Mulla oli tosi pitkät ja paksut hiukset, mutta kyllästyin ja leikkasin ne lyhyiksi. Nyt ne ovat todellinen riesa aamulla ihan sekasin ja kun ne saa laitettua vaivan kanssa kuntoon..niin menee tunti tai kaks ne on taas sekasin!
neuvoja? :) kiitos? :)
lyhyet,paksut hiukset?
4
1900
Vastaukset
- toinen lyhythiuksinen
mula on myös lyhyet hiukset ja ne ovat myös aina (!) aamuisin ihan sekaisin ja pystys. itse olen sen "ratkaissut" sillä, että pidän vedellä täytettyä suihkepulloa vessassa ja kastelen hiukseni aamuisin sillä. (hiukset vain kostuvat, eivätkä tule läpimäriksi kuten suihkussa. kuivaus myös helpompaa kun hiukset ei läpimärät.) ilman kostutusta hiusten laittamiseen menis koko päivä.
Mutta siihen en osaa sanoa mitään että hiuksesi menee heti sekaisin. mulla pysyy ihan hyvin (on myös paksut hiukset), käytän vähän osiksen(?) mattavahaa ja lakkaa. Pyydäpä muuten kampaajaa ohentamaan hiuksiasi seuraavan kerran. Niitä on silloin vähän helpompi käsitellä. - Nössö
Jos kerran leikkasit lyhyeksi, et ilmeisesti tee yleensä mitään kampauksiakaan. Siispä osta geeliä, ja levitä sitä hiuksiin reilusti. Sitten vain muotoilet kammalla. Ei pitäisi mennä sekaisin.
- lyhythiuksinen
siis älä missään nimessä laita paljoa geeliä hiuksiin, niistä tulee vaan likasen ja rasvaisen näköset ja kiiltää aivan liikaa!! sitä paitsi kauhean tuntuset. Vaha on paljon parempi vaihtoehto, eikä sitä tarvitse laittaa paljon, kannattaa ensin laittaa vähän ja lisätä, jos tarvitsee. Hyvää on esim. juuri tuo Osiksen mess up, kumimainen vaha(ei mattavaha, sellaista ei varmaan olekaan..) saa kampaamoista.
- Jenniina
Itsekkin tein saman ratkaisun kuin sie Lissu, leikkautin parisen viikkoa sit takamusten päälle ulottuvat ihan lyhkäsis. Syynä oli muutoksen halu sekä kyllästyminen kun koko ikäni on ollut pitkät hiukset. Ja aina kun olen nähnyt lyhyet hiukset mitkä sopii kantajalleen, niin oon ajatellut, et tommosen mallin minkän joskus leikkautan, mut ei oo vaan uskallus riittänyt leikkauttamaan lyhkäses vasta kuin nyt.
Pitkät hiukset oli kyl aamul helpommat, ei muutakuin harjaus ja ponnarille tai letille, aika ei mennyt kuin parisen minuuttia.
Lyhkäset hiukset sojottaa aamul mihin sattuu, sekä on painautunu rumasti, itsekkin käytän suihkupulloa apuna, suihkutan hiukset kosteis (enempi pahimpia kohtia) ja pörrötän sormil ja föönin avul semmosen peikkokampauksen tapasen. Ja ehkä lakkaa pien suihkaus. Ja hyvin kestää kokopäivän. Tosin tähän saattaa olla syynä, et hiuksissani on aika voimakas luonnonkihara.
Lyhyet hiukset pitää olla malliin leikatut, jos hiukset on kasvanu mallista ulos, niin silloin kampaus ei kestä kovin kauaan vaikka teet mitä.
Nössö, ei hiusten leikkaaminen lyhyeksi todellakaan tarkoita, ettei välttämättä tee mitään kampauksia. Itse tein pitkähiuksisena ja nyt lyhyt hiuksisenakin kampauksia. Jos haluaa helppohoitoset hiukset, niin olkapäille ulottuva polkkamallinen jonka saa helposti ponnerille on huomattavasti helppohoitosempa kuin lyhyeksi leikatut jos ei halua hiuksia yhtään laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275