2,5 vuotta seurusteltu ja viimeisen 2 vuoden aikana olen saanut 11 kertaa miehen jallitettua saman peiton alle. Ja tarve minulla olisi vähintään(!) 11 kertaa kuussa.
Alkuajat olivatkin ihan asia erikseen. Silloin totesin, että seksin laatu on sellaista, mitä en koskaan halua menettää, mutta nyt alkaa olla jo todella tuskainen olo.
Pää on hajonnut puutteen takia jo kahteen kertaan (terapiaa, lääkkeitä, sairaslomaa, vaikeaa masennusta), mutta muuten tykkään miehestä sen verran, etten viitsisi monoakaan antaa.
Syitä miehen pihtaamiseen on lukuisia: ihottuma (ei pysty), väsynyt (ei jaksa), kiire (ei ehdi)..
Ihan oikeasti, pihtaako miehetkin ja valehtelee syitä?
Pitääkö tällainen mies jättää ja lähteä taas etsimään jotain parempaa, sillä epäilys tottakai piilee, ettei parempaa löydy, vaikken suhteessa saa muutakaan hellyyttä tai huomiota.
Mies ei halua seksiä
35
3362
Vastaukset
- huono tilanne
paha, etten näe mitään ulospääsyä siitä.
Teillähän ei ole ollut normaalia seksielämää kuin ehkä puoli vuotta ja sitten on alkanut kärvistely. Jos seksiä olisi piisannut esimerkiksi kaksi vuotta, ja puoli vuotta olisi ollut ognelmia, niin sen voisi laittaa stressin tms. piikkiin.
Te ette ole seksuaalisesti yhteensopivia. Joko miestä ei ylipäätänsä kiinnosta paljoa tai sitten sitä ei kiinnosta juuri sinun kanssasi.- dooris
Totisesti on käynyt mielessä, että miestä ei kiinnosta mun kanssa, kun työt pitää ukon pois mun luota yli 20 tuntia vuorokaudesta viikon jokaisena päivänä vuoden läpensä. On tullut mieleen, että elääkö se kaksoiselämää ja paljon muutakin, mikä ei varmaankaan pidä paikkaansa kun järjellä ajattelee.
- . . .
dooris kirjoitti:
Totisesti on käynyt mielessä, että miestä ei kiinnosta mun kanssa, kun työt pitää ukon pois mun luota yli 20 tuntia vuorokaudesta viikon jokaisena päivänä vuoden läpensä. On tullut mieleen, että elääkö se kaksoiselämää ja paljon muutakin, mikä ei varmaankaan pidä paikkaansa kun järjellä ajattelee.
Itselleni on jäänyt vähän sellainen kuva, että miehet jotka reissaavat työnsä puolesta paljon, ovat myös sellaisia jotka käyttävät tilaisuutta myös usein hyväkseen. Ihan kuin sama luonteenpiirre motivoisi sekä liikkuvaan työhön että pettämiseen. Nimenomaan kun järjellä ajattelee, on vähän pakko epäillä jo jotain kaksoiselämääkin. Mutta tämä on pelkkä käsitys.
Mutta jos olette erossa noin paljon, niin eihän se ole ihme että suhde ei toimi, sillä yhteistä aikaa on liian vähän, ja tutusta kumppanistakin vieraantuu, jos on kovin vähän tekemisissä.
Mikä ihmeen homma edes pitää poissa noin paljon? Eihän miehelle jää aikaa kunnon yöuniinkaan! Kummalliselta tuntuu... - Anonyymi
"seksuaalisesti yhteensopiva" luit tuon sanan jostain naisten lehdistä ja se on joltain yhdysvaltalaiselta rantautunut suomeen.
- jarp
Ei se alun hekuma tule enää koskaan sellaisena kuin se oli. Itse olen viettänyt vaimoni kanssa 21 vuotta yhteistä aikaa. Ja voin sanoa että se paljon puhuttu 7 vuoden periodi toimii myös parisuhteessa. Taas on sen aika. Ne välivuodet vaan pitää elää.
Yritä ottaa se ukkos poskeenotolla, kyllä se siitä tykkää varmasti jos ei, niin ulos vaan ja aloita alusta uuden suhteen kanssa.- dooris
Itseasiassa välillä nalkitan sen sohvannurkkaan ja otan suihin, koska itse myös tykkään siitä, mutta pikkusen on yksipuolista. Ja itseasiassa jos siitä hyppään kesken kaiken "itseasiaan", niin mulla tulee lähes morkkis väkisinottamisesta.. Ja tosiaan mä olen NAINEN..
Niinpä. Yksi edellinen suhteeni kariutui juuri 7 vuoden kohdalla.. En olisi jaksanut enää kuukauttakaan pidemmälle. Taitaa olla peiliinkatsomisen paikka, vaikka sieltä katsookin takaisin kaunis, hoikka ja järkevä ihminen. - mk
Koska parisuhteessa pitää olla seksi vähintään 2 kertaa viikossa mutta 5 kertaakin olisi parempi. Jos kumpikin puoliso on sitoutunut parisuhteenseen niin ei siihen seksiin taukoja tule ja puolisoidenhan tehtävä on huolehtia seksielämästä ettei tartte puutteessaolla. Itse miehenä hakisin seksiä muualta jos kahteen kuukauteen ei tapautuisi minkäälaita intiimiä tekoa makuuhuoneessa niin voisi nainen vaihtia tai pitäisi otta rakastajatar mutta puolisoni on järjevä ihminen eikä pihtaa seksistä.
- näkökulma
mk kirjoitti:
Koska parisuhteessa pitää olla seksi vähintään 2 kertaa viikossa mutta 5 kertaakin olisi parempi. Jos kumpikin puoliso on sitoutunut parisuhteenseen niin ei siihen seksiin taukoja tule ja puolisoidenhan tehtävä on huolehtia seksielämästä ettei tartte puutteessaolla. Itse miehenä hakisin seksiä muualta jos kahteen kuukauteen ei tapautuisi minkäälaita intiimiä tekoa makuuhuoneessa niin voisi nainen vaihtia tai pitäisi otta rakastajatar mutta puolisoni on järjevä ihminen eikä pihtaa seksistä.
Varmaan ihnmisillä on erilaiset seksihalut oli mies tai nainen.Itse suhteessa 21 v ja raskaudet vähän jarrutellu ja joskus työ kiireet molemmilla.Muta aivan on ihanaa ja miehelläni on niin ihana kroppa ja 2-3 krt/viikko koko ajan.Luulen, että on vain seksuaalisempia ihmisiä ja sille ei voi mitään.Tykkään läheisyydestä ja päivittäin pusuttelemme(ihanaa)ja mikä on mukavampaa kuin toisen iho jne.Tämä on kait sukua sille että lapsiani halaan joka päivä sanon että rakastan.EN VOI KÄSITTÄÄ miksi ei näytä tunteitaan KAIKKI ON ILMAISTA JA LISÄÄ HYVÄÄ OLOA.Hierokaa toisianne ja olkaa lähellä muutenkin ei vain seksin vuoksi.Kyllä sitä saa olla yksinkin ihan tarpeeksi.Mutta jos ihminen itse huolestuu tilanteestaan aina voi käydä lääkärissä esim.monet hormonit/lääkitys ym vie tai tuo haluja.
- Harvoin harrastava
mk kirjoitti:
Kuka sinä olet määrittelemään paljonko "parisuhteessa" pitää olla seksiä? Sen kun asetat omalle parisuhteellesi sellaiset vaatimukset kuin haluat, mutta sinulla ei ole mitään oikeutta sanella mitä sen muissa suhteissa pitää olla. Me harrastamme seksiä vaimon kanssa noin joka toinen viikko. Siitäkin tulee noin sata kertaa vuodessa, ja enempään kyllästyisikin jo. Eivät kaikki ole seksimaanikkoja. Rakkautta riittää vähemmälläkin seksillä.
- Harvoin harrastava
Harvoin harrastava kirjoitti:
Kuka sinä olet määrittelemään paljonko "parisuhteessa" pitää olla seksiä? Sen kun asetat omalle parisuhteellesi sellaiset vaatimukset kuin haluat, mutta sinulla ei ole mitään oikeutta sanella mitä sen muissa suhteissa pitää olla. Me harrastamme seksiä vaimon kanssa noin joka toinen viikko. Siitäkin tulee noin sata kertaa vuodessa, ja enempään kyllästyisikin jo. Eivät kaikki ole seksimaanikkoja. Rakkautta riittää vähemmälläkin seksillä.
Laskuvirhe... tietenkin noin 25 kertaa vuodessa, mutta oikeasti, vuosia toisen perään niin kyllä se seksiaktien määrä riittää.
- ertjhiog
sen ihmeemmin pihtaa tai/ja valehtelee - hänellä vaan on vähäisemmät tarpeet seksin suhteen kuin sinulla.
Alkuaikoina varmaan kirjaimellisesti pani parastaan, että sai sinut valloitettua - mutta sittemmin on se oikea minä = laimeampi libido tullut esille ja mies meinaa, että sinä pysty kyllä kuvioissa vähemmälläkin erotiikalla.
No... Karu totuus on se, että jos 2½ vuoden jälkeen on tuo tahti, ei se siitä ainakaan parane kuin taikaiskusta. Omassa parisuhteessa tapahtui notkahdus hiljaisempaan suuntaan lapsien syntymän ja vauvaiän aikoihin, nyt on taas vanha tahti eli seksiä 2-3 krt viikossa, molempien halusta.
Paha asia on punnittavaksi tuo... Toisessa vaakakupissa kiva parisuhde, toisessa puutteellinen seksielämä... Kumpa toisesta kupista voisi vähäsen siirtää toiseen, mutta kun ei voi. Parempaa ehkä et löydä, mikä sitetn se "parempi" onkaan - mutta ehkä erilaisen ja itsellesi sopivamman kumppanin..? - seksimielessa
Olen nyt seurustellut 7 kuukautta poikaystavani kanssa. Petipuuhissamme suurin ongelma on etta han tulee hyvin nopeasti, jolloin mina aina jaan ilman orgasmia ja taman vuoksi han ei ilmeisesti halua enaa edes yrittaa. Olen yrittanyt keskustella asiasta hanen kanssaan. Han ei todellakaan ole huono sangyssa, han ei vaan pysty pidattamaan tarpeeksi kauan aikaa.
Asiasta on todella alkanut muodostua ongelma suhteessamme. Harrastamme seksia noin 2-3 kertaa viikossa mutta en tule koskaan. Olen todella puutteessa ja pahalla tuulella koko ajan. En ole tottunut siihen etta mielessani liikkuu vain seksi, minulla ei ole koskaan aiemmin ollut tallaista ongelmaa miehen kanssa. Asiasta tekee viela vaikeamman se, etten osaa tyydyttaa itseani. En ole koskaan saanut orgasmia itsetyydyttaessani, eika minulla oikeastaan koskaan ole ollut todellista tarvetta yrittaakaan, silla olen nuori, hoikka ja kaunis ja minulla on aina ollu mahdollisuus olla miehen kanssa. En todellakaan tieda mita tehda! Olen niin turhautunut etta olen alkanut kirjoittelemaan miehelle, jonka kanssa minulla oli seksisuhde ennen kuin tapasin poikaystavani. Kirjoitamme vain tuhmia viesteja hanen kanssaan, mutta pelkaan etta pian tilanne riistaytyy kasista..
En haluaisi antaa periksi miehen kanssa, jota todella rakastan ja jonka kanssa kaikki muut asiat loksahtavat taydellisesti yhteen....- triovaknvao
Lopeta kirjoittamasta exällesi HETI.
Kokeilkaa oman miehesi kanssa joka päivä tai niin, että saman päivän aikana pari kertaa. Usein silloin se toinen kerta kestää pidempään. Ongelmaan on tarjolla myös lääkehoitoa, yms.
Yritä puhua, kerro, miten paljon häntä haluat :) - seksimielessa
triovaknvao kirjoitti:
Lopeta kirjoittamasta exällesi HETI.
Kokeilkaa oman miehesi kanssa joka päivä tai niin, että saman päivän aikana pari kertaa. Usein silloin se toinen kerta kestää pidempään. Ongelmaan on tarjolla myös lääkehoitoa, yms.
Yritä puhua, kerro, miten paljon häntä haluat :)ollaan puhuttu asiasta moneen otteeseen, mutta han vaikuttaa silta ettei halua tehda asian eteen mitaan. han sanoo ettei han pysty harrastamaan seksia kahta kertaa paivassa, valilla ei edes kahta kertaa viikossa..
todella ironista kuinka kaksi kuin toisilleen luotua ihmista voi erota niin paljon seksuaalisesti.. olen punninnut asioita pitkaan ja tullut siihen tulokseen etta minulla ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin antaa periksi.
- Vastuuuuuuuu
Seksin puutteen takia terapiaa, lääkkeitä, sairaslomaa ja vaikeaa masennusta? Nyt kyllä puhut paskaa. Vika on jossain muussa kuin seksin puutteessa. Itsetunnossa, tunteiden käsittelyssä, pettymysten siedossa... ei kukaan ihminen voi aiheuttaa toiselle masennusta. Ota vastuuta.
- dooris
Et ole näemmä kokenut masennusta, huomaan. Etkä näemmä myöskään sitä kun sinut jätetään puolison taholta huomiotta kuukausikaupalla. Ei läheisyyttä, ei kosketuksia ei puheyhteyttä. Luuletko että tässä puhuu joku mimmi 14 vee, jolla on eka poikakaveri kierroksessa?
Ja jos nyt suivaannuit asiattomasta kommentistani, niin googleta vaikka läheisyden aiheuttamat muutokset oksitosiinitasoihin, dopamiiniin ja serotoniiniin. Moni olisi jättänyt suhteen sikseen ja alkanut uuden, mutta kuten alkuperäisestä tekstistäni huomaa, en ole luovuttajatyyppiä. En edes silloin kun se alkaisi kai jo olemaan järkevää.
Mies siis ei halua jättää minua. Se on fakta
Tiedän kokeneeni elämässäni paljon enemän kuin sinä, pahaa. Olen kasvanut sitä kautta hyvin vahvaksi ihmiseksi ja kestän käytännössä mitä vain ulkopäin. Se on tullut jo koettua. Mutta se, että se ainoa ihminen joka on yhtään lähempänä minua ei halua minua..on kuormittavaa. Sen me kaikki tiedämme, toivottavasti myös sinä.
Kirjoitukseni alkuperäinen tarkoitukseni oli hakea kohtalotovereita ja muiden kokemusten kautta ratkaisuja tilanteenseen. En varsinaisesti tee mitään kommentilla "hanki vastuuta" ihmiseltä, joka on kauhistunut siitä, että puolison käyttäytyminen vaikuttaa molempiin suhteen osapuoliin. - Vastuuuuuuuuuuuuuuuu
dooris kirjoitti:
Et ole näemmä kokenut masennusta, huomaan. Etkä näemmä myöskään sitä kun sinut jätetään puolison taholta huomiotta kuukausikaupalla. Ei läheisyyttä, ei kosketuksia ei puheyhteyttä. Luuletko että tässä puhuu joku mimmi 14 vee, jolla on eka poikakaveri kierroksessa?
Ja jos nyt suivaannuit asiattomasta kommentistani, niin googleta vaikka läheisyden aiheuttamat muutokset oksitosiinitasoihin, dopamiiniin ja serotoniiniin. Moni olisi jättänyt suhteen sikseen ja alkanut uuden, mutta kuten alkuperäisestä tekstistäni huomaa, en ole luovuttajatyyppiä. En edes silloin kun se alkaisi kai jo olemaan järkevää.
Mies siis ei halua jättää minua. Se on fakta
Tiedän kokeneeni elämässäni paljon enemän kuin sinä, pahaa. Olen kasvanut sitä kautta hyvin vahvaksi ihmiseksi ja kestän käytännössä mitä vain ulkopäin. Se on tullut jo koettua. Mutta se, että se ainoa ihminen joka on yhtään lähempänä minua ei halua minua..on kuormittavaa. Sen me kaikki tiedämme, toivottavasti myös sinä.
Kirjoitukseni alkuperäinen tarkoitukseni oli hakea kohtalotovereita ja muiden kokemusten kautta ratkaisuja tilanteenseen. En varsinaisesti tee mitään kommentilla "hanki vastuuta" ihmiseltä, joka on kauhistunut siitä, että puolison käyttäytyminen vaikuttaa molempiin suhteen osapuoliin.Itse asiassa olen kokenut masennusta. Ja se ei ollut kiva juttu, eikä täysin minun käsissäni. Mutta ei sitä kukaan myöskään toiselle ihmiselle tee: ihminen itse valitsee ihmissuhteensa ja sen, millaista kohtelua ottaa vastaan.
Masentua voi ihan ilman syytäkin. Ja ulkoiset syyt voivat todella vaikuttaa asiaan. Mutta hei, ei mies sairastuta sinua masennukseen jos ei anna kikkeliä, vaan sinä päätät jäädä parisuhteeseen joka imee voimavaroja sen sijaan että antaisi niitä.
Kun puhutaan aikuisista, vapaista ihmisistä, kukaan ei voi sairastuttaa toista psyykkiseen sairauteen. Enkä usko, että seksin puute itsessään aiheuttaa psyykkisia sairauksia. Ja niin kauan kun ei hyväksy tilansa todellista aiheuttajaa tai aiheuttajia (oli se sitten biologinen, fysiologinen tai psykologinen), niin niin kauan on vaikea myöskään tehdä asialle mitään. - sivullisena
Vastuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
Itse asiassa olen kokenut masennusta. Ja se ei ollut kiva juttu, eikä täysin minun käsissäni. Mutta ei sitä kukaan myöskään toiselle ihmiselle tee: ihminen itse valitsee ihmissuhteensa ja sen, millaista kohtelua ottaa vastaan.
Masentua voi ihan ilman syytäkin. Ja ulkoiset syyt voivat todella vaikuttaa asiaan. Mutta hei, ei mies sairastuta sinua masennukseen jos ei anna kikkeliä, vaan sinä päätät jäädä parisuhteeseen joka imee voimavaroja sen sijaan että antaisi niitä.
Kun puhutaan aikuisista, vapaista ihmisistä, kukaan ei voi sairastuttaa toista psyykkiseen sairauteen. Enkä usko, että seksin puute itsessään aiheuttaa psyykkisia sairauksia. Ja niin kauan kun ei hyväksy tilansa todellista aiheuttajaa tai aiheuttajia (oli se sitten biologinen, fysiologinen tai psykologinen), niin niin kauan on vaikea myöskään tehdä asialle mitään.että tämä on mielestäni äärimmäisen hullu väite ylempänä: "Kun puhutaan aikuisista, vapaista ihmisistä, kukaan ei voi sairastuttaa toista psyykkiseen sairauteen. " Milläköhän perustelet tuon? Voisinpa sanoa, että suuri osa psyykkisperäisistä ongelmista voi sekä johtua että parantuakin toisten ihmisten vasta-/myötävaikutuksesta. Kun vielä otetaan tuo aikuisuus-aspekti mukaan, niin monilla aikuisillakin mt-ongelmien juuret juontavat lapsuuteen, mutta ne saattavat hyvinkin vahvistua ja aktivoitua aikuisissa parisuhteissakin tai muutoin läheisissä ihmissuhteissa, esimerkiksi juuri tuo masennus: jos ihminen kokee itsensä kelpaamattomaksi noin tärkeän ihmisen kuin oman miehen/naisen silmissä, niin en lainkaan ihmettele, jos mieli järkkyy. Kelpaamattomuuden tunne on erittäin raskas kantaa, jos lapsuudessa/nuoruudessa on kokenut samanlaisia tunteita vaikkapa lapsuudenkodissaan.
- ole tässäkään
sivullisena kirjoitti:
että tämä on mielestäni äärimmäisen hullu väite ylempänä: "Kun puhutaan aikuisista, vapaista ihmisistä, kukaan ei voi sairastuttaa toista psyykkiseen sairauteen. " Milläköhän perustelet tuon? Voisinpa sanoa, että suuri osa psyykkisperäisistä ongelmista voi sekä johtua että parantuakin toisten ihmisten vasta-/myötävaikutuksesta. Kun vielä otetaan tuo aikuisuus-aspekti mukaan, niin monilla aikuisillakin mt-ongelmien juuret juontavat lapsuuteen, mutta ne saattavat hyvinkin vahvistua ja aktivoitua aikuisissa parisuhteissakin tai muutoin läheisissä ihmissuhteissa, esimerkiksi juuri tuo masennus: jos ihminen kokee itsensä kelpaamattomaksi noin tärkeän ihmisen kuin oman miehen/naisen silmissä, niin en lainkaan ihmettele, jos mieli järkkyy. Kelpaamattomuuden tunne on erittäin raskas kantaa, jos lapsuudessa/nuoruudessa on kokenut samanlaisia tunteita vaikkapa lapsuudenkodissaan.
mielestäni kikkelistä kiinni, vaan paljon laajemmasta tunneskaalasta, jonka seksuaalisesti torjuttu joutuu käymään läpi. Sillä en sano, ettei myös torjuva osapuoli tuntisi sekavia tunteita, häpeää siitä ettei halua jne.
- Vastuuuuuuuuuuuuuuuu
ole tässäkään kirjoitti:
mielestäni kikkelistä kiinni, vaan paljon laajemmasta tunneskaalasta, jonka seksuaalisesti torjuttu joutuu käymään läpi. Sillä en sano, ettei myös torjuva osapuoli tuntisi sekavia tunteita, häpeää siitä ettei halua jne.
Ei kukaan toista aikuista sairastuta. Ihan oikeasti. Sairastuminen on miljoonien asioiden summa, ja osa niistä asioista on tuntemattomia. Jos lapsuus on antanut huonoja kiintymyssuhdekokemuksia ja puutteellisen itseluottamuksen, ja sitten joku sanoo että "olet läski, en oo sun kaveri", niin ei tämä ihminen häntä sairastuta, vaan se lapsuudessa luotu pohja joka vain odottaa pientä sysäisyä. Toki kaikenkattava torjunta voi vaikuttaa psyykeesen (ei sekään itsessään sairautta aiheuta ihmiselle, jolla ei ole esimerkiksi biologista ja/tai psyykkisen kehityksen alttiutta), mutta aloittaja puhuu SEKSISTÄ. Se on vain yksi osa parisuhdetta.
Aikuisen kuuluu lähteä, jos parisuhde hajottaa hänen minuuttaan eheyttämisen sijaan. Ja ENNEN kuin sairastuu. Jos hän päättää jäädä, hän itse toteuttaa itsetuhoista mallia. Paskoja ihmisiä pyrkii jokaisen elämään, eikä kaikki silti sairastu.
- lolita62
Kuka nainen alistuu ja mikä siihen syy.
Miehiä on maailma täynnä , kokoo ittes nainen ja kartsalle ;D - Kohtalotoveri
Avoliittoamme on kestänyt 5 ja puoli vuotta. Olen nuori (omasta mielestäni) ja viriili, kauniskin ja muiden miesten mielestä haluttavakin nainen. Tilaisuuksia syrjähyppyyn olisi vaikka muille jakaa mutta en sitä halua. Rakastan miestäni ja olemme puhuneetkin asiasta, mutta yleisin selitys on aina "ei jaksa" tai "en nyt ole sillä tuulella". Koko yhdessäolomme aikana hän on tehnyt aloitteen seksiin valehtelematta alle 40 kertaa ja nuokin suhteen alkuaikana kun seksiä oli 5 kertaa päivässä.. Mieskään ei ole mikään lihava laiskimus vaan komea, hyvä kroppainen ja haluttava, mutta muiden seurassa ujo eli voin olla lähes varma että ei hänkään ole pettänyt. Rakastan häntä ja häistäkin olemme joskus puhuneet, mutta en halua kyllä naimisiin miehen kanssa joka ei minua fyysisesti huoli. Itse hän sanoo ettei ole kyse siitä ettenkö kelpaisi.. hän on vain väsynyt AINA!!!! Tällaiseen tilanteeseen on hyvin vaikea saada ratkaisua.. moni on sanonut että "jätä se ja etsi parempi" mutta en haluaisi tämän päättyvän niin.. :(
- Kohtalotoveri
niin ja muuten suhteemme sujuu hyvin.
- ongelmien
Kohtalotoveri kirjoitti:
niin ja muuten suhteemme sujuu hyvin.
äärellä painitaan, suhteella ikää muutamia vuosia, mies ei suhteen alussakaan niin kovin innokas ollut, ajattelin että johtunee vähäisestä kokemuksesta tms. ja tilanne muuttuu ajan myötä. Alussa selitys oli usein, ettei ollut sopivaa tilaisuutta, jännitti, kai sitä nyt muutakin voi tehdä, sitten tehdään kun... Millaista on saada 5 kertaa päivässä, tai edes 2-3 kertaa, en tiedä?
Nykyisin: väsyttäää!!! (eikä voi puhua liiallisesta työstressistä tai muista kiireistä minun mielestäni, kun ei edes ole töissä, silloin kuin oli, niin se oli syynä). Nyt taas on lupailtu, että kohta kaikki muuttuu...huoh.
Tuntuu että muukin läheisyys on vähitellen hiipunut, huomaan, että yritän epätoivoisesti pyristellä vastaan uskottelemalla, että onhan meillä (kyllä kai kun itse menen ja halaan, pussaan.)
Olen myös nuori millä mittapuulla mitattuna hyvänsä, jos ei pedofiileiltä kysytä, ja seksiä kyllä saisin helposti muilta (kuten kuka tahansa nainen, en kuvittelekaan olevani mitenkään erityinen tässä), vaan en mieheltäni. Tässä pitäisi kanssa naimisiin mennä, muttei tiedä, tekeekö virheen, lopettaako se sitten seksin kokonaan niin kuin hääkakku klassisesti naisen seksihalut? - eeeiiihh
ongelmien kirjoitti:
äärellä painitaan, suhteella ikää muutamia vuosia, mies ei suhteen alussakaan niin kovin innokas ollut, ajattelin että johtunee vähäisestä kokemuksesta tms. ja tilanne muuttuu ajan myötä. Alussa selitys oli usein, ettei ollut sopivaa tilaisuutta, jännitti, kai sitä nyt muutakin voi tehdä, sitten tehdään kun... Millaista on saada 5 kertaa päivässä, tai edes 2-3 kertaa, en tiedä?
Nykyisin: väsyttäää!!! (eikä voi puhua liiallisesta työstressistä tai muista kiireistä minun mielestäni, kun ei edes ole töissä, silloin kuin oli, niin se oli syynä). Nyt taas on lupailtu, että kohta kaikki muuttuu...huoh.
Tuntuu että muukin läheisyys on vähitellen hiipunut, huomaan, että yritän epätoivoisesti pyristellä vastaan uskottelemalla, että onhan meillä (kyllä kai kun itse menen ja halaan, pussaan.)
Olen myös nuori millä mittapuulla mitattuna hyvänsä, jos ei pedofiileiltä kysytä, ja seksiä kyllä saisin helposti muilta (kuten kuka tahansa nainen, en kuvittelekaan olevani mitenkään erityinen tässä), vaan en mieheltäni. Tässä pitäisi kanssa naimisiin mennä, muttei tiedä, tekeekö virheen, lopettaako se sitten seksin kokonaan niin kuin hääkakku klassisesti naisen seksihalut?mullakin mies ei halua enää. mukamas omissa puheissaan kova panomies ja kaikkee lässyttää. silti sängyssä ei paljon tapahdu paitsi jos hän haluaa takaapäin. siinä se on romantiikka ja seksi. nyt ottaa niin paljon päähän et ero ei enää ole kaukana.
- vaihdoi jo;)
eeeiiihh kirjoitti:
mullakin mies ei halua enää. mukamas omissa puheissaan kova panomies ja kaikkee lässyttää. silti sängyssä ei paljon tapahdu paitsi jos hän haluaa takaapäin. siinä se on romantiikka ja seksi. nyt ottaa niin paljon päähän et ero ei enää ole kaukana.
ettikää uudet ukot,turha tollasilta on palasta odottaa..ei sitä tuu teille ..runkkaavat varmaan suihkussa..kannattaa joko vaihtaa kumppania tai hoidella hommat itsekseen jos on pakko mokomassa suhteessa roikkua..
- rakkaudesta seksiin
vaihdoi jo;) kirjoitti:
ettikää uudet ukot,turha tollasilta on palasta odottaa..ei sitä tuu teille ..runkkaavat varmaan suihkussa..kannattaa joko vaihtaa kumppania tai hoidella hommat itsekseen jos on pakko mokomassa suhteessa roikkua..
..uusi mies ei pystynyt ja syytti omasta veltosta vehkeestään minua...
kertoi viimein olleen ongelmia jo aiemmin...
tekopimppaan sitten vaan veteli..silmät kii sekin toimitus...sai sopivan kireyden just silloin kun pili meinas veltostua...minun pimppa ei kiihottunut sellaisesta miettimis- ja suunnittelu seksistä...
jätin tämän muuten ihan mukavan/hyvännäköisen miehen ja menin takaisin ex:n hoitoon...
sain haluamaani ja onpas vaan ihana olla taas haluttu..:)
olkoot vaan seksisuhde tämän ex:n kanssa...tykkäämme toisistamme..se riittää.
en jaksa kyllä puida kenenkään ongelmiakaan.elämä on lyhyt.
menkööt seksuaaliterapeutille kaikki ongelmineen..se ei ole naisen tehtävä.nöyrtyä tekopimpan edessä ja ottavan syyllisyyttä miehen velton edessä.
- g
oot huono pano. kokeilkaa jotain villejä leikkejä jne. usko auttaa.
- without
Mieheni sairastui sokeritautiin ja seksi loppui kokonaan. En enää edes muista koska viimeksi olemme sitä harrastaneet. Ennen sentään muistinkin, ainakin kun vuosi tuli täyteen edellisestä kerrasta. Nyt itseäni säästääkseni en en'ää viitsi laskea ajan kulua. Olen alle 5-lymppinen ja seksi loppui osaltani siis tähän.
- teerwwer
varmaan odotat täältä empatiaa, vertaistukea ja ratkaisuja. Mutta: miksi olet valinnut tilanteesi? Mitä hyödyt siitä? Kerjäät sääliä ja ymmärrystä täältä toisilta tyhjäpäiltä ja jatkat kuten ennenkin...
- yx akka
Olin joskus suhteessa (sen 7 vuotta) jossa mies ei pahemmin aloitteita tehnyt. Vasta erovaiheessa olisi ollut kiinnostunut johonkin kokeilunhaluisempaan kuin siihen samaan mitä aina. Lähdin ja kyllähän sitä äkkiäkin olisi saanut miestä tilannetta paikkaamaan (seksinnälkä vissiin loistaa) ja sitten otinkin jossain vaiheessa. Mulla on myös ystävä, joka oli pitkään vastaavassa suhteessa ja nyt erottuaan on ollut ihan villinä vuoden verran ja pyörittänyt mies/viikonloppu tahtia sillä saralla. Jos miestä ei kiinnosta se, kuinka vaikeaksi hän olosi tekee sillä, ettei sekstaa kanssasi niin hän jollain lailla ajaa sut nurkkaan. Ei se oikein ole enää luovuttamista, jos haet sitä muualta oikeastaan... Miehet tykkää ratkaista ongelmia, kysy siltä suoraan, mitä sun pitäisi tuossa tilanteessa hänen mielestään tehdä???
- kihkih
eipä sitä harrasteta seksiä meilläkään.
ei hirveän paljon kiihota tuollainen 140 kiloinen sika.
tai no,harrastetaan meillä seksiä,kun valas ui pariksi viikoksi kuntoutukseen.
ainakin firman siivoojaa ja kaupan kassaa käyn tönäisemässä. - möhkötti
kihkih kirjoitti:
eipä sitä harrasteta seksiä meilläkään.
ei hirveän paljon kiihota tuollainen 140 kiloinen sika.
tai no,harrastetaan meillä seksiä,kun valas ui pariksi viikoksi kuntoutukseen.
ainakin firman siivoojaa ja kaupan kassaa käyn tönäisemässä.eipä meilläkään hurraamista, vajaa vuosi vasta yhdessä ja seksiä on vaan silloin kun mies haluaa...jos teen aloitetta menee lukkoon tai hämmentyy. turhauttaa kun olen itse terveellä tavalla viriili nainen, ja muita miehiä saisin kyllä mutta oma mies on ehkä kokenut kovia edellisessä suhteessa eikä siksi osaa suhtautua nyt minuun joka tekeekin aloitetta seksin osalta. Tykkään halata ja pussata.Hän hämmentyy jos lähestyn häntä. Jos hän saa tehdä aloiteta kaikki on ok.On ikävää elää puutteessa ja vielä kun elämää on paljon edessä. Meillä ei edes alussa harrastettu seksiä spontaanisti. Aina oli joku syys: väsymys tai tv:stä tulikin jotain tai jokin muu. Ei kyllä tee hyvää itsetunnolle, silti rakastan miestäni mutta en ole koskaan pettänyt elämässäni aiemmin...nyt nekin ajatukset tulee päähän ja hirvittää. Kauhuskenaarioita tulevaisuudesta elää miehen kanssa jolla alhainen sksuaalisuustaso...kumma juttu kun näitä lukee niin näyttää olevan aika yleistä täällä armaassa suomenmaassa nykyään ja vielä siten että' nainen elää puutteessa???
onko yhteiskunta muuttunut siten että mies ei saa ollakaan enää se saalistaja joka sille olisi ominaista.
On kamalaa elää yksin parisuhteen keskellä ilman läheisyyttä ja sitä että toinen ei pysty keskustelemaan.
Sosiaalisena ihmisenä kaipaan juttelua aiheesta kuin aiheesta, alkaa kyllä iloisuus kärsiä vähäisestä hellyydestä. Silti en lähde pettämään vaan yritän keksiä ratkaisua...on vaan niin turhauttavaa keksiä ratkaisua yksin kun toinen pakenee jonnekin puhumattomuuden muurin taakse. Mies saa tuntemaan minut itseni huonoksi ja sehän onkin iso ongelma suhteessa jossa pitäisi olla tervettä eloisuutta ja iloa olla toisen kanssa. olen aina ennen ollut eloisa ja nauravainen nainen nyt vaan tuntuu että ilo on ainakin toistaiseksi hävinnyt jonnekin. Liika märehtiminen tekee kyllä hallaa ja varsinkin yksin märehtiminen. Mutta minkäs teet kun toista ei saa keskustelemaan ongelmasta kun toinen ei tunne edes että on mitään ongelmaa. Keinot vähissä ja vasta suhteen alussa...??? - N29NNN
möhkötti kirjoitti:
eipä meilläkään hurraamista, vajaa vuosi vasta yhdessä ja seksiä on vaan silloin kun mies haluaa...jos teen aloitetta menee lukkoon tai hämmentyy. turhauttaa kun olen itse terveellä tavalla viriili nainen, ja muita miehiä saisin kyllä mutta oma mies on ehkä kokenut kovia edellisessä suhteessa eikä siksi osaa suhtautua nyt minuun joka tekeekin aloitetta seksin osalta. Tykkään halata ja pussata.Hän hämmentyy jos lähestyn häntä. Jos hän saa tehdä aloiteta kaikki on ok.On ikävää elää puutteessa ja vielä kun elämää on paljon edessä. Meillä ei edes alussa harrastettu seksiä spontaanisti. Aina oli joku syys: väsymys tai tv:stä tulikin jotain tai jokin muu. Ei kyllä tee hyvää itsetunnolle, silti rakastan miestäni mutta en ole koskaan pettänyt elämässäni aiemmin...nyt nekin ajatukset tulee päähän ja hirvittää. Kauhuskenaarioita tulevaisuudesta elää miehen kanssa jolla alhainen sksuaalisuustaso...kumma juttu kun näitä lukee niin näyttää olevan aika yleistä täällä armaassa suomenmaassa nykyään ja vielä siten että' nainen elää puutteessa???
onko yhteiskunta muuttunut siten että mies ei saa ollakaan enää se saalistaja joka sille olisi ominaista.
On kamalaa elää yksin parisuhteen keskellä ilman läheisyyttä ja sitä että toinen ei pysty keskustelemaan.
Sosiaalisena ihmisenä kaipaan juttelua aiheesta kuin aiheesta, alkaa kyllä iloisuus kärsiä vähäisestä hellyydestä. Silti en lähde pettämään vaan yritän keksiä ratkaisua...on vaan niin turhauttavaa keksiä ratkaisua yksin kun toinen pakenee jonnekin puhumattomuuden muurin taakse. Mies saa tuntemaan minut itseni huonoksi ja sehän onkin iso ongelma suhteessa jossa pitäisi olla tervettä eloisuutta ja iloa olla toisen kanssa. olen aina ennen ollut eloisa ja nauravainen nainen nyt vaan tuntuu että ilo on ainakin toistaiseksi hävinnyt jonnekin. Liika märehtiminen tekee kyllä hallaa ja varsinkin yksin märehtiminen. Mutta minkäs teet kun toista ei saa keskustelemaan ongelmasta kun toinen ei tunne edes että on mitään ongelmaa. Keinot vähissä ja vasta suhteen alussa...???Sitä voi vain ihmetellä, että minne ne miesten halut ja viriiliys ovat tässä hävinneet?! Aina ja kaikkialla saa kuulla puutteessa olevista miehistä, mutta sekä oma että ystäväpiirin kokemus kertoo miehistä ihan toista tarinaa. NImittäin todella monessa parisuhteessa se on se mies, joka lopettaa seksin haluamisen kun suhde tarpeeksi vakiintuu, eli noin viidessä vuodessa hiljaisuus saapuu. MIesten on ilmeisen vaikeaa myöntää edes itselleen, että haluja on vähän. Kavereiden kanssa saatetaan esittää suurtakin panomiestä, mutta kotosalla nainen saa kärsiä puutetta.
Kaipaisin ihan kokemuksena sitä, että oma mies lähestyisi seksuaalisessa mielessä ja suorasukaisesti ja ihan spontaanisti. Nykyisin mies pitää vietellä erittäin selväsanaisesti ja olla itse todella aloitteellinen niin verbaalisesti kuin fyysisestikin, että jotain seksiä tippuu. En muista, koska olisin kokenut miehen puolelta halua kosketukseen, hyväilyihin ja kiihkeämpään puristeluun ja suudelmiin. Edellisestä kerrasta, kun mies on selvästi lähestynyt minua, on varmaan vuosi tai pari. Yleensä minä olen se, joka hyväilee ja koskee ja tekee aloitteen, jos odotan miestäni, saan odottaa monta kuukautta ennen kuin hän muistaa seksin ja vartaloni olemassaolon.
Tekisin melkein mitä vain, että saisin alkuvuosien kiihkon edes hetkittäin takaisin suhteeseemme. Vaikea kuvitella, että ne kaksi kiihkeää ihmistä, joilla synkkasi seksissä satumaisen hyvin, olemme me. Surullista. - Miespolo
N29NNN kirjoitti:
Sitä voi vain ihmetellä, että minne ne miesten halut ja viriiliys ovat tässä hävinneet?! Aina ja kaikkialla saa kuulla puutteessa olevista miehistä, mutta sekä oma että ystäväpiirin kokemus kertoo miehistä ihan toista tarinaa. NImittäin todella monessa parisuhteessa se on se mies, joka lopettaa seksin haluamisen kun suhde tarpeeksi vakiintuu, eli noin viidessä vuodessa hiljaisuus saapuu. MIesten on ilmeisen vaikeaa myöntää edes itselleen, että haluja on vähän. Kavereiden kanssa saatetaan esittää suurtakin panomiestä, mutta kotosalla nainen saa kärsiä puutetta.
Kaipaisin ihan kokemuksena sitä, että oma mies lähestyisi seksuaalisessa mielessä ja suorasukaisesti ja ihan spontaanisti. Nykyisin mies pitää vietellä erittäin selväsanaisesti ja olla itse todella aloitteellinen niin verbaalisesti kuin fyysisestikin, että jotain seksiä tippuu. En muista, koska olisin kokenut miehen puolelta halua kosketukseen, hyväilyihin ja kiihkeämpään puristeluun ja suudelmiin. Edellisestä kerrasta, kun mies on selvästi lähestynyt minua, on varmaan vuosi tai pari. Yleensä minä olen se, joka hyväilee ja koskee ja tekee aloitteen, jos odotan miestäni, saan odottaa monta kuukautta ennen kuin hän muistaa seksin ja vartaloni olemassaolon.
Tekisin melkein mitä vain, että saisin alkuvuosien kiihkon edes hetkittäin takaisin suhteeseemme. Vaikea kuvitella, että ne kaksi kiihkeää ihmistä, joilla synkkasi seksissä satumaisen hyvin, olemme me. Surullista.Olen usein pohtinut onko varsinkin miesten viime vuosikymmeninä tapahtuneella yleisellä kunnon laskulla (joka näkyy esim. armeija cooper-tuloksissa) jotain yhteyttä myös seksihalukkuuden laskuun. Itse olen ainakin huomannut että kun on kohtuullinen peruskunto ja kuntoilee säännöllisesti, myös seksi sujuu paremmin ja halut ovat suuremmat. Ei varmaan selitä kaikkea eikä kaikkia tapauksia mutta voisi olla yksi tekijä. Pelkkä tietokoneen ääressä istuminen passivoittaa ja väsyttää ihmistä eikä silloin seksikään huvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389