Elikkö olisin tilaamassa itselleni hiustenpidennyksiä, mut en tiedä mistä kannattaa tilata :(
Aattelin tilata Rapazuel of swedenistä tai sit Foxy locksilta, mut mulla ei oo tuosta sivusta mitään tietoo, haluasiin tietää et onko se luotteva jne ja se kans vähän pelottaa et osaanko tilata tuolta ne hiukset. Ja tuosta Rapazuelista oon kuullu et ne hiukset ei oo kovin hyvä laatuset. Hairtredea on kehuttu kun myös haukuttu. Joten en tiiä enään yhtään mistä tilaisin ne! :( Ois kiva jos kertoisitte näistä sivuista jotain tietoo jos tiedätte jotain, varsinkin siitä onko hiukset hyvä laatusia ja onko sivusto luotteva jne. Mulle voi kertoa myös muista sivustoista joista saa suht halvalla clip on- hiustenpidennyksiä :D Kertokaa mahdollisimman äkkii sillä tarkotus ois tilata viel tässä kuussa, ehkä jo ens viikolla! :)
Kiitti jo etukäteen! :)
Clip on- hiustenpidennykset
6
803
Vastaukset
- tillannu
www.headkandy.com ja on erittäin laadukkaat ja hiusta tulee todella runsaasti. Myös vaaleat värit luonnollisia ja tukkaa saa 30-35, 40-45, 50-55 ja 60-65 senttisenä
- jjaauh
Juu kiitti :D Mut onko kellään kokemusta sitten tosta Foxy locksista, ku oon muiltakin kyselly niin tuntuu ettei kukaan oon kuulluu siitä, niin ei varmaan sit kannata tilata sieltä tai emt :DDDD
- fooxxx
mul on foxylocksit ja ne on mielettömän hyvät. ne on nyt noin 4kk vanhat ja vieläki tuntuu ihan silkiltä.. tosi hyvät klipsit
- karoliinunuu
voin sanoo omalta kokemukselta et rapuzelin pidennykset on todellaki hyvälaatusia ! oon ite kuullu vaa positiivistä palautetta niistä ja ne kyllä on hyvä kuntoset :) suosittelen siis tilaamaan sieltä todellakin ! (:
- rapuntseli
Rapunzel on todella yliarvostettu. Tilasin 2 klipsipakettia (eri värisiä) ja täytyy kyllä sanoa että olen melko pettynyt. Klipsi irtoaa tosi nopeesti eli ommeltu erittäin heikosti..tietysti neulaa ja lankaa löytyy varmasti kakilta mutta kai näiden nyt jotain pitäisi kestää. Käytän itse klipsejä päivittäin ja vaadin niiltä aika paljon. Jos klipsit tulevat vain satunnaiseen käyttöön, eipä kai sillä juurikaan niin väliä ole mistä tilaa. Latvat menivät valitettavan äkkiä huonoon kuntoon...olleet nyt käytössä n. 2kk ja uusien tilaaminen on jo melko ajankohtaista. Edelliset klipsit olivat charmhairilta ja käytän osaa paketista vieläkin silloin tällöin.
- >HIUKSIAVAILLA
hei kellään tietoo mikä se yritys on joka myy ideaparkin aulassa klipsipidennyksiä ? (: koitin eilen kun olin käymässä ja oli aivan ihanat ! ei tarvinnu kun 2 sellasta kolmen klipsin nauhaa eri puolille päätä ja tsadam , ihan täydellistä ! ne oli eurooppalaista aitohiusta, 35€ / kolmen klipsin nauha. haluisin tosiaa ostaa ne mut se oli vaan sellane joku koju ja en usko et se on siinä iha joka päivä .. siinä siis laitettiin ihmisten hiuksia ja kharrettii yms, ne myyjät puhu englantia ja vaa vähän suomee. ei kauheen tarkka selitys mut jos joku hoksas nii kertokaa ihmeeessä (:(: !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864