Mitä puhua ekoilla treffeillä ....

gifdgfdhgdfgdfgfdgdf

Elikkäs sovittiin yhen naisen kanssa treffit, mutta en ole mitenkään kova puhumaan ja vähäsen ujo niin vinkkejä tänne mitä yleensä puheenaiheet on ekoille treffeillä ja mitä EI KANNATE mennä sanomaan/kysymään.

113

22143

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesaropo

      -Haitin maanjäristys
      -Keskustan pj-kisa
      -Helsingin Jokereiden tämä kausi

      • tsemppiä anyway:)

      • Y

        NEGATIIVISISTA ASIOISTA EI PIDÄ PUHUA ENSI TREFFEILLÄ.
        VAAN TULEVAISUUS ON AIHEENA HYVÄ...
        OPETTELE TAPAA NAISIA MM.KAPAKOISSA,TANSSEISSA HARJOITTELE NS PISSIKSIEN KANSSA JA SITTEN KUN MIELEISESI PARTNERI LÖYTYY,OSAAT SEN.
        HARJOITTELEMALLA TULEE YLI 100 KAATOA VUODESSA,JOSKUS TAI KUN SE OIKEA OSUU KOHDALLE OLE USKOLLINEN.........................


      • cesilus
        Y kirjoitti:

        NEGATIIVISISTA ASIOISTA EI PIDÄ PUHUA ENSI TREFFEILLÄ.
        VAAN TULEVAISUUS ON AIHEENA HYVÄ...
        OPETTELE TAPAA NAISIA MM.KAPAKOISSA,TANSSEISSA HARJOITTELE NS PISSIKSIEN KANSSA JA SITTEN KUN MIELEISESI PARTNERI LÖYTYY,OSAAT SEN.
        HARJOITTELEMALLA TULEE YLI 100 KAATOA VUODESSA,JOSKUS TAI KUN SE OIKEA OSUU KOHDALLE OLE USKOLLINEN.........................

        ei ainakaan näin..


    • naikkonenn

      nuo siis oli semmoisia joita ei ainakaan kannata treffeillä alkaa vatvomaan... ettet vahingossakaan luullut että kannattaisi.
      Riippuu vähän minne olette menossa treffeille ja mitä olette jo ennestään puhelleet...

      • Virmanen

        On ihan kunkku!!! Näillä mennään...


      • kekesäilynoja
        Virmanen kirjoitti:

        On ihan kunkku!!! Näillä mennään...

        haha, kannatan. kysy tarviiko jokerit sentteriä?


      • salchow
        kekesäilynoja kirjoitti:

        haha, kannatan. kysy tarviiko jokerit sentteriä?

        Sentteriä? Tällä ainakin karkotat heti sellaisen naisen joka ei pidä jääkiekosta (niitä on paljon) tai ei tiedä jääkiekkotermejä. Sama kuin kysyis mieheltä miten kaksoislutz vaikuttaa tulokseen kun piti olaa kolmois-.


    • ihiheihdihhi

      Kerro vaikka kuinka hyvää ruokaa sun äiti tekee ja miten ihana sisko sulla. Sitten kerrot kuinka junnuna ajoitte kaikki illat mopoilla pitkin kylän raitteja ja mitä vikoja mopoon tuli. Illan kruunaa vielä hyvä kertomus armeija ajoista. Noilla meneekin yksi ilta. Kysele sitten lisää.

      • daadadddaaddiii

        Ei kannata todellakaan puhua itsestään liikaa. Kysele mielummin enemmän naiselta hänestä ja hänen elämästään, mutta ei liian henkilökohtaisia kysymyksiä. Huomioi ympäristöäsi ja esim. säästäkin löytyy yleensä paljon puhuttavaa vaikka se niin tylsältä aiheelta kuulostaakin. Puhukaa vaikka tulevaisuudesta kuten jatko-opiskeluista tai työstä.

        Existä, uskonnollisesta vakaumuksesta ja politiikasta ei todellakaan kannata puhua.
        Tsemppiä treffeille, kyllä ne puheenaiheet itsestään tulee kun ei stressaa liikaa ja hiljaisetkin hetket voivat välillä olla ihan hyviä ;)


      • lkjhgfd
        daadadddaaddiii kirjoitti:

        Ei kannata todellakaan puhua itsestään liikaa. Kysele mielummin enemmän naiselta hänestä ja hänen elämästään, mutta ei liian henkilökohtaisia kysymyksiä. Huomioi ympäristöäsi ja esim. säästäkin löytyy yleensä paljon puhuttavaa vaikka se niin tylsältä aiheelta kuulostaakin. Puhukaa vaikka tulevaisuudesta kuten jatko-opiskeluista tai työstä.

        Existä, uskonnollisesta vakaumuksesta ja politiikasta ei todellakaan kannata puhua.
        Tsemppiä treffeille, kyllä ne puheenaiheet itsestään tulee kun ei stressaa liikaa ja hiljaisetkin hetket voivat välillä olla ihan hyviä ;)

        Esitä kuuro mykkä sokeeta hahaaa. antaa siin vaihees jo säälistä :))))


    • haavuka-ahon.ajatelijja

      ekana kysy pitääkö ostaa kumeja vai antaako ilman

      • viuhkapoika

        Mutta jokohan tyttösellä alkaa koti-ikävä olla?


      • Horopappa

        Ja toisena sano näin:

        "Nielethän kans ja otathan kakkoseen että tiedän, maksanko ravintolalaskun vai pannaanko suosista puoliksi?"


      • Se on kuten minä neuvoin. Kysy ensin mulle vai sulle. Ja jos pääsette jommakumman kämpille niin sitten on paikallaan kysyä toisen kiinnostusta seksiin.


    • =)

      Tiettu kantsii mennä elokuviin, niin ei tarvii puhua mitään. Pitää vaan kättä polvella.

      • pekekek

        1. Kerro mitä sukupuolitauteja sulla on ollut.
        2. Kysy antaako ilman kumia
        3. Tykkääkö kimppakivasta


      • ota iisisti

        Ei kannata funtsia silmät taivasta kohti et mitähän mun piti sanoa ja mitkä oli ne kaikki neuvot ja ne mitä olin laittanut kotona konseptiin.
        Kannattaa keksiä vaikka hieno pantomiini esitys niin ei tarvi puhua mitään jos se on niin kauhean vaikeata.
        Tsemppiä vaan.


      • .........
        pekekek kirjoitti:

        1. Kerro mitä sukupuolitauteja sulla on ollut.
        2. Kysy antaako ilman kumia
        3. Tykkääkö kimppakivasta

        Sain noilla kysymyksillä vuoden pituisen seksisuhteen. Itse olen nainen ja ensimmäiset kysymykset:

        1. Oletko koskaan ollut sänkyssä useamman ihmisen kanssa. Vaikkapa kahden naisen. Haluaisitko kokeilla joskus?
        2. Mitä mieltä olet orgioista?
        3. Kiinnostaako sua sitoutuminen vai haluatko vaan panna?


    • kyl se siitä

      Ensin muista, että asiat, joista puhut, itsestäsi tai perheestäsi tms. ovat tosia. Teidän kannattais koettaa puhua monenlaisista asioista, koska jos kiinnostus herää, tekee mieli jatkaa jostain aiheesta uudessa tapaamisessa. Sitten vielä sekin, että jos ujostuttaa etkä ole kova puhumaan, sano että sua ujostuttaa tämmöinen tilanne etkä ole kova puhumaan, mutta haluut silti yrittää koska olet kiinnostunut. luulisi että se tuntuu naisesta kivalta että hänen vuokseen näkee joku vaivaa.

    • Luonnollisesti vain

      Hei, riippu siitä minkätyyppinen ja ikäinen nainen on kyseessä? Mistä hän pitää? Yleensä naiset vain pitää siitä kun rauhallisesti tutustutaan. Ei siinä sen kummempaa tarvi olla. Itse en ainakaan kovasti ilahtuisi jos heti eka tutustumisella alkaisit rintoja kehumaan tms. Jos jotain kyselet ja nainen ei vastaa, niin sittenhän tiedät ettei hän halua siitä asiasta puhua. Älä ota niin isoa ressiä asiasta. Ole vain luonnollinen. Sellainenhan haluasit olla sittenkin jos teille jotain kehkeytyy. Onnea matkaan!

    • Kannattaa kokeilla

      Hiljaisuuden tullen joskus kannattaa sanoa ihan jotain randomia mikä ei liity teihin tai tilanteeseen mitenkään, siis yksi sanan riittää niin saa toisen hämilleen ja puhumaan.

    • monet kokenut

      Kyseleppä täältä neuvoja niin varmaan treffisi menee pieleen, ei kestä kauaa eikä uusia tarvii sopia.
      Ainoo suuntaa antava vinkki on toi "naikkosen" neuvo,,,,,,, niin että kyllä sun on paree koittaa aiheet keksii itte tai ehkä fiksummilta kysyy neuvvoja;););)

      • scrum

        no sanoppas muuta :D ja jos ne kaikki antamiset jättää toisille rehveille, parempi iha ekana ois varmaa tutustuu toisee ja sillee.. tai no en mie tiiä, ku en oo ikuna käyny sellasilla elämässäni kenenkää kanssa.


    • yrittäjä-Jussi

      Tavallinen perussuomalainen on myyntimiehen unelma-asiakas.
      Se on nimittäin sillai, että jos myyntimies pääsee ovesta sisään
      tai vaikka puhelimessa puheisiin, kannattaa yrittää oikein hirveästi.
      Jossain vaiheessa asiakkaalle tulee sellainen tunne, että täytyyhän tässä
      jotain ostaa, kun on tuo myyntimies-parka niin kovasti tehnyt töitä ja
      yrittänyt.
      Sama pätee naisiin. kannattaa yrittää ja painaa päälle. Kuunnella, kehua
      (ei liian läpinäkyvästi). Jonkun hömpän jutun varjolla voisi pienet itkutkin
      tirauttaa. Saat nähdä, että kyllä se siitä heltyy ja jatkoa kannattaa kyllä arvailla.
      siitä vaan yrittämään,,,

    • että tämmönen tapaus

      Ei kannata kehua "olemattomilla" rahoillaan, omaisuuksillaan ym. Ei myöskään kannata kehua entisiä tyttöystäviä eikä mulkoilla muita naisia ja kehua heidän periään, tissejään ym. Eikä sitten kannata treffikumppanin ulkoisia virheitä ajatella ääneen ja hyvä jos et kosi eka treffeillä ja tunnusta rakkauttasi eikä kannata kysyä, että ruvetaanko naimaan. Nämä kaikki olen kuullut ekoilla treffeillä saman miehen suusta ja voin sanoa että ei kolahtanut..

    • Samperikas

      Tässä siis mielestäni asiallinen vastaus asialliseen kysymykseen :)

      Jos kyseessä sokkotreffit tai enemmän tuntematon tyttö niin tietenkin alkuun reilu käden puristus/ystävällinen halaus (riippuen kuinka hyvin tunnette), katse silmiin ja hymyä. Pessimismi helvettiin! :)

      -Heitä jotain positiivista naisen pukeutumisesta/lookista. Luonnollisinta varmaan sanoa heti kun näette? Ei tietenkään tarvi mennä hehkuttamaan tai takertumaan asiaan. "Sä näytät tosi hyvältä/hehkeältä/freesiltä/tyylikkäältä", "makeet korvikset", "Sulla on hiukset tosi kivasti" tms. pientä kohteliaisuutta. Luo itsevarmuutta naiseenkin.

      -Yleensä kannattaa funtsia heti alkuun minne olette menossa viettämään aikaanne, ellette ole sitä erikseen sopineet. Jos nainen on tyyliä; en mä tiedä/en mä tiedä jne. Niin funtsi tämä heti valmiiksi, ettei tarvitse paikan päällä alkaa arpomaan ja funtsimaan varsinkin jos jännittää.

      -kännykkä äänettömälle. Kohteliasta.

      -Kysy jännittääkö naista? Tämän jälkeen voit tietty kertoa omista fiiliksistäsi niin se yleensä rentouttaa sua itseäsikin. Voithan sä kysyä vaikka että käykö nainen paljon treffeillä(?) tämä vain jos olette samalla "aaltopituudella", muuten voi olla tungettelevaa. Tämän jälkeen voit tietty heittää että itse et juurikaan käy (ei kun menet kertomaan tietty totuuden että nää on kolmannet treffit tällä viikolla=turn off!) Ja siksi olet hieman jännittynyt esim?

      -Kysy hänen perheestään. Mistä hän on alunperin kotoisin/missä hän on varttunut? Onko hänellä paljon siskoja/veljiä? Mitä vanhemmat tekevät työkseen?

      -Kerro ihan normisti kuluneen päivän tapahtumista. yms small talk

      -Jos puhutte työstä tai opiskelusta niin ei ketään kiinnosta yksityiskohtainen selostus siitä mitä sun pitää seuraavaksi tehdä ja kuinka helvetin stressaavaa se on. Kerro mieluummin siitä kuinka sä päädyit alalle ja mikä sinua kiinnosti siinä ja miksi. Onko kiva työ ympäristö? viihtyykö työ/opiskelija-porukassaan?

      -Jos sulla on ollut mielenkiintoisia/hauskoja puheenaiheita omassa kaveripiirissäsi niin kerro niistä ja kysy naisen mielipidettä asioihin. Samalla nainen saa käsityksen ystäväpiiristäsi ja sinun ajatusmaailmastasi. Joo, noi lätkä -ja intti-jutut pois listalta.

      -Jos hän on uusi kaupungissa tai olet itse käynyt mielenkiintoisessa paikassa (oli se sitten kirjamessut, museo, konsertti, rafla tms.) voit sanoa hänelle että voisit joskus esitellä paikkoja tms. Samalla saatte keskustelun aiheita ja saat selville mistä mimmi pitää.

      Nämä tulivat ainakin minulla ensimmäisenä mieleen. Peruskohteliaisuudella ja huomaavilla käytöstavoilla pääsee jo aika pitkälle. Ei ole mielestäni eriskummallista huolehtia naisen takista, tarjota istuin tai avata ovi naiselle jos menette raflaan syömään (mikäli tilanne sallii). Huumoria kehiin ja sille tulee tilaa vain rennossa tunnelmassa ja sillä että saat toisenkin osapuolen rentoutumaan joten pyri siihen. Jos jännittää hitosti niin lasi viiniä (Ei liikaa!) ennen treffejä (ei kaljaa, koska se haisee hengityksessä).

      Good luck!

      • happy woman

        Nimimerkki Samperikas/Joitain vinkkejä
        Olipa upeeta lukea fiksun ihmisen ajatuksia/vinkkejä. Retkahtasin heti tällaiseen mieheen. Näin minulle itse asiassa kävikin! Kaikki vinkit mitä kirjoitit ovat äärimmäisen kauaskantoisia.
        Kannattaa olla rehellinen alusta pitäen, eikä turhaa kehuskella itseään. Myös naiselta kannattaa kysellä jotain, muttei liian henkilökohtaisia asioita. Jos et kysele mitään, niin nainen kokee ettet ole kinnostunut hänestä.


      • sandra-amanda

        juuri sellaista mistä itse tykkäisin


      • talktalktalk
        sandra-amanda kirjoitti:

        juuri sellaista mistä itse tykkäisin

        mä teen paremmin. Noin perusjutuilla perusnaiset on jo ihan aaawww.


    • MimmaQ

      pääsee hyvin alkuun - tai niiden välttämisestä. Omien kokemusten (olen nainen) mukaan kamalimpia ensi treffien mokia olisi suhteellisen helppo välttää ja päästä jutussa eteen päin. Joskus voi toki mennä niinkin, että ensi treffit ovat ihan OK (=ei mitään mokia, ulkonäkö ym. kunnossa jne.), mutta silti ei vain kolahda. Silloin voi vain ajatella, että uutta matoa koukkuun. Nämä ovat niin paljon fiilis- ja kemiajuttuja.

      Pahimpia kokemiani treffimokia (miehen tekemiä, omiani en nyt listaa...):
      - Tulin ajoissa treffeille. Mies luki Iltistä, kohotti katseensa, mutta luki jutun loppuun ja kommentoi sitä ennen kuin tervehti tai muutoin huomioi minua. Joimme kahvit, jonka jälkeen mies oli sitä mieltä, että voisimme lähteä siitä hänen luokseen harrastamaan seksiä. Ei lähdetty eikä tavattu toiste.
      - Mies puhuu koko ajan omista työasioistaan, kuvailee yksityiskohtaisesti saavutuksiaan ja tulevia työtehtäviään. Ei esitä yhtään kysymystä tai kommentoi, jos yrität pistää väliin jonkun oman juttusi. Itse pyrin kuuntelemaan ja tekemään pieniä lisäkysymyksiä, mutta ei tällaista jaksa ihan koko treffien ajan. Kerro siis jotain työstäsi, mutta kysele myös naisen tekemisistä.
      - Mies ei puhu juuri mitään ja nainen joutuu yksin ylläpitämään keskustelua. Voi tietenkin johtua ujoudesta, mutta on kyllä vähän ahdistavaa pidemmän päälle. Mieluummin kerro, jos jännittää, niin se voi vapauttaa tunnelman. Myös tämän vastakohtaan olen törmännyt: mies puhuu taukoamatta MISTÄ TAHANSA, pyrkii olemaan hirvittävän hauska ja sukkela, kertoo vitsejä - on vähän niin kuin nopeutetussa amerikkalaisessa tv-sarjassa. Tällainenkin voi tietysti johtua jännityksestä, mutta on melkein pahempaa kuin hiljainen ujous.

      Jos et nyt ole ihan täysin mykkä, uskoisin että suomalaiseen naiseen tekee parhaiten vaikutuksen olemalla vain oma itsensä. Naiset ovat usein miestä puheliaampia luonnostaan ja jokainen kertoo mielellään itsestään, jos toinen esittää aitoja kysymyksiä. (Ei utelua tai tunkeilua intiimialueelle kuitenkaan.) Mykkä toljottaminen ja hiljaisen huomaavainen kiinnostus ovat eri asioita - ei tarvitse puhua paljon ja silti kysymys on keskustelusta. Ilmeet ja eleet, pienet kysymykset - ne ovat tärkeä osa keskustelua. Kirjoittamalla pääsee yleensä hyvään alkuun, voi kertoa myös ujoudestaan, jolloin toinen ymmärtää, ettei se johdu hänestä. Onnea treffeille - ja muista olla oma itsesi, sellaisena olet parhaimmillasi!

      • Tarpeekksi kuullut!

        Siinä tyypillinen treffi sivujen vonkailia neuvvoo,,,,,,tollasten mulukkujen takia saa kärsiä kaikki!!!!!


    • Lehi+Mä!

      Sano sille päivää!

      • kröh

        älä sano päivää jos treffit on illalla


    • adolfa
      • Marja-Leena-

        Yksi ylitse muiden on, että kehut hänen vaatteitaan. Sanot miten kauniisti hänen housunsa istuvat hänen päällään ja miten kauniisti hänen takkinsa sopii hänelle. Vaatteiden värimaailma tuo hänen ilmeikkyyttään esiin jne.

        Jokainen nainen tuntee olevansa viehättävä kun mies kehuu hänen vaatteitaan. Ainakin minusta se olisi ensitreffeillä kivaa. Siitä saa itsetuntoa ja tulee hyvälle mielelle ja jatko on helppoa. Ja ennenkaikkea vaatteista riittää puhuttavaa.

        Itse muistan ensi treffeiltäni kun poika kehui uutta nahka takkiani ja sanoi miten hänestä on ihanaa silittää sen sileää pintaa. Jännittyneessä tilanteessa meillä riitti paljon puhuttavaa ja tekemistä nahkatakistani.


    • polle

      Jätä se sika!

    • ubi

      Ole omaitsesi. Jos äläkä lue muiden neuvoja kuin nimim "samperikas" (tai sinnepäin) ja MimmaQ:n . Niissä on oikeaa asiaa - sovella niitä tilanteenmukaan. Onnea vaan

    • Töööt tööt

      Itse ainankin puhuisin kutakuinkin näin: "Vihaan tätä...kiusallista hiljaisuutta. Puhuminen on useimmiten täysin turhanpäiväistä, joten jos sovitaan vaikka että kumpikaan ei puhu mitään ne kun tulee jokin oikea asia sanottavaksi? Näin molemmat välttyvät siltä keskustelun ylläpito -vastuulta" Tämän jälkeen olisin kovin hiljaa ja naureskelisin lähinnä omille ajatuksilleni.

      • Töööt tööt

        Ei kyllä kannata mitääs small talkia rupee vetää mistään yhteiskunnallisesta joutavuudesta. Kysele vaikka mielummin sen kuulumisia ja lisäilet omia kokemuksia sinne väliin. Ja kannattaa jättää hänellekkin jotain puhuttavaa. Runsas alkoholin käyttö lisää puheliaisuutta!


    • ungh!

      Eiköhän sitä kannata olla ihan oma itsensä niillä ekoilla treffeillä niin treffikumppani voi sitten punnita kannattaako sinuun satsata aikaa tuleivausuudessa. ON SE NYT KUMMA, ETTÄ NYKYÄÄN EI EDES USKALLETA TREFFEILLÄ TEHDÄ/SANOA MITÄÄN ILMAN TOISTEN MIELIPITEITÄ!

      MITEN TÄMMÖISEN VALOPÄÄN KIRJOITUS ON PÄÄSSYT ETUSIVULLE? SUOMI24:n YLLÄPIDOLLA OMA LEHMÄ OJASSA?

      • Alkukevennykseksi voisit puhua vaikka peräaukon ongelmista yleensä ja siitä voi kömpelön aasinsillan kautta siirtyä esimerkiksi kihomatoihin jne.


      • näky
        umpitullero kirjoitti:

        Alkukevennykseksi voisit puhua vaikka peräaukon ongelmista yleensä ja siitä voi kömpelön aasinsillan kautta siirtyä esimerkiksi kihomatoihin jne.

        ei hätää! mä näin et te ootte puolenvuoden päästä vielä kimpassa.


    • Lissu .k

      Sitten juttelette kaikesta tavallisesta kuten miten joulu ja uusivuosi meni . Älä pyydä heti sexiä kuitenkaan . Riittänee pusu poskelle eka kerralla . Mutta ole valppaana jos nainen haluaa sexiä niin sinun pitää huomata se.

    • 4577

      aika, eka sanotaan käsipäivät, sit kysytään et "otatko suihin, vai panenko perseeseen?" jos on taju viel tallella kysymyksen jälkeen, ja nainen myös, niin sitten vaan hommiin, niin se homma etenee...

    • mimmu:)

      ekoilla treffeillä ei tarvi puhua juurkaa varsinaista asiaa. Kuhan kerrot ainaki yhen nolon kommelluksen,mut et muuten vie keskustelua hirveen henkilökohtaselle tasolle ja piät tunnelman kepeenä ni selviit mainiosti. Siitä näkee et mätsääkö huumori eli onko tiedossa toiset deitit.

    • kokemusta on

      ...seksistä.Siitä kaikki tykkää,sanokoot sit kuka mitä tahtoo.Asialliseen mut suoraan tyyliin seksistä puhuminen saattaa johtaa tosi toimintaan nopeammin kuin arvaatkaan.

      • eieieieiei

        Ei, ei ei ei! Ketä kiinnostaa puhua seksistä ekoilla treffeillä! Omalla kohdalla ne jäisivät tosi lyhyiksi ja toisia ei tulisi ikinä!


    • hupsista123

      Mietit illan valmiiksi, eli tiedät mitä tehdään etkä odota naisen päättävän joka asiaa. Itsellä totaalinen turn off on, kun mies sanoo "emmä tiiä, sano sää"... Valitse paikka sen mukaan, mihin sinulla on varaa ja minkä tyylinen nainen on. Yleisesti voitanee sanoa, että valitse paikka, missä astioita ei ruokailun jälkeen nakata roskikseen ,o)

      Vältettävät puheenaiheet:
      - sinun autosi, omaisuutesi ja erinomaisuutesi
      - entisten tyttöystävien vertaileminen/moittiminen
      - alaspesifit aiheet, mihin alaan vihkiytymätön ei voi osallistua, kuten esimerkiksi tuo jääkiekko
      - seksi

      Hyviä aiheita:
      - Naiseen kohdistuvat, tutustumiseen tähtäävät kysymykset esim. naisen kotitaustasta, mistä päin on jne.
      - Se, miten paljon jännäsi treffeille tulemista
      - Naisen mielipiteen kysyminen jostain yleisestä asiasta, vaikkapa nyt Haitin maanjäristyksen uhrien auttamisesta. Voisit vaikka kertoa osallistuneesi asiaan jotenkin ja siitä se juttu sitten lähtisi ;o)

      Ole peruskohtelias, kuuntele mitä nainen sanoo ja jatka keskustelua hänen aiheestaan. Jos nainen kertoo jotakin, tee keskustelua eteenpäin vievä lisäkysymys sen sijaan, että vaihdat puheenaihetta. Pukeudu treffeille rennosti, mutta siististi siten, että näkyy että olet "panostanut" treffeihin. Kovat kaulassa ei tarvitse keikaroida, mutta tyyliin: miten pukeutuisit työpaikkahaastatteluun?

      Jos olet naisesta oikeasti kiinnostunut, niin älä vonkaa seksiä. Sanot, että soitellaan seuraavana päivänä ja tee niin - älä odota että nainen soittaa.

    • JONE111

      JOO EKANA ONNEKS OLKOON.OLET PARIN ASKELEEN PÄÄSSÄ HELVETISTÄ.KERRO SUORAAN ETTÄ OLET UJO JA OSAAT VAAN PARI KYSYMYSTÄ.EKANA KYSYT MEILLE VAI TEILLE SIT KYSYT HALUATKO OLLA PÄÄLLÄ VAI ALLA,SIT VIIMEINEN KÄYTETÄÄKÖ KUMIA VAI EI.NOILLA PITÄIS PÄÄSTÄ ALKUUN TAI JOS EI ANNA NIIN SIT ILLALLA KÄSITÖITÄ ET SILLAI

      • Mikko-sika

        mä kudon sukkia.


    • lupslups

      käytä käsiäsi niin kyllä se siitä lähtee. Alota ekaks vaikka daisareista ja sit hivutat pikkuhiljaa kätösiäs kohti toosaa.

      • Minä vaan

        en ymmärtänyt .


    • Nainen 33v,

      Kun huonot aiheet onkin melkein jo lueteltu, niin tässä vinkkejä mistä kannattaa puhua:

      -Harrastukset (kannattaa ensin kysyä treffikumppanin harrastuksista ennekuin alkaa selostaa omistaan)
      -Musiikkimaku (mitä kuuntelee, missä keikoilla/ festareilla on käynyt)
      -Leffamaku (tässä kohtaa ei kannata mainita mitään liian extremejä, splattereitä tai vastaavia)
      -Työ tai opiskelu (enemmän kyselyä toiselta kuin selostusta omista asioista, vältä rehentelyä ja rahasta puhumista)
      -Matkailu, mökkeily yms. (tykkääkö lomailla Suomessa vai ulkomailla... lempi lomakohteet mutta tässäkin rehentelyä välttäen, jos on tehnyt maailmanympärysmatkan, siitä voi kertoa jos on varma, ettei se kuulosta brassailulta)
      -Muut kiinnostuksen kohteet kevyellä otteella, ei liian vakavia aiheita.

    • Oskari 40 v

      mikään ujo ole, reffitkin jo sopinut. Retuutat luustos paikalle ja puhut sen mitä sisältäs tulee, jos sun tarinas ei sellaisina vastapuoleen osu ja uppoa, kohde on väärä.

      • Toivoa on

        pyydä typykkä yöksi luoksesi niin saanti on taattu .


    • JONE111

      EKANA VIET TYTÖN SYÖMÄÄN,SAMALLA KUN OTAT TAKIN HÄNEN PÄÄLTÄ,(NIIN TUTKI TASKUT JOS VAIKKA LÖYTYIS LOMPAKKO)POTKASET HÄNTÄ (VAHINGOSSA NILKAAN NIIN EI PÄÄSE KOVIN NOPEASTI KARKUUN)SIT KUN RUOKA ON TULLUT VETÄSET HIHASTA KOKKIVEITSEN,JA LAITAT OIKEEN KÄDEN PIKKURILLIN PÖYDÄLLE JA TEMPASET PIKKURILLIN POIKKI,KATSOT HÄNTÄ SILMIIN JA SANOT ET NÄIN PALJON MÄ RAKASTAN SUA KULTA.SIT KYSYT NAISEN OSOITETTA JA SANOT ET SUN VELIPUOLELLA MUUTTOAUTO JA PARI KAVERIA ET LUSIKOI NYT SE SOPPA NIIN PÄÄSTÄÄN HAKEMAAN NE SUN TAVARAT MUN LUO.TARJOILIALLE ANNAT VARASTETUN VISAKORTIN JA PYYDÄT TILAAMAAN TAXIN.TOLLAI PITÄIS PÄÄSTÄ ALKUUN,

    • Perse Erkki

      helvetinmoinen vonkaaminen, ja kehu samalla sen perseet ja tissit. Voit vakuuttaa sille että sun kans ei tarvi jännittää koska aivoja ei tarvita.

    • jonte321
      • jonte321

      • Viivi k.

    • kaikenkokenut

      Älä ihmeessä rupea kertomaan aikaisemmista naisjutuistas äläkä kysele naiselta, monesko mies olisit tai hänen menneistä suhteistaan.

      • hyvät pyllyt

        kandee kysyy viel et saaks sen perseeseen kusta


    • kp-778

      Totuus on se ettei nainen sinusta kiinnostu puheiden perusteella, jos sinusta yhtään "pitää" on aivan sama mistä höpöttelet. Katse, eleet, tuoksu semmoset kertoo paljon enemmän mitä kukaan haluaa kuulla toisen suusta, ollaan vielä sen verran primitiivisiä. Treffeillä ei koskaan vaimon kanssa käyty, tavattiin muutamia kertoja pelikaverien illan istujaisissa ja juteltiin ympäri pyöreitä...sanapelin muistan vielä se on hyvä jos vastapuolella on vähänkään huumorintajua jos ei niin sitten ottaa ja lähtee. Sanapeli on yksinkertainen sano mikä ensimmäisenä tulee mieleen ja toisen pitää sanoa sille vastakohta, kuuma/kylmä ja sitä rataa...toinen mikä on hyvä jos istutte vaikka kahvilassa ja tulee hiljainen hetki katso ympärille ja kysy montako turkulaista, porilaista, tamperelaista, jne on kahvilassa tai sitten pyydä naista poimimaan jonku kahvilasta josta sitten teet profiloinnin eli päättelet, kengistä, vaatteista, käsistä, ilmeistä, millaista elämää kyseinen henkilö viettää...Tarkoitus on löytää mahdollisimman rento-olotila jossa voi laukoa suustaan oikeasti mitä ajattelee eikä vain mielyttämis tarkoituksessa, jos yrität miellyttää kertomalla sen mitä luulet toisen haluavan kuulla, ei onnistu. Niin sanottu herrasmiesmäinen käytös..niin..kuinka monta onnellisesti naimisissa olevaa seipään niellyttä tiedät? Pidä silmällä miten nainen hymyilee ja nauraa, tekeekö sen vain koska odotat sitä vai koska oikeasti nauttii seurastasi. Nauru on tärkeä jos ei voi omille tai toisen töppäilyille nauraa niin mille sitten? . Jaahas se on työpäivä kohta purkissa..

      • 99999922

        Sano että saavuit treffeille anustappi pyllyssä, kerro että tykkäät latexista ja anuksen nuollennasta... siis sinun.

        Jos lämpenee olet löytänyt todellisen helmen... kosi oitis!


      • ----

        Joo kattele ympärilles ja heittele kommentteja jos näät jotain mikä vois olla kiinnostavaa, niin ei tarvitse kummankaan jauhaa koko ajan itsestään. Joissakin naisissa on sellainen ärsyttävä piirre että ne kauhean hienosti kertoo omista asioistaan ja tuntemuksistaan ja tekee niistä elämää suurempia ja sitten jos siihen lähtee mukaan niin huh huh. Parempi kun kääntää vaan keskustelua pois kummankaan henkilökohtaisista jutuista niin tulee rennompi tunnelma äläkä tosiaan yritä miellyttää vaan ole oma itses.


    • HAHA :DD

      Saopas sille naiselle tämmöne vitsi: Mitä eroa on Jokereilla ja leppäkertulla? leppäkertulla on enemmän pisteitä :DDD

      • Yläperkiönrastinlyöj

        Kysy tietääkö likka mitä tarkoittaa HIFK?
        Homot
        Ilman
        Fyysistä
        Kuntoa.


      • :D:D;D

        Toi ja vastaavat läpät on just hyviä, sitten vaan naurat sille jutulles itse niin kauan kun sua naurattaa, vaikka minuutin jos siltä tuntuu. Nauru ja iloinen mieli tarttuu! Toimii aina!


    • Dremeli

      Paitsi mulla käyny monta kertaa silleen että ku oon treffeille menny ni vastakkaisella osapuolella ollu kavereita mukana. Pikkasen tullu typerä ja vaivaantunu olo.

    • mikot

      Kuules,menkää syömään ja hyvää viinii samallee,,pudotua,,kyllä juttu tulee.pudota sitte Kortsupaaketti pöydälle ja san et mulois huone,mennään vähä iloitteleen,let niin haluttava..pierase viel23

    • ukkomies 1

      Kysy suoraan antaako vai ei!!

    • tyhjää saa

      kysy heti antaako hän niin et turhaa jallita

    • 20

      Onnea. Ei seksistä ehkä kannata puhua ekalla kerralla. Ehkä jotain hauskaa voi heittää jos keksii. Koita antaa positiivinen kuva itsestä koita kuunnella mitä hän sanoo. Tai sitten kysyä jotain ja koittaa antaa naisen hoitaa puhumisesta suurempi osa,mitä sä tiedät ja mitä et senkin mukaan.

    • Nainen 40+

      Mun inhokit eka deiteillä (kokemuksesta)
      -myöhästyminen
      -ladataan kumppanin kasvoille entisten suhteiden ongelmat, pettämiset, valehtelut, oikeusriidat...existä puhuminen ylipäätään
      -puhutaan vaan työstä, siis miten paaaaljooon se vie aikaa muu itsekehu
      -sanotaan v***** kolme kertaa ekan viiden minuutin aikana
      -yli/alipukeudutaan...kannattaa sopia mitä tehdään, minne mennään
      -raha-asiat
      -epärehellisyys

      Mun suosikit...
      -kohtelias käytös...ovet, takit, tilaaminen, tarjoaminen tai sen hyväksyminen, että nainen maksaa osansa
      -sanallinen kehu, mutta erityisesti katsein, elein ihailu
      -on oma itsensä, jos se ei riitä niin ei jatkossakaan
      -melkein kaikesta voi jutella, mutta ei pintaa syvemmältä, tungettelu sucks
      -rehellisyys
      -ihana miehen tuoksu
      -hyvä hiljaisuuskin välillä
      -peesailla toista, yrittää ymmärtää missä mennään
      -ja jos kiinnostut, niin sovi saman tien jatkosta...kysy vaikka saanko soittaa...
      -ja pienen halauksen ja suukon voi antaa, jos saapi luvan
      Onnea matkaan...

      • tätä se tarkoitti

        Yleistä...
        -myöhästyminen ( ole aina vähän myöhässä,muuten nainen luulee että olet helppo)
        -ladataan kumppanin kasvoille entisten suhteiden ongelmat, pettämiset, valehtelut, oikeusriidat...existä puhuminen ylipäätään
        (lauetaan kumppanin kasvoille, kerro että entistekin kanssa tää toimi, ......)
        -puhutaan vaan työstä, siis miten paaaaljooon se vie aikaa muu itsekehu
        (kerro heti että olet työtön, kukaan ei huoli sua töihin)
        -sanotaan v***** kolme kertaa ekan viiden minuutin aikana
        (monipuolinen kirosanavarasto kertoo kokemuksesta, on sitä muolimoo nähty)
        -yli/alipukeudutaan...kannattaa sopia mitä tehdään, minne mennään
        (paras heti todeta naiselle, et sitten ainakaan ylipukeutunut)
        -raha-asiat
        (sano että lompakko on hävinnyt jos se vois maksaa tälläkertaa, sä hoidat sitten joskus)
        -epärehellisyys ( mitä se on)

        Mun suosikit...
        -kohtelias käytös...ovet, takit, tilaaminen, tarjoaminen tai sen hyväksyminen, että nainen maksaa osansa
        (kohteliaasti sanot että istu nyt nopeesti sinne nurkkatuoliin sä tukit muuten koko käytävän ja sähän sitten hoidat ainakin oman laskus ja ehkä munkin)
        -sanallinen kehu, mutta erityisesti katsein, elein ihailu
        (v..ttu sä näytät hyvälle, iske silmää ja heiluttele sun kalua avonaisesta sepaluksesta)
        -on oma itsensä, jos se ei riitä niin ei jatkossakaan
        (tää on ihan mun omaa ja sitä riittää jatkossakin, kalu kädessä)
        -melkein kaikesta voi jutella, mutta ei pintaa syvemmältä, tungettelu sucks
        (annatko panna takapuoleen edes vähänmatkaa, tai otatko suihin)
        -rehellisyys
        (sano reilusti että seksi mulla vaan on mielessä)
        -ihana miehen tuoksu
        (muista pierasta aina välillä)
        -hyvä hiljaisuuskin välillä
        (pidä piereskelyssä taukoja)
        -peesailla toista, yrittää ymmärtää missä mennään
        (kyl mä ymmärrän et sä oot muhun ihastunut, mut mä kyl kestän sen)
        -ja jos kiinnostut, niin sovi saman tien jatkosta...kysy vaikka saanko soittaa...
        (mennäks hotelliin, lainaa eukon puhelin ja luottokortti ja varaa huone)
        -ja pienen halauksen ja suukon voi antaa, jos saapi luvan
        (puristelet sitä perseestä ja annat kunnon kielarin, päälle vielä räkäset naurut)
        Onnea matkaan...


    • panomies 69

      Minä kysyin eka treffeillä naisystävältäni onko bi ja voisko kolmen kimppaa harrastaa ja naisen kanssa seksiä.Ja tietysti myös anaaliseksistä oli puhetta heti sekä nieleekö lastin.Ja vieläkin olemme yhdessä.Rohkeutta vaan

    • Petokissa ;)

      ..Avaa ovet, myös auton. Auta takki pois/päälle.. perus, hyvät käytöstavat ovat erittäin positiivinen alku.
      Älä missään nimessä kysele/puhu existä. Niiden pitäisi olla exiä myös mielessäsi, katkeruus on myrkkyä.

      Jos olet hänestä kiinnostunut todella, voit hienotunteisesti kertoa ettei sinulla ole mitään
      ns. "unfinished busines" -juttuja kesken ja kyllä naisenkin pitäis mainita jos on vapaa tai "en oikein tiedä.."
      Itse kysyn tuota asiaa vain jos mies on todella panostamisen arvoinen, kuka nyt heittäisi helmiään sioille.

      Harrastuksista on hyvä turista, yritä suhtautua myönteisesti.. Voit yllättyä positiivisesti :)
      Jos olet lätkä/formula/fudis tms fani, kerro ihmeessä jotain lyhyesti siitä. Urheilullinen nainen ymmärtää yskän (matseissa käynti,TV:n tuijotus&kisastudiot, pleijariparrat,tappiot/vetojen häviöt...)
      ja jos ei ole niin älä tuputa aihetta enempää.
      Musiikkimausta, konserteista, matkoista.. Kyllä te saatte jutunjuurta jo noistakin.

      Hän nojautuu vaistonvaraisesti sinua kohti jos olet helmi.. Ja voithan ihan pilke silmäkulmassa sanoa että oot vähän hermona ,että toinen saa polvesi notkahtamaan. Kun halaatte, kerro että hän tuoksuu ihanalta.
      Jonnekin tunnelmalliseen kahvilaan, jossa mies kyllä tarjoaa valitettavasti :)
      En ehkä veisi heti syömään enkä elokuviin, sitä ehtii harrastaa jos jatkoon pääsee..

      Saata hänet lopuksi turvallisesti kotiovelle, halaa lämpimästi -suukko siihen- kerro että viihdyit ja toivo näkeväsi hänet pian uudestaan.... Toivottavsti löydät onnesi :)

    • xcvbn

      Mulle ainakin kertoo ihmisestä paljon, millaista musiikkia tai kirjallisuutta tai telkkarisarjoja tai muita ohjelmia hän seuraa. Jos löytyy jokin yhteinen kiinnostuksen kohde, siitä juttua lähtee varmasti. Ja jollei löydy yhtään, sekin kertoo jotakin.

    • Näin hommat hoidelaa

      Mutta kyllä näillä eväillä se peppu aukeaa. Jatkoilla homman nimi on näin...

      1. Saata morsiusehdokas sänkyyn
      2. Hivele hänen leukoja ja kerro miten ihanan sileät ne onkaan karvattomana.
      3. silitä hiuksia, hän hivelöi karheaa kaljuasi.
      4. suutele hellästi
      5. aloittakaa riisuminen, riisu hänen paitansa, hän riisuu sinun paitasi. Rituaali jatketaan kunnes riisut hänet pikkuhousuista.
      6. hiero hellästi ja suutele nainen märäksi.
      7. Lähesty ykkösestä.
      8. annan jousien natista, paina kuin härkä ja sepusta samalla jääkiekkoa... ensimmäinen välieräottelu... Suomi-Kanada... Petteri Nummelin... Olli Jokinen... Suomipoika... MAALI!!!

      • Neuvonantajuus

        Kaikista tärkeintä on olla kiinnostunut naisesta, aidosti. Kysele häneltä esimerkiksi ihmiitiasioistaan ja hygieniasta. Siitä on hyvä johdatella keskustelu seksii ja alkaa petaamaan petiä iltaa varten. Faktahan on, että ensimmäillä treffeillä jos ei saa niin turha on seuraaville edes vaivautua.
        Muista intiimihygienia!


      • het. asiaan
        Neuvonantajuus kirjoitti:

        Kaikista tärkeintä on olla kiinnostunut naisesta, aidosti. Kysele häneltä esimerkiksi ihmiitiasioistaan ja hygieniasta. Siitä on hyvä johdatella keskustelu seksii ja alkaa petaamaan petiä iltaa varten. Faktahan on, että ensimmäillä treffeillä jos ei saa niin turha on seuraaville edes vaivautua.
        Muista intiimihygienia!

        Katso kauniisti silmiin ja kysy mennäänkö teille vai meille, ja matkalla voit kysellä millaisista asennoista hän pitää, pidä käsi reidellä ja välillä siellä.


    • aadddfff

      Ei siinä muuta tarvita.

      • pitkään

        Ja heti kämpillä nuole kunnolla


    • SilverPanther

      SANOT AKALLE ETTEI TREFFEILLÄ PANNA MUUTA KUIN RADIO PÄÄLLE JA MUISTA ETTÄ AINOA SISÄPELI MITÄ PELAATTE ON PIP-PELI JA JOS OOT TAITAVA NIIN VOITTE PELATA KAIKKIA 3 SISÄPELIÄ JA TÄRKEIN ON MUISTAA, ETTÄ SORMET PILLUUN VAAN, HERRASMIEHILLE JÄÄ RUMIMMAT NAISET.

      • jos.

        et menisi treffeille ollenkaan,vaan nököttäisit edelleen siinä tietokoneella? Näin kun tekisit,ei sinun tarvitsisi miettiä mitä puhua tai tehdä treffeillä. Näin voisit olla edelleen ujona ja pikkuhiljaa tottua ajatukseen,että olet peräkammarin poika


      • er

        XD


    • persreikä

      Aloita puhe heti teidän mahdollisesta tulevaisuudesta. Tulevasta talostanne, kuinka monta lasta tulette tekemään ym. Hyvin se menee ;)

      • Kaiken kokenut

        kuuntele, kysele, onko ihminen sellainen, mikä Sinua viehättää, hymyile kauniisti ja ole nätti!


    • ennen ujo

      Älä ainakaan elokuviin sitä treffi kumppania vie.Siel ei pysty puhumaan eikä siten tutustumaan.

    • Bk

      ole oma itsesi
      ole herrasmies
      ja älä odota mitään

      • MIKKO.V

        Jos hän on neitsyt niin ei helpolla anna mutta jos on kokenut nainen niin siitä laakee heti.


      • pekekek
        MIKKO.V kirjoitti:

        Jos hän on neitsyt niin ei helpolla anna mutta jos on kokenut nainen niin siitä laakee heti.

        ronskisti tolppaa hanuriin, tyttö joko vannoo ikuista rakkautta tai sitten homma on paketissa heti


    • mies olen

      olette antaneet vinkkejä, joilla miekkonen saattaa päästä toisille treffeille. Entäpä jos molempien tavoitteena on yhdenillan pano (joka saattaa pidentyä ja syventyä seurustelusuhteeksi, mutta ei mietitä sitä nyt) ? Onko ohjeet suunnilleen samat vai täysin erilaiset?

      • kun naista haluttaa

        Jos nainen on halukas panemaan heti ensitreffeillä hän todennäköisesti tuo itse asian jotenkin ilmi; jos ei nyt suoraan selkeällä suomella niin jotenkin ilmeillä tai eleillä vihjaillen.
        Mahdollista on myös että ilta vain ns. jatkuu huomaamattomasti, kahvilasta baariin ja baarista kämpille kun huomataan että oho, pilkku tuli, onpas tässä aika mennyt mukavia jutellessa, kas kas, jatkettaisiinkos iltaa jommankumman luona. Huom! Nainen kutsutaan jatkoille "kahville", ei harrastamaan seksiä.

        Jos kovasti kuumottaa, voi yrittää tunnustella mahiksia esim. joillain KEVYEN kaksimielisillä jutuilla ja katsoa tuntuuko nainen olevan samoilla aaltopituuksilla, mutta tämä on e-rit-täin riskaabelia ja vaatii taitoa. On suuri riski, että kaksimielisyydet lipeävät liian rasvaisiksi ja nainen luokittelee miehen välittömästi kusipääksi eikä enää ikinä vastaa yhteydenottoyrityksiin.

        Yleensä naiset eivät pidä liian suorasta puheesta. Kaikkihan seksiä ajattelevat mutta hyviin tapoihin ei kuulu käydä ronskisti suoraan asiaan, se tuntuu jotenkin inhottavalta. Homma pitää hoitaa kotiin ikäänkuin puolivahingossa, luontevasti, "itsestään". Yleensä seksin tai sukupuolielinten ääneen mainitseminen tietää tuhoa, koska mies leimautuu pelkän pimpsan perässä juoksijaksi, eikä sellaisen kanssa kukaan itseään kunnioittava nainen makaa.

        Siis; seksin perässä juoksemisessa ei ole mitään pahaa, mutta sen ääneen myöntämisessä on.

        Itse olen parikin kertaa ollut ns. auliina jollekin herrashenkilölle, ja ajatellut jo päätyväni parin tunnin sisään sekstailemaan ko. miehen kanssa, kun jätkä onkin ryssinyt koko homman alkamalla puhumaan rivoja tai muuten vaan möläyttämällä jotain tyhmää. Fiilis on mennyt ihan täysin ja koko tyyppi alkanut inhottaa. Eikä kyseessä ole siis mikään "vulgääriä kielenkäyttöä, hyi" asennepäätös, vaan ihan oikeasti viehättävä mies muuttuu kädenkäänteessä kuvottavaksi väärillä kommenteilla.

        Vastauksena kysymykseesi;
        ohjeet on aivan samat, mutta voit yrittää luoda naiseen vietteleviä makuuhuonekatseita. Äläkä ainakaan ehdota ensimmäisenä kotiinlähtöä.


      • mies olen
        kun naista haluttaa kirjoitti:

        Jos nainen on halukas panemaan heti ensitreffeillä hän todennäköisesti tuo itse asian jotenkin ilmi; jos ei nyt suoraan selkeällä suomella niin jotenkin ilmeillä tai eleillä vihjaillen.
        Mahdollista on myös että ilta vain ns. jatkuu huomaamattomasti, kahvilasta baariin ja baarista kämpille kun huomataan että oho, pilkku tuli, onpas tässä aika mennyt mukavia jutellessa, kas kas, jatkettaisiinkos iltaa jommankumman luona. Huom! Nainen kutsutaan jatkoille "kahville", ei harrastamaan seksiä.

        Jos kovasti kuumottaa, voi yrittää tunnustella mahiksia esim. joillain KEVYEN kaksimielisillä jutuilla ja katsoa tuntuuko nainen olevan samoilla aaltopituuksilla, mutta tämä on e-rit-täin riskaabelia ja vaatii taitoa. On suuri riski, että kaksimielisyydet lipeävät liian rasvaisiksi ja nainen luokittelee miehen välittömästi kusipääksi eikä enää ikinä vastaa yhteydenottoyrityksiin.

        Yleensä naiset eivät pidä liian suorasta puheesta. Kaikkihan seksiä ajattelevat mutta hyviin tapoihin ei kuulu käydä ronskisti suoraan asiaan, se tuntuu jotenkin inhottavalta. Homma pitää hoitaa kotiin ikäänkuin puolivahingossa, luontevasti, "itsestään". Yleensä seksin tai sukupuolielinten ääneen mainitseminen tietää tuhoa, koska mies leimautuu pelkän pimpsan perässä juoksijaksi, eikä sellaisen kanssa kukaan itseään kunnioittava nainen makaa.

        Siis; seksin perässä juoksemisessa ei ole mitään pahaa, mutta sen ääneen myöntämisessä on.

        Itse olen parikin kertaa ollut ns. auliina jollekin herrashenkilölle, ja ajatellut jo päätyväni parin tunnin sisään sekstailemaan ko. miehen kanssa, kun jätkä onkin ryssinyt koko homman alkamalla puhumaan rivoja tai muuten vaan möläyttämällä jotain tyhmää. Fiilis on mennyt ihan täysin ja koko tyyppi alkanut inhottaa. Eikä kyseessä ole siis mikään "vulgääriä kielenkäyttöä, hyi" asennepäätös, vaan ihan oikeasti viehättävä mies muuttuu kädenkäänteessä kuvottavaksi väärillä kommenteilla.

        Vastauksena kysymykseesi;
        ohjeet on aivan samat, mutta voit yrittää luoda naiseen vietteleviä makuuhuonekatseita. Äläkä ainakaan ehdota ensimmäisenä kotiinlähtöä.

        "Äläkä ainakaan ehdota ensimmäisenä kotiinlähtöä. "

        Täh, eikö miehen pidäkään tietää, mitä haluaa, ja näyttää se suorasukaisesti ja selkeästi; välttää kiertoilmaisuja ja vihjailuja, olla rohkea ja aloitteellinen; olla toiminnan mies - ei jahkaaja, joka ei saa yön aikana edes sepalusta auki?


    • keikariadf

      ei kannata käydä treffeillä. kohtalo tuo sen sulle joskus

    • pesämuna

      Kysy siltä, että voinko ejekuloida suhun? Siitä se juttu lähtee kuin itsekseen.

    • Nispero

      Kysy ottaako peppuun.
      Jos ei, pistä.

      • yxäxä

        opettele ulkoa joku hyvä ja hauska vitsi, joka voi johtaa pitempäänkin keskusteluun aiheesta. kun eka vitsi on keskusteltu kerro toinen jne. tärkeätä on luoda hauska tunnelma. siitä se sitten...


    • Crous

      Kehu hiuksia ja hymyä, sano et alat ihastua siihen. siis jos totta, älä valehtele. (tehos muhun)

    • Roosamaaria

      Jos nainen on vähän pyöreähkö, kysyt tietysti ihan ekana, paljonko hän painaa. Jos hän ei ole maailmanluokan kaunotar, kerrot hänelle tietenkin, ettei hän mikään missi ole, mutta muuten ihan jees. Sen nainen EHDOTTOMASTI ja ennen kaikkea haluaa kuulla. Entisistä tyttöystävistä kandee puhua herkullisimmat yksityiskohdat. Sit kerrot kaikki pahees rahojen pelaamisesta ja orastavasta kaappijuoppoudestas.Rehellinen pitää olla. Joo, ehkä sitten pääset uusille treffeille jonkun toisen kanssa...tsemppiä!

    • ....................

      Älä turhaa stressaa,älä sano mitään,tuijotat vaan ku hannibal lecter,sitte hiljasuuden vallitessa päästä kunnon pieru - naapuripöydistäki käännytään kattomaan,näytät niille hymyillen keskisormea,hörötät muijalle "oho tuli pieru höhhöh höhhöh" niin että sylki lentää naamalle eiköhän se siitä vittu lämpene.

    • Kun tulette sovitulle kohtaamispaikalle niin kysy, että mulle vai sulle.

    • herkele

      Luet kommunistisen manifestin ja huudat samalla täydessä kiihkossa miten Lenin kääntyisi haudassaan jos näkisi nuo kapitalistesen orjan vaatteet päälläsi :D
      Varmasti oli viimeinen kerta.

      Itse koitin lukea evankeliumia, mutta jostain syystä lähti menemään. Ateistin perkeleet...

      Mutta voisi tepsiä aika hyvin kun luet hänelle otteita Mein kampfista ja sen jälkeen lausut Tabermannin runoja.

      Eli ole ihan oma itsesi ja eikös muutenkin ole suhtkoht hyvä meli kun sitten näkee toisen, kyllä se juttu alkaa luistamaan väkisinkin positiivisiin asioihin :)

      • perkeleherkele

        Varmin keino kuitenkin on saada selville muijan mielenkiinto kun kerrot vitsin ja muijalla menee juoma väärän kurkkuun. Sitten alat käyttämään häntä kuin nukkea ensiapu kursilla ja poistat kireät vaatteet ja annat rintahierontaa ja suusta suuhun elvytystä. tiiäks?


      • Samuli_sipparna
        perkeleherkele kirjoitti:

        Varmin keino kuitenkin on saada selville muijan mielenkiinto kun kerrot vitsin ja muijalla menee juoma väärän kurkkuun. Sitten alat käyttämään häntä kuin nukkea ensiapu kursilla ja poistat kireät vaatteet ja annat rintahierontaa ja suusta suuhun elvytystä. tiiäks?

        -Minkämoista säätä on luvattu ens jouluksi?
        -Viittisiksä maksaa tämän laskun, ku mä en nyt jaksaasi?
        -Kipaasisikko hakemaan iltajuomat tuosta R-kioskista?
        -Mennäänkö jo?


    • didiiim

      Jos olet vakavissasi, kysele tytöltä hänen perheestään; onko sisaruksia jne, kysele ja ole muutenkin kiinnostunut hänen elämästään ja mitä hänelle kuuluu. ole myöskin itse avoin ja kerro myös itsestäsi, harrastuksistasi, työstäsi..
      kysele esim. tykkääkö tyttö katella leffoja (hyvä sauma sopia seuraavat treffit, jos tykkäätte molemmat katsoa elokuvia;))......... kysele ihan perusjuttuja ja kun tyttö kertoo, niin k u u n t e l e ja esitä jatkokysymyksiä, niin tyttö huomaa että oikeasti olet kiinnostunut.

    • Itse olen parin kaverin kanssa puhunut miten miehiltä alkavat olla hukassa vanhat kunnon herrasmiestavat elikkä takin auttaminen päälle/pois, kukkien vieminen naiselle, tuolin auttaminen alle jne ja jos ilta jatkuu yhteiseen osoitteeseen esim ravintolasta niin tottakai taksin maksaminen mutta herrasmiestavat noin yleensä tuntuvat olevan katoava luonnonvara, itse ainakin olisin otettu tuollaisista kohteliaisuuksista.

      • JepJepJ

        misukka34 on oikeassa.
        Vanhat kunnon käytöstavat ovat lähes kadonneet näiltä nykyajan miehiltä.
        Sellaiseen jos törmää, se harvemmin on enään vapaa saati hetero. Valitettavasti. Yhden käden sormilla on laskettavissa kerrat jolloin mies on tuonut pyytämättä kukkia, suklaata tai ylipäätänsä mitään ilman taka-ajatusta.

        Juurikin tapailin yhtä miestä, jolla oli nämä käytöstavat hieman hukassa.
        Oven avasi kyllä, mutta piti sitä lähinnä sen aikaa auki että hän itse pääsi sisälle ja ovi ei tullut takana tulevaa päin näköä. Mitään, edes muutenvaan ajatuksella, kukkia saanut.
        Ja kertaakaan ei tarjonnut mitään kun käytiin ulkona. Kumpikin maksoi aina omansa, tai minä kummatkin.
        Joo, olihan se komea mutta jos ei osaa edes alkeita käytöstavoista niin ei voi olettaa että kukaan jaksaa sellaista katsella kovin pitkää aikaa.

        Ja mitä ensitreffeihin tulee.

        Ensimmäisenä ei kannata aloittaa vuodatusta entisistä suhteista, viimeisimmästä iskuyrityksestä saati siitä millainen oli viime pano ja koska se tapahtui.
        Toinen tylsä aihe on perheenjäsenten sairaudet ja niiden voivottelu ja säälin hakeminen.
        Sitten jossain vaiheessa iltaa(jos on juotu muutakin kun vettä/kahvia), älä edes leikilläsi sano naista huoraksi, koskee sekä suomenkieltä että muita, se on oikeasti loukkaavaa vaikka omasta mielestä kuullostaakin ah niin hauskalta.
        Kaikkein ällöttävintä on ehkä se kun aletaan kutsumaan itseään kylään ensimmäisen puolen tunnin jälkeen ja samalla kopeloidaan persettä/tissejä/kumpaakin ja tungetaan kieltä kurkkuun.
        Ellei tietenkin halua saada napakkaa potkua jalkoväliin niin siinä tapauksessa, anna palaa.


    • gkjhljk

      Vanha aloitus, mutta aina ajankohtainen aihe. Siispä vastaan:

      Itse en pidä treffejä hirveän onnistuneina, jos aiheet ovat koko ajan pinnallisia. Small talkiakin toki tarvitaan erityisesti alkuaiheina, mutta jos ei missään vaiheessa tule esille jotain, joka kertoo miehestä enemmän ihmisenä, en luultavasti kiinnostu. Itse sanoisin, että kannattaa siis tuoda esille myös jonkin verran arvomaailmaansa ja puhua hieman kattavammin kiinnostuksistaan, elämästään ja ehkä jopa siitä, mitä odottaa tulevaisuudelta. En nyt tarkoita sitä, että pitäisi kertoa haluavansa kolme lasta ja dobermannin, mutta esimerkiksi, millaisia asioita haluaa oppia elämältä tai mitä on jo oppinut.

      Keskustelu toimii paremmin, jos treffit sopii paikkaan, jossa voi esimerkiksi juoda lasin tai kaksi viiniä tms., mutta jos olet sosiaalinen ihminen, kahvittelukin käy. Ei kuitenkaan kannata ottaa liikaa stressiä keskustelun sujumisesta. Jutteluhetken eteneminen on aina kahden ihmisen vastuulla, mutta toki itse voi tehdä parhaansa, jotta keskustelu lähtisi soljumaan eteenpäin. Tämä onnistuu hyvillä jatkokysymyksillä ja kuuntelemalla ajatuksen kanssa, mitä toinen sanoo. Voitte myös keskustella keskustelun vaikeudesta tai jännityksestä treffitilanteissa, jos se helpottaa omaa oloa.

    • MAGIGniGGGa

      voisitte vaikka anaaaliseksiä jos siltä tuntuu tai suihinotto käy hyvin ekana iltana :DDDDDDDDDD

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      134
      2114
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      201
      1929
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1526
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1065
    5. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      954
    6. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      278
      948
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      868
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      854
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      39
      799
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      796
    Aihe