Hei, myynnissä olisi käyttämätön musta vyötärökorsetti (51cm) edulliseen hintaan, käy kurkkaamassa;
http://www.huuto.net/kohteet/kayttamaton-musta-vyotarokorsetti-51cm/125971227
Käyttämätön vyötärökorsetti
4
567
Vastaukset
- Truegootti!
Onko korsetti tehty aidosta mustasta lepakon nahasta? Muut ei käy, koska olen aito gootti!
- :)
heii, onko korsetti siis pienimmillään 51cm? ja saako korsetin ensin kotiin ja sitten maksu?
- JÖÖTIKSI
JUMALLAADE! NYT VOIS MUSTAKIN TULLA GÖÖTTI KU HANKIN VAA KORSETIN!
- FrozenCorpse
Ei noilla valmiskorseteilla tee yhtään mitään. Jos korsettia aikoo käyttää siihen, mihin se on tarkoitettu niin sen täytyy olla mittatilausta ja kunnon materiaaleilla.
Miksi ei valmiskorsettia?
- Standarmittaista ihmistä ei ole.
- Korsetit ovat väärän mittaisia /liian lyhyt tai pitkä, suuri lantio tai rinta suhteessa vyötäröön.
- Materiaalit:, luut ei kestä: väärän mittaisia, usein myöskin liian vähän antaakseen tarpeeksi tarvittavaa tukea. Väärät kankaat, sirkat irtoaa...
- Hinta hirvittävä laatuun nähden.
- Eivät kiristä oikein eivätkä istu kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882