Olen joutunut 30v sitten vierestä seuraan kuinka musta sukkainen äiti sai pilattua kaverini elämän.Kaveri ei voinut mennä mihinkään etteikö äiti olisi ollut kyttäämässä ja hakemassa kotiin.Kerran olin heillä yötä ja heräsin vessa hätään ja mitä minä näinkään,kaveri ja sen äiti samassa sängyssä täydessä lemmen touhussa,en koskaan antanut kummankaan ymmärtää mitä olin nähnyt.Vuosien vieriessä heidän välinsä kävi niin huonoiksi että kaveri muutti toiselle paikka kunnalle,eikä pitänyt äitiinsä mitään yhteyttä,nyt he ovat molemmat haudan levossa.Kuinkahan paljon tuollaista tapahtuu,että noin pitkälle asiat karkaa?
Äiti poika suhde
5
1482
Vastaukset
- fefefef
en oo tommosta lukenu aiemmi ees suomi24:sta... ja tääl on kaikennäköstä luettavaa huhhuh... ei kovin usein kait tapahu
Ei varmaankaan tapahdu,vaikka eihän sitä tiedä kun asia on niin tabu,etei niistä varmaankaan puhuta. 30 vuotta minäkin pidin asian omana tietonani,nyt kun molemmat heistä on pois,avauduin,koska asia on ollut mielessäni.
Kaverilla ja sen äidillä oli sitten paljon myöhemmin erittäin huonot välit,eivät olleet missään tekemisissä keskenään,en minä heitä tuominnut asiasta,ajattelin että jokin pakottava syy/asia siihen on vaikuttanut.
Miten sinä koet asia?- se sukurutsausta on
enrigo48v08 kirjoitti:
Ei varmaankaan tapahdu,vaikka eihän sitä tiedä kun asia on niin tabu,etei niistä varmaankaan puhuta. 30 vuotta minäkin pidin asian omana tietonani,nyt kun molemmat heistä on pois,avauduin,koska asia on ollut mielessäni.
Kaverilla ja sen äidillä oli sitten paljon myöhemmin erittäin huonot välit,eivät olleet missään tekemisissä keskenään,en minä heitä tuominnut asiasta,ajattelin että jokin pakottava syy/asia siihen on vaikuttanut.
Miten sinä koet asia?Siinähän äiti oli pedofiilinä pojalleen. Että näinkin voi sattua. Todella iljettävää sanoisin
- Neppö
Hot.
- äitipoikaäiti
hoitoa, ehkäpä poikakin myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204307Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281804- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998