Lihavat eivät kelpaa?

läskifani

Olen lihava uskovainen nainen ja raivostuttaa ja surettaa, kun en saa mitään kontaktia uskovaisiin miehiin, koska kaikki karttavat tällaista ylipainoista kuin ruttoa (165cm/90kg, mutta sopusuhtainen kuitenkin vaikka ei painosta uskoisi). Johtuuko lihavuudesta, että
-Minun on vaikea saada ystäviä, kun olen lihava. Nimittäin aina tutustuessani uusiin ihmisiin huomaan, jos he ajattelevat että voi sääli mikä läski, tai "yäk", tai olettavat tyhmäksi. Kuitenkin he usein minuun tutustuessaan pitävät minua hauskana, mukavana, älykkäänä, lahjakkaana ym. En koskaan voi pitää ihmisistä, jotka väheksyvät minua ulkonäköni takia. Se kertoo aika paljon ihmisen henkisestä kypsyydestä - tai kypsymättömyydestä.
-Miehet eivät juttele minulle, vaikka olisin heidän kaveripiirissään ollut jo pitemmän aikaa :(
-Tuntuu että jotkut pitävät lihavuutta suorastaan syntinä

Netissä olen tutustunut erilaisiin miehiin, joista monet ovat pitäneet minua - kuten ystäväni - mukavana, hauskana, älykkäänä, viisaana, lahjakkaana jne. Ja kuitenkin kun ovat nähneet kuvani tai olen kertonut olevani ylipainoinen, koko kiinnostus on lopahtanut. Ja tämä esimerkki koskee sekä uskovaisia että kaikkia muitakin. Miksi ihmiset katsovat pelkkää ulkokuorta?

Minulla oli monia asioita mielessä, mutta nyt ne unohtuvat.

Kuitenkin asiani on lähinnä se, miksi uskovaiset eivät hyväksy lihavia ihmisiä. Toki yleistän, on paljon mukavia ja suvaitsevaisia (naisia), mutta kuitenkin.

Perintötekijät vaikuttavat 30 % (sanoi ravitsemusterapeutti minulle). Tämä voi siis olla 10 ylipainokilosta 3 kiloa. Tai sadasta kilosta 30 kiloa! :O Ettekö ota tätä huomioon? Entäpä sairauden takia lihavat?

Sekin minua ärsyttää, että vaikka syön suunnilleen sen verran mitä ihmiset yleensä, niin lihon tai ainakin paino pysyy samoissa lukemissa. Harrastan liikuntaa noin 4 kertaa viikossa n. 1 tunnin ajan, ym. Ei kyse ole välttämättä siitä, ettei minulla ole itsekuria. Minusta on loukkaavaa olettaa, ettei lihavilla ihmisillä ole itsekuria. Sehän on yhtä perusteltua kuin minun väittää, ettei tupakoivilla ole itsekuria, koska he eivät osaa lopettaa.
Nykyisessä yhteiskunnassamme ja kulttuurissamme ruokaa on kaikkialla. Ei ole mikään ihme, että ihmiset lihovat. Ja ylipainoisuus on todella yleistä: miksi sitten meitä ylipainoisia syrjitään ja kartetaan? :(

62

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskipoimujenkanssat

toisenlaisen ruokavalion: aamupala: puuro, lounas: läskisoosi ja perunat, kevyt päivällinen: 1 peruna ja kalankappale. Klo 18 jälkeen eei suuhun mitään, vähän vettä jos janottaa. Ei lainkaan välipaloja. Eikä varsinkaan suklaata. Toki pari kuppia teetä tai kahvia. Parissa kuukaudessa sinusta katoaa parikymmentä kiloa läskiä, varsinkin jos liikut vielä hikeen asti ainakin tunnin päivässä.

Ei lihavissa muuten mitään vikaa ole, mutta noin miehen kannalta katsoen... läskipoimujen joukosta on vaikeä loytää kiinnostavia yksityiskohtia (hmm... heh!).

• itseltäni -12kg

Kreikkalaiset ovat euroopan terveintä kansaa, ei ylipainoisia ja sydän ja verisuoni sairauksia mutta he eivät syö aamiasia ja päivällisen syövät vasta myöhään illalla myöskään kevyt tuotteet eivät kuulu ruokapöytään.
        Miksi he ovat hoikkia ja terveitä? Siksi koska heillä ei ole meidän kaltaisa valioita ja igmanneja jotka tekevät puhtaista raaka-aineista ihmiselle kepaamatonta paskaa.

Ohjeita
        Älä syö perunaa lainkaan se on hiilari pommi! myös leipä pois
        Syö välipaloja (terveellisiä) näin verensokeri pysyy tasaisena ei hyppyjä ylös ja alas
        Vettä pitää juoda (se meini oikein)
        kanaa ,kalaa, ja jos lihaa halua syödä niin joskus ok ja kerta viikossa hioukan löysemmin niin jaksaa 6 päivää terveellisemmin sitten.

Liikuntaa monipuolisesti! nyt on hiihtoladut parhaimmillaan ja maa on täyynä uimahalleja uinti on erittäin hyvä.
        Joku kaveri mukaan lenille niin saa jutskailla jne.
        Terve elämä on parasta ihmiselle.

• v-palanen
        itseltäni -12kg kirjoitti:

Kreikkalaiset ovat euroopan terveintä kansaa, ei ylipainoisia ja sydän ja verisuoni sairauksia mutta he eivät syö aamiasia ja päivällisen syövät vasta myöhään illalla myöskään kevyt tuotteet eivät kuulu ruokapöytään.
        Miksi he ovat hoikkia ja terveitä? Siksi koska heillä ei ole meidän kaltaisa valioita ja igmanneja jotka tekevät puhtaista raaka-aineista ihmiselle kepaamatonta paskaa.

Ohjeita
        Älä syö perunaa lainkaan se on hiilari pommi! myös leipä pois
        Syö välipaloja (terveellisiä) näin verensokeri pysyy tasaisena ei hyppyjä ylös ja alas
        Vettä pitää juoda (se meini oikein)
        kanaa ,kalaa, ja jos lihaa halua syödä niin joskus ok ja kerta viikossa hioukan löysemmin niin jaksaa 6 päivää terveellisemmin sitten.

Liikuntaa monipuolisesti! nyt on hiihtoladut parhaimmillaan ja maa on täyynä uimahalleja uinti on erittäin hyvä.
        Joku kaveri mukaan lenille niin saa jutskailla jne.
        Terve elämä on parasta ihmiselle.

välipalojen osalta. Ylipaino-ongelmaa ei olisi lainkaan, jos kaikenmoiset läskikasamussuttelijat saataisiin luopumaan välipaloista. Nuo riiviothän syovät koko ajan. Ja siten valittavat liikakiloja.

• 5+5
        v-palanen kirjoitti:

välipalojen osalta. Ylipaino-ongelmaa ei olisi lainkaan, jos kaikenmoiset läskikasamussuttelijat saataisiin luopumaan välipaloista. Nuo riiviothän syovät koko ajan. Ja siten valittavat liikakiloja.

miksi teille siellä lestaadiolaisuudessa opeteaan kaikki asiat väärin myös syöminen

Terveellinen syöminen on 5-6 kertaa päivässä joten aamiasen lounaan ja päivällisen iltapalan väliin pitää siis syödä välipaloja, ymmärrä nyt se että nevälipalat ovat terveellisiä ei suklaata,leivoksia,ynm.
        ja näin syötävät ateriat ovat pieniä toki kalorimäärät pitää olla alle kulutuksen jotta laihtuu mutta se että
        onnistuu laihduttamisessa ei laihdutus saa olla kidutusta.

• Huoltapitävä

Kyllähän se on niin että nainen alastonama on todella ruma, jos on tavaraa mistä roikkua.

• tunkkimies

käsityksesi, että 165 cm/90 kg olisi sopusuhtainen.

Täytyy valita: joko jää sinkuksi läskikasaksi taikka sitten lakkaa mussuttelemasta munkkeja ja donitseja ja suklaata eli elää ihmisiksi, saat ihmisen muodon ja tietysti ihmeenihanan miehen.

Kuinka voisit kuvitella, että kukaan sulho kantaisi liki satakiloista tanttaraa hääpäivänä kynnyksen yli? Tunkkia siihen tarvittaisiin taikka nosturia.Infarktin siitä saa ja tyrä pullistuu ulos jos yrittää muuten tuota toivotonta urakkaa.

• unohtuko läkkeet?

kommentteja!!!

• tyrämies tyräjärvelt
        unohtuko läkkeet? kirjoitti:

kommentteja!!!

ainakin pullistuu ulos, jos yrittää satakiloista morsiota kangeta kynnyksen yli.

• laihduta normaaliksi

syö enempi kuin kuluttaa. Eikö läskit ihmiset tätä ymmärrä. Se on ihan sama mitä perintötekijät ovat, saapahan syyttää jotakin toista, ei minussa itsessä ole mitään vikaa

• Hyvin hyvin älykästä. Kai tuon jo tiedät että vl-liikkeessä joutuu kiusatuksi ja silmätikuksi pienimmästäkin asiasta? Luuletko sieltä jotain oikeutta ja kohtuutta löytyvän? Nyt joudut kiusatuksi täällä, noiden ääliömäisten kommenttien muodossa.

Vl-uskovaisissa on epäsuhta vapaiden miesten- ja naisten välillä, naisten määrän ollessa suurempi. Eli "mustapekka" varmasti jää monen tytön kouraan oli hän yli- tai alipainoinen.

Niin kauan kun sinunkin tulevan siippasi pitäisi kantaa statusta vl, saat miehenpuutettasi täällä ruikuttaa maailman tappiin asti.

• perakammarinpoika

kylla laskinenkin tanttara. Ostin jo tunkinkin.

• Hernekeppi
        perakammarinpoika kirjoitti:

kylla laskinenkin tanttara. Ostin jo tunkinkin.

Raamattukin sen sannoo, "Kamelin on vaikiaa päästä neulansilimän lävitte" Miten siis lihava siittä seleviytyis!

• Kaiken nähnyt

lihavana ja muidenkaan syiden takia kenellekään vl miehelle. En kelvannut vaikka päälläni olisin seisonut. VL miehet valitettavasti tahtovat olla ERITTÄIN NIRSOJA.

• Kaiken nähnyt kirjoitti:

lihavana ja muidenkaan syiden takia kenellekään vl miehelle. En kelvannut vaikka päälläni olisin seisonut. VL miehet valitettavasti tahtovat olla ERITTÄIN NIRSOJA.

Elämässä on kummallinen sääntö, että asiat alkavat ruokkia itse itseään, kasvaen lumipallon lailla. Negatiivisuus ruokkii negatiivisuutta ja myönteisyys myönteisyyttä. Jos voisit unohtaa kokonaan itsesi ja mahdollisen lihavuutesi, kiinnostuen aidosti "kohteestasi", tilanne voisi muuttua täysin. Eikö sinuakin kiinnosta kuitenkin enemmän ihmisessä persoona, kuin se että hän on virheetön, uskoa myöten?
        Jos valmiiksi olet katkeroitunut ja alemmuudentuntoinen, ei toivoakaan. Ihminen joka on sinut itsensä ja ns vajavuuksiensa kanssa (kaikilla on jotakin virhettä omasta mielestään) on kiinnostava. Jos puolison hankinta on pelkästään ulkoisten muotojen varassa, silloin voit unohtaa koko jutun.

Ei ihmisten väliset asiat mene noin yskioikoisesti. "Ei onni tule etsien", pätee tässäkin asiassa..
        Niissä tuntemissasi vl-miehissä vain ei ollut se sinulle tarkoitettu ihminen. En ymmärrä miten tunneköyhästi vl-ihmiset puolisonsa valitsevat, mutta me "maailman ihmiset" tunnetaan käsite rakkaus ja rakastuminen.
        Vanha sanalasku "rakkaus on sokea", pitää melko hyvin paikkaansa. Silloin rakkaudenkohde on maailman ihanin "otus" olipa hän minkänäköinen tahansa. Eikös se ollut satukin prinsessasta ja rupikonnasta?

• lafung
        Hernekeppi kirjoitti:

Raamattukin sen sannoo, "Kamelin on vaikiaa päästä neulansilimän lävitte" Miten siis lihava siittä seleviytyis!

helpompi on kamelin mennä neulansilmästä, kuin rikkaan päästä taivasten valtakuntaan.

• Näkökulmamies

Ei viestisi perusteella ole ollenkaan selvä asia että huono menestyksesi miesmaailmassa johtuisi "lihavuudestasi". Olletikin kun itsekin toteat olevasi silti sopusuhtainen.

Minun kokemusteni mukaan siinä on kyse eräänlaisesta henkisestä "kantista", se on kait sitä mitä entisinä kainoina aikoina Amerikoissa kutsuttiin nimella "sex appeal" siis sukupuolinen vetovoima tms. suomeksi.

Näihin ajatuksiin päädyin kun kolmekymppisenä ryhdyin asiaa selvittelemään. Siihen saakka olin kuitannut asian sillä että olen tavallista ujompi. Siitä teoriasta vain oli luovuttava kun huomasin että se ei ollut totta, en ollut ollenkaan ujo vaan päinvastoin epätavallisenkin rohkea esmes. julkisieea esiintymisissä yms.
      Ja että minua paljon paljon ujommat olivat purjehtineet avioliiton satamaan miltei suora akoulun penkiltä ja olivat edelleenkin ujoja. Se vain näytti käyvän toisilta mutta minulta ei.
      Ja kun sitten eräässä vertaisryhmässä ryhdyin selvittelemään asiaa, niin tuota pikaa alkoi kuvio selviämään: olin joutunut seksuaalisen pakottamisen uhriksi äärimmmäisen herkässä iässä, 6-vuotiaana. Pakottajana pari vuotta vanhempi "kaveri" pihalta. Siihen sitten lisäksi omien traumaattisten lapsuuskokemuksiensa kanssa kamppaileva äiti ankarine menetelmineen, siinä oli yhdistelmä joka riitti minut vipuamaan sivuun normaalin kehityksen tieltä.
      Kysymys ei siis ollut ollenkaan ujoudesta, vaan sielullisesta vammasta, traumasta. Olin kun puu johon on kasvanut mutka tyveen; se mutka on ja pysyy ja kaikki sen jälkeen kasvanut on virrannut sen mutkan kautta.

Ei sinun tarvitse välttämättä löytää taustaltasi seksuaalista hyväksikäyttöä.
      Toisaalta "elämässä on niin vähän kaavoja että kun sellaisen kulmakin vilahtaa niin sen tunnistaa heti", kuten Agatha Christie osuvasti muotoili. Onhan paljon muutakin traumatisoivaa, koulukiusaamiset, pitkään kestävät painostavat tilanteet jne., mutta niitä kantsiikin selvitellä juuri omasta tilanteestaan lähtien.

Saattaa hyvinkin olla että asia vielä korjaantuu. Minun ainakin korjaantui, ei tosin niin, että olisin tilanteen selvittyä siirtynyt elämään onnellista parisuhde-elämää, mutta sensijaan niin, että vapauduin siitä alemmuudentunteesta jota podin silloin kun nämä "synnyt syvät" olivat vielä pimennossa.

• sängynromahduttajana

Suomi24 -treffeiltä saikraanhoitajan, 156 cm, 98 kg. Arvatkaas mitä? Sänky rojahti heti ensimmäisellä kerralla. Kaikki lopahti siihen.

• Hellarimies

palstan vajaaälyiset pösilöt heittää läppää onhan aihe heille herkullinen. Olen varma ettei se kohdistu sinuun henkilökohtaisesti vaan yleisenä stereotypiana.

Mä sanoisin, että lihavuus on myös kauneus jollekin miestyypille. On olemassa miehiä jotka tykkää nimenomaan muodokkaista ja pehmosista naisista. Jos vain saat luonteesi balanssiin terveellä itsetunnolla ja iloisuudella, saattaa oikea kaveri löytyäkin vielä elämääsi. Tosin ehtosi VL-liikkeeseen kuulumisesta karsii mahdollisuuksia kuten Devoitkin jo kirjoitti.

• Näitä juttuja kun lukee, tulee mieleeni ennemmin karjanäyttely siitoseläimineen, kuin ihmisten välinen kaunein asia Romanttinen Rakkaus.

Tässä tapauksessa "siitosorhin" kantakirjassa, pitää olla merkintä vl. Vieläköhän pitää olla vl kolmannessa polvessa? Kuin Pekko Aikamiespoika on poikamies kolmannessa polvessa.

• vl-mies......
        Devoit kirjoitti:

Näitä juttuja kun lukee, tulee mieleeni ennemmin karjanäyttely siitoseläimineen, kuin ihmisten välinen kaunein asia Romanttinen Rakkaus.

Tässä tapauksessa "siitosorhin" kantakirjassa, pitää olla merkintä vl. Vieläköhän pitää olla vl kolmannessa polvessa? Kuin Pekko Aikamiespoika on poikamies kolmannessa polvessa.

Anonyymit palstat kuulostavat hieman erilaisilta kuin tavallisten ihmisten tavallinen keskustelu. Tottahan se kuitenkin on, että ulkoiset seikat näkee ensimmäisinä, vaikkei kyse mistään "karjanäyttelystä" ole. Toisaalta jos ihmisiin tutustuu jossakin iltakylässä tai harrastuksissa tms., niin sitten tulee tuntemaan sitä ihmistä. Kuten joku kuitenkin jo viittasikin, on tärkeää tykätä itsestään, jotta muutkin voisivat tykätä. Avaajakin on varmasti hyvä tyyppi ja hänessä on varmasti paljon asioita, joita hän voi itse arvostaa. Tämä arvostus näkyy sitten ulospäinkin positiivisuutena. Myönnän, ettei se ole välttämättä niin helppoa päättää olevansa positiivinen tyyppi, mutta mielestäni itsestään on pidettävä, jotta muutkin voisivat kiinnostua.

• vl-mies...... kirjoitti:

Anonyymit palstat kuulostavat hieman erilaisilta kuin tavallisten ihmisten tavallinen keskustelu. Tottahan se kuitenkin on, että ulkoiset seikat näkee ensimmäisinä, vaikkei kyse mistään "karjanäyttelystä" ole. Toisaalta jos ihmisiin tutustuu jossakin iltakylässä tai harrastuksissa tms., niin sitten tulee tuntemaan sitä ihmistä. Kuten joku kuitenkin jo viittasikin, on tärkeää tykätä itsestään, jotta muutkin voisivat tykätä. Avaajakin on varmasti hyvä tyyppi ja hänessä on varmasti paljon asioita, joita hän voi itse arvostaa. Tämä arvostus näkyy sitten ulospäinkin positiivisuutena. Myönnän, ettei se ole välttämättä niin helppoa päättää olevansa positiivinen tyyppi, mutta mielestäni itsestään on pidettävä, jotta muutkin voisivat kiinnostua.

Mielestäni eräs merkittävimpiä asioita naisten puolison haussa on, ettei nainen saa olla liian tyrkky.
        Pitää ainakin taitavasti näytellä vaikeasti tavoitettavaa, niin sellaiseen huomio yleensä kiinnittyy. Monet kokevat liian tyrkyn kiusalliseksi ja tunkeilevaksi. Asiat kehkeytyy ajallaan. Liialla kiireellä on pilattu moni orastava romanssi..

• .

Ei se ole lihavuudesta kiinni. Olet varmasti itsekin kohdannut monia onnellisissa parisuhteissa olevia lihavia naisia. Ja vastaavasti hoikkia vanhojapiikoja.

• Punainenpönäkkä

kauniit naiset avioidu. Lihavat ovat yleensä erittäin kateellisia ja käyttävät kaikki keinonsa toisten mustamaalaamiseksi. Kateelliset akat solkkaavat kuin kuuma peruna suussa, että se on sitä ja tätä... saadakseen itselleen jonkinlaisen etulyöntiaseman. Tuohon onnellisuuten en kaikkien kohdalla usko, vaikka niin kirjoitatkin. Säälin lihavien - punaisten ja pönäköiden naisten miehiä.

• Doris!

On suurella todennäköisyydellä poikkeava, eli siis homo!

• Punainenpönäkkä kirjoitti:

kauniit naiset avioidu. Lihavat ovat yleensä erittäin kateellisia ja käyttävät kaikki keinonsa toisten mustamaalaamiseksi. Kateelliset akat solkkaavat kuin kuuma peruna suussa, että se on sitä ja tätä... saadakseen itselleen jonkinlaisen etulyöntiaseman. Tuohon onnellisuuten en kaikkien kohdalla usko, vaikka niin kirjoitatkin. Säälin lihavien - punaisten ja pönäköiden naisten miehiä.

...joita tiedän, ovat järjestään hoikkia. Sekin auttaa heitä saamaan sellaisen arvostetun sosiaalisen aseman josta he luulevat olevan varaa arvostella muita. Tuntien itse olevansa arvostelun yläpuolella.

"Säälin lihavien - punaisten ja pönäköiden naisten miehiä.", todennäköisesti tuon kommentin kirjoittaja on pönäkkä peräkammarin poika.

• Tosielämästa
        Punainenpönäkkä kirjoitti:

...vl-naisesta, joka sai olla täysin sivusta seuraaja ja vailla huomioita, kun miehet piirittivät minua. Tämä nainen kadehti joka askeltani ja piti kirjaa jopa vessassa käynneistänikin. Parhaimmasta päästä on se juttu, kun hän kerran sitten kateuden huurruttamin silmin kerskui minulle, että eräs mies sanoi, että hänellä on varmaan "komea" - voi taivas. Voihan sitäkin päätä vertailla – jos on tarvetta, mutta siitäkin on olemassa totuus, ettei iso ole välttämättä komea.

• Avaa silmäsi
        Devoit kirjoitti:

...joita tiedän, ovat järjestään hoikkia. Sekin auttaa heitä saamaan sellaisen arvostetun sosiaalisen aseman josta he luulevat olevan varaa arvostella muita. Tuntien itse olevansa arvostelun yläpuolella.

"Säälin lihavien - punaisten ja pönäköiden naisten miehiä.", todennäköisesti tuon kommentin kirjoittaja on pönäkkä peräkammarin poika.

...ikinen on lihava tai muuten ruma. Mielipiteeni perustuu usealla työpaikalla kokemaani. Ehkä miehenä sinä olet täysin väärä henkiö ottamaan kantaa tähän asiaan - näin arvioisin.

• Avaa silmäsi kirjoitti:

...ikinen on lihava tai muuten ruma. Mielipiteeni perustuu usealla työpaikalla kokemaani. Ehkä miehenä sinä olet täysin väärä henkiö ottamaan kantaa tähän asiaan - näin arvioisin.

Enkä väittänytkään, että ne tuntemani mustamaalaajat kauniita olisivat, eräs pahin on hoikka, mutta naama kuin petolinnun perse.

Sinulle kaunis on hoikka ja lihava automaattisesti ruma. Siinä se naisten kauneuskäsityksen kummallisuus onkin. Yluvoimaisesti kauneimmat tietämäni naiset, ovat jopa runsaasti ylipainoisia.

• Enkelimäinen
        Devoit kirjoitti:

Enkä väittänytkään, että ne tuntemani mustamaalaajat kauniita olisivat, eräs pahin on hoikka, mutta naama kuin petolinnun perse.

Sinulle kaunis on hoikka ja lihava automaattisesti ruma. Siinä se naisten kauneuskäsityksen kummallisuus onkin. Yluvoimaisesti kauneimmat tietämäni naiset, ovat jopa runsaasti ylipainoisia.

Minun kauneuskäsityksesi naisesta ovat: erittäin kauniit kasvonpiirteet, unelma vartalo, pitkät hiukset, kasvoilla seesteinen rauha ja olemus viattoman enkelimäinen .

• Hyvin kirjoitettu
        Devoit kirjoitti:

tämä on hienosti, vaikka vähän kovasti sanottu, mutta kuvaa hyvin erästä tuntemaani liukaskielistä naista, joka "solokkaa" joka paikassa kuin kuuma peruna suussa - itsekeksimiään ootko kuullut juttujaan.

• Enkelimäinen kirjoitti:

Minun kauneuskäsityksesi naisesta ovat: erittäin kauniit kasvonpiirteet, unelma vartalo, pitkät hiukset, kasvoilla seesteinen rauha ja olemus viattoman enkelimäinen .

...Myös lihavaan naiseen..

*Onneksi en kuulu ainakaan sinun tuttavapiiriisi*

Tunne on molemminpuolinen :)

• Hyvin kirjoitettu kirjoitti:

tämä on hienosti, vaikka vähän kovasti sanottu, mutta kuvaa hyvin erästä tuntemaani liukaskielistä naista, joka "solokkaa" joka paikassa kuin kuuma peruna suussa - itsekeksimiään ootko kuullut juttujaan.

Olen vastikään lukenut LLL:n saarnoja ja mieltei poikkeusetta joka saarmassa puhutaan "Huoran perseestä" ja sen kourimisesta. Mietityttämään jäim oliko LLL hankkinut empiiristä kokemusta em aiheesta ;)

• Vain erimieltä
        Devoit kirjoitti:

...ihanteensa, mutta yksi asia, josta varmasti olemme eri mieltä on "unelma vartalo". Se nimittäin tietää tiimalasin muotoista ja enintään noin 60 kiloista.

• Vain erimieltä kirjoitti:

...ihanteensa, mutta yksi asia, josta varmasti olemme eri mieltä on "unelma vartalo". Se nimittäin tietää tiimalasin muotoista ja enintään noin 60 kiloista.

Jälleen puhutaan makuasioista. Kuvaamasi naisvartalo on myös kiistämättä kaunis, mutta se ei poissulje rubensmaisen rehevän naisvartalon kauneutta. Naisen ruumiinrakenne on persoonallisesti kaunis, kuin naisen persoonakin. "yksi tykkää tytöstä, toinen äidistä ja näin he molemmat naiduksi tulevat".

Venäläinen kansanviisaus sanoo lisäksi:" Ei ole rumia naisia, on vain liian vähän vodkaa".

• Avoin kirja
        Devoit kirjoitti:

Olen vastikään lukenut LLL:n saarnoja ja mieltei poikkeusetta joka saarmassa puhutaan "Huoran perseestä" ja sen kourimisesta. Mietityttämään jäim oliko LLL hankkinut empiiristä kokemusta em aiheesta ;)

...kokemuksia. Tämä tuli esille myös hoitotilanteissa/-kokouksissa. Hoitosyyt ovat olleet paljastamassa hoitajien syntielämää.

"Olen vastikään lukenut LLL:n saarnoja ja mieltei poikkeusetta joka saarmassa puhutaan "Huoran perseestä" ja sen kourimisesta. Mietityttämään jäim oliko LLL hankkinut empiiristä kokemusta em aiheesta ;)"

• Hellarimies
        Devoit kirjoitti:

siksikö Lars Levin kirja niin kiinnostaakin....? pitäisköhän minunkin tutustua vähän lähemmin tähän Laestadiolaisuuteen...ööö?

"Olen vastikään lukenut LLL:n saarnoja ja mieltei poikkeusetta joka saarmassa puhutaan "Huoran perseestä" ja sen kourimisesta. Mietityttämään jäim oliko LLL hankkinut empiiristä kokemusta em aiheesta ;) "

hyväntahtoinen heitto...

• valhetieto
        Doris! kirjoitti:

On suurella todennäköisyydellä poikkeava, eli siis homo!

...ihan pelkkää ihmisten/miesten mustamaalaamista.

• tunkki ja tyrä
        Devoit kirjoitti:

ne sitten riiviöitä ovat nuo naiset. Täytyy kiertää kaukaa. Tarvitseville laitan tähän linkin, josta voi tilata tunkkeja ja tyräsiteitä.

http://www.tunkki ja tyrä.com

• Hellarimies kirjoitti:

siksikö Lars Levin kirja niin kiinnostaakin....? pitäisköhän minunkin tutustua vähän lähemmin tähän Laestadiolaisuuteen...ööö?

"Olen vastikään lukenut LLL:n saarnoja ja mieltei poikkeusetta joka saarmassa puhutaan "Huoran perseestä" ja sen kourimisesta. Mietityttämään jäim oliko LLL hankkinut empiiristä kokemusta em aiheesta ;) "

hyväntahtoinen heitto...

Aivan hirvittää ajatella, että lapsetkin ovat kuunnelleet LLL:n mesoamista. Ehkä em herra on vain käyttänyt senaikaista yleistä puhetapaa? Ainakin ne saarnat takuulla ovat herättäneet..

• IitaLiina123
        Devoit kirjoitti:

Jälleen puhutaan makuasioista. Kuvaamasi naisvartalo on myös kiistämättä kaunis, mutta se ei poissulje rubensmaisen rehevän naisvartalon kauneutta. Naisen ruumiinrakenne on persoonallisesti kaunis, kuin naisen persoonakin. "yksi tykkää tytöstä, toinen äidistä ja näin he molemmat naiduksi tulevat".

Venäläinen kansanviisaus sanoo lisäksi:" Ei ole rumia naisia, on vain liian vähän vodkaa".

Olen pyöreä ja kurvikas rouva! Ja kasvoiltani kaunis, olen tehnyt vuosia mallinhommia vaatenäytöksissä. Koskaan en ole ollut laiha.

Lapsia ei vielä ole. Lasten hankkiminen voi pilata naisen vartalon: joistakin tulee liian lihavia ja joistakin liian laihoja.

• vl-mies....
        Devoit kirjoitti:

"naama kuin petolinnun perse."

Pitäisikö sinun miettiä kielenkäyttöäsi hieman? On positiivista, että pidät isompien naisten puolta, mutta ei noin ole sopivaa sanoa kenestäkään. Ehkä se oli vain lipsahdus...

• vl-mies....
        valhetieto kirjoitti:

...ihan pelkkää ihmisten/miesten mustamaalaamista.

Jos ei ole sopivaa naista löytynyt eikä ole halukas "kompromisseihin" eli etsii "sitä oikeaa", niin tuskin se kenestäkään homoa tekee. Itse en aio ainakaan sellaiseksi ryhtyä, kun en ole sellaiseksi syntynyt. Toisaalta jotkut homotkin menevät naimisiin naisten kanssa, näin olen kuullut, joten eivät niin yksioikoisia asioita ole, kun taas heteromies voi pysyä perheettömänä.

• vl-mies.... kirjoitti:

"naama kuin petolinnun perse."

Pitäisikö sinun miettiä kielenkäyttöäsi hieman? On positiivista, että pidät isompien naisten puolta, mutta ei noin ole sopivaa sanoa kenestäkään. Ehkä se oli vain lipsahdus...

Alibina teolleni sanon, että olin vastikään lukenut otteita LLL;n saarnoista ja vähän kokeeksikin käytin samaa ilmaisunvapautta.. Mutta, ei tosiaankaan ole oikein sanoa kenestäkään ihmisestä niin..
        Pyydän nöyrimmin anteeksi kaikilta, joita räväkkä kansansuussa kulkenut sanonta loukkasi..

• 1tunkkaaja

ei vielä ole saatu yhdenkään ylipainoisen rakkaan sisaren kommenttia. Kertokaapa te, läskikasat, nyt tuntemuksistanne! mIltä teistä tuntuisi, että hääyönä sulho veivaisi teidän tunkilla kynnyksen yli?

• Matkustusongelmia

...perimään lisämaksua. Toisaalta käytäntö tuntuu väärältä, mutta kun ihan tosissaan miettii asiaa ja vaikkapa vain 6 tunnin lentoa, on käytäntö ihan asiallista. Jos vieressä istuu henkilö, joka vie vähintään yksi ja puoli penkkiä, ei matkanteko oikein hääviltä maistu.

Tätä samaa olen monesti miettinyt työmatkoilla, kun bussissa istuu ikkunan puolella ylilihava henkilö, niin toiselle puolelle jää vain puolet toisesta istuimesta vapaaksi. Käytän kyllä monesti hyväksi tuon tilaisuuden, sillä harva siihen mahtuu.

Yksi vaikeus on myös liukuportaissa, kun portaiden yläpäässä näkee, että juna seisoo jo laiturilla ja edessä on niin lihava ihminen, ettei häntä pysty liukuportaissa ohittamaan – ja kun kiire olis. Siinä ei anteeksi siirtyisitkö -kohteliaisuudet auta, kun mitenpäin vain kääntyneenä tie jää tukkoon. Ylilihavilta henkilöiltä tulisi myös liukuportaiden käyttö kieltää, koska myös hissi varmasti löytyy liukuportaiden sijaan.

• Jumalan rauhaa

Tänään kuitenkin huvikseni aloin kirjoittamaan joitakin viestejä. Minä olen myös uskovainen, perus ev.lut. Olen 156 pitkä ja painan 62, eli painoa on parissa vuodessa kertynyt 15 kg. Nämä ovat kuitenkin sivuseikkoja. Se mitä tahdoin kertoa on, että maailma todellakin on julma paikka. En voi käsittää millaista tekstiä olet saanut lukea. Olen todella pahoillani. Älä masennu kuitenkaan. Sanoohan Jeesus: "Minä olen voittanut maailman." Hän tiesi millainen paha paikka tämä on. Miten ilkeitä ihmiset ovatkaan.

Olin muutama vuosi sitten opettajana pienellä kyläkoululla. Siellä tein kerran oppilaiden kanssa assosiaatioharjoituksen. Paperille kirjoitettiin lauseita sanakerrallaan. Oppilaat saivat ihan itse valita sanan. Kun adjektiivi osui kohdalle melkein kaikki kirjoittivat 'läski'. En tajua vieläkään, mikä ylipainossa on niin kammottavaa ja vihattavaa.

Hienoa, että jaksat harrastaa liikuntaa. Se tekee elämästä paljon helpompaa, kun on kunnon kunto. Minä myös liikun kuutena päivänä viikossa 40 -70 minuuttia kerrallaan. Olen muuten aloittanut kalorilaskuri.fi palvelun. Se auttaa käsittämään mitä voi syödä ja miten paljon. Toivon oppivani jälleen syömään kulutukseni mukaan.

Jumalan rauhaa sinulle!

• et ainakaan

ole lihava, jos pituutesi on 156 cm ja painat 62 kg. Ihan normaali. Tunnen pirteän sairaanhoitajan, joka on Sinua lyhyempi ja painaa 98 kg.

• suosittelen

suosiolla etsiä sellaisia ihmisiä, joille lihavatkin on ihmisiä.

• vain vähän

niin johan on vientiä.

Mitä höpötystä se tuollainen on, että harrastat liikuntaa 4 kertaa viikossa tunnin ajan. Niitä on paljon ihmisiä, joilla on fyysisesti raskan työ ja jotka siis ovat jaloillaa n ja luukkuvat ainakin 40 tuntia viikossa. Pysyvät kohtuupainoisina, jäntevinä ja terveinä.

Päinvastoin kuin laiskat istumatyöläiset, jotka mussuttelevat jatkuvasti suklaata ja sokerimunkkeja ja sitten mukamas vastahakoisesti (ja huokaillen) vääntävät läskinsä lenkkipolulle pari kertaa viikossa.

• Kylä lähtee!

itsekurilla.

• havakin kelpaa,

kunhan ensin vain laihtuu.

Ihan sama juttu kuin Kekkosen ajan Suomessa 1960- ja 1970-luvulla: kokoomuslainenkin saattoi päästä ministeriksi kun vain liittyi oikeaan puolueesee.

• vain pikkuisen

niin johan miehet villiintyvät.

• Hillevi123

lestadiolais-naiset ovat usein rumia!

He ovat niin loppuun ajettujen näköisiä.

Pyöreä nainen on usein kasvoiltaan paljon kauniimpi.

• naiset ole
        Hillevi123 kirjoitti:

rumia, päinvastoin: kauniita, oikein kauniitakin. Katso vaikka silmiä!

Eivätkä loppuunajettuja. Ainakaan "paljoa ajamista" ei voi havaita muuten kuin tarkemmissa polikliinisissä tutkimuksissa.

Muijat ovat kasvoiltaan erinäköisiä, jotenka mielestäni ei voida yleistää, että yletöntä läskitaakkaa kantavien kasvot olisivat kauniimmat kuin vähempää kuormaa kantavan.

• Kylmä totuus
        Hillevi123 kirjoitti:

määrä synnytyksiä tilttaa naisen kuin naisen - sekä fyysisesti että henkisesti.

• Arviointi
        Hillevi123 kirjoitti:

...Sorry, mutta ole kuolla nauruun!

• Jumbojettikö?
        Hillevi123 kirjoitti:

...että sinulla on ongelma. Yritä kuitenkin kerätä itsetuntoa sen verran, että näet realistisesti myös ympärillä olevat kaunottaret.

• täjistä on
        Kylmä totuus kirjoitti:

määrä synnytyksiä tilttaa naisen kuin naisen - sekä fyysisesti että henkisesti.

kyllä hoikkia ja kaniita. Katsopa vaikka erästä kansanedustajan rouvaa, jolla on paljon lapsia. On sen näköinen kuin ei olisi eläessään tehnyt muuta kuin pimputtanut pianoa.

• täisin tunkea

läskisi tiukkoihin farkkuihin niin näyttäisit hoikemmalta ja kiinteämmältä?

• pulleat purjeet

se vasta hirveeltä näyttää!
        googlaa lihavien fettissi sivuja sieltä löyttyy miehii jotka rakastaa lihavia naisia.

• perintötyekijät ja

laihduta nyt pikkuisen niin ottajia on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe