SMS-KONTAKTI palvelu

UunoSuuri

Onko kenelläkään SMS-KONTAKTI palvelusta parempaa käsitystä kuin minulla. Yhtenä päivänä kokeilin (mies kun olen), mitä on tarjolla, kun nettisivu mainosti, miten naiset odottavat tekstiviestikontakteja miehiltä. Ja toden totta odottelivatkin. Tyhmempi kuvittelisi, että kyseessä on treffipalvelu, jossa yksinäiset voivat tutustua toisiinsa aluksi tekstarien kautta ja sitten muuten, päätyen vaikka kahvikupin ääreen.
Todellisuudessa kyseessä on yksi läähätyspuhelimen versioista, missä palvelussa olevat naiset, nettisivuilla valokuvien kera, ovat firman palkkaamia työntekijöitä, jotka saavat provikat joka viestistä. Eli eivät todellakaan maksa 2€ / viesti, kuten mies. Pienipalkkaiseksi esittäytyvällä naisella ei ole varaa itse maksaa kymmeniä txtviestejä siihen hintaan, eikä halua siirtyä halvemmalle keskustelufoorumille jostain syystä ole. Kun tarkalla silmällä tutkii mainoksia, ei sieltä rikollista toimintaa voi osoittaa. Sen verran ovelasti kaikki on sanottu. Sanomatta on vain jätetty, että vastapelurina on firman ihminen, jonka iästä ja sukupuolestakaan ei ole takuita. Jos mies haluaa tekstailla ja fantasioida jonkun taskurahaa eläkkeensä jatkoksi tienaavan isoisän kanssa, niin onhan tämä vapaa maa... AInoastaan verottaja saattaisi olla kiinnostunut siitä, ovatko työnantajamaksut ja verot kunnossa näiltä osa-aikatyöläisiltä.

12

1437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nannanaaaaannaaa

Ei voi kuin ihmetellä mitä kaikkea naisen puute saa miehet tekemään.

• ei helppoa

Vasta jäävuoren huippu.

• C´est la vie

Siis huijausta siinä mielessä, ettei siellä mitään kauniita seurannälkäisiä naisia ole vaan pahimmassa tapauksessa tekstarirobotti, joka kerää näitä 2 eurosia. Höynäytettäviä riittää niin kauan kuin sana leviää.
      Ja netissähän se leviää, toivotaan. Eipähän nämäkään rahat valu sitten enää Saksaan, jossa on tämän
      erittäin epämääräisen firman kotipaikka. Pankkitili lienee Cayman-saarella. Sana kiertoon ja totuus julki.
      Tälläinen toiminta pitäisi sallia vain hyväntekeväisyysjärjestoille, jotka tilittävät rahat tänne kotimaahan
      apua tarvitseville. Ehkä moraaliton keino kerätä rahaa, mutta kohde on parempi.

• Jutta123

Olen tsekannut sms-kontaktin sivut, jos luet "APUA" osion, lukee siellä ihan selvästi mistä on kyse. Tässä sivulta suoraan kopioitu teksti.
      ------
      Kenen kanssa voin chattailla?
      Voit chattailla kaikkien muiden käyttäjien kanssa, kuitenkin vain yhden kanssa kerrallaan. Chatin vilkastamiseksi nimetään avustajia, joilla voi olla useampia identiteettejä. Heitä ei ole merkitty erityisesti. Keskustelukumppani saattaa siis olla valvoja, jolla on useampia identiteettejä, ilman että tiedät sitä.
      ------
      Eli se himokas plondi pimu jolle laitat rakkauden tunnustukses voikin olla 40 vuotias kaljamaha joka tsättäilee tuhnupieruja täräytellen jossain espanjan aurinkorannikolla...

• ansaan meni

Elin siinä toivossa,että saan naisen mutta kun luen teidän juttuja niin kaikki pitää paikkansa...Nainen laittoi viestin jossa kertoi nimensä ja jne..No hölmö,kun olin niin menin lankaan rupesin ehdottamaan,että laita toiseen puhelimeen viesti on halvempaa...nainen kiertää ja kaartaa,että"mulla on huonoja kokemuksia tällaisesta".Elikkä tarkoitti sitä toiseen puhelimeen lähettämistä!!.No jatkoin,sitten ehdotin sähköpostia nainen vastaa"mulla on netti epäkunnossa".Ja taas pitkittää,että eikö voitas tällä jatkaa...siinä vaiheessa alkoi epäilyttää ja lopetin nyt maksan 80euron puhelinlaskun...VAROKAA KAIKKI

• kepukko

On aika samanlainen kokemus mullakin ku edellisen viestin kirjottajalla. paitsi että mun puh lasku meni vielä paljon suuremmaks ku 80 euroa. Samanlaisia vastauksia tuli että tietsikka on hajalla ja kun kyselin että millos soitellaan niin hän ilmotti että on huonoja kokemuksia siitä kun on ilmoittanut numeron liian nopeasti. Ei olekkaan ollut mies sitä mitä on ilmoittanut olevansa vaan jotain ihan muuta. No jatkoin kuitenkin kun jutut ja aiheet vaihteli kunnes hermot meni kun ei asiat edistynyt ja lopetin. Ei mua asia niin suututa. Kaikesta oppii.

• tutkijapoijka
      • voan

• gunjo

• sms hui

Tästä palvelusta on uusi versio samojen tekijöiden toimesta ja sen nimi on FLIRT ACADEMY , linkki sivuille : http://www.fi.flirt-academy.net.

Aivan samat firmat toiminnan takana mutta eri tapa toimia eli annetaan iso joukkko kivannäköisiä Flirtti-Experttejä joille voit lähetellä viestejä pari eur per viesti. Tietenkin lukuisten profiilien takana on vain pari tyyppiä vääntämässä tekstareita hulluille jotka haluavat tuhlata aikaansa tämän palvelu parissa.

• Rami Pussinen

Ei tässä kuule hirveäti ole vaihtoehtoja. Ainut mahdollisuuteni on mennä palkkatukityöpaikkaan.

• eijämäytetä

Aivan tämä FLIRT ACADEMY on silkkaa huijausta joka kaikin keinoin koettaa saada hairahtuneita laittamaan tekstareita joista pääsee rahastamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3118
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2921
    3. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      53
      2634
    4. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      51
      2535
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2116
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1870
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1789
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      44
      1645
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1592
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27