Oletko sosiaalinen hylkiö?

Naisasialuuseri

Jos olet, niin facebookissa kukaan ei onnittele sinua syntymäpäivänäsi paitsi perheenjäsenesi. Sen sijaan sosiaalisen YT-miehen profiili täytyy naisten onnitteluista hänen syntymäpäivänään.

24

2472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämärän rajoilta

En ole Facebookissa, joten en voi sanoa varmuudella, miten syntymäpäivänäni kävisi. Oletan silti ettei onnitteluja tulisi siltäkään suunnalta. Nimittäin kun täytin 25, en saanut yhtään onnittelusoittoa tai -tekstiviestiä - edes kumpikaan vanhemmistani tai veljeni ei muistanut neljännesvuosisatani täyttymistä.

• reipas poikamies

Olen FB:ssä, mutta ei tuo käyttö puoli oikein luista? Käsi varmaankin olen käyttämään. Sitten ne real life kaverit ei ole siellä- näyttää huonolta.

• OMMMMMMMMMMMMM

Olen hylkiö. Olen liian outo. Välillä tuntuu, etten ole edes ihminen. On vain elettävä sen tosiasian kanssa.

• ätmi

Kiitos tiedosta. Tätä varten kannattikin bumpata melkein neljä vuotta vanha ketju...

• jooooooooo

Syntymäpäivän voi piilottaa facebookissa. Näin vältyt tuolta ongelmalta.

• Minulla oli jokin aika sitten synttärit ja sain sosiaalisissa medioissa onniteluja 38 henkilöltä. Olenko nyt ytm?

Pääsisinköhän ähkimään jos lähtisin tänään baariin ja käyttäisin iskulausetta "Hei beibi mua onniteltiin facebookissa, lähdetäänkö jyystölle?"

• mies 86

Kokeile ihmeessä, eihän sitä muuten voi tietää.

• Mies nimeltä Hylkiö

Hylkiö on toinen nimeni. Jo koulussa jäin aina yksin ryhmätöitä tehtäessä.

• Anonyymi

Olen omega male.

• Anonyymi

Poistin kaikki sata kaveria ja jätin vain perheenjäsenet. Kyllästyin siihen, että kakki kyylää sun tekemisiä.

• Anonyymi

onnittelut siitä että täytit 25 vuotta, vähän myöhässä tuli onnittelu,

olen minäkin sosiaalinen hylkiö, mutta ei se haittaa, olen jo tottunut yksinäisyyteen, enpä tiedä, melkein 1600 euroa käteen kuukaudessa, oma kerrostaloasunto, vajaa 60 neliötä, silti olen hylkiö, koska olen sairas, eikä näistä mielenterveyspotilaista ole oikein kavereiksi, sellaista elämä on,

voin elämänviisautena sanoa, että olet nuori, älä välitä kaiken maailman "kavereista"
      vaan tee itse elämästäsi mielekäs, käy kuntosalilla, hanki kohtuulliset lihakset, ja nimenomaan kehitä itseäsi, sekä henkisesti ja fyysisesti, ole oman elämäsi herra,
      eikä narri, kuten suurin osa suomalaisista, huomaat että pärjäät yksin paremmin kuin jonkun tontun, kanssa minkä kanssa ei voi harrastaa älykästä keskustelua,

• Anonyymi

Viisasta puhetta. Suomalaiset ovat kummallisia laumaeläimiä. Kertoo sivistyksen puutteesta

• Näinhän tuo on mennyt ja menee.

• Anonyymi

Hyvä ketju.

• Anonyymi

En ole olevin hylikiö kuin Jenni HJaukio, enkä varsinkaan ole hylkiä kuyuin kaka-Sanna-MAriner ;D

• Anonyymi

Minä pdän todellakin paljon tytäistä ja heidcän kansxsaq jutteluista, enn ole kuin joku disse, siis, epänormaali -olia hehehheeh

• Anonyymi
    • Anonyymi

Näin eläimnen joka tuijotti minua vihamielisestikin;: olis siis kysymys jostain laiheliini-yliopoiston pojasta kaupasa postista hakemaasas pasejaan,SÄIKÄHTI MINUA ;d

Ja tuojotti vihamielesesti.

• Anonyymi

Jotenkin huvitti elokuvasa Tank Girll, Lori Petty..... hassujuttu 1995

• Anonyymi

harva ihminen tiedostaa sen että elämä on vain kuolemista.

• Anonyymi

En ole ilmoittanut syntymäpäivääni facessa. Miksi? Niin, en kaipaa onnitteluja ja väkisin huomioimista. Tätini muistaa aina mua onnitella, muut ei muista syntymäpäivääni mikä päivä ne on. Ei haittaa.

Vietän synttärit muutenkin vasta, kun tulee 50 täyteen, jos tulee.

• Anonyymi

Kun ja jos menet nukkumaan, niin uneen voi tulla seikkailemaan jotain tyttöjä ja eriskummallisia hassuja juttuja heilla ja sittenn ukku mukaisasi.

• Anonyymi

Luulen olevani sitäkin mieltä asiasta ja melko armasi se ontottakin.

Luulo on tiedon oivallus.... eli nyt luulen eli tdän, se on jo tietoa sitten kun tietää se on luulotietoa .

• Anonyymi

Luulotietoa eli kuvitelmaa on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe