Muvo T200 jumissa, HELP

Musiikin orja

Omistan Creative Muvo T200 - soittimen ja olen siitä AIVAN riippuvainen. Pari kertaa soitin on mennyt jumiin laittaessani siihen virran päälle. Olen kuitenkin saanut sen elpymään resetoimalla. Yhden kerran olen joutunut formatoimaan masiinan, kun se meni sellaiseksi, että soitti joka kappaleesta muutamia sekunteja alusta ja sitten alkoi toi-toi-toi-toi -toistaa samaa kohtaa. Olen formatoinut sen muistaakseni joskus muutenkin vaan, kun halusin vaihtaa koko sisällön.

Nyt ongelma on tämä: mankeli meni jumiin eilen virran kytkemisessä eikä resetointi siitä pikku aukosta kyljessä auta. Olen kokeillut noin 65 krt - painanut nopeasti ja myös koittanut, että josko pitkä painallus jotain auttaisi. Ei auta, nyyh! Olen koittanut kahdessa koneessa - läppärissä ja desktopissa - mutta kumpikaan ei löydä soitinta. Hain netistä recover - ohjelman, mutta milläs käytät, kun se vaan sanoo, että laitetta ei ole kytketty, vaikka tuossa se jököttää...

Mitä voin tehdä? Voiko MP3:ssa olla virus?

9

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • youyou

      Sisäinen akku jota ei voi ilman työkaluja vaihtaa?

      • Musiikin orja

        Joo, se on sellainen, joka lataa akun PC:n kautta eikä mitään ruuveja tms. ulkopuolella näy...


      • youyou

      • Musiikin orja
        youyou kirjoitti:

        Tätä.

        http://fi.europe.creative.com/landing/MP3PlayerRecoveryTool/welcome.asp

        Kyllä mä tuon latasin PC:lle, samoin Firmware päivityksen, jota Crean sivuilla tai jossain neuvottiin. En pääse käyttämään kumpaakaan, koska ne ilmoittavat vain, että laitetta ei löydy tai tuettua laitetta ei ole kytketty. Soitin on kuitenkin usb-portissa, kuten olen sen aina laittanut. Pitäisi siis ensin saada tietokone huomaamaan, että soitin on kytketty. Ohjauspaneelin "Lisää laite" -ei sitä myöskään löydä. Olenko lopullisesti jumissa?


      • youyou
        Musiikin orja kirjoitti:

        Kyllä mä tuon latasin PC:lle, samoin Firmware päivityksen, jota Crean sivuilla tai jossain neuvottiin. En pääse käyttämään kumpaakaan, koska ne ilmoittavat vain, että laitetta ei löydy tai tuettua laitetta ei ole kytketty. Soitin on kuitenkin usb-portissa, kuten olen sen aina laittanut. Pitäisi siis ensin saada tietokone huomaamaan, että soitin on kytketty. Ohjauspaneelin "Lisää laite" -ei sitä myöskään löydä. Olenko lopullisesti jumissa?

        Auta.

        Windows ei tunnista MSC-laitetta tai se ei näy siirrettävänä levynä. (Zen Stone, Zen Stone Plus, Zen Nano Plus, MuVo T100, MuVo V100, MuVo V200, MuVo Micro N200, MuVo TX, MuVo TX SE, MuVo TX FM, MuVo Slim, DMP FX100, MuVo Star Academy).

        1.Irrota kaikki USB-laitteet tietokoneesta (mahdollisuuksien mukaan).
        2.Pidä MP3-soittimen Toista/Keskeytä-painiketta painettuna, kunnes liität soittimen toimivaan USB-porttiin. Pidä painiketta painettuna vähintään 10–15 sekunnin ajan, ennen kuin vapautat sen.
        3.Varmista ennen MP3 Player Recovery Tool -ohjelman käyttöä, että Windows TUNNISTAA soittimen.
        4.Napsauta MP3 Player Recovery Tool -kuvaketta.

        On niin vaikee neuvoa ku ei ite nää tilannetta.


      • Musiikin orja
        youyou kirjoitti:

        Auta.

        Windows ei tunnista MSC-laitetta tai se ei näy siirrettävänä levynä. (Zen Stone, Zen Stone Plus, Zen Nano Plus, MuVo T100, MuVo V100, MuVo V200, MuVo Micro N200, MuVo TX, MuVo TX SE, MuVo TX FM, MuVo Slim, DMP FX100, MuVo Star Academy).

        1.Irrota kaikki USB-laitteet tietokoneesta (mahdollisuuksien mukaan).
        2.Pidä MP3-soittimen Toista/Keskeytä-painiketta painettuna, kunnes liität soittimen toimivaan USB-porttiin. Pidä painiketta painettuna vähintään 10–15 sekunnin ajan, ennen kuin vapautat sen.
        3.Varmista ennen MP3 Player Recovery Tool -ohjelman käyttöä, että Windows TUNNISTAA soittimen.
        4.Napsauta MP3 Player Recovery Tool -kuvaketta.

        On niin vaikee neuvoa ku ei ite nää tilannetta.

        Kiitos avusta tähän asti - on vaikea tosiaan neuvoa näin kirjoittamalla :(
        Koitin tuota ja koitin myös sitä, että sulje PC:n ja MP3:n. Sitten laitoin soittimen porttiin ja käynnistin PC:n. Ei löytänyt sittenkään vaikka mun mielestä Muvo on PnP -laite.


      • youyou
        Musiikin orja kirjoitti:

        Kiitos avusta tähän asti - on vaikea tosiaan neuvoa näin kirjoittamalla :(
        Koitin tuota ja koitin myös sitä, että sulje PC:n ja MP3:n. Sitten laitoin soittimen porttiin ja käynnistin PC:n. Ei löytänyt sittenkään vaikka mun mielestä Muvo on PnP -laite.

        Vielä niin et akku ihan tyhjäksi soittimesta,vai ootko tota koklannu jo?


      • Musiikin orja
        youyou kirjoitti:

        Vielä niin et akku ihan tyhjäksi soittimesta,vai ootko tota koklannu jo?

        Kyllä se vaikuttaa siltä, että tämä vehje tuli tiensä päähän. Annoin laitteen olla päällä (siinä näkyy vain näytössä Muvo T200 -teksti) ja kun se lopulta oli pimennyt, laitoin sen taas PC:n kylkeen kiinni. No, nyt ei enää edes se aloituslogo pysy näkyvissä kuin muutaman sekunnin. Sisko oli sitä mieltä, että Creat vaan on tällaisia - hyvä, jos takuuajan kestävät. Tietääpä nyt mitä ei osta seuraavaksi ;-)
        Kiitti sulle neuvoista!


      • no...
        Musiikin orja kirjoitti:

        Kyllä se vaikuttaa siltä, että tämä vehje tuli tiensä päähän. Annoin laitteen olla päällä (siinä näkyy vain näytössä Muvo T200 -teksti) ja kun se lopulta oli pimennyt, laitoin sen taas PC:n kylkeen kiinni. No, nyt ei enää edes se aloituslogo pysy näkyvissä kuin muutaman sekunnin. Sisko oli sitä mieltä, että Creat vaan on tällaisia - hyvä, jos takuuajan kestävät. Tietääpä nyt mitä ei osta seuraavaksi ;-)
        Kiitti sulle neuvoista!

        jos luulet samaan hintaan saavasi jonkun selvästi kestävämmän soittimen niin onnea etsiskelyyn...että ei sitä siskoakaan tarvi aina uskoa. Henk.koht. omalla creativen soittimella on takana 2 1/2 vuotta ilman ongelmia, ei huonosti 60 egen "lelulle".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      240
      2115
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1368
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1260
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      989
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      923
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      825
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      640
    Aihe