Oon miettinyt kuntosalille menoa. Mikähän olisi paras sali opiskelijanaiselle, jonka kunto päässyt aika pahasti rapistumaan..Onko täällä erikseen naisten saleja/puolta?
mitä kuntosalia suosittelette?
39
8127
Vastaukset
- on halvin
Nautilus on halvin kuntosali Rovaniemellä. Nimi muuttuu kohta ja on jatkossa Actic. Sijaitsee osoitteessa Nuortenkatu 11, kaupungin uimahallin yhteydessä. Siellä ei ole erillistä naisten puolta, enkä tiedä onko muillakaan saleilla Rovaniemellä.
http://www.nautilusgym.fi/hinnat/frames.html- sffredcf
ei oo halvin mut sopivaa jumppaa naisille.on kuntosali,bace jumppa,jota minä käyn,sit on latinotanssei.kuukausi kortilla saa käydä kaikissa.mie oon tyytyväinen.kk kortti 55 euroo
- $$$$
HULIBUMPA , KOSKIKAPAKKA ovat aika suosittuja saleja.
- naisten puoli
Arctic Power Centerillä on ainakin naisille suunnattu puoli. Ei kokonaan eristetty muusta salista, mutta omana alueenaan kuitenkin. Tekevät siellä myös saliohjelman. Helppo päästä alkuun. Miinuksena tosin, että jumppia ei ole.
- Zibbadiudiii
Paljonkohan olisi opiskelialle esim tuolla nautiluksessa??
Onko siellä lapsiparkkia??- ...kuntoilija
katsoppa tuolta nautiluksen kotisivuilta http://www.actic.fi/kuntosalit/frames.html
ei ole lapsiparkkia nautiluksessa. - kkhhh
...kuntoilija kirjoitti:
katsoppa tuolta nautiluksen kotisivuilta http://www.actic.fi/kuntosalit/frames.html
ei ole lapsiparkkia nautiluksessa.Mutta eräs naistenkaataja töissä joka hoitelee asiakkaitaan myös työn ulkopuolellakin!Ök...
- Ritu4
...kuntoilija kirjoitti:
ei ole lapsiparkkia nautiluksessa.Melko kallista on! Kyllä 200 vuodessa pitäs riittää hyviin jumppin, kattokaa vaikka yleisurheilun tai voimistelun maksuja. Kuntokin kasvais paremmin.
- 11
Chuck Norris -laite.
- aikuinen mies
Kuntosali on tuolla ulkona, mukaillakseni ammoisan scifisarjan lentävää lausahdusta. Ei punteroisia pumppaamalla saa kuin muskelit ja jumit, vaan se tärkein eli sydän ja verenkierto jää lähes kehittymättä, menkäämme siis ulos vaikka hiihtämään.
- minä myös
minä myös samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa Rovaniemen Kuntokarusellista. Ei tee mieli jumpata ainakaan lattiatasossa. Olen odotellut kesäajan kalenteria, mutta ei ollut vieläkään laitettu ja viikon enää edellinen kalenteri voimassa, joten missä tai mikä mättää.
Olen myös huomannut että asiakkaiden toiveita ei juuri ole otettu huomioon ainakaan aikojen suhteen. Miksi ihmeessä esim. BalletCore on aamulla....iltatunneilla on ollut aina runsaasti osallistujia, mutta tuskin aamutunnilla on kuin muutama ihminen....tässäkin varmaan ohjaajan oma intressi siirtää tunti aamuun? Myös ilmapiiri on selvästi muuttunut, sen huomaa henkilökunnan tervehtimisestä tai tervehtimättä jättämisestä myös. Itse on ole juurikaan antanut suullista palautetta, mutta sitä varmaan tulee jatkuvasti ja se vaikuttaa ohjaajien asenteisiin selvästi. Olen kuitenkin kirjaan (silloin kun se vielä oli) kirjoittanut mielipiteitäni. Kritiikki ei kohdistu nytkään henkilökuntaan vaan enemmänkin siivouksen tasoon ja asioiden toimimattomuuteen ja siihen että asiakkaiden toiveita ei oikeasti kuunnella. - Yrittäjä itsekin....
Omistajana taitaa toimia se sijoitusyhtiö joka osti kukkolan sepolta koko revontulikeskuksen bisnes mielessä.....hommat ei missään firmassa toimi jos ei oo omistaja paikan päällä tsekkaamassa miten hommat toimii!!!!!!
- vielä asiakas
itse olen vielä asiakas, mutta harkinnut myös kuntoilupaikan vaihtoa vakavasti. Mitä edelliset kirjoittajat todenneet pitää täysin paikkaansa siivottomuuden ym. osalta. Myös kalenterit tehty täysin ohjaajien omien mieltymysten mukaan. Tiedän että hyviä ohjaajia lähtenyt tai laitettu pois ja nyt näkee että asiat ei hoidu. Yhden ohjaajan tunteja jatkuvasti peruttu, millon minkäkin syyn vuoksi, eikä sijaisia ole tunneille otettu. Asiakkaan näkökulmasta asiat ei toimi ja kohta ohjaajat saavat jumpata keskenään. Toivottavasti asiaan tulee muutos, koska tilat ja paikka on hyvä. Autolla pääsee kauemmaksikin jos palvelu ei parane.
- nappi**
Minäkin olen tositosi kyllästynyt siivottomuuteen ja huonoon kalenteriin. Tämän syksyn ja talven kalenteri on ihan perseestä. Kummallisia varttitunnin päällekkäisyyksiä, ettei voi osallistua peräikkäin kahdelle tunnille. Esim. kinesisekstä voisi mennä tanssitunnille tai päinvastoin. Vuosi sitten kalenteri oli hyvä. Ei ihmekään, että yksi parhaimmista ja ammattitaitoisimmista ohjaajista (Henna) sai tarpeekseen johdon/-portaan ylimielisyydestä ja lähti mäkeen. Aivan sama mitä palautetta antaa, ei mikään mene perille. Ja sie vielä, että parhaimpaan aikaan klo 17-19 ei ole juurikaan tunteja, paitsi niitä maksullisia eli esim. MP. Nehän voisivat olla illalla tai aikaisin iltapäivällä, jotteivät kuorimita normaalijumppareilta parhaita aikoja. Laitoin jo kortin jäähylle, ja todennäköisesti sanon sen parin kuukauden kuluttua irti. Minullekin alkaa tää riittämään....!!!
- Taikkana
itsekin olen huomannut että klo 17-19 ei ole juuri mitään tunteja tarjolla. BodyPump klo 20.00-21.00 on aivan liian myöhäinen ajankohta, ei tule enää uni silmään noin myöhäisen tunnin jälkeen. Työssäkäyvänä haluan että voin käydä kuntoilemassa klo 17.00 - 19.00 välillä, ja tarjonta tuolla välillä on todella surkeaa.
Mitä tulee edellisen kirjoittajan mainintaan MP tuntien ajankohdasta* ei kuormita normaali jumppareiden parhaita aikoja* sanoisin, että MP on oikeaan aikaan ja niistä tunneista maksetaan erikseen vielä VIP-jäsenyyden lisäksi, joten on ihan oikein ja kohtuulista että tunnit ovat hyvään aikaan eli klo 17.00–18.30 välillä. MP on kuitenkin vain kaksi kertaa viikossa (suosittelen muillekin).
Toivottavasti Palestran kalenterin suunnittelijoistakin eksyy näille sivuille, jotta jotain muutosta tulisi toimintaan. - jumputtaja
Taikkana kirjoitti:
itsekin olen huomannut että klo 17-19 ei ole juuri mitään tunteja tarjolla. BodyPump klo 20.00-21.00 on aivan liian myöhäinen ajankohta, ei tule enää uni silmään noin myöhäisen tunnin jälkeen. Työssäkäyvänä haluan että voin käydä kuntoilemassa klo 17.00 - 19.00 välillä, ja tarjonta tuolla välillä on todella surkeaa.
Mitä tulee edellisen kirjoittajan mainintaan MP tuntien ajankohdasta* ei kuormita normaali jumppareiden parhaita aikoja* sanoisin, että MP on oikeaan aikaan ja niistä tunneista maksetaan erikseen vielä VIP-jäsenyyden lisäksi, joten on ihan oikein ja kohtuulista että tunnit ovat hyvään aikaan eli klo 17.00–18.30 välillä. MP on kuitenkin vain kaksi kertaa viikossa (suosittelen muillekin).
Toivottavasti Palestran kalenterin suunnittelijoistakin eksyy näille sivuille, jotta jotain muutosta tulisi toimintaan.Samaa mieltä noista ajoista, ei pumppi ja hikijumpat saa olla kovin myöhään, laittakaa ne tanssitunnit myöhemmäksi...nuorisohan siellä enimmäkseen käy ja he kuhkivat muutenkin myöhäiseen ylhäällä, niin myöhäiset jumpat tuskin vie yöunia heiltä.
- minäkin aloitin
jumputtaja kirjoitti:
Samaa mieltä noista ajoista, ei pumppi ja hikijumpat saa olla kovin myöhään, laittakaa ne tanssitunnit myöhemmäksi...nuorisohan siellä enimmäkseen käy ja he kuhkivat muutenkin myöhäiseen ylhäällä, niin myöhäiset jumpat tuskin vie yöunia heiltä.
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, töissä käyvän pitää päästä ajoissa nukkumaan joten ei kovin myöhään huvita kuntoilla siinä menee yöunet:)
- tiitti
Gym everybody. Siellä on tullut käytyä ja juurikin sen vuoksi että on erikseen aivan toisessa kerroksessa naisille oma sali. Ja siellä on vielä kohtuu rauhallista (ei siis moni nainen sitä käytä). Suosittelen sitä ja hinnatkaan ei oo pahoja ja palvelu ollut mulle ainakin pirun hyvää.
- Anonyymi
dildo sali teko kyrvät koneella ja tahti kiihtyy
- Paula ja Pirjo
Heippati rallaa:)
OON POSITIIVISEN YLLÄTTYNYT Varastotiellä olevasta KUNTOSALISTA.SE ON Auki 24/H.:D :D
Suosittelen lämpimästi.......!
Sieltä saa myös ASIANTUNTEVAA Neuvoa:)
Hyvää Alkavaa Syksyä.Nyt Läskien kimppuun"".................:)- Pena ja Pauli
No jaa-minulla kokemusta siitä kunyksi laite meni eräänkin kerran rikki kyseisessä paikassa, niin korjaus vei yli kuukauden. Laitetta siis joutui todellakin odottamaan:)
- Ritu4
Kokeilepa paikallista judoseuraa, oppii temppuja joita ei juoksumatolal opi, ja löytyy taas uusia lihaksia. Menin ja koukutuin kun kuulemma kisaajienkien kanssa pystyy treenaamaan hyvin ja jumpat on aina monipuoliset. Googlaa Koyama.
- Anonyymi
lasten raiskaajat siellä judoo pyylyy melaa.. ooh ooh
- Ehdottomasti paras
Santasport on aivan ehdottomasti Rovaniemen paras paikka kuntoiluun. Tarjonta on erinomaista, puhdasta on, hyvät ohjaajat ryhmäliikuntatunneilla, kyläpylä/uimahallli sisältyy hintaan, jne. Suosittelen lämpimästi :-)
- esa vesa
Gym Everybody on tunnettu opiskelijoiden paikkana. On opiskelijala-alea ja naisten ryhmät. Ohjelman tekevät kun pyydät vain .
- vatsalihas1
Hlibumba on ehdottomasti viihtyisin ja hikisin paikka
- yksi ja kaksi on kol
saisiko tähän päivityksen tältä vuodelta? mites noi uudet easy.fit ja muut joissa pääsee koska vaan salille ja on virtuaalijumppia, onkohan tulossa tännekin? oulussa tällä hetkellä lähimmät.
- vuosikortillinen
kunnon paikka jos ei uimista kaipaa. kuntosali ja ryhmäliikunnat (muutaki ku tissipersejumppaa) hyvät. Ei ole 24/7 mut uuden kulkuavaimen myötä enemmän auki.
- Anonyymi
Manu soositele kayman kuntosali sitte tulla panoindex paljo parempi.
- Anonyymi
Eikös Hulibumpa ole nykyään pelkkä Bumpa.
Erittäin hyvä sali sekä fyysiseen, että henkiseen treeniin.
Voin suositella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Hulibumpa ole nykyään pelkkä Bumpa.
Erittäin hyvä sali sekä fyysiseen, että henkiseen treeniin.
Voin suositella.Manu lahtee bumba etsi juhnusheila soomi naine iiiisot daisar.
- Anonyymi
Tanaan mina saada paljo pumpi.
- Anonyymi
sinu piku kikeli ei paljoo ispii nakki prinssi nakkhii.. hyii likanen viel mamu ..
- Anonyymi
Sina kadehti kun ei saada tuntea tiuka pumpi.
- Anonyymi
Voisimme lukaista turun kirjastossa kortilla ehkä niin ei tarvitse kenkiä kuluttaa.
- Anonyymi
Sellaista jossa on spermaa
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18261415/voit-toki-ottaa-suoraankin-yhteytta-minuun-
kysy moktar gubtalta-varma hoito
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389