaadi! Ei edes kysellä, onko ehkäisy kunnossa, vaan annetaan mennä vaan, jollei vastalauseita kuulu. Jokaisen naisen asia on satunnaissuhteissa edellyttää kumin käyttöä! Totta mooses tuollainen sika vetää paljaalla, eihän hän enää voi sitä tautia saada!

• herpesssss

Tämä on täysin totta, miksi tartuttaa herpestä viattomaan ihmiseen, joka tartuttaa sen aina eteenpäin johonkin, jos ei muuhun niin tulevaan elämänkumppaniinsa.
        Kohta me ollaan kaikki täällä herpestä sairastavia...!
        Minä sain herpeksen mieheltäni vuosi sitten ja hän on saanut sen aikoinaan naiselta, joka ei ollut kertonut sairastavansa herpestä ja jäi kiinni kun mieheni huomasi rakkulat hänelle. Herpes tarttuu erittäin helposti ja on erittäin kiusallinen. minulla esimerkiksi ei todellakaan ole vaan pelkät näppylät, vaan pääsärkyä, ruumiinlämmönnousua, alaselkäkipuja.. yhtä ja toista kipua.
        Minä sain sen sentään rehellisen suhteen seurauksena ja otin itse tietoisen riskin. Herpes tarttuu erittäin helposti, melkeimpä saunanlauteilta. Onneksi olen itse vakituisessa parisuhteessa, en ikipäivänä haluaisi tartuttaa tätä kenellekään..

• karmea kohtalo
        herpesssss kirjoitti:

Tämä on täysin totta, miksi tartuttaa herpestä viattomaan ihmiseen, joka tartuttaa sen aina eteenpäin johonkin, jos ei muuhun niin tulevaan elämänkumppaniinsa.
        Kohta me ollaan kaikki täällä herpestä sairastavia...!
        Minä sain herpeksen mieheltäni vuosi sitten ja hän on saanut sen aikoinaan naiselta, joka ei ollut kertonut sairastavansa herpestä ja jäi kiinni kun mieheni huomasi rakkulat hänelle. Herpes tarttuu erittäin helposti ja on erittäin kiusallinen. minulla esimerkiksi ei todellakaan ole vaan pelkät näppylät, vaan pääsärkyä, ruumiinlämmönnousua, alaselkäkipuja.. yhtä ja toista kipua.
        Minä sain sen sentään rehellisen suhteen seurauksena ja otin itse tietoisen riskin. Herpes tarttuu erittäin helposti, melkeimpä saunanlauteilta. Onneksi olen itse vakituisessa parisuhteessa, en ikipäivänä haluaisi tartuttaa tätä kenellekään..

Älä nyt helkutissa mainosta että herpes tarttuu niin helposti, melkein saunanlauteilta kun se ei ole totta ja kaikki pettäjäthän nyt vetoavat saaneensa sen saunasta! Faktaa on , että herpes tarttuu limakalvokontaktissa ja luetaan sukupuolitauteihan vaikka ei ns. ilmoitettaviin sukupuolitauteihin kuulukaan. Tarttuu naisesta mieheen herkemmin kuin miehestä naiseen.

• tartunnainen
        karmea kohtalo kirjoitti:

Älä nyt helkutissa mainosta että herpes tarttuu niin helposti, melkein saunanlauteilta kun se ei ole totta ja kaikki pettäjäthän nyt vetoavat saaneensa sen saunasta! Faktaa on , että herpes tarttuu limakalvokontaktissa ja luetaan sukupuolitauteihan vaikka ei ns. ilmoitettaviin sukupuolitauteihin kuulukaan. Tarttuu naisesta mieheen herkemmin kuin miehestä naiseen.

herpes kakkonen tarttuu helpommin miehestä naiseen kuin naisesta mieheen!!!!

• tosi tyhmä

oletpa ollut tosi tyhmä. Eihän kukaan fiksu ihminen pane vieraan kanssa ilman kumia. Toivottavasti olet nyt itse viisaampi etkä anna ilman kumia, ettet levitä tautia eteenpäin. Vai?

• kutittaa

niin meitä riittä jotka panee ilman kumia.

• vaaka111

Joo,ei koskaan ilman kumia vieraan kanssa,sen nyt pitäis jokaisen tajuta.
      Mutta kyllä täytyy ihmetellä myös terveitä (ukko)miehiä,jotka haluaa vierasta ilman kondomia:O

• yhden yön suhde

Ja sinä tiesit, että on ukkomies. Siitä sait. Oikein sinulle. Toivon mukaan podet koko loppuikäsi.

• jöpse

ei ole pelkästään miehen asia huolehtia kumin käytöstä. Ihan olisit voinut itsekin sitä vaatia ja pitää niitä varastossa. Ja vielä ukkomieheen, hyi!

• ;;;;

Herpes tarttuu aktiivisessa vaiheessa eli kun rakkulat on visvaavat ei se tartu kun on kuiva ja piilossa.

Siihen saa kyllä lääkkeet jolla se kuivuu näkymättömiin mutta voi aktivoitua aina uudestaan kun on veressä.

• Järki hoi!!
        ;;;; kirjoitti:

Herpes tarttuu aktiivisessa vaiheessa eli kun rakkulat on visvaavat ei se tartu kun on kuiva ja piilossa.

Siihen saa kyllä lääkkeet jolla se kuivuu näkymättömiin mutta voi aktivoitua aina uudestaan kun on veressä.

No voi vittu! Se tarttuu tasan tarkkaan vaikkei olisi KOSKAAN edes ollut näppylöitä. Voit olla oireeton kantaja ja tartuttaa partnerin. Valtaosa tartunnoista saadaan nimenomaan oireettomalta partnerilta.

Älä tuollaista paskaa kirjoittele, joku vielä ottaa todesta ja tartuttaa kaikki kumppaninsa! Ja oireeton huuliherpeskin voi aiheuttaa herpeksen toisen alapäähän suuseksin jälkeen!

Vielä lisäksi: herpes voi tarttua, vaikka käyttäisi kondomiakin.

Jossain tutkimuksessa on kuulemma todettu, että estolääkityksellä voidaan ehkäistä kumppanin sairastuminen. Ovat vaan helvatan kalliita pillereitä jatkuvasti syötynä. Jos viiden päivän kuuri maksaa n. 50 €, niin, noh...

Taitaa olla niin, että jokainen joka on joskus seksiä harrastanut, voi olla kantaja.

• ::::
        Järki hoi!! kirjoitti:

No voi vittu! Se tarttuu tasan tarkkaan vaikkei olisi KOSKAAN edes ollut näppylöitä. Voit olla oireeton kantaja ja tartuttaa partnerin. Valtaosa tartunnoista saadaan nimenomaan oireettomalta partnerilta.

Älä tuollaista paskaa kirjoittele, joku vielä ottaa todesta ja tartuttaa kaikki kumppaninsa! Ja oireeton huuliherpeskin voi aiheuttaa herpeksen toisen alapäähän suuseksin jälkeen!

Vielä lisäksi: herpes voi tarttua, vaikka käyttäisi kondomiakin.

Jossain tutkimuksessa on kuulemma todettu, että estolääkityksellä voidaan ehkäistä kumppanin sairastuminen. Ovat vaan helvatan kalliita pillereitä jatkuvasti syötynä. Jos viiden päivän kuuri maksaa n. 50 €, niin, noh...

Taitaa olla niin, että jokainen joka on joskus seksiä harrastanut, voi olla kantaja.

Itse olen aviossa herpestä kantavan puolisoni kanssa ja ei meillä parisuhteessa
        elävillä ole kondoomin tarvetta ole ollut ja tauti on jäänyt tarttumatta kuitenkin.
        Estolääkkeistä ei ole kukaan puhunut. Eihän kaikkea voi alkaa pelkäämään ja en kyllä
        puolisoani hänen ennen meidän suhteen alkua saaman tartunnan vuoksi saunan taakse veisi.
        Siis pahempiakin sukupuolitauteja on liikkeellä.

• sain tämän
        :::: kirjoitti:

elävillä ole kondoomin tarvetta ole ollut ja tauti on jäänyt tarttumatta kuitenkin.
        Estolääkkeistä ei ole kukaan puhunut. Eihän kaikkea voi alkaa pelkäämään ja en kyllä
        puolisoani hänen ennen meidän suhteen alkua saaman tartunnan vuoksi saunan taakse veisi.

herpeksen vaimoltani joka petti salarakkaansa kanssa minua, vaan eipä petä enää kun sain tartunnan otin eron ja hakkasin muijani vielä niinkuin läksiäislahjana.

• ;;;;
        sain tämän kirjoitti:

herpeksen vaimoltani joka petti salarakkaansa kanssa minua, vaan eipä petä enää kun sain tartunnan otin eron ja hakkasin muijani vielä niinkuin läksiäislahjana.

Minä oon ollut aviossa jo 12v naiseni kanssa ja herpes hänellä on mutta eipä ole tarttunut joten
        taidat olla vaan hemmetin tautiherkkä!

Hakkaajat saisi viedä sinne saunan taa ja lopettaa helvetin ääliö.

Jos sun vaimollas oli flunssa ni hakkasitko sillonkin ja on tauti mikävaan
        ni oletpa kova äijä kun aivotoiminta on nyrkeissä!

• pettää niin
        ;;;; kirjoitti:

Minä oon ollut aviossa jo 12v naiseni kanssa ja herpes hänellä on mutta eipä ole tarttunut joten
        taidat olla vaan hemmetin tautiherkkä!

Hakkaajat saisi viedä sinne saunan taa ja lopettaa helvetin ääliö.

Jos sun vaimollas oli flunssa ni hakkasitko sillonkin ja on tauti mikävaan
        ni oletpa kova äijä kun aivotoiminta on nyrkeissä!

saa sitä vähän hakata. Ja mitä vittua se sulle kuuluu mitä tein muijalleni kun se petti? Se ei ole vähääkään sun asiasi.

• ;;;;
        pettää niin kirjoitti:

saa sitä vähän hakata. Ja mitä vittua se sulle kuuluu mitä tein muijalleni kun se petti? Se ei ole vähääkään sun asiasi.

kuuluu jos edelleen olen sitä mieltä että naisten hakkaajat saa viedä saunan taakse ja lopettaa!

Eihän teistä ole edes verkonpainoiksi.

Kun muijas ei ole sulta kunnolla munaa saanut niin siitäkään et sinä lahkeeseen laskettu hiiri
        pysty vastuutas kantamaan!

Jätä se kaljamuki ja siirry maitoa juovien urheiden uroiden jengiin.

• ja sinun
        ;;;; kirjoitti:

kuuluu jos edelleen olen sitä mieltä että naisten hakkaajat saa viedä saunan taakse ja lopettaa!

Eihän teistä ole edes verkonpainoiksi.

Kun muijas ei ole sulta kunnolla munaa saanut niin siitäkään et sinä lahkeeseen laskettu hiiri
        pysty vastuutas kantamaan!

Jätä se kaljamuki ja siirry maitoa juovien urheiden uroiden jengiin.

mielipiteillä ei ole mulle paskankaan arvoa. Saan lyödä muijaani olet siitä mitä mieltä tahansa senkin pässi.

• ;;;;
        ja sinun kirjoitti:

mielipiteillä ei ole mulle paskankaan arvoa. Saan lyödä muijaani olet siitä mitä mieltä tahansa senkin pässi.

Paljon täällä joku sun paskas arvo ketään kiinostaa!
        Vaimoas et arvosta yhtään korkeemmalle kun housuissas olevaa paskaraitaa.

Tyhmyydestä tai viisaudesta ei tolla aivokapasiteetilla kannattas puhua mitään.

Toope ei ole saanut semmosta vaimoa jota ei oisi tarvinnut nyrkeillä tuunata jälkeenpäin.

• kyllä ihan
        ;;;; kirjoitti:

Paljon täällä joku sun paskas arvo ketään kiinostaa!
        Vaimoas et arvosta yhtään korkeemmalle kun housuissas olevaa paskaraitaa.

Tyhmyydestä tai viisaudesta ei tolla aivokapasiteetilla kannattas puhua mitään.

Toope ei ole saanut semmosta vaimoa jota ei oisi tarvinnut nyrkeillä tuunata jälkeenpäin.

sinun jutuissa. Olet arvoton paska joka luulet olevasi muita parempi. Mene nyt kotiin ja muista niistää nokka ja laittaa tutti suuhun.

• Järki hoi!
        :::: kirjoitti:

On se sulla. Ei vaan ole oireillut. Sinä olet kantaja, ja jos nait muita kuin kumppaniasi, sairastutat tämän toisen. Se, tuleeko hänellekään oireita, ei ole varmaa, mutta voi tulla ja voi tulla vaikka todella kivuliaat.

Jollet usko, käy testaamassa itsesi.

• ;;;;
        Järki hoi! kirjoitti:

On se sulla. Ei vaan ole oireillut. Sinä olet kantaja, ja jos nait muita kuin kumppaniasi, sairastutat tämän toisen. Se, tuleeko hänellekään oireita, ei ole varmaa, mutta voi tulla ja voi tulla vaikka todella kivuliaat.

Jollet usko, käy testaamassa itsesi.

Kun tiedän jo että nainen jota olen nainu 12v on herpestä sairastanut jo ennen meidän tarinaa tottakai se on testattu minullakin ja miksi hitossa luulet että menisin naimaan muita kun mulla on oma nainen ??

Onko täällä joku aivopöhö kaikilla kun ette tajua että meitä on vaan erilaisia ja ei kaikki taudit tartu kaikkiin.

Toiset hakkaa vaimonsa kun vaimo sairastuu toiset ymmärtää että elämässä vaan voi kukavaan sairastua ja ei sen takia normaalijärkinen ala ketään lyömään .

Olette te semmosta sekopää sakkia!

• tajua että
        ;;;; kirjoitti:

Kun tiedän jo että nainen jota olen nainu 12v on herpestä sairastanut jo ennen meidän tarinaa tottakai se on testattu minullakin ja miksi hitossa luulet että menisin naimaan muita kun mulla on oma nainen ??

Onko täällä joku aivopöhö kaikilla kun ette tajua että meitä on vaan erilaisia ja ei kaikki taudit tartu kaikkiin.

Toiset hakkaa vaimonsa kun vaimo sairastuu toiset ymmärtää että elämässä vaan voi kukavaan sairastua ja ei sen takia normaalijärkinen ala ketään lyömään .

Olette te semmosta sekopää sakkia!

minä en pettänyt vaan muijani petti minua ja sai herpeksen siinä kylkiäisenä, ja sitten ex vaimoni tartutti sen minuun? Onko se sinun mielestäsi oikein että saan petturilta sukupuolitaudin? Ennen kuin vastaat mieti kaksi eri kertaa kuka tässä on sekopää.

• ;;;;
        tajua että kirjoitti:

minä en pettänyt vaan muijani petti minua ja sai herpeksen siinä kylkiäisenä, ja sitten ex vaimoni tartutti sen minuun? Onko se sinun mielestäsi oikein että saan petturilta sukupuolitaudin? Ennen kuin vastaat mieti kaksi eri kertaa kuka tässä on sekopää.

Kiinnitti huomion kuinka tuolla aiemmin sanoit saan mä muijaani hakata.

Ei toi lause vakuuta vähänkään sinun älykkyydestä vaikkakin vaimosi oli etsinyt jonkun kiilapojan apua ja saanut tartunnan.

Hakkaamalla se tauti ei parane.

Edelleen olen miettimisenki jälkjeen sitä mieltä että vakka kantensa löytää, jos olet saanut pettävän vaimon olet varmaan just sellasen ansainnutkin.

• jälkjeen
        ;;;; kirjoitti:

Kiinnitti huomion kuinka tuolla aiemmin sanoit saan mä muijaani hakata.

Ei toi lause vakuuta vähänkään sinun älykkyydestä vaikkakin vaimosi oli etsinyt jonkun kiilapojan apua ja saanut tartunnan.

Hakkaamalla se tauti ei parane.

Edelleen olen miettimisenki jälkjeen sitä mieltä että vakka kantensa löytää, jos olet saanut pettävän vaimon olet varmaan just sellasen ansainnutkin.

kirjoitit väärin. Opettele ensin kirjoittamaan sana jälkeen oikein. Siis kuuluu kirjoittaa jälkeen, ei jälkjeen. Ja mikä sinä olet minua neuvomaan? Vastaan muuten omista asioistani, ja teen juuri mitä haluan, tiedoksi vaan sinulle. Nykyään minulla on vaimo joka ei petä. Tämä herpestä kantava ex on ollut jo ainakin pari vuotta melkoinen alkoholisti, ja vaihtaa miestä kuin jotkut kalsareitaan.

• ;;;;
        jälkjeen kirjoitti:

kirjoitit väärin. Opettele ensin kirjoittamaan sana jälkeen oikein. Siis kuuluu kirjoittaa jälkeen, ei jälkjeen. Ja mikä sinä olet minua neuvomaan? Vastaan muuten omista asioistani, ja teen juuri mitä haluan, tiedoksi vaan sinulle. Nykyään minulla on vaimo joka ei petä. Tämä herpestä kantava ex on ollut jo ainakin pari vuotta melkoinen alkoholisti, ja vaihtaa miestä kuin jotkut kalsareitaan.

Jotkut vaihtaa kalsareitaan, sinä et?
        Hakkaa vaan rauhassa eihän se multa ole pois harjottelen tätä oikeinkirjotustani
        samalla kun vastaan.
        Jos tarkkana kaverina löydät lisää noita virheitä muistuta vaan. Ehkä tämän jälkleen opin muutakin kun tosineropatin vaimonhoitovinkkejä.

Illan paras piristys olet!!

• katosi

enkä löydä häntä. Tiesit kuitenkin että tämä yhden yön suhde oli naimisissa. Joopa joo, sinulta mies olisi voinut saada HIVin kuin noin löysäper.. olet ja tartuttanut sen vaimoonsa. Olet aivan yhtä vastuuton kuin mies. Ja vielä vastuuttomampi, oliko varma edes että se oli siltä mieheltä, jos jakelet itseäsi noin vain. Tiedän muuten yhden vanhan rouvan, jolla oli piilevänä ko tauti, puhkesi kukkaann about 90v.Oli jo niin rujo leski, että uskoin kun kertoi saaneensa sen sen luultavasti sota-aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5240
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      2485
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      268
      2406
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2359
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1694
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1488
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      52
      1084
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1043
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      1016
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66