Valmennusjohdon tietoinen riskinotto kostautui

AA

Suomi ei siis ilmeisesti tiennyt uusien menetelmien käyttöönotosta...väkisinkin tulee mieleen, että josko norjalainen doping-testien johtaja olisi ilmoittanut muille maille, mutta Suomi jätettiin välistä ja siten saatettiin tarkoituksella huonoon valoon... Tyyliin "joka maa käyttää kuitenkin kiellettyjä aineita, mutta tehdään kerralla pahimmasta kilpakumppanista syntipukki."

5

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pamela

Viimeisimpien tietojen mukaan lääkäreille oli tullut laskuvirhe Hemohes:iä annettaessa. Aine ei näy enää testeissä kahden viikon kuluttua. Tässä on sattunut pahan kerran iso MOKA. En tajua, mitenkä "puoli" joukkuetta voi olla dopattu ja muut maat ihan puhtaita. Norjan lehdistöön vuodetut tiedot osoittavat norjalaisen WADA:n jäsenen omaa epärehellisyyttä. Jos tieto olisi saatettu suomalaisten tietoon samaan aikaan kuin muillekin, tältä skandaalilta olisi varmasti säästytty.Mutta asialla on kuitenkin se toinenkin puoli....

• AA

Kiitos heti alkuun asiallisesta vastauksesta, tällaisissa paikassa saa lukea bullshittiä turhankin usein.. :)

Asiaan. Norjalainen doping-testien johtaja on kieltämättä melkoinen kielikello, koska norjan lehdet ovat tienneet asioista jatkuvasti ennen suomen hiihtoliittoa (huomaa pieni alkukirjain erisnimessä.. ) Jo tuossa haiskahtaa pahasti liiallinen kotimaanrakkaus. Skandaalilta ei mielestäni oltaisi kuitenkaan voitu välttyä, ehkä on parempi että hiihtoliiton johto tajuaa vihdoinkin miten kivoja hiekkalaatikkoleikkejä omissa piireissäkin on ollut käynnissä jo pitkän aikaa.

• Pamela
        AA kirjoitti:

Kiitos heti alkuun asiallisesta vastauksesta, tällaisissa paikassa saa lukea bullshittiä turhankin usein.. :)

Asiaan. Norjalainen doping-testien johtaja on kieltämättä melkoinen kielikello, koska norjan lehdet ovat tienneet asioista jatkuvasti ennen suomen hiihtoliittoa (huomaa pieni alkukirjain erisnimessä.. ) Jo tuossa haiskahtaa pahasti liiallinen kotimaanrakkaus. Skandaalilta ei mielestäni oltaisi kuitenkaan voitu välttyä, ehkä on parempi että hiihtoliiton johto tajuaa vihdoinkin miten kivoja hiekkalaatikkoleikkejä omissa piireissäkin on ollut käynnissä jo pitkän aikaa.

Kiitti itelles.
        Välillä täällä tää teksti on todella rajua. Toiset heittää överiks oikein kunnolla. Tämä doping on kyllä sen verran vakava juttu, ettei sitä sovi paisutella enempää. Mä olen pidätellyt itkua monta kertaa, tämän tarinan jatkuessa. Kaikkea sitä pitääkin sattua. Ja olet varmasti oikeassa, skandaalilta ei varmasti oltaisi vältytty. Kyllä nämä käytökset olisivat jotenkin paljastuneet. Kyrö juuri paljasti radiossa, että Hemohes:in käyttöä oli jatkettu riskin uhalla. Typerää!

• AA
        Pamela kirjoitti:

Kiitti itelles.
        Välillä täällä tää teksti on todella rajua. Toiset heittää överiks oikein kunnolla. Tämä doping on kyllä sen verran vakava juttu, ettei sitä sovi paisutella enempää. Mä olen pidätellyt itkua monta kertaa, tämän tarinan jatkuessa. Kaikkea sitä pitääkin sattua. Ja olet varmasti oikeassa, skandaalilta ei varmasti oltaisi vältytty. Kyllä nämä käytökset olisivat jotenkin paljastuneet. Kyrö juuri paljasti radiossa, että Hemohes:in käyttöä oli jatkettu riskin uhalla. Typerää!

Minä en tippa linssissä tapahtumia seuraa mutta naama punoittaa melkoisesti vaikken alkoholia käytäkään (terv. hiihtoliiton entiselle puheenjohtajalle vaan... :)

Uusi tieto vissiin olis, että Repo olis Kirvesniemen, Myllylän ja Immosen kanssa kärtsännyt. Minä en ainakaan tuosta joukosta naista löydä :) Ollapa totta, ainakin luottamus naishiihtoon säilyisi. Toisaalta valmennusjohdon päätöksiin luottavat urheilijat ovat kuin sopulit kallion reunalla : sinne mennään minne muutkin.

• Pamela
        AA kirjoitti:

Minä en tippa linssissä tapahtumia seuraa mutta naama punoittaa melkoisesti vaikken alkoholia käytäkään (terv. hiihtoliiton entiselle puheenjohtajalle vaan... :)

Uusi tieto vissiin olis, että Repo olis Kirvesniemen, Myllylän ja Immosen kanssa kärtsännyt. Minä en ainakaan tuosta joukosta naista löydä :) Ollapa totta, ainakin luottamus naishiihtoon säilyisi. Toisaalta valmennusjohdon päätöksiin luottavat urheilijat ovat kuin sopulit kallion reunalla : sinne mennään minne muutkin.

Siinäpä on ainakin HS:n tietojenn mukaan ne neljä kärtsännyttä. Ennen kello 17 ei varmaa tietoa saada, mutta enpä usko että nuo nimet siitä muuksi muuttuu.

Tässä alkaa alkujärkytys olla ohitse ja pientä v***tusta näkyvissä. Pulloon en tartu enkä kännissä aja, sillä eihän tämä enää muuksi muutu. Eiköhän tämäkin jupakka ajallaan unohdu, ja unohtus nopeammin ellei media vatvois sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82