Kävi tämmönen kämmäys ja akku tietty jääty kennojen yläpuolelta. Olin siis laittanu joskus akkuvesipulloon tavallista vettä ja en muistanut sitä.
Onko akku nyt pilalla vai vieläkö toimii, kun sulaa? Ajattelin kaataa sen pintaveden pois kunhan on sulanut jos se nyt jää siihen pintaan, mene ja tiedä.
Neuvot olisi tarpeen.
Tavallista vettä akkuun vahingossa!
6
4176
Vastaukset
- on ihan tavallista
tislattua vettä ja jäätyy täsmälleen samassa lämpötilassa
ja samalla lailla kuin kraanavesikin.
Akussa on vahva happo/vesiseos joka ei jäädy.
Auton akkuun pakkasella täytyy vettä lisätä vähän kerrallaan ja
ajaa aina lisäyksen jälkeen muutama kilsa jolloin lataus saa
hapon ja veden sekoittumaan jäätymättömäksi.- Mokako
Kaadoin kuitenkin vedet niihin kennoihin asti pois ja lisäsin uutta akkuvettä hieman kennojen yläpuolelle asti. jätin nyt akun lataukseen talliin, toivotaan et pelaa vielä. Kiitos muuten vastauksesta.
- pois kaataessasi
Mokako kirjoitti:
Kaadoin kuitenkin vedet niihin kennoihin asti pois ja lisäsin uutta akkuvettä hieman kennojen yläpuolelle asti. jätin nyt akun lataukseen talliin, toivotaan et pelaa vielä. Kiitos muuten vastauksesta.
se oli nestemäistä, kuten olettaa saattaa kaadoit mukana myös aimo lorauksen akkuhappoa joten akkusi ei ole enää oikein iskussa. Paljon pienempi paha olisi ollut jättää se kraanavesi sinne.
- we4rwr
Mokako kirjoitti:
jätä ne akut rauhaan kut et mitään ymmärrä, tunari...
- Mokako
pois kaataessasi kirjoitti:
se oli nestemäistä, kuten olettaa saattaa kaadoit mukana myös aimo lorauksen akkuhappoa joten akkusi ei ole enää oikein iskussa. Paljon pienempi paha olisi ollut jättää se kraanavesi sinne.
ei ollut ajettu tuon veden lisäyksen jälkeen, mutta akku oli kyllä latauksessa muutaman tunnin ennenkö huomasin tuon jäätymisen. Eli, olisko kuitenkin tuo raanavesi jääny tuohon pinnalle? Kaadoin melko tarkkaan pois juuri sen verta kuin olin lisännytkin.
Olisiko voinu jo sekoittua tuon entisen veden/akkuhapon kanssa kovin paljon? - sdfshfh
we4rwr kirjoitti:
jätä ne akut rauhaan kut et mitään ymmärrä, tunari...
No ei muuta kun mene akkusi kanssa akkuliikeeseen ja laitata kokonaan uudet hapot sisään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203