Jos olet, niin facebookissa kukaan ei onnittele sinua syntymäpäivänäsi paitsi perheenjäsenesi. Sen sijaan sosiaalisen YT-miehen profiili täytyy naisten onnitteluista hänen syntymäpäivänään.
Oletko sosiaalinen hylkiö?
24
2472
Vastaukset
- Hämärän rajoilta
En ole Facebookissa, joten en voi sanoa varmuudella, miten syntymäpäivänäni kävisi. Oletan silti ettei onnitteluja tulisi siltäkään suunnalta. Nimittäin kun täytin 25, en saanut yhtään onnittelusoittoa tai -tekstiviestiä - edes kumpikaan vanhemmistani tai veljeni ei muistanut neljännesvuosisatani täyttymistä.
- reipas poikamies
Olen FB:ssä, mutta ei tuo käyttö puoli oikein luista? Käsi varmaankin olen käyttämään. Sitten ne real life kaverit ei ole siellä- näyttää huonolta.
- OMMMMMMMMMMMMM
Olen hylkiö. Olen liian outo. Välillä tuntuu, etten ole edes ihminen. On vain elettävä sen tosiasian kanssa.
- ätmi
Kiitos tiedosta. Tätä varten kannattikin bumpata melkein neljä vuotta vanha ketju...
- jooooooooo
Syntymäpäivän voi piilottaa facebookissa. Näin vältyt tuolta ongelmalta.
Minulla oli jokin aika sitten synttärit ja sain sosiaalisissa medioissa onniteluja 38 henkilöltä. Olenko nyt ytm?
Pääsisinköhän ähkimään jos lähtisin tänään baariin ja käyttäisin iskulausetta "Hei beibi mua onniteltiin facebookissa, lähdetäänkö jyystölle?"- mies 86
Kokeile ihmeessä, eihän sitä muuten voi tietää.
- Mies nimeltä Hylkiö
Hylkiö on toinen nimeni. Jo koulussa jäin aina yksin ryhmätöitä tehtäessä.
- Anonyymi
Olen omega male.
- Anonyymi
Poistin kaikki sata kaveria ja jätin vain perheenjäsenet. Kyllästyin siihen, että kakki kyylää sun tekemisiä.
- Anonyymi
onnittelut siitä että täytit 25 vuotta, vähän myöhässä tuli onnittelu,
olen minäkin sosiaalinen hylkiö, mutta ei se haittaa, olen jo tottunut yksinäisyyteen, enpä tiedä, melkein 1600 euroa käteen kuukaudessa, oma kerrostaloasunto, vajaa 60 neliötä, silti olen hylkiö, koska olen sairas, eikä näistä mielenterveyspotilaista ole oikein kavereiksi, sellaista elämä on,
voin elämänviisautena sanoa, että olet nuori, älä välitä kaiken maailman "kavereista"
vaan tee itse elämästäsi mielekäs, käy kuntosalilla, hanki kohtuulliset lihakset, ja nimenomaan kehitä itseäsi, sekä henkisesti ja fyysisesti, ole oman elämäsi herra,
eikä narri, kuten suurin osa suomalaisista, huomaat että pärjäät yksin paremmin kuin jonkun tontun, kanssa minkä kanssa ei voi harrastaa älykästä keskustelua,- Anonyymi
Viisasta puhetta. Suomalaiset ovat kummallisia laumaeläimiä. Kertoo sivistyksen puutteesta
Näinhän tuo on mennyt ja menee.
- Anonyymi
Hyvä ketju.
- Anonyymi
En ole olevin hylikiö kuin Jenni HJaukio, enkä varsinkaan ole hylkiä kuyuin kaka-Sanna-MAriner ;D
- Anonyymi
Minä pdän todellakin paljon tytäistä ja heidcän kansxsaq jutteluista, enn ole kuin joku disse, siis, epänormaali -olia hehehheeh
- Anonyymi
Vain IDIOOOTI on ubterbeuseö tyhnytkset vain, todellinen elämpä puhuu,k kuin jononiin...
Pellen laulu https://www.youtube.com/watch?v=V2SD3pEZ3N4 - Anonyymi
Näin eläimnen joka tuijotti minua vihamielisestikin;: olis siis kysymys jostain laiheliini-yliopoiston pojasta kaupasa postista hakemaasas pasejaan,SÄIKÄHTI MINUA ;d
Ja tuojotti vihamielesesti. - Anonyymi
Jotenkin huvitti elokuvasa Tank Girll, Lori Petty..... hassujuttu 1995
- Anonyymi
harva ihminen tiedostaa sen että elämä on vain kuolemista.
- Anonyymi
En ole ilmoittanut syntymäpäivääni facessa. Miksi? Niin, en kaipaa onnitteluja ja väkisin huomioimista. Tätini muistaa aina mua onnitella, muut ei muista syntymäpäivääni mikä päivä ne on. Ei haittaa.
Vietän synttärit muutenkin vasta, kun tulee 50 täyteen, jos tulee. - Anonyymi
Kun ja jos menet nukkumaan, niin uneen voi tulla seikkailemaan jotain tyttöjä ja eriskummallisia hassuja juttuja heilla ja sittenn ukku mukaisasi.
- Anonyymi
Luulen olevani sitäkin mieltä asiasta ja melko armasi se ontottakin.
Luulo on tiedon oivallus.... eli nyt luulen eli tdän, se on jo tietoa sitten kun tietää se on luulotietoa . - Anonyymi
Luulotietoa eli kuvitelmaa on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872