Oma hiusväri takaisin.

hiuqzet

Olen värjännyt hiuksiani about 2 vuotta. Nyt haluaisin oman hiusvärini takaisin koska olen kyllästynyt aivan totally JUURIKASVUUN. Eli onnistuuko jos vien hyvälle kampaajalle vanhan valokuvan itsestäni, missä minulla on oman väriset hiukset, ja sanon, että värjää sen värisiksi? Eräs tuttuni sanoi kun kyselin häneltä asiasta, hän sanoi että kampaaja näkee oman hiusvärisi kyllä juurikasvustasi. Juu.. mutta juurikasvuni on HARMAATA eikä oma värini todellakaan ole harmaa. Mitä tehdä ? Viisaat ihmiset, kertokaa :)

4

814

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyvikasvussa

kyllä oma värisi on juuri se, mitä "juuri-", eli tyvikasvu näyttää. Mitä ihmettä luulit sen tyvikasvun olevan???? Jotain feikkiä??? Järki hoi...
      Identtiseksi oman värisi (eli sen tyvikasvun) kanssa ei värjäämällä päästä, ja aina tulee pieni tyvikasvuraja eteen, mutta toki se on huomaamattomampi, jos hiusväri on mahdollisimman lähellä sitä omaa väriä (eli sitä "harmaata" tyvikasvun väriä)
      Jos tosiaan haluat tyvikasvusta eroon, älä vie vanhaa ja kenties jopa kuvankehityksessä jo vääränväriseksi tulostettua kuvaa (valokuvat tulostetaan usein liian lämpimän sävyiseksi) vaan värjää tukka mahdollisimman lähelle omaa, eli sitä tyvikasvun näyttävää väriä.

• tyvikasvu20

harmaata väriä ei saa mistään

• värjäilijät

En saanut tuosta ihan selvää millainen sun oma värisi on. Mutta voisin suositella Loreal excellence creme 7 väriä, se on tosi lähellä sellasta perussuomalaista 'maantienharmaata/ruskeeta' ja se todennäkösesti olisi lähellä sun omaa väriä, et kannattaa kokeilla värjää sillä.

• mirkku kakkonen

kampaamoissa on saatavana käsittely joka poistaa kemiallisen värin hiuksesta,merkki Miraculos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5842
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5338
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      95
      3327
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57