Somalikaunokainen

Aikun oli kaunis

Näin tässä paripäivää sitten todellisen somalikaunottaren. Täytyy myöntää oli törkeen makeen näkönen. Nyt ymmärrän miksi joitkin naisia viehättää nuo mustat miehet. kyl ne mustat naiset on makeita. =)

34

3178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Somaleissa on paljon kauniita ihmisiä, niin miehissä kuin naisissa. Heillä on usein sellaiset sopusuhtaiset kasvot, myös ihonväri ei ole täysin musta vaan aika kauniin ruskean sävyinen. Samoin kauniita ihmisiä löytyy mm. Somalian naapurimaasta Etiopiasta. Tai ainakin ite pidän näiden maiden ihmisiä kauniina. Minulla oli aikoinaan nuorempana kirjekaveri Etiopiasta ja hänellä oli erittäin kauniit silmät. Varmaan ihan kauneimpia silmiä, joita olen koskaan nähnyt.

      • Aikun oli kaunis

        Joo musta oli tosi söpö. Oisin pussannu vaikka heti. En vaan tiedä sitten mitä suhde tois sisällään. Miten esim suomalaiseen poikaystävään suhtaudutaan somali yhteisössä? Ainakin päällepäin näyttävät omiaan suosivan =(


      • ei uskalla...
        Aikun oli kaunis kirjoitti:

        Joo musta oli tosi söpö. Oisin pussannu vaikka heti. En vaan tiedä sitten mitä suhde tois sisällään. Miten esim suomalaiseen poikaystävään suhtaudutaan somali yhteisössä? Ainakin päällepäin näyttävät omiaan suosivan =(

        siis onhan niitä kauniita, muodikkaita nuoria somalinaisia vaikka kuinka paljon... mut niiden perhe pelottaa.. oikeesti...


      • Tottahan tämä
        ei uskalla... kirjoitti:

        siis onhan niitä kauniita, muodikkaita nuoria somalinaisia vaikka kuinka paljon... mut niiden perhe pelottaa.. oikeesti...

        Somalinaiset ja aika monet somalialaiset miehetkin ovat todella kauniita. Monilla todella sievät kasvonpiirteet.


      • €$@
        Tottahan tämä kirjoitti:

        Somalinaiset ja aika monet somalialaiset miehetkin ovat todella kauniita. Monilla todella sievät kasvonpiirteet.

        enempää eri mieltä. Somalialaiset ovat ehkä rumin kansa, jonka tiedän. Sekä naiset että miehet ovat rumia.


      • ..........,,,
        €$@ kirjoitti:

        enempää eri mieltä. Somalialaiset ovat ehkä rumin kansa, jonka tiedän. Sekä naiset että miehet ovat rumia.

        Jotkut nuoremmat somalipimut saattavat olla ihan välttäviä vielä mutta jo kolmissakymmenissä nämä säkkiin puetut synnytyskoneet ovat turvonneet liki muodottomaksi.


      • ,....,
        €$@ kirjoitti:

        enempää eri mieltä. Somalialaiset ovat ehkä rumin kansa, jonka tiedän. Sekä naiset että miehet ovat rumia.

        varmaan sullekin vahvistaa sen faktan että somalialaiset ovat suurin osa kauniita.


      • kaakaotar

        tällä kertaa olen samaan mieltä kanssasi.


      • tarkennus

        Ei kai kukaan pidä kauniina hintelää kukkakeppiä, jolla feminiiniset kasvot.


      • Aiku oli kaunis
        €$@ kirjoitti:

        enempää eri mieltä. Somalialaiset ovat ehkä rumin kansa, jonka tiedän. Sekä naiset että miehet ovat rumia.

        Höpö höpö hehkee se oli kyl. Onks se joku rikos tykätä somalinaisten ulkonäöstä?


      • - - -
        Aiku oli kaunis kirjoitti:

        Höpö höpö hehkee se oli kyl. Onks se joku rikos tykätä somalinaisten ulkonäöstä?

        kuten ei myöskään pitäisi olla rikos pitää afrikkalaisten ulkonäköä vastenmielisenä?


      • tuhtia tavaraa
        tarkennus kirjoitti:

        Ei kai kukaan pidä kauniina hintelää kukkakeppiä, jolla feminiiniset kasvot.

        somalialaisissa on pulskiakin poikia. Varsinkin perskannikat ovat usein hyvin kehittyneet.


      • oujeeeee
        tuhtia tavaraa kirjoitti:

        somalialaisissa on pulskiakin poikia. Varsinkin perskannikat ovat usein hyvin kehittyneet.

        Täällä kun monet on sitä mieltä et suomalaiset on hirveeeeeen rumiii, niin onpa nyt löytynyt muitakin rumiii kuten somalit, kiva juttu!


      • Aikun oli kaunis
        - - - kirjoitti:

        kuten ei myöskään pitäisi olla rikos pitää afrikkalaisten ulkonäköä vastenmielisenä?

        Ei mut miks sit tuut ruikuttaa jos joku tykkää?


      • Reko rei

        mutta monellako on enää ehjät, toimivat ja yleenkäkin kiinniompelemattomat sukuelimet??

        Ja mikä tärkeämpää, kuka uskaltaa seurustella niiden kanssa?? Käsitykseni mukaan somalityttöjen kanssa ei noin vain seurustellakaan, loppusuku käy äkkiä väkivaltaiseksi, jos ei miestä kohtaan, niin vähintäänkin tyttöä kohtaan.
        Asia johon on kiinnitetty todella liian vähän huomiota ja herätetty olemattomasti keskustelua.


      • M25 Tre

        Näin tuollaisen kaunottaren eilen kadulla. Naisen iskeminen kadulta ei vaan oikein toimi Suomessa, joten olisi pitänyt katsoa, että meneekö läheiseen kahvilaan :)


      • Anonyymi
        Reko rei kirjoitti:

        mutta monellako on enää ehjät, toimivat ja yleenkäkin kiinniompelemattomat sukuelimet??

        Ja mikä tärkeämpää, kuka uskaltaa seurustella niiden kanssa?? Käsitykseni mukaan somalityttöjen kanssa ei noin vain seurustellakaan, loppusuku käy äkkiä väkivaltaiseksi, jos ei miestä kohtaan, niin vähintäänkin tyttöä kohtaan.
        Asia johon on kiinnitetty todella liian vähän huomiota ja herätetty olemattomasti keskustelua.

        Niin siellä kaavun alla taitaa olla tosiaan silvotut sukuelimet ja vielä huonosti pestynä. Monen kaapu-somalin kävellessä ohi jää jälkeen haju jota on vaikea tulkita puhtaan hygienian tuoksuksi.

        En pidä myöskään somaleita kauniina ruumiinrakenteeltaan. Islam uskontonakin tökkii niin pahasti, että jätän suosiolla väliin kaiken tämän kansanosan kanssa tekemisissä olemisen.

        Valitettavaa, mutta totta kaikki. Ovat liian erilaisia tänne. Menkööt kotimaahansa.


    • 20+12

      naisen olevan somali?On suomessa muustakin maasta tuotua lakritsaa.

      Pukeutuiko nainen islamilaisittain?

      Jos ei vaan oli länsimaalaiset vaatteet meikkiä on liki varmaa neito ei ollut somalialainen.

      Ja onhan moni musta nainen toki kuuma pakkaus.

      • islamiko?

        nuoret somalipimut kyllä käyttää korkkareita, tiukkoja (tosin yleensä pitkiä) vaatteita, värikkäitä huiveja, isoja koruja, muotilaukkuja jne... käyttää meikkejä ja hajuvesia...jotkut jopa pillifarkkuja. ja sitte ku koulu / lukio / amis loppu ja on aika mennä kotiin, niin vähän ennen kotipihaa meikit pois, korut pois, pillit vaihtuu pitkään hameeseen, ja huivi hyppää takaraivolta eteen, leuan alle... olen monesti nähnyt.


      • vaikka muslimi
        islamiko? kirjoitti:

        nuoret somalipimut kyllä käyttää korkkareita, tiukkoja (tosin yleensä pitkiä) vaatteita, värikkäitä huiveja, isoja koruja, muotilaukkuja jne... käyttää meikkejä ja hajuvesia...jotkut jopa pillifarkkuja. ja sitte ku koulu / lukio / amis loppu ja on aika mennä kotiin, niin vähän ennen kotipihaa meikit pois, korut pois, pillit vaihtuu pitkään hameeseen, ja huivi hyppää takaraivolta eteen, leuan alle... olen monesti nähnyt.

        hahhah, mäkin oon!!! mä oon nähny senkin, ku somali-tyttö kiipee partsilta alas farkuissa... ja pari tuntia myöhemmin partsii ylös, ja hame päälle...haha..kyl ne keinot löytää...


      • on nähty
        vaikka muslimi kirjoitti:

        hahhah, mäkin oon!!! mä oon nähny senkin, ku somali-tyttö kiipee partsilta alas farkuissa... ja pari tuntia myöhemmin partsii ylös, ja hame päälle...haha..kyl ne keinot löytää...

        siis tollaista tekee myös mustalaistytöt ja arabilaisetkin...


      • hehehahhaa...
        on nähty kirjoitti:

        siis tollaista tekee myös mustalaistytöt ja arabilaisetkin...

        somali-tytöistä aika moni on tosi kauniskin, mutta tytön veljet pelottaa :) :)


      • somalilove

        no niinpä... hahhah... :)


      • sallin80
        somalilove kirjoitti:

        no niinpä... hahhah... :)

        onne ihanat ne nuoret muodikkaat somalitytöt...


      • ei kai tosiaan...
        sallin80 kirjoitti:

        onne ihanat ne nuoret muodikkaat somalitytöt...

        niin on! kattelen niitä joka aamu bussipysäkillä... :)


      • 8+1 ? =en tiiä

        no esim. mä täällä saakeli etkö näin ?


      • mene tutustumaan
        ei kai tosiaan... kirjoitti:

        niin on! kattelen niitä joka aamu bussipysäkillä... :)

        Ei auta pelkästään tuijotella.


    • Farah Itä-Helsingist

      Ongelmaksi saattaa muodostua se , että somalinainen on yleensä muslimi,
      ja musliminainen saa seurustella ja mennä naimisiin vain muslimin kanssa.
      Onko aloittaja muslimi tai valmis ryhtymään muslimiksi,
      sitäkannattaa miettiä.

    • näkökulmainen

      Kaikki puhutte vaan suvusta, veljistä ja värkeistä. Mutta kiinnostaisiko somalineitiä yleensäkään suomijuntero kovin paljon???

    • somali

      rakkaus ei katso kansalaisuutta......

      • somppu

        Ei katso, ei, eikä kansallisuutta.


      • mutta mutta...
        somppu kirjoitti:

        Ei katso, ei, eikä kansallisuutta.

        Miksi se sitten katsoo somalin sukupuolen ? Miksi somalimies voi tehdä mitä haluaa missä haluaa mutta somalinainen ei voi ?


    • somalitonjees1

      no varmasti kiinnostaa nuorta somalityttöä suomalaiset miehet. itseasias taidan tietääkkin jotain somaleita jotka ovat tai säätävät suomalaisten kanssa , musta tuntuu että somali_ihmiset alkaa olla jo aika hyvin sopeutuneet suomeen ja niiden säännöt ja käytös koko ajan alkaa sopeutumaan suomalaiseen kulttuuriin.. joo munkin mielestä somalit on ihan sairaan hyvännäköinen rotu .. ja jotenkin niin ihanan positiivisia ja hymyileviä ihmisiä.. muijatkin on tosi mukavia.. kai sitä vois vaan joskus mennä puhumaan ja iskemään luulisin et somalityttö tykkäis aika paljonkin , ihan naisia nekin on siinä missä muutkin .. itse kyllä pidän valkoisista enemmän ... mutta ois kiva nähdä enemmän just juttuu somalityttöjen ja suomalaisten jäbien kaa.. stadissa ainakin niit somalimuijjii piisaa tänne vaa ..

    • shorty

      jee. no mä oon somalityttö, tosin vain puoliksi:p muslimi en ole,eikä iskä ole pakottanut muslimiksi,joten kyllä meitäkin löytyy:p ja saan pukeutua just niinku haluun, eli mun tapauksessa mahd korkeet korot ja kroppaa imartelevia vaatteita.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe