Vylet Nails teko-ohje (Euro Discount)

Euro Discountilla

Tilasin Saksasta Euro Discountilta Vylet Nails-setin (hintaan 35e). Mukana tuli englannin kieliset ohjeet, jotka olivat huonoa englantia mutta sain jotenkin ne suomennettua. Yrityksen kotisivuilta löytyy (käännöskoneella) suomennetut ohjeet, jotka ovat ihan päin jotain. Nyt kysyisin teiltä miten olette tehneet kynnet näillä tuotteilla?

Ohjeissa käsketään tekemään akryyli nesteestä ja pulverista "massapallo" jonka levitetään kynnelle. Tuollaisen massapallon muodotus ei onnistunut mitenkään. Tein sitten niin, kuten edellisillä aineillakin, että levitän akryylinestettä kynnelle siveltimellä ja dippaan pulveriin vuorotellen. Olen tehnyt vasta omat kynteni näin ja hyvät ovat, tosin en saa niistä mitekään kiiltäviä! Auttakaa!

Itselläni on ollut eri tekijöiden ja merkkien rakennekynnet viitisen vuotta ja nyt tilasin tuolta aineet tehdäkseni VAIN itse itselleni ja siskolleni, en muille. En kaipaa moitteita ammattilaisilta tai "mene kurssille" kehoitteita. Te jotka näitä käytätte, niin kertokaa tekotapanne!

Tein kynnet näin:

-blokilla kynnen pinta, kynnen kärjen muotoilu, puhdistus cleanerilla.
-akryylinesteellä rankalainen muoto, dippaus valkoiseen pulveriin, neste, dippaus, neste (jotta tulee tarpeeksi valkoinen)
-Annan kuivua hetken
-akryylinestettä koko pinnalle, dippaus kirkkaaseen pulveriin, nestettä. annan kuivua.
-kun on hyvin kuivunut, käytän "taikaviilaa".

*Kynsi jää sameaksi ja taikaviila voi rikkoa pintaa vaikka kynsi on kuivunut hyvin, jopa monta tuntia. Miten saan kiiltäväksi?
*Desinfioin kädet ennen tekoa, ja cleanirilla alussa. Milloin muutoin käytätte cleaniria? Mitäs desinfiointiainetta käytätte?
*Missä välissä kannattaisi laittaa koristelut ja glitterit?
*Käytin osaan kynsistä primeria, mutta en huomaa eroa. Käytättekö sitä?

Kertokaa oma tekotapanne vaihe vaiheelta!

Kiitos!!

5

1750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HandyA

Et halua kuulla mun ohjetta, mutta annan sen kuitenkin ja ihan kauniina ja ystävällisenä eleenä. ÄLÄ hyvä ihminen levitä monomeria kynnelle, sitä menee väkisinkin iholle. Voin linkittää kuvia, mitä VOI tapahtua. Leikit nyt omalla ja kavereittesi terveydellä.

Osta kynistarvikekaupasta akryylisivellin ja ala harjoitella pallojen tekemistä. Youtube on täynnä ihan hyviä videoita!

• HandyA

Täällä on hyviä ohjeita tee-se-itse-kynsientekijöille. http://hooked-on-nails.com/acrylic.html Samaiselta sivustolta voit lukea mitä kaikkea harmia voit aiheuttaa itsellesi käyttämällä tuotteita väärin! Kynsiä SAA harrastaa, mutta pitää edes sen verran välittää itsestään, että ottaa selvää, kuinka tuotteita käytetään!

Kaikkea hyvää, paljon harjoittelua ja tiedonkeruuintoa sinulle toivotan!

• mie vaan_3

En jaksanut lukea ihan loppuun asti, sori, mutta olet ennen tehnyt dippiakryyliaineilla ja Vyletit ovat sitä "perinteistä" neste-jauhe -akryyliä jossa todellakin pitää ensin tehdä se masspallo joka painetaan kynteen samalla muotoillen.... ja sun pitää vielä viilalla viilata lopuksi kynsi kynnen muotoiseksi ja vasta sen jälkeen kiillottaa.

Siksi se kurssi olis niin hyvä että oppisit oikean tekniikan.

Sulla vois toimia geelimenetelmä paremmin, akryylikynnet on ehkä aluksi hieman hankalammat tehdä.

Tai sit tilaa sitä dippijuttua.

• myyyy

Nyt on pakko kysästä ja katotaan vastaako kukaan mut mitenkä ku yleensä sanotaan että akryyleillä vaikeempi tehdä ensin? Itelläni ollut päälle 3 v kynnet, sekä geeli että akryyli, niin jälkimmäisten teko kyllä näyttää helpommalta? Geeli valuu ja sitä pitää niin moneen kertaan pyyhkiä ja laittaa ja viilata, tuntuu että jämäkämmän akryylin levittäminen olisi helpompaa? Osaisikohan joku taidokas vertailla toimituksia kokemuksesta :)?

• myyyy kirjoitti:

Nyt on pakko kysästä ja katotaan vastaako kukaan mut mitenkä ku yleensä sanotaan että akryyleillä vaikeempi tehdä ensin? Itelläni ollut päälle 3 v kynnet, sekä geeli että akryyli, niin jälkimmäisten teko kyllä näyttää helpommalta? Geeli valuu ja sitä pitää niin moneen kertaan pyyhkiä ja laittaa ja viilata, tuntuu että jämäkämmän akryylin levittäminen olisi helpompaa? Osaisikohan joku taidokas vertailla toimituksia kokemuksesta :)?

Geeleillä on helpompi saada muodoltaan hyvä ja tasainen kynsi. Akryylin muotoileminen on vaikeampaa eikä se tasoitu samalla tavalla itsestään. Akryylien kanssa aikaa ja hermoja tuhraantuu siihen viilaamiseen, jolla kynnestä saa tasaisen. Geelejä on joka lähtöön, osa on todella jäykkiä, osa valuvia ja paljon löytyy myös siltä väliltä. Ja oikeasti geeleillä tehtäessä ei kyllä kuuluisi pyyhkiä joka välissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe