Olen värjännyt hiuksiani about 2 vuotta. Nyt haluaisin oman hiusvärini takaisin koska olen kyllästynyt aivan totally JUURIKASVUUN. Eli onnistuuko jos vien hyvälle kampaajalle vanhan valokuvan itsestäni, missä minulla on oman väriset hiukset, ja sanon, että värjää sen värisiksi? Eräs tuttuni sanoi kun kyselin häneltä asiasta, hän sanoi että kampaaja näkee oman hiusvärisi kyllä juurikasvustasi. Juu.. mutta juurikasvuni on HARMAATA eikä oma värini todellakaan ole harmaa. Mitä tehdä ? Viisaat ihmiset, kertokaa :)
Oma hiusväri takaisin.
4
814
Vastaukset
- tyvikasvussa
kyllä oma värisi on juuri se, mitä "juuri-", eli tyvikasvu näyttää. Mitä ihmettä luulit sen tyvikasvun olevan???? Jotain feikkiä??? Järki hoi...
Identtiseksi oman värisi (eli sen tyvikasvun) kanssa ei värjäämällä päästä, ja aina tulee pieni tyvikasvuraja eteen, mutta toki se on huomaamattomampi, jos hiusväri on mahdollisimman lähellä sitä omaa väriä (eli sitä "harmaata" tyvikasvun väriä)
Jos tosiaan haluat tyvikasvusta eroon, älä vie vanhaa ja kenties jopa kuvankehityksessä jo vääränväriseksi tulostettua kuvaa (valokuvat tulostetaan usein liian lämpimän sävyiseksi) vaan värjää tukka mahdollisimman lähelle omaa, eli sitä tyvikasvun näyttävää väriä.- tyvikasvu20
harmaata väriä ei saa mistään
- värjäilijät
En saanut tuosta ihan selvää millainen sun oma värisi on. Mutta voisin suositella Loreal excellence creme 7 väriä, se on tosi lähellä sellasta perussuomalaista 'maantienharmaata/ruskeeta' ja se todennäkösesti olisi lähellä sun omaa väriä, et kannattaa kokeilla värjää sillä.
- mirkku kakkonen
kampaamoissa on saatavana käsittely joka poistaa kemiallisen värin hiuksesta,merkki Miraculos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445842
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise953327- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854