Olen joutunut 30v sitten vierestä seuraan kuinka musta sukkainen äiti sai pilattua kaverini elämän.Kaveri ei voinut mennä mihinkään etteikö äiti olisi ollut kyttäämässä ja hakemassa kotiin.Kerran olin heillä yötä ja heräsin vessa hätään ja mitä minä näinkään,kaveri ja sen äiti samassa sängyssä täydessä lemmen touhussa,en koskaan antanut kummankaan ymmärtää mitä olin nähnyt.Vuosien vieriessä heidän välinsä kävi niin huonoiksi että kaveri muutti toiselle paikka kunnalle,eikä pitänyt äitiinsä mitään yhteyttä,nyt he ovat molemmat haudan levossa.Kuinkahan paljon tuollaista tapahtuu,että noin pitkälle asiat karkaa?
Äiti poika suhde
5
1552
Vastaukset
- fefefef
en oo tommosta lukenu aiemmi ees suomi24:sta... ja tääl on kaikennäköstä luettavaa huhhuh... ei kovin usein kait tapahu
Ei varmaankaan tapahdu,vaikka eihän sitä tiedä kun asia on niin tabu,etei niistä varmaankaan puhuta. 30 vuotta minäkin pidin asian omana tietonani,nyt kun molemmat heistä on pois,avauduin,koska asia on ollut mielessäni.
Kaverilla ja sen äidillä oli sitten paljon myöhemmin erittäin huonot välit,eivät olleet missään tekemisissä keskenään,en minä heitä tuominnut asiasta,ajattelin että jokin pakottava syy/asia siihen on vaikuttanut.
Miten sinä koet asia?- se sukurutsausta on
enrigo48v08 kirjoitti:
Ei varmaankaan tapahdu,vaikka eihän sitä tiedä kun asia on niin tabu,etei niistä varmaankaan puhuta. 30 vuotta minäkin pidin asian omana tietonani,nyt kun molemmat heistä on pois,avauduin,koska asia on ollut mielessäni.
Kaverilla ja sen äidillä oli sitten paljon myöhemmin erittäin huonot välit,eivät olleet missään tekemisissä keskenään,en minä heitä tuominnut asiasta,ajattelin että jokin pakottava syy/asia siihen on vaikuttanut.
Miten sinä koet asia?Siinähän äiti oli pedofiilinä pojalleen. Että näinkin voi sattua. Todella iljettävää sanoisin
- Neppö
Hot.
- äitipoikaäiti
hoitoa, ehkäpä poikakin myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707