mitä lahjaksi parhaalle kaverille, joka täyttää 18 v?

rrri

Elikkä kaveri täyttää tossa about kolmen viikon päästä kaheksantoista, ja pitäis keksiä jotain tosi repäisevää lahjaksi. Ollaan jo mietitty että ostettais sille viinaa ja kortsuja, mut ois kiva keksii jotain muutaki. Dildo olis hyvä, muttaku kaikki muut me ollaan vielä alaikäisiä niin ei voi netistä tilata, ja asutaan semmosella paikkakunnalla, missä niitä ei myydä.
Eli kysymys kuuluu, mitä kannattaisi hankkia lahjaksi?

5

13125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • askarrelkaa!

      Hmmm ...

      Viina ja kortsut riittää ihan hyvin sellaiseksi "heh-heh" -lahjaksi. Jos siihen liittää jonkun dildon, vitsi menee yli, eikä ole enää hauskaa. 18 on kuitenkin senverran iso rajapyykki, että kaverisi toivoo varmasti muitakin lahjoja, kuin vain sellaisia "vitsi on siistii, vitsit ollaan nyt aikuisia" -tyttöjen kihityshihityspaketteja. Tottakai niilläkin on roolinsa ja viina ja kortsut käy sellaiseksi paketiksi oikein hyvin. Jokainen varmasti kuitenkin toivoo lahjaksi myös jotain sellaista, mikä olisi ajatuksella ostettu juuri ilahduttamaan, eikä vain sisäpiirin vitsiksi - eikö niin?

      Jos teitä on isompi porukka, kerätkää rahaa ja menkää porukalla johonkin! Sanoit, että asutte sellaisella paikkakunnalla, jossa ei myydä dildoja - joten kyseessä on siis pienempi paikkakunta. Jos on alaikäisiä joukossa, ei teidän välttämättä tarvitse kapakkaan änkeä - menkää vaikka leffaan ja syömään ja kustannatte synttärisankarille koko lystin :D

      Sinä varmasti tunnet kaverin hyvin, jos hän on paras kaverisi? Varmasti on jotain sellaista, mitä kaveri harrastaa tai mistä tykkää. Mikä on kaverin lempparimusaa, minkälaisista elokuvista hän pitää?

      Mitä jos hankitte porukalle hänelle jonkin synttäreistä muistuttavan korun? Sinä varmasti tunnet hänen makunsa.

      Kaikkesta ihanin lahja on aina, kun kaverit ovat askarrelleet jotain joukolla ja omakätisesti kirjoittaneet onnittelunsa! Tuollainen lahja jaksaa ilahduttaa vielä silloin, kun dildo synttärilahjana ei naurata enää ketään. Sellainen lahja osoittaa, että kaverit ovat käyttäneet aikaa ja vaivaa ilahduttaakseen. Itse tehdyt kortit ovat aina parhaita kortteja.

      Jos teillä on valokuvia yhteisistä retkistä tai hauskoista tempauksista, tehkää niistä vaikka valokuva-albumi ja kirjoittakaa hauskat kuvatekstit! Sellainen lahja ei ole yhtään lälly, vaan oikeasti ihana ja ajatuksella tehty ja vetää mielen hempeäksi vielä vuosikymmenten päästä :) Käyttäkää luovuutta! Koristelkaa! Liimatkaa, leikatkaa, värittäkää ja käyttäkää kimalleliimaa ja Tiimarin ihmeellisimpiä askartelutarpeita! Vapauttakaa sisäinen ekaluokkalaisenne! Valokuva-albumin viimeiseksi kuvaksi laittakaa kuva ja selostus siitä, miten teitte albumin. Albumintekoilta saattaisi olla muutenkin tosi kiva ilta. Varatkaa naposteltavaa ja pitäkää hauskaa!

      • rrri

        joo no siis toi dildo idea tuli ihan siitä kun kaveri itse puhui että olis siistiä saada semmonen :D että en sitten tiiä.... ja on muutenkin sanonu että kavereilta haluu mielummin ns. "läppälahjoja" kuin mtn käytännöllistä, koska niitä voi sitten saada porukoilta/sukulaisilta yms.

        kaveri on ite järjestämässä synttäribileitä, eli ollaan kaikki menossa sinne, että en sitten noista leffoista ja noista tiedä, ehkä nekin voisi jossain muodossa joku muu päivä sitten toteuttaakkin. ja toi koru idea kuulosti tosi hyvältä, nytkun vaan löytäisi jostain oikean laisen, maku on sen verran erikoinen..... :D

        ja olen jo tekemässä minusta ja kaveristani semmoista videopätkää (=


      • Dragon-lifer
        rrri kirjoitti:

        joo no siis toi dildo idea tuli ihan siitä kun kaveri itse puhui että olis siistiä saada semmonen :D että en sitten tiiä.... ja on muutenkin sanonu että kavereilta haluu mielummin ns. "läppälahjoja" kuin mtn käytännöllistä, koska niitä voi sitten saada porukoilta/sukulaisilta yms.

        kaveri on ite järjestämässä synttäribileitä, eli ollaan kaikki menossa sinne, että en sitten noista leffoista ja noista tiedä, ehkä nekin voisi jossain muodossa joku muu päivä sitten toteuttaakkin. ja toi koru idea kuulosti tosi hyvältä, nytkun vaan löytäisi jostain oikean laisen, maku on sen verran erikoinen..... :D

        ja olen jo tekemässä minusta ja kaveristani semmoista videopätkää (=

        luotettavaa kaveria, joka täysi-ikäinen ja kävisi ostamassa?


      • rrri
        Dragon-lifer kirjoitti:

        luotettavaa kaveria, joka täysi-ikäinen ja kävisi ostamassa?

        ei oikeen oo, varsinkaan semmosta joka jaksais sen takia lähteä toiselle paikkakunnalle.. :D


      • Anonyymi
        rrri kirjoitti:

        joo no siis toi dildo idea tuli ihan siitä kun kaveri itse puhui että olis siistiä saada semmonen :D että en sitten tiiä.... ja on muutenkin sanonu että kavereilta haluu mielummin ns. "läppälahjoja" kuin mtn käytännöllistä, koska niitä voi sitten saada porukoilta/sukulaisilta yms.

        kaveri on ite järjestämässä synttäribileitä, eli ollaan kaikki menossa sinne, että en sitten noista leffoista ja noista tiedä, ehkä nekin voisi jossain muodossa joku muu päivä sitten toteuttaakkin. ja toi koru idea kuulosti tosi hyvältä, nytkun vaan löytäisi jostain oikean laisen, maku on sen verran erikoinen..... :D

        ja olen jo tekemässä minusta ja kaveristani semmoista videopätkää (=

        Dildojen ostoon/tilaamiseen netistä ei oo ikärajaa;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe