Olen ollut pitkään avioliitossa mieheni kanssa. Hän matkustaa paljon ulkomailla työnsä puolesta. Sain kuulla ystätäreltäni, että mieheni vierailee ilotaloissa ulkomaan työmatkoilla käydessään. Ystävätäreni oli nähnyt kuinka mieheni poistui ilotalosta ja hyvästeli huoran. Tämä oli minulle aivan kauhea uutinen. Olen surkutellut tilaani jo pitkään. Tämän on pitänyt jatkua jo pitkään. nurinaa ... Meillä ei ole kuitenkaan ollut koskaan mitään sukupuolitauteja. Siis siellä on käytetty kondomeja. Mieheni mukaan on mukavaa pöyhiä nuoria naisia. Kysymys on vain seksistä, mieheni mukaan.
Vastaukset 58
- Fraasiselitys
Kysy mieheltäsi, sopiiko sinunkin pitää vähän hauskaa muiden miesten kanssa, kun hän on reissuillaan ?
Sano hänelle, että sekin on vain seksiä.- Anonyymi00058
Ahneutta minusta, jos hyvän naisen kanssa ei tyydy vain häneen vaan lähtee seikkailemaan muiden kanssa ja siten riskeeraa hyvän suhteen? En ymmärrä miehenä, mut jotain siinä suhteessa oltava vialla?
Ei ole normaalia, et lähdetään hölmöilemään hyvästä suhteesta muiden kanssa. Luottamuksen puutetta ehkä toiseen? Ehkä eivät ole sitten oikeita toisilleen, kun arvostus ja kunnioitus toisarvoista, ei aitoa rakkautta?
- pano mies
Kuulepas toi meno ei tuu muuten loppumaan, ellet rupea antamaan miehelles pilluu kunnolla. Paa vaan voinappi jalkoväliin sulamaan miehes tullessa kotiin työmatkoilta ja nussi sitä sitten oikein kunnolla. Huoran saa ulkomailla ilotalossa ja panot päälle alkaen 30€. Se on niin halpaa siellä.
Yks päivä löydät miehes panemasta reilu parikymppistä huoraa aviovuoteessanne. Se voi tuoda mukanaan tuollaisen nuoren panokoneen ja heittää sut pihalle. Monet huorat tulee köyhistä maista ja ne voivatkin lähteä miehes mukaan etsimään parempaa elämää.- äijäpaha
Ei se huorissakäyminen oli niin kamala asia. Ajatelkaa asian toista puolta. Vaimo joutuu olemaan koko ajan haarat levällään, kun äijä hoonaa sen reikää yhtä kokoa suuremmaksi. Sen pillu kuluu vielä puhki. Vaimo on niin kuin lomalla, kun äijä menee huoriin. Äijä saa tällöin vaihtelua ja vaimolle on hauska opettaa sitten uusia huorilta oppimiaan juttuja.
- sitä tätä
Mulle tuli mieleen luettuani nää jutut, kun nääs mä oon nähnyt täällä vanhemmilla miehillä nuorempia ulkomaalaisia vaimoja. Siis asiaan. Ovatko nämä naiset ulkomailta tuotuja vanhoja huoria?
- Reijo Runkkari
on yhdyssana, vitun urpo!
- totta tosiaan
sitä tätä kirjoitti:
Mulle tuli mieleen luettuani nää jutut, kun nääs mä oon nähnyt täällä vanhemmilla miehillä nuorempia ulkomaalaisia vaimoja. Siis asiaan. Ovatko nämä naiset ulkomailta tuotuja vanhoja huoria?
Kyllä vain! Useimmat ovat vanhoja huoria. Ei ne muuten huoria olisi, jos niillä olisi jokin muu ammatti. Huoran hommaa ei voi tehdä kovin vanhana. Ne joutuu lähtee jossakin vaiheessa ulkomaille avioon, kun ensin ovat löytäneet jonkun idiootin, joka suostuu vanhan huoran elättämään. Kotimaastaan huora ei saa enää kunnon miestä, koska on antanut sitä pimppia jokaiselle asiakkaalleen.
Vanha mies saa sitten, sitä seksin ammattilaisnaista hyvin säännöllisesti ja se tehdään sitten ilman sitä kondomia.
Se on sellainen symbioosi. - saatanan
äijäpaha kirjoitti:
Ei se huorissakäyminen oli niin kamala asia. Ajatelkaa asian toista puolta. Vaimo joutuu olemaan koko ajan haarat levällään, kun äijä hoonaa sen reikää yhtä kokoa suuremmaksi. Sen pillu kuluu vielä puhki. Vaimo on niin kuin lomalla, kun äijä menee huoriin. Äijä saa tällöin vaihtelua ja vaimolle on hauska opettaa sitten uusia huorilta oppimiaan juttuja.
perverssi tyyppi
- koulutettu vaimo
äijäpaha kirjoitti:
Olet näköjään kouluttanut vaimosi huoraksi. Se on oppinut jo kaikki huorien kikat sulta. Hän pystyy hankkimaan rahaa alapäällään.
- lare_
koulutettu vaimo kirjoitti:
Olet näköjään kouluttanut vaimosi huoraksi. Se on oppinut jo kaikki huorien kikat sulta. Hän pystyy hankkimaan rahaa alapäällään.
se, että joku rupeaa huoraksi, ei tee yhtään parempaa panijaa. Ei siihen ole koulutusta olemassa. Mutta kauheaa se on. Ruveta nyt alapäätään myymään miehet tai naiset.
- tekeekö mieli
koulutettu vaimo kirjoitti:
Huora tarvii pokkaa ja pilluu. Sitä pilluu se tarviikin sitten.
- kyyti-poika
äijäpaha kirjoitti:
Mä oon avioliitossa oleva mies. Mä kävin lyhyellä ulkomaankomennuksella paikallisen ilotalon kaikki huorat läpi. Se oli tosi upea kokemus. Nyt mä tiedän millaista oli aikoinaan hallitsijoiden haaremeissa. Haaremini!!! Kortsua tuli käytettyä, enkä ole saanut mitään sukupuolitauteja.
- siitä ilotalosta
kyyti-poika kirjoitti:
Mä oon avioliitossa oleva mies. Mä kävin lyhyellä ulkomaankomennuksella paikallisen ilotalon kaikki huorat läpi. Se oli tosi upea kokemus. Nyt mä tiedän millaista oli aikoinaan hallitsijoiden haaremeissa. Haaremini!!! Kortsua tuli käytettyä, enkä ole saanut mitään sukupuolitauteja.
ilotalo on hyvä paikka toteuttaa omia seksuaalisia unelmia.
- kyytiä
kyyti-poika kirjoitti:
itäeurooppalaisilta huorilta saa hyvät kyydit.
- Thaifan
kyyti-poika kirjoitti:
Thai-tytöt ovat söpöjä.
- Thai-tytöt
Thaifan kirjoitti:
Thai-tytöt ovat söpöjä.
Useimmista Thaihierontapaikoista saa lisämaksua vastaan pillua.
- näin on
Thai-tytöt kirjoitti:
Sehän on aina tiedetty, että monet hierojat ovat huoria.
- happy end
Thai-tytöt kirjoitti:
Kun oikein kunnolla thaityttö hieroo, ei siinä enää pilluu tarvitse.
Thaihieronta on oikein intensiivistä puuhaa ja se tuntuu melkein yhtä hyvältä kuin pillukin.
Jäykistynyttä kullii hierotaan hierontaöljyillä, niin kauan kunnes spermat lentää kaaressa pitkin seiniä. - masturbointia
happy end kirjoitti:
Kun oikein kunnolla thaityttö hieroo, ei siinä enää pilluu tarvitse.
Thaihieronta on oikein intensiivistä puuhaa ja se tuntuu melkein yhtä hyvältä kuin pillukin.
Jäykistynyttä kullii hierotaan hierontaöljyillä, niin kauan kunnes spermat lentää kaaressa pitkin seiniä.Thaihieronta on itseasiassa siis oikein intensiivistä masturbaatiota.
- luokan pojat
kyytiä kirjoitti:
itäeurooppalaisilta huorilta saa hyvät kyydit.
Me luokan pojat käytiin porukalla huorissa Tallinnassa luokkaretkellä.
- kunniaan
luokan pojat kirjoitti:
Me luokan pojat käytiin porukalla huorissa Tallinnassa luokkaretkellä.
Miehet käyvät huorissa Tallinnassa ja naiset menevät etelään panemaan gigoloja.
Tasa-arvo on toteutunut.
Kymmenkertainen eläköönhuuto tasaarvon kunniaksi. - taula pää
Reijo Runkkari kirjoitti:
on yhdyssana, vitun urpo!
Nimimerkki oli jo varattu.
- isomunainenmies
lare_ kirjoitti:
se, että joku rupeaa huoraksi, ei tee yhtään parempaa panijaa. Ei siihen ole koulutusta olemassa. Mutta kauheaa se on. Ruveta nyt alapäätään myymään miehet tai naiset.
Mulla on kuuleman mukaan kauheen iso kyrpä.
Mä oon huomannut, että huorat tykkää suuresta kullista.
Mulla pitää sit olla tosi iso, kun ne haluu nussii aina muna kanssa
ja nä saan niiltä pilluu puoli ilmaiseksi. - huora pukki
isomunainenmies kirjoitti:
Mulla on kuuleman mukaan kauheen iso kyrpä.
Mä oon huomannut, että huorat tykkää suuresta kullista.
Mulla pitää sit olla tosi iso, kun ne haluu nussii aina muna kanssa
ja nä saan niiltä pilluu puoli ilmaiseksi.Ei ne huorat sun kullii haluu, vaan ne haluu sulta fyrkkaa.
- huorientunteet
huora pukki kirjoitti:
Ei ne huorat sun kullii haluu, vaan ne haluu sulta fyrkkaa.
Mä luulen, että ne huorat tykkäävät susta ainakin jonkin verrean, kun ne kerran antavat vähän halvemmalla.
- BKorhonen
masturbointia kirjoitti:
Thaihieronta on itseasiassa siis oikein intensiivistä masturbaatiota.
Eikö se ole sitä että hierotaan kaikki kipu yhteen paikkaan ja sitten imetään se pois.
- kun ei tykkää
huorientunteet kirjoitti:
Mä luulen, että ne huorat tykkäävät susta ainakin jonkin verrean, kun ne kerran antavat vähän halvemmalla.
Ne pyytää sit tosi kovan hinnan, kun ne ei tykkää vähääkään asiakkaasta. Lysti tulee asiakkaalle tosi kalliiksi. Tälläistä se hinnoittelu on.
- normaaliniehet
kun ei tykkää kirjoitti:
Ne pyytää sit tosi kovan hinnan, kun ne ei tykkää vähääkään asiakkaasta. Lysti tulee asiakkaalle tosi kalliiksi. Tälläistä se hinnoittelu on.
Normaalimiehille on normaali hinnat. Ei anneta liian halvalla, eikä liian kalliilla, kun mies on mukiinmenevä.
- elämänviisaudet
normaaliniehet kirjoitti:
Normaalimiehille on normaali hinnat. Ei anneta liian halvalla, eikä liian kalliilla, kun mies on mukiinmenevä.
Tässä kyllä paljastetaan suuria elämäntotuuksia.
- summamutikassa
elämänviisaudet kirjoitti:
Tässä kyllä paljastetaan suuria elämäntotuuksia.
Huorien hinnat ovat tuulesta temmattuja!
- Se on elämää!
summamutikassa kirjoitti:
Huorien hinnat ovat tuulesta temmattuja!
Sellaista se elämä on.
- Elää..
Minkähänlaisen tyydytyksen saa tuo kuvotus "työkaveri" kertoessaan sinulle miehesi hairahduksista. Tietämättömänä moisesta eläisitte täyttä ja tasapainoista elämää, sillä miehesi vaikuttaa kokeneelta pettäjältä eikä siten tuo tauteja kotiin.
- 987y6t
toi työkaveri, suoraselkäsiä kavereita tarvitaan aina.
Sanoppa äijälles et kotilaatupillu maksaa sit tästälähtien 250e per laaki, mitäs säkään turhaan ilmaseksi leviämään rupeat. - kondomi suojaa
pöhkö,
Tiesitkö, että kondomi antaa hyvän suojan sukupuolitauteja vastaan oikein käytettynä.
lääkintöhallitus - tiedoksi, että
kondomi suojaa kirjoitti:
pöhkö,
Tiesitkö, että kondomi antaa hyvän suojan sukupuolitauteja vastaan oikein käytettynä.
lääkintöhallitusainakin herpes ja kondylooma tarttuvat kondominkin kanssa. Näpyt voivat olla muulla alueella kuin mitä kondomi suojaa.
Herpes leviää myös sormien kautta.
Ei ihme, että taudit leviää. - lisäys
tiedoksi, että kirjoitti:
ainakin herpes ja kondylooma tarttuvat kondominkin kanssa. Näpyt voivat olla muulla alueella kuin mitä kondomi suojaa.
Ei ihme, että taudit leviää.Eikä herpeksessä tarvitse olla edes näppylävaihe, se leviää useimmiten oireettomana aikana. Kondyloomasta en tiedä. Mutta älä pane jollet ole varma toisen puhtoisuudesta ;)
- sen olla pitää
tiedoksi, että kirjoitti:
ainakin herpes ja kondylooma tarttuvat kondominkin kanssa. Näpyt voivat olla muulla alueella kuin mitä kondomi suojaa.
Ei ihme, että taudit leviää.hyvä kertoa vaimolle, että saatiin herpes, koska olen kätellyt ihmisiä.
Näyttää siltä, että nyt tarvitsee kokovartalokortsun aivan normaaliin kanssakäymiseen.
naurunpuuska - kaikkien kaveri
987y6t kirjoitti:
toi työkaveri, suoraselkäsiä kavereita tarvitaan aina.
Sanoppa äijälles et kotilaatupillu maksaa sit tästälähtien 250e per laaki, mitäs säkään turhaan ilmaseksi leviämään rupeat.Kertoi koska luuli saavansa siitä hyvästä kostoksi !
Että niin hieno kaveri. - Ei hyvä
sen olla pitää kirjoitti:
hyvä kertoa vaimolle, että saatiin herpes, koska olen kätellyt ihmisiä.
Näyttää siltä, että nyt tarvitsee kokovartalokortsun aivan normaaliin kanssakäymiseen.
naurunpuuskaEihän suuseksissä nainen pysty juuri estämään sukupuolitautien tarttumista, kun miehellä voi olla supuolitauti suussa. Ei mikään ihme, että tippuri alkaa olemaan tauti, jota ei pysty edes antibiooteilla hoitamaan, mikään antibiootti ei enää tehoa siihen. Virustauteihin ei edes ole mitään varmaa lääkehoitoa.
On ihan naiivia kuvitella, että kondomia suojaisi. Sukupuolitaudit tarttuvat kaikille limakalvoille ja ihon rikkinäisistä kohdista. Limakalvoa on suussa, peräaukossa ja emättimen ulkopuolella, joten ei kondomi mitenkään peitä kaikkia alueita edes normaalissa yhdynnässä.
- Yks vaa
Mieheni kävi juuri äskettäin huorissa, suomalaisessa ja "silmieni" alla...Myös työmatkalla ulkomailla käynyt...nämä asiat on tullu mulle n. kuukauden sisään selviksi ja nyt lähtee ukko pihalle. Mun kun ei tarvii tollasta itsekeskeistä valehtevaa pettäjää katsella.
- -Nainen
Mies jota tapailin matkustaa työnsä puolesta paljon Aasiassa. Sain kuulla kiertotietä, että mies ja miehen yhtiökumppani huo-aavat paljon noilla reissuillaan. Siihen loppui se tapailu.
- Seppppo
Jotta ei siitä sen enempää.
- fiksu neuvo
Nyt voit todeta miehelle, että hän on yksipuolisesti purkanut suhteestanne yksiavioisuuden.
Ilmoita vain, että sinäkin haet seksin muualta. Turha erota, jos on omaisuutta.
Eroa vasta, kun löydät uuden sopivan ja uskollisen meihen. Kynit sitten vasta ukon keppikerjäläiseksi. Älä hoppuile :-)
Nyt vain hopi hopi, alat naittimaan elämästä ja käyttämään rahaa omaan hyvinvointiisi, vaatteisiin ja ulkonäköön. Flaksi käy pian.
- fed up
Miehet on melkeen ihmisiä. Mutta ei ihan. Niitä ajaa hillitön himo eikä suinkaan rationaalinen ajattelukyky.
Miehet on tehty vain siittoa varten ja siksi ne pitäisi säilyttää häkeissä ja käyttää siittämiseen vain tarpeen tullen. - UsedTohave
Varmaan 99% reissuhommia tekevistä ukoista käy huorissa. Fakta. Niin se vaan on. Siellä se kunnollisinkin perheenisä käy pussinsa tyhjäämässä.
Ja mistäkö tiedän, no siitä,että olen todella läheltä seurannut varatun miehen elämää ja kuunnellut niitä juttuja ulkomaan komennuksista. Ja kyllä vain, myös hän sanoo,että se on vain seksiä. Vain ja vain. Mikä kenellekin on mitäkin...
Kierrän kaukaa nuo reissaajat. Joskus joku kirjoitti yleisönosastolla,että on huvittuneena seurannut samassa kerrostalossa kimppakämpässä asuvien komennusmiesten toimintaa: bileitä keskellä viikkoa, sitten joku ukko käy välillä parvekkeella soittamassa kotiin ja sanoo menevänsä nukkumaan ja rakastavansa jne. Todellisuudessa mies avaa oven parvekkeelta takaisin sisälle ja jatkaa bileitä ja joka ukolla siellä on vieras nainen mukana.
Että semmosia velikultia ne reissumiehet. Ja ne on kaikki just sellaisia, turha vänkyttää. Jos ette usko, ootte todella sinisilmäisiä.- Husband 78
että mietippä omaa toimintaasi ja oletko kelvollinen heittämään kiven? Hakisitko itse seksisi muualta jos se kotona sitä ei saisi ja puheet hemmottelut ym muut eivät tuota tulosta?Vieläpä tullut tehtyä lapsekitkin aikoinaan ja ovat vielä pieniä. Miehenä sanoisin että anna pienet synnit anteeksi jos kokonaisuus toimii muute; elämä ei ole mustavalkoista vaan siinä on värejä enempi kuin sateenkaaressa. Seksi nyt vaan on ihmisen perustarve. Voit toki alkaa moralisoimaan ja erota, mutta onko sekään hyvä ratkaisu sinun kannaltasi?
Ja ilotalossa käynti on siisti tapa hoitaa asia, ei sitoomuksia tai sivusuhteita, vain aikuisten kesken sovittu hetki? Paljon julmempi olisi sivusuhde tai syrjähyppy.
- udgfuhsd
Nyt kun tiedät tämän, seuraavaksi sun tulee miettiä, mihin itse vedät omat rajasi asian suhteen. Miehesi käy ilotaloissa ja odottaa sinun hyväksyvän tämän automaattisesti. Tuntuuko, että miehesi ei arvosta sinua, koska on tehnyt tällaista ilman että on puhunut sinulle aikeestaan? Voit toki hyväksyä asian mutta älä tee sitä jos se ei sinulle periaatteesta sovi. Ero on tänä päivänä ihan jees ja nainen saa pian uutta seuraa kyllä :) Jos et halua erota, ilmoita että haet oman seksiseurasi muualta, ja että miehesi kanssa et enää sekstaa mahdollisten tautien takia :) Kyllä se iloksi muuttuu vielä sinunkin kohdalla tämä elämä. Mutta älä anna painaa itseäsi alas. Jos ei tunnu hyvältä hyväksyä ilotalokäyntejä, ei sun sitä tarvi tehdä :) Noi anna miehellesi niin ei enää ravaa ilotaloissa -jutut ei välttämättä pidä paikkaansa, sillä mies saattaa jatkaa ilotalossa käyntejään aivan kuten ennenkin. Sinisilmäisyys ei auta!
- ohikulkija...
vois käydä aika paljon miehen luonteelle, että tekin käytätte kortsua sukupuolitautien pelossa. ja se sinä alat kans käymään kapakoissa iskemässä nuorempia ja viriilimpiä miehiä sillä aikaa kun mies on matkoilla, kyse on sillon vaan seksistä, ja mikä parasta, EI MAKSA MITÄÄN. Miks sun pitäs istua kotona jalat ristissä jos mies humputtelee?
Yllättävän moni mies hyväksyy itselleen vieraat huvit, mutta kun kyse tulee vaimon "lupaan" saada tehdä samanlaista, niin ihmeesti ne asenteet on tiukemmat.- Dudex
Miehillä nyt vaan on usein seksihalut suuremmat, ja varsinkin lastren teon jälkeen monelta naiselta katoaa seksihalut kokonaan mutta mieheltä vastaavasti ei. Siinä on kuitenkin pari muuta ihmistä eli ne lapset joille on tärkeää että kotona on isä ja äiti. Että kannattaa vaimot miettiä kahteen kertaan, kannattaako erota muutaman syrjähypyn tai ilotalokäynnin takia jos sen seurauksena lapsista tulee moniongelmaisia erolapsia, jopa narkkareita. Että niin. Ennen vanhaan ei varmasti olisi erottu.
- Viisas vaimo.....
Ilotaloissa on nimenomaan kyse seksistä, maksullisen palvelun ostamisesta. Miehesi on yksi asiakas toisten joukossa ja ilotyttö nyt on joku vain.
En murehtisi tilannetta, jos muutoin avioliittosi on kunnossa. Ainahan ilotaloja on ja miehet on niissä ikiajat käyneet. EI nuo ilotalokäynnit avioliittoja hajota, ellet itse anna niille merkitystä, jota niillä ei ole.- hehehehee
Ompa harvinaisen tyhmä vaimo nimimerkistä huolimatta..Tai veikkaampa että kyseessä on kuitenkin ko. palveluja käyttävä mies.
- tekis mieli panna
Saanko tulla naimaan sua pitkään. Miestäsi tuskin haittaa?
- työn ilostuttajat
No huh huh tätä keskustelun tasoa! Asiallisempaa linjaa toivoisin. Ap:lle: luulen että ilotaloissa käynti on aika yleistä reissumiehille. Oma miehenikin kertoi paheksuen työkaverien käyvän ilotaloissa. Ja kuinkas kävikään: itsellä hänellä oli salasuhde työpaikalla! Että silleen. En tiedä kumpi on pahempi. Huoriin ei tule ainakaan tunnesidettä, mutta tautivaara on kyllä olemassa. (Tosin mistä sitä siitä "työkaveristakaan" tietää missä se on käynyt suhaamassa.)
- katse mieheen
"mistä sitä siitä "työkaveristakaan" tietää missä se on käynyt suhaamassa"
Sinuna ihan kohdistaisin katseen ensimmäisenä siihen omaan mieheesi, että missä se suhaa! Hänhän se tässä pettää! - Rva Durex
katse mieheen kirjoitti:
Sinuna ihan kohdistaisin katseen ensimmäisenä siihen omaan mieheesi, että missä se suhaa! Hänhän se tässä pettää!Voi ei ! ONKO sinulla siis joku tauti? Muukin kuin mielenvikaisuus?
- työn ilostuttajat
katse mieheen kirjoitti:
Sinuna ihan kohdistaisin katseen ensimmäisenä siihen omaan mieheesi, että missä se suhaa! Hänhän se tässä pettää!Eipä tarvii enää. Erottiin. Ja ei mulla tauteja ole, mutta kyllä se kävi mielessä, kun ensimmäisen kerran kuulin tästä aika "railakkaasta" työkaverista.
- soon moro
Ero samantien. Ei kannata odottaa sitä kertaa kun saa tauteja. Selkee juttu ja pettymys varmaan koko mies.
- Anonyymi00057
On ihme, että kunnon kotipillu ei riitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77778Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?144760- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44587
- 31521
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20503- 6466
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee402452- 30436
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭76431Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39394- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390- 28384