K1- media solutions Espanja

beella

Eli nyt niitä positiivisakin KOKEMUKSIA kehiin tästä työpaikkana!
Ja onko joitakin jo lähössä kesätöihin kyseiseen firmaan Fuengirolaan nyt tulevana kesänä?

Jos tekee esim.2kk työsopimuksen niin onko työnantajilla oikeutta potkia ulos pelkän huonon myyntimenetyksen takia? kokemuksia?
ja mikä pohjapalkkana?
Millaisissa vuokra-asunnoissa olette elelleet? vuokra?

toivottavasti herättää keskusteluja. itellä harkinnassa työpaikkaan hakeminen kesäksi, ihan vaan kokemuksen takia! :)

55

6520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...ei.

      Tästä firmasta on ollut varoittavia tarinoita täällä vaikka kuinka. Positiivisia tarinoita ei kyllä ole näkynyt. Laskepa siitä yhteen 1 1.

    • Ulkomailla töissä

      Espanja on sen verran suuri maa, joten on pakko kysäistä, että eikö sieltä todellakaan löydy kuin tämä yksi ainoa työpaikka, josta on vain huonoa sanottavaa tällä palstalla? Vaikka kuinka olisi lama, niin kai siellä on muitakin hommia tarjolla? Ja vieläpä parempia sellaisia?

      Tutkikaapa hieman tarkemmin ja jos ei muuten, niin hankkikaa parempi kielitaito siinä ohella. Ovet avautuvat huomattavasti parempiin paikkoihin tai ainakin mahdollisuudet saada jotain parempaa työtä kasvavat reippaasti.

      • beella

        no mulle on ihan sama minkälaista hommaa siellä espanjassa tekis. ja tää nyt vaan herätti mielenkiintoni. voihan sinne mennä kokeilemaan töitä tuossa paikassa ja jos ei innosta niin lähtee kotia, taikka sitten ettii töitä muualta, varmasti kesäksi on jotakin hommia. mutta tästä haluaisin nyt kuulla enemmän informaatiota näin aluksi.


    • Maarit 65

      Jos uskot osaamiseesi puhelinmyynnissä niin lähetä hakemus osoitteella [email protected] tai soita Markulle 0466655123. Voit kurkata myös sivulle www.pienenasialla.fi. Näet myytävän tuotteen. Olen itse ollut myymässä toukokuusta -09 lähtien. Ihan hyvin tavara on mennyt kaupaksi. Työporukka on rentoa ja töitä voi tehdä aamu kahdeksasta ilta kahdeksaan. Myös viikonloppuisin. Asuntoja täältä löytää tällä hetkellä erittäin hyvin ja halvalla. Kimppakämppiä suositaan paljon.

    • diudiudiupipi

      itselleni tulee soitto ylihuomenna miten käy kesätöiden laidalta! luin vähän keskusteluja mitä löysin ja monet ovat tosiaan valittaneet itse työtä, puhelinmyyntiä, aika paljon ja sanovat stressaavaksi, mutta toisaalta löytyy sieltä myös niitäkin jotka sanovat tykänneensä työstä ja varmasti Espanja on ihana!

      Jos joku on menossa tänä kesänä sinne suuntaan, niin ilmoitelkaa, olisi kiva (jos nyt siis itse pääsen) niin tietää jos sinne olisi menossa muitakin? :)

      • espanjaan myös

        laita mulle mailiosoitteesi niin otan yhteyttä... itselläni perjantaina ratkeaa pääsenkö sinne duuniin!!! olis kyllä kiva suunnitella reissua ja antaa toisillemme vihejeitä =)


      • diiudiudiupipi
        espanjaan myös kirjoitti:

        laita mulle mailiosoitteesi niin otan yhteyttä... itselläni perjantaina ratkeaa pääsenkö sinne duuniin!!! olis kyllä kiva suunnitella reissua ja antaa toisillemme vihejeitä =)

        okei kivaaaa :) tässä on osotteeni: [email protected]


      • jgjgjgjgjgj
        diiudiudiupipi kirjoitti:

        okei kivaaaa :) tässä on osotteeni: [email protected]

        diubidiubibiduuu

        blondeilla menee lujaa

        muistakaa rahat paluulentoon!!!


      • jusa 11111
        jgjgjgjgjgj kirjoitti:

        diubidiubibiduuu

        blondeilla menee lujaa

        muistakaa rahat paluulentoon!!!

        Kyllähän pari kuukautta istuu vaikka puussa jos siitä maksetaan.

        Eriasia on sitten maksaako k ykkönen.... ja jos maksaa maksaako koko palkan?

        Moni on lähteny takas suomeen jo parinpäivän jälkeen tippa linssissä, se on todella hanurista ja syvältä toi duuni mesta.


      • kyselevä
        jusa 11111 kirjoitti:

        Kyllähän pari kuukautta istuu vaikka puussa jos siitä maksetaan.

        Eriasia on sitten maksaako k ykkönen.... ja jos maksaa maksaako koko palkan?

        Moni on lähteny takas suomeen jo parinpäivän jälkeen tippa linssissä, se on todella hanurista ja syvältä toi duuni mesta.

        ko. duunimesta on syvältä?


      • lähdössä kesäksi

        Hei!
        Mulle varmistu nyt paikka ja oon lähdössä kyseiseen firmaan kesäkuun alussa töihin .. Olis mukava tutustua myös muihin lähtijöihin jo sitä ennen!!:)
        laittakaa ihmeessä mailia [email protected]


      • eslfksdnfksd
        lähdössä kesäksi kirjoitti:

        Hei!
        Mulle varmistu nyt paikka ja oon lähdössä kyseiseen firmaan kesäkuun alussa töihin .. Olis mukava tutustua myös muihin lähtijöihin jo sitä ennen!!:)
        laittakaa ihmeessä mailia [email protected]

        Kerrothan sitten kesällä kokemuksistasi tällä palstalla meille kaikille kiinnostuneille, joohan?


      • pepper_

        siinä on sit et näitä kunnon vastustajia löytyy aina.... ja kuinka niin uhri. perustele tuo niin saan realistisemman kuvan tietoisuudestasi kyseiseen firmaan..

        On totta että varaudun saamaan potkut jos en saa myyntiä ja pärjää hommassa. mutta onko sellaista työntekijää hyödyllistä pitääkkään. itse en ainakaan pitäisi.
        Puhelinmyynti on monen kauhutyöpaikka sillä ei viihdy hommassa tai on yksinkertasesti ollut vitun huono eikä myyntiä tullut.
        Jotkut taas on mielissään miten on tykännyt ja ollut alalla monia vuosia. onko näin että omalla kohdallasi on juuri käynyt kuten ensimmäisessä tapauksessa..

        luulenpa vain.


      • koorapu

        HEI! olen menossa fuengirolaan tähän firmaan kesätöihin, ja haluaisin tutustua teihin muihin lähtijöihin. :) TOIVON YHTEYDENOTTOA TOSI NOPEASTI! olen katsellut asuntoja ja löytänytkin tosi unelma-asunnon, johon kaipaisin kämppiksiä. näin saataisiin vuokra TODELLA alhaiseksi!

        mailia saa laittaa: [email protected]


      • TOSI ON
        jusa 11111 kirjoitti:

        Kyllähän pari kuukautta istuu vaikka puussa jos siitä maksetaan.

        Eriasia on sitten maksaako k ykkönen.... ja jos maksaa maksaako koko palkan?

        Moni on lähteny takas suomeen jo parinpäivän jälkeen tippa linssissä, se on todella hanurista ja syvältä toi duuni mesta.

        Itse olen kokenut telemarkkinoija ja karju, ollut espanijassa ensimmäisillä lomamatkoilla jo 1977 !
        Menen kyseiseen K1 Solutions nimiseen yritykseen Fuengirolaan myymään,
        Työnantaja tarjoaa aamupalaan ja lounaan. Palkka maksetaan tulospohjaisesti,
        tulos tai ulos on vanha sanonta.
        Jos on negatiivinen nenän kaivaja kannattaa pysyä keskiolutlinjalla omilla peräkyrillä.
        Kaikki ei vaan sovi puhelin myyntiin tai palveluun, eikä mihinkään muuhunkaan työhön jossa myydään jotain. Jos ei palkkaa tule sovitusti vaikka myynti sujuu niin lättyyn vaan...kyllä rupee rahaa löytymään.


      • o-p
        jgjgjgjgjgj kirjoitti:

        diubidiubibiduuu

        blondeilla menee lujaa

        muistakaa rahat paluulentoon!!!

        just sellasten taliaivojen puheita, jotka ei itse osaa myydä, pysy varastohommis!


      • huijattu1
        lähdössä kesäksi kirjoitti:

        Hei!
        Mulle varmistu nyt paikka ja oon lähdössä kyseiseen firmaan kesäkuun alussa töihin .. Olis mukava tutustua myös muihin lähtijöihin jo sitä ennen!!:)
        laittakaa ihmeessä mailia [email protected]

        olin töissä k1 . suosittelisin jotain muuta paikkaa. koko yritys perustuu huijakseen. olen tehnyt rikosilmotuksen asiasta. saat parin viikon sisällä potkut etkä palkkaa. itse sain kaksi kertaa potkut en palkkaa. tuli kallis reissu. sielä on monta muuta paikkaa mene mielumin niihin. terveisin ex-työntekijä


      • interesante
        huijattu1 kirjoitti:

        olin töissä k1 . suosittelisin jotain muuta paikkaa. koko yritys perustuu huijakseen. olen tehnyt rikosilmotuksen asiasta. saat parin viikon sisällä potkut etkä palkkaa. itse sain kaksi kertaa potkut en palkkaa. tuli kallis reissu. sielä on monta muuta paikkaa mene mielumin niihin. terveisin ex-työntekijä

        Miksi ihmeessä et vienyt asiaa oikeuteen Espanjassa. Kyllä tulkkia löytyy, jos et osaa espanjaa. Nytkin heillä on kaksi höppänää Ilomantsista töissä, pariskunta, joita on helppo kusettaa. Seuraamme mielenkiinnolla asiaa, kuinka heidän "työ" etenee!!!


      • Katariina-karesvaara
        TOSI ON kirjoitti:

        Itse olen kokenut telemarkkinoija ja karju, ollut espanijassa ensimmäisillä lomamatkoilla jo 1977 !
        Menen kyseiseen K1 Solutions nimiseen yritykseen Fuengirolaan myymään,
        Työnantaja tarjoaa aamupalaan ja lounaan. Palkka maksetaan tulospohjaisesti,
        tulos tai ulos on vanha sanonta.
        Jos on negatiivinen nenän kaivaja kannattaa pysyä keskiolutlinjalla omilla peräkyrillä.
        Kaikki ei vaan sovi puhelin myyntiin tai palveluun, eikä mihinkään muuhunkaan työhön jossa myydään jotain. Jos ei palkkaa tule sovitusti vaikka myynti sujuu niin lättyyn vaan...kyllä rupee rahaa löytymään.

        Katariina karesvaara näkyy olevan tämän mainoksen nimimerkillä kirjoittanut


    • koorapu

      HEI! olen menossa fuengirolaan tähän firmaan kesätöihin, ja haluaisin tutustua teihin muihin lähtijöihin. :) TOIVON YHTEYDENOTTOA TOSI NOPEASTI! olen katsellut asuntoja ja löytänytkin tosi unelma-asunnon, johon kaipaisin kämppiksiä. näin saataisiin vuokra TODELLA alhaiseksi!

      mailia saa laittaa: [email protected]

      • lomppis

        Lähden K1 kesätöihin toukokuun lopulla. Jos oikeasti jollain on ollut huonoja kokemuksia niin laitatteko tietoa omalla nimellä. Näillä palstoilla kun paskan puhujia riittää. Tosin www.linkedin.com sivuistoilta ei löydy mitään negatiivista. Paskan puhuminen omalla nimellä on vaikeaa!!!


      • uiuiuiuiuiuiuiuui
        lomppis kirjoitti:

        Lähden K1 kesätöihin toukokuun lopulla. Jos oikeasti jollain on ollut huonoja kokemuksia niin laitatteko tietoa omalla nimellä. Näillä palstoilla kun paskan puhujia riittää. Tosin www.linkedin.com sivuistoilta ei löydy mitään negatiivista. Paskan puhuminen omalla nimellä on vaikeaa!!!

        pepper_

        "siinä on sit et näitä kunnon vastustajia löytyy aina.... ja kuinka niin uhri. perustele tuo niin saan realistisemman kuvan tietoisuudestasi kyseiseen firmaan.. "

        sivusta seurannut sen firman työntekijöitä, uhreja ovat...


      • Minna K./Myyjä
        uiuiuiuiuiuiuiuui kirjoitti:

        pepper_

        "siinä on sit et näitä kunnon vastustajia löytyy aina.... ja kuinka niin uhri. perustele tuo niin saan realistisemman kuvan tietoisuudestasi kyseiseen firmaan.. "

        sivusta seurannut sen firman työntekijöitä, uhreja ovat...

        Heips,
        Oon ollut K1:llä töissä kohta vuoden, vaikka tarkoitus oli lähteä vain kesätöihin. Täällä pärjää hyvin jos jaksaa vain tehdä ahkerasti töitä :) Työntekijän täytyy olla väh. 18-vuotias, ahkera ja kärsivällinen. Mitään aiempaa kokemusta ei kuitenkaan tarvita.

        Tässä jotain perustietoa kyselijöille:
        - Toimistot sijaitsevat Fuengirolassa hyvien kulkuyhteyksien lähellä viihtyisillä paikoilla.
        - Työporukka on aina ollut tosi mukava ja monet viettää myös vapaa-aikaa yhdessä.
        - Takuupalkka maksetaan aina, vaiikei saisikaan heti tulosta. Komissioit maksetaan tuloksen mukaan.
        - Työajat ovat maanantaista perjantaihin, viikonloput on aina vapaita :)
        -Työpaikka järjestää asunnot kaikille töihin tuleville
        -Toimistolla järjestetään kilpailuja esim. tällä hetkellä meillä on meneillään grillikisa. Hyvästä myynnistä saa myös erilaisia palkintoja!


      • Epäileväinen
        Minna K./Myyjä kirjoitti:

        Heips,
        Oon ollut K1:llä töissä kohta vuoden, vaikka tarkoitus oli lähteä vain kesätöihin. Täällä pärjää hyvin jos jaksaa vain tehdä ahkerasti töitä :) Työntekijän täytyy olla väh. 18-vuotias, ahkera ja kärsivällinen. Mitään aiempaa kokemusta ei kuitenkaan tarvita.

        Tässä jotain perustietoa kyselijöille:
        - Toimistot sijaitsevat Fuengirolassa hyvien kulkuyhteyksien lähellä viihtyisillä paikoilla.
        - Työporukka on aina ollut tosi mukava ja monet viettää myös vapaa-aikaa yhdessä.
        - Takuupalkka maksetaan aina, vaiikei saisikaan heti tulosta. Komissioit maksetaan tuloksen mukaan.
        - Työajat ovat maanantaista perjantaihin, viikonloput on aina vapaita :)
        -Työpaikka järjestää asunnot kaikille töihin tuleville
        -Toimistolla järjestetään kilpailuja esim. tällä hetkellä meillä on meneillään grillikisa. Hyvästä myynnistä saa myös erilaisia palkintoja!

        Jos tulee sairaaksi kesken työrupeaman niin saako sairausajalta palkan? ...tai jos haluaa pitää lomaa niin kertyykö palkallista lomaa?


      • gfhhgfhfhfy
        Epäileväinen kirjoitti:

        Jos tulee sairaaksi kesken työrupeaman niin saako sairausajalta palkan? ...tai jos haluaa pitää lomaa niin kertyykö palkallista lomaa?

        Sairausajalta ei saa palkkaa
        Lomista ei saa palkkaa
        Myöhästymisistä ei saa palkkaa
        Monesti ei saa palkkaa ollenkaan

        Etsi joku muu paikka!

        Poistetaankohan tämäkin K1 firmaa moittiva viesti kuten näköjään niin moni muukin viesti on mystisesti kadonnut?


    • yuruyruyry

      aina vaan sinne joku eksyy ja erehtyy

      • omalla nimellä

        """Jos oikeasti jollain on ollut huonoja kokemuksia niin laitatteko tietoa omalla nimellä"" EIPÄ USKALLA OMALLA NIMELLÄ KUKAAN LAITTAA KUN ENNEN TYÖSOPIMUKSEN TEKOA PITÄÄ KIRJOITTAA ****TÄYDELLINEN SALASSAPITOSOPIMUS, UHKANA 10 000E SAKOT*** :D

        Kannattaa miettiä, miksi TYÖSOPIMUSTA EI SAA SUOMEEN, TAI NÄHDÄ ETUKÄTEEN kuin vasta paikan päällä. :)

        Kannattaa miettiä, mitä sanoja puhuttaessa käytetään. Esim. asunto firman(tupasin) kautta, KESKIMÄÄRIN 250e/kk... niin. keskimäärin ei tarkoita etteikö se voisi olla vaikkapa 600e/kk.

        ITSEPPÄHÄN LÄHDET TÄYSIN OMARAHOITTEISESTI MATKALLE, firmahan ei sinun menemisistä tai olemisista maksa mitään, sinä työntekijänä teet vain firmalle voittoa. Sääli, että kaikki vain on miinusta sinulle. lentomatkat, asuminen, syöminen, juominen, työmatkat, odotettu palkka joka ei olekkaan sitä mitä piti, plus jatkuva henkinen stressi...

        kuulin niin moneen kertaan kämppiksiltäni jotka olivat tuolla (salestin ja k1 media solutions, samaa firmaa) töissä eri asioista naiivina/tyrmistyneenä/tippa linssissä : "NO MUT EIHÄN NE NYT VAA VOI TEHÄ NÄIN TAI NOIN.. EI NE HEI VOI.. EI SUOMES AINAKAA VOI.. HEI MÄ OON TÄNNE ASTI TULLU.."


        KYLLÄ NE VOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • omalla nimellä
        omalla nimellä kirjoitti:

        """Jos oikeasti jollain on ollut huonoja kokemuksia niin laitatteko tietoa omalla nimellä"" EIPÄ USKALLA OMALLA NIMELLÄ KUKAAN LAITTAA KUN ENNEN TYÖSOPIMUKSEN TEKOA PITÄÄ KIRJOITTAA ****TÄYDELLINEN SALASSAPITOSOPIMUS, UHKANA 10 000E SAKOT*** :D

        Kannattaa miettiä, miksi TYÖSOPIMUSTA EI SAA SUOMEEN, TAI NÄHDÄ ETUKÄTEEN kuin vasta paikan päällä. :)

        Kannattaa miettiä, mitä sanoja puhuttaessa käytetään. Esim. asunto firman(tupasin) kautta, KESKIMÄÄRIN 250e/kk... niin. keskimäärin ei tarkoita etteikö se voisi olla vaikkapa 600e/kk.

        ITSEPPÄHÄN LÄHDET TÄYSIN OMARAHOITTEISESTI MATKALLE, firmahan ei sinun menemisistä tai olemisista maksa mitään, sinä työntekijänä teet vain firmalle voittoa. Sääli, että kaikki vain on miinusta sinulle. lentomatkat, asuminen, syöminen, juominen, työmatkat, odotettu palkka joka ei olekkaan sitä mitä piti, plus jatkuva henkinen stressi...

        kuulin niin moneen kertaan kämppiksiltäni jotka olivat tuolla (salestin ja k1 media solutions, samaa firmaa) töissä eri asioista naiivina/tyrmistyneenä/tippa linssissä : "NO MUT EIHÄN NE NYT VAA VOI TEHÄ NÄIN TAI NOIN.. EI NE HEI VOI.. EI SUOMES AINAKAA VOI.. HEI MÄ OON TÄNNE ASTI TULLU.."


        KYLLÄ NE VOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        kyseinen työpaikkahan on ilmoitettu työvoimatoimiston sivuilla ja myös joidenkin henkilöstöpalvelun kautta. herättää työntekijässä olematonta luottamusta. kaikki on mietitty kyllä siellä viimeisen päälle. joudut vasta itse paikan päällä toteamaan että ei saatana......


      • espanjan vesikoira
        omalla nimellä kirjoitti:

        kyseinen työpaikkahan on ilmoitettu työvoimatoimiston sivuilla ja myös joidenkin henkilöstöpalvelun kautta. herättää työntekijässä olematonta luottamusta. kaikki on mietitty kyllä siellä viimeisen päälle. joudut vasta itse paikan päällä toteamaan että ei saatana......

        joopajoo..
        kertokaapa alkuun minulle yksi telemarkkinointi- tai ylipäätänsä 100% myyntiin keskittyvä työpaikka jossa voisi vaan hengailla vailla tulosta..? Niinpä.
        Tässä suhteessa K1 ei tee poikkeusta. Ei K1 ole mikään suojatyöpaikka jonne voi vaan lähteä kokeilemaan siipiä. Mutta muuten siellä onkin sitten kaikki mahdollisuudet ansaita palkkaa ja elää sillä palkalla.
        Palkkamalli on reilu ja tienattu palkka myös maksetaan, ihan oikeasti, kahden viikon välein!

        Seuraava, alla kirjoitettu teksti perustuu omakohtaiseen kokemukseen työskentelystä Fuengirolassa, K1-Mediasolutionsille. "Sain" paikan syksyllä 2007, sovimme, että työt alkaa tammikuun alussa 2008. Saavuimme kaupunkiin 1½ viikkoa ennen töiden aloitusta. K1 edustaja auttoi minua nie numeron haussa jonka jälkeen teimme työsopimuksen. En kokenut, että palkkauksessa olisi mitään epäreilua, ennemminkin reilua ajatellen työnantajaa, ettei onnenonkijat käy istumassa siellä muutamaa viikkoa ja nostamassa takuupalkkaansa. Takuupalkkahan maksetaan, JOS työsuhde puretaan työnantajan puolesta. Näin oli ainakin vuonna 2008.
        Joka tapauksessa, näin että palkkamalli on ihan reilu ja takuupalkka vastaa espanjan minimipalkkatasoa. Provisiorakenne taasen oli mielestäni varsin avokätinen ja yksinkertainen, myy, niin tienaat. piste. Todella yksinkertainen provisiomalli. Kun työt alkoi, ensimmäinen päivä perehdytettiin tuotteisiin, speakkiin mitä tuli jäljitellä puheluissa ainakin aluksi ennen kuin homma rupeaisi luistamaan luontevasti sekä painotettiin asiat, mitkä tuli kertoa reilusti ja kiertelemättä asiakkaalle jotta kauppa olisi reilu ja rehellinen. Näin kun toimit, oli reklamaatioprosentti olematon. Koulutuksen jälkeen kuuntelin hetken "konkareita" jonka jälkeen luurit päähän ja soittolistoihin käsiksi. Eipä tarvinnut montaakaan puhelua soittaa kunnes ensimmäinen II-tuote oli myyty.. aloittelijan tuuria mutta siitä se lähti. Seuraavana päivänä heti aamusta luurit korvaan ja linjoille soittelemaan.. joitakin kauppoja tuli ja tottakai pirusti myös kielteistä. Se kuuluu kuvaan ja se joka tämän vuoksi yönsä itkee, ei kannata edes lentoja Espanjaan varata. Puhelinmyynnin tulokset kun perustuu juuri suureen määrään kontakteja. Ensimmäiset viikot menivät miten meni, esimies kehui, kannusti, ohjeisti ja antoi palautetta. Tuon voit tehdä paremmin ja tuo meni hienosti jne ja ainahan myyntiä sai tulla enemmän! mutta se kuuluu kuvaan kun haluataan maksimaalinen tulos.
        Henkilökohtainen lamaannus työhön iski noin kuukausi aloituksen jälkeen.. taustalla oli muutama epäonnistunut päivä eikä oikein tullut tulosta. Ja näin asiat nimittäin niin, että myyjän on ansaittava oma palkkansa ja kun totesin, että motivaatiotasoni ei ole kohdallaan, niin esimies valoi uskoa, motivoi ja sai minut uuteen nousuun. Minä olin se, joka meinasi, että tämä työsuhde oli tässä. Mutta koska menneinä viikkoina olin näyttänyt, että osaan myydä ja saan aikaan hyvää tulosta, minua haluttiin auttaa, ongelmaani haettiin ratkaisu ja tämä kannatti. Maksoin tulevani kuukausi tämän motivoinnin monin kertaisena takaisin ja jatkoin töitä aina toukokuun lopulle asti, jolloin koitti espanjan kiertueeni ja paluu suomeen. Summa summarum; jos olisin nauttinut vain peruspalkkaa ja myynnilliset tulokseni olisivat olleet heikot, ei minua varmasti olisi haluttu vaikeana hetkenä motivoida. Mutta kun näyttää, että osaa, ja ennen kaikkea haluaa käydä kauppaa ja saada tulosta niin kyllä k1 saa töitä tehdä, se on aivan varma! Ja yhtä varma on se, että tehdystä työstä saa ansaitsemansa palkan.


        Työskentelin siis K1 tammikuusta 08- toukokuu -08 välisen ajan.

        Sinne vaan, jos vähääkän tuntuu, että sinusta löytyy kauppamiehen/naisen vikaa! Mutta jos et tykkää myydä niin ei kannata edes lähteä.. ainakaan jos asenne ei ole kunnossa. Noissa hommissa nimittäin oikealla asenteella voi korvata paljon. Mitään rakettitiedettä siellä ei meinaan tehdä ja työ on helppo oppia ja siinä on oikealla asenteella myös todella helppo onnistua!! kaikki riippuu sinusta!

        Onnea matkaan,'

        terkuin

        Jussi V.

        Ps. K1 järjesti myös meille asunnon, ja kun ensimmäiset tarjotut ei miellyttäneet niin he tarjosivat muita vaihtoehtoja.


    • Minnajulia

      Hei!

      Olen menossa 23. - 25.1. koulutus-/valintatilaisuuteen K1:lle ja tähän mennessä kaikki on kyllä pieneksi firmaksi tuntunut menevän suht ookoo. Olen aiemmin ollut neljässä eri puhelinfirmassa (myyntiä tai haastatteluja, pohjapalkalla tai ilman) ja tehnyt hyvää tulosta, vaikka en olekaan k***pää kuten joku täällä ystävällismielisesti ilmaisi. Eli melko turvallisin mielin olen lähdössä Espanjaan jos tulen valituksi.

      Ihmettelen kovin, miten tietämättömiä ihmiset ovat oikeuksistaan työelämässä. Kuka lähtee Espanjaan asti ilman työsopimusta saatika kirjoittaa eropaperit ennen työsopimusta? Noista kyllä selviäisi mielestäni ihan maalaisjärjellä että kumpi kirjoitetaan ensin. Itse en ainakaan aio lentokoneeseen astua ilman työsopimusta kourassa :) Ilmoitelkaa muut jotka olette nyt lähdössä ja minkälaisilla fiiliksillä. Itse odottelen vaan innolla. Saa ottaa yhteyttä [email protected]

      Terveisin, Minna

      • huhuhuuhuhhuhuh

        ...taas joku k ykkösen tyyppi laittanu hienon viestin...

        ja jos ei ole niin...

        "kaikki on kyllä pieneksi firmaksi tuntunut menevän suht ookoo" - juu et ole siellä vielä töissä
        "Kuka lähtee Espanjaan asti ilman työsopimusta" - sinä ja moni muu hölmö
        "kirjoittaa eropaperit ennen työsopimusta" - pakko kirjoittaa muuten ei pääse töihin

        muista varata paluuta varten rahaa


      • huhuhuhuhuhuh
        huhuhuuhuhhuhuh kirjoitti:

        ...taas joku k ykkösen tyyppi laittanu hienon viestin...

        ja jos ei ole niin...

        "kaikki on kyllä pieneksi firmaksi tuntunut menevän suht ookoo" - juu et ole siellä vielä töissä
        "Kuka lähtee Espanjaan asti ilman työsopimusta" - sinä ja moni muu hölmö
        "kirjoittaa eropaperit ennen työsopimusta" - pakko kirjoittaa muuten ei pääse töihin

        muista varata paluuta varten rahaa

        Joo ei ole kooykkösen tyyppi kirjoittanut viestiä vaan kuule ihan itse laitoin. Jessus mitä trollausta! Juu a) en ole siellä vielä töissä mutta mitä luultavimmin pääsen b) en ole menossa mihinkään ilman työsopimusta, jos sitä ei kirjoiteta ennen lähtöä, on niin yksinkertaista että EN LÄHDE. Onko hankala ymmärtää? c) sittenpä en mene töihin ja liitosta otetaan kooykköseen yhteyttä. d) lue edellinen. Jos luetun ymmärtäminen on sinulle hankalaa, suosittelen hoitoa asiaan. Kirjoittaisitpa naurettava huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu omalla nimelläsi mut ei tunnu pokka riittävän.

        Ystävällisin terveisin, Minna, joka omistaa ihan nimen


      • No huhuhuhuhuhuhu
        huhuhuuhuhhuhuh kirjoitti:

        ...taas joku k ykkösen tyyppi laittanu hienon viestin...

        ja jos ei ole niin...

        "kaikki on kyllä pieneksi firmaksi tuntunut menevän suht ookoo" - juu et ole siellä vielä töissä
        "Kuka lähtee Espanjaan asti ilman työsopimusta" - sinä ja moni muu hölmö
        "kirjoittaa eropaperit ennen työsopimusta" - pakko kirjoittaa muuten ei pääse töihin

        muista varata paluuta varten rahaa

        Taitaa tyypillä olla pissi housussa kun on itse tyhmyyttään lähtenyt ilman työsopimusta ja kirjoittanut ne eropaperit ja joutunut tulemaan omilla rahoillaan takaisin :D Kannattaa pitää ehkäpä oikeuksistaan kiinni, mutta jotkut ei vaan osaa. Ja sun kannattaa varmaan mennä äidin helmoihin takas itkemään.

        Minna


      • k1k1k11k1
        No huhuhuhuhuhuhu kirjoitti:

        Taitaa tyypillä olla pissi housussa kun on itse tyhmyyttään lähtenyt ilman työsopimusta ja kirjoittanut ne eropaperit ja joutunut tulemaan omilla rahoillaan takaisin :D Kannattaa pitää ehkäpä oikeuksistaan kiinni, mutta jotkut ei vaan osaa. Ja sun kannattaa varmaan mennä äidin helmoihin takas itkemään.

        Minna

        näin entisenä työntekij. voin myös itse kertoa että pyysin sopimusta ennen lähtöäni ja sitä ei saanut. No mitään muuta ei tietenkään ollut tehtävissä kun lähteä paikanpäällekirjoittaamaan työnaloittamisen ensimmäisenäpäivänä ja olin muutenkin menossa espanjaan niin halusin kokoilla.. Kyllä kirjoitat eropaperit samalla ja 10 000 e herjaamisvaitiolosopimuksen firmaa kohtaan. Ja kyllä, tiedän tyyppejä jotka saivat satasen työpäivän jälkeen koska MYI palkka tulee jos MYY ja HYVIN. mutta : mikäli myöhästyt palkkaa ei saa kokopäivältä mistä kukaan työntekijä ei tiennyt kunnes alkoi kyselemään pomolta. Uusia työntekijöitä tarkkaillaan tottakai ja ilmapiiri oli minun aikana ainakin hyvä ja porukka on rentoa. Porukka on mukavaa chillailu porukkaa bongoa rannalla ja hyvänmyynnin tuloksena korkataan bisset. Muistan kun ennen lähtöä itsekkin epäröin ja mietin, mutta vaikka työsuhteeni oli sen vajaa kuukauden en kadu että kävin kokeilemassa. tavoitteet on tavoitteita ja jos ei niitä saa ei myöskään firma hyödy sinusta työntekijänä. sanon kaikille että jos et ole VARMA että olet hyvä varaa paljon säästöä ja varasuunnitelma k1 ohelle. Jos olet hyvä pärjäät hyvinkin rahallisesti!
        Ja asuntoa etsiessäsi suosittelen mielummin vaikka kodinonnea tai paikallistenkin kautta saa luotettavanpaa ja halvempaa palvelua!! buen viaje!


      • entinen k1 myyjä
        k1k1k11k1 kirjoitti:

        näin entisenä työntekij. voin myös itse kertoa että pyysin sopimusta ennen lähtöäni ja sitä ei saanut. No mitään muuta ei tietenkään ollut tehtävissä kun lähteä paikanpäällekirjoittaamaan työnaloittamisen ensimmäisenäpäivänä ja olin muutenkin menossa espanjaan niin halusin kokoilla.. Kyllä kirjoitat eropaperit samalla ja 10 000 e herjaamisvaitiolosopimuksen firmaa kohtaan. Ja kyllä, tiedän tyyppejä jotka saivat satasen työpäivän jälkeen koska MYI palkka tulee jos MYY ja HYVIN. mutta : mikäli myöhästyt palkkaa ei saa kokopäivältä mistä kukaan työntekijä ei tiennyt kunnes alkoi kyselemään pomolta. Uusia työntekijöitä tarkkaillaan tottakai ja ilmapiiri oli minun aikana ainakin hyvä ja porukka on rentoa. Porukka on mukavaa chillailu porukkaa bongoa rannalla ja hyvänmyynnin tuloksena korkataan bisset. Muistan kun ennen lähtöä itsekkin epäröin ja mietin, mutta vaikka työsuhteeni oli sen vajaa kuukauden en kadu että kävin kokeilemassa. tavoitteet on tavoitteita ja jos ei niitä saa ei myöskään firma hyödy sinusta työntekijänä. sanon kaikille että jos et ole VARMA että olet hyvä varaa paljon säästöä ja varasuunnitelma k1 ohelle. Jos olet hyvä pärjäät hyvinkin rahallisesti!
        Ja asuntoa etsiessäsi suosittelen mielummin vaikka kodinonnea tai paikallistenkin kautta saa luotettavanpaa ja halvempaa palvelua!! buen viaje!

        a) en ole siellä vielä töissä mutta mitä luultavimmin pääsen
        b) en ole menossa mihinkään ilman työsopimusta, jos sitä ei kirjoiteta ennen lähtöä, on niin yksinkertaista että EN LÄHDE. Onko hankala ymmärtää?
        c) sittenpä en mene töihin ja liitosta otetaan kooykköseen yhteyttä.
        d) lue edellinen. Jos luetun ymmärtäminen on sinulle hankalaa, suosittelen hoitoa asiaan.

        a = juu niinhän sitä aina sanotaan että kaikkea pitää kokeilla...
        b = työsopimusta ET kirjoita jos sen saat etukäteen, mutta kun olet jo paikanpäällä niin samakai se...
        c = firma on Espanjalainen joten liitolla voit pyyhkiä hanurias, ei päde etelässä heidän touhut
        d = jepjep... sieltä saat pillereitä ja tauoilla leijuu usein makea tuoksu

        MYYJÄT menestyy missä firmassa tahansa, he myyjät jäätelöä eskimoille ja kaduille hiekoitushiekkaa saharaan. Mutta jos olet REHELLINEN myyjä et pärjää k1 listoilla kovinkaan hyvin.

        Minna:
        Taitaa tyypillä olla pissi housussa kun on itse tyhmyyttään lähtenyt ilman työsopimusta ja kirjoittanut ne eropaperit ja joutunut tulemaan omilla rahoillaan takaisin :D Kannattaa pitää ehkäpä oikeuksistaan kiinni, mutta jotkut ei vaan osaa. Ja sun kannattaa varmaan mennä äidin helmoihin takas itkemään.

        - Harvaan pikkupaikkaan pääsee "sokkona" töihin, yleensä sopimus kirjoitetaan paikanpäällä.
        - Omalla rahalle menet sinne ja omalla rahalla tulet takaisin.
        - Espanjassa sinulla on erittäin vähän oikeuksia, voit yrittää jotain valituksia tehdä, mutta siinä menee toooodeeellla kauan ennenkuin espanjan byrokratian rattaat edes vinkaisevat.
        - Itkuisia kasvoja näkyy viikottain :(

        James

        Menkään kesällä kokeilemaan, ottakaa aurinkoa, käykää lähistön kylissä seikkailemassa. Jos vielä muutaman satasen saa ehkä kenties palkkaa niin paikkaahan se hiukan kuluja.


    • käynyt

      Eipä tuosta K1:stä taida paljon hyviä kokemuksia olla.

    • anoniimi

      Taitaa k1 olla vaihtamassa nimeään , jos olette menossa töihin firmaan Fuengirolassa jonka nimi on Proventor (www.proventor.net) , niin se on ihan se sama K1.

    • iumvafjövaadsja

      En enää kirjoittele tälle palstalle muuta kuin sen, että en mennyt kun osoittautui paskafirmaksi kuten aiemminkin sanoin, että EN LÄHDE jos sopimusta ei suomessa kirjoiteta. Täälläpä kotisohvalla makoilen ja on muutakin elämää olemassa vaikka tämä huhuhuhuhuhuhuhuhuhhuhuhuhuhuhuhuhuhuhhuhuhuhuhuhuhuhuhuhhuhuhuhuhuhuhuhuhuhhuhuhuhuhuhuhuhuhuh toisin luulee.

      Minna

    • jijijijijijji

      K1 näköjään on tosiaan kusessa, proventor jatkaa...

    • poppppppppppp

      K1- mediasolutions = Proventor, Salestin, Nv-Tek Oy ja varmaan vielä jotain muutakin.
      Minkä ihmeen takia he käyttävät näin monta nimeä, samat ihmiset jokaisen nimen takana kuitenkin.
      Onko K1 nimi enään olemassa ja miten he ovat kusessa?

      • verot

        no se on sitä veronkiertoa, ja vaikea saada selville todellista yritystä!


    • Telekakkonen

      Ei mitenkään. Ja kaikelle lienee tarkotuksensa.
      Mihin Nokia tarvii yli 300 eri yhtiötä?! Ei kaiken tarvi olla kusetusta tai kusessa olemista, vaikka yrityksiä olisikin useampia.

    • jijijijijijiji

      Nii ei K1 johto tietenkään ole kusessa, aina ne uudet kujeet keksii. Samat heput monen yrityksen takana. Sääli vaan niitä nuoria jotka erehtyvät menemään heille töihin.

      • Sikailun vastustaja

        Mitä sä höpötöpötät jijijijijijiji???? Tsekkasin ja ihan eri omistajat. Oletko joku kusisukka doku vai eikö ooo muuta tekemistä bimbo? Kirjota tukkaas ei tota jaksa lukee. jijijijijii on kusetusta. Sääliksi käy.Mene hoitoon.


      • 26

        ei johto ole kusessa, ei siellä tarvi olla omalla nimellä,,heh,,voi keksiä nimen

        puh myyjien vika jos ei tulosta synny,,paljon pomoja,,joille kans täytyy maksaa liksaa,,kuka muu kun myyjä,,


    • ooooooooooo

      No kyllä kyseisissä firmoissa ovat ihan samat ihmiset takana.
      Ja k1 toimii edelleen myös ja laajentaa ihan thaimaahan asti,
      firma toimii aina, omistajille itselleen, he etsivät kuumeisesti uutta paskaa myytäväksi ja ainoa kenellä ei homma toimi on työntekijät, mutta mitä se haittaa niitähän saa aina lisää.

      • palanut loppuun

        joo myyjiä saa lisää,,houkutellaan hyviä ehdoilla,,aurinkoa ja ranta elämää ;)


    • sivusta seurannut

      Liityn tähän kommenttiin,,ja lisää myös toimitusjohtajan, jolla on koko perhe töissä, outoa porukka koko sakki ;/

    • tonnilla onneen???

      Mikä on hyvä palkka 1000€???
      No jos ei tartte maksaa veroja,,mutta ei sillä paljoa kyllä
      leveillä, Espanjassa!

    • pettynyt espanjaan

      Kovia ovat lupaamaan ja kertomaan kaikenlaista, töihin kun saapuu niin meininki muuttuu. työni tein hyvin ja asiallisesti mutta palkka jäi saamatta epämääräisten ehtojen takia. tuotteet ja yritys on eri mitä aiemmin sanottu.
      Mol.fi palvelussa hakevat nimellä suomenmatkailu,perille kun saavut niin tuote on jo vaihtunut ja lupaukset unohtuneet.

      • Kiinnostunut

        Eikös tämä firma sitten maksanut takuupalkkaasi ? Miten oli ilmaisen aamiaisen ja lounaan kanssa ?
        Kuinka pitkään oli ko. yrityksessä töissä ?
        Kiinnostunut Fuengirolassa toimiva telemarkkinoija.


    • kokeillut

      Kyllä heillä on oikeus potkia pihalle pelkän huonon myyntimenestyksen perusteella vaikka puhelimessa sanoivatkin muuta. Sitoudut maksamaan vuokran pitkältä ajalta vaikka saisitkin potkut jo alkuajoilla. Lisäksi et saa palkkaa jos saat potkut ennen kuun loppua. Saat toki tehdä ilmaiseksi ylitöitä parantaaksesi tulosta. Myytävät tuotteet ovat silkkaa huijausta. Allekirjoitat etukäteen paperin jossa lukee että olet irtisanoutunut. Allekirjoitat paperin jossa sitoudut olemaan kertomatta kellekkään yrityksen asioista 10 000 euron sakon uhalla. Tänne kannattaa mennä töihin jos haluaa jäädä vieraaseen maahan ilman rahaa ja kuseen!

      • 35 vuotta Espanjassa

        iToma por culo! En maksais asunnon vuokria ja 10 000 euron sakoista sanoisin : Hellurei ja huomenna lisää!!!


      • Höpö, höpö

        Eihän tuommoisen 10 000 euron sakon uhkailut ole mitään lainvoimaisia Espanjassa eikä Suomessakaan. Se on aivan tämän firman oma keksintö niitä ihmisiä kohtaan, jotka eivät ymmärrä lakiasioita, mutta haluavat päästä Espanjaan töihin vaikka miten. Hei hei ,ottakaahahan järki käteen! Missäs oikeusistuimessa he perivät näitä, kun jo omat lakiasiatkaan eivät ole kunnossa?"Eihän he omaa nahkaansa polta edes etelän auringossa"! Älkää nyt ihmeessä suomalaiset uskoko näitä petos firmoja. Olen asunut 40 vuotta kyseisellä alueella ja nähnyt monenmoista "suhari" firmaa!!!!


    • Timbec

      Vieläkö tämä katariina karesvaara pyörittää näitä epämäärisiä findereitä?
      Ja mitkä kaikki ovat hänen nimissään olevia yrityksiä tänäpäivänä?

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe