Mikä on mielestäsi paras luomiväri? Ei halvin, vaan nimenomaan laadukkain eli levittyy ja pysyy hyvin.
GALLUP: Paras luomiväri?
11
1169
Vastaukset
- 19+16
Niin ja hintaluokka olisi tietysti hyvä mainita myös. Kiitos!
- mööömöö
en harrasta luomivärejä :(
- zumbawamba
ostin diorin 5 couleurs designer-luomiväripaletin. hinta n. 60 euroa kirpaisee, mutta tuote on niin törkeen hyvä että mielelläni maksoin. siinä on mukana ohje, mihin kohtaan mitäkin väriä laitetaan. kun tekee ohjeen mukaan, saa täydelliset sumusilmät ja väri kestää koko päivän! mulla kaikki muun merkkiset paakkuuntuu luomivakoon, dior kestää!
- ....
Olen tykännyt MUS:n luomiväreistä, ja myös Lancomen ovat hyviä. MUS:n napeissa on paljon pigmenttiä eikä ainetta kulu edes vuosien mittaan napista niin että huomaisi.
Hinta: en oikeasti muista, siitä on vuosia kun tuli nuo hyvät hankittua, olisko jotakin 20-30 euroa /kpl. MUS:lla on osa napeista isoja, osa pieniä, itselläni on noita pieniä.
Diorin värit ovat kuulemma myös hyviä, ajattelin ostaa seuraavaksi niitä, kun tulee tehtyä ostoksia laivalla tai lentokentällä.- mummonmustikka
olen tykännyt bellapierren luomiväreistä, niissä on hyvin pigmenttiä ja levittyy helposti koska on irtomaista, miinuksena tässä tuotteessa on se, että varisee helposti levitysvaiheessa. Kaiken puolin muuten hyvä luomiväri joka sopii arki että "ilta"käyttöön :)
- fä<oih<
Eiköhän hyvä pohjustustuote vaikuta pysyvyyteen paljonkin. Mieleentulevia hyviä on Max factor (muistaakseni) Burnt Bark, MACin luomivärit, Fyrinnaen luomivärit värikkäisiin ja Aliman luomivärit neutraaliin lookiin. Kuulemma Grimasin luomivärit ovat myös hyviä (maskeeraus-sarja)
- grimas
Grimasit parhaita sekä edullisia, mutta pigmenttiä ja pysyvyyttä löytyy hyvin!
- Aataml9
aineita? Onko olemassa todellista luonnonkosmetiikkaa tällä alueella?
- arjatas
Coulier Caramel ei sisällä synteettisiä tuoksu- ja säilöntäaineita.
Todella laadukas biosertifioitu kosmetiikkasarja. Lisätietoa löytyy esim. Bionaturen sivuilta, tai googlaamalla Coulier Caramel.
PS. Jos kiinnostaa olisi myytävänä pieni erä ko. kosmetiikkaa. Uusia, n. 50% alennuksella.
mm. luomivärejä, huulipunia, huulikiiltoja, meikkikyniä, joitakin peitevoiteita, puutereita ja kynsilakkoja.
sähköposti [email protected]
- HimoMeikkaaja
Ostan yleensä halvempia tuotteita, mutta oon rakastunu GOSHin nelikoihin. Semmonen ympyrän mallinen paletti, jossa on siis neljä sävyä ja pieni aplikaattori. Normaali hinta 14,50e/kpl, mut näitä bonggaa helposti alle kympillä (esim. omani ostin 3,95e tarjouksesta). GOSH tekee myös duoja ja trioja, niitä en oo testannu.
- luomarit
Naked2 On paras hintaa kai n.50
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068