Myykulta.fi

aake82HKI

Täällä kun on paljon alan yrityksistä keskusteltu niin kyseiseltä firmalta sain ainaki tosi asiallista palvelua perintökorujen arvioinnissa ja korvauskin oli varsin kelvollinen. Mainostaa itseään parhaalla hinnalla mutta siitä en sitten tiedä. Oli pakko tulla kehumaan kun asiakaspalvelussa sanoivat että jos olet tyytymätön kerro se meille, jos olet tyytyväinen kerro se muille :D

ja joku kun siitä kuitenki alkaa valittamaan ni ei ole mainos

14

1674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aake82HKI

vielä pakko lisätä että sivujen ulkoasu itseä vähä alkuun mietitytti kun muiden kilpailijoiden sivut niin nättejä mutta kyllä vaan se parempi hinta vei mennessään. Maksavat muuten hyvin lähelle lontoon pörssihinnan mistähän repivät katteet?

• Maikku43

Kokeiltu on. Aluksi vähän epäilytti kun tosiaan maksavat suhteellisen hyvää hintaa verrattuna muihin...mut paketti tuli ja sain rahat tilille niin sillon palvelu pelaa! myykulta.fi siis todellakin toimii

• Ted11
        Maikku43 kirjoitti:

Kokeiltu on. Aluksi vähän epäilytti kun tosiaan maksavat suhteellisen hyvää hintaa verrattuna muihin...mut paketti tuli ja sain rahat tilille niin sillon palvelu pelaa! myykulta.fi siis todellakin toimii

Kuulin huhua että www.myykulta.fi olis amerikkalaisomisteinen jonkun suuren luokan bisnesmiehen pohjoismaihin lanseeraama palvelu?

• Huhu
        Maikku43 kirjoitti:

No aika erikoista kun paketit on tullu ja menny ja rahat tilille samoin. Yritys kun on perustettu 25.1 2010, niin hiukkasen haiskahtaa, että mahtaakohan olla jätkät ite ku kirjottelee.... Huhuh.

• Haklin tyttöystävä
        Huhu kirjoitti:

No aika erikoista kun paketit on tullu ja menny ja rahat tilille samoin. Yritys kun on perustettu 25.1 2010, niin hiukkasen haiskahtaa, että mahtaakohan olla jätkät ite ku kirjottelee.... Huhuh.

Kulemma Nordean omista firma, toimii mailmalla ja aloittaa ilmeisesti nyt vasta pohjoismaissa....

• haklikO
        Huhu kirjoitti:

Mulla toimi tosi hyvin, pelkäsin itekkin kun on noin kova hinta,alan paras..ittellä tosin vähän kokemusta tästä mutta en oikein ole onnistunut koskaan missään...taitaa mulla mennä kaikki asiat päin seiniä..se onkin jo tuttu tunne vanhoita pisneksistä...mä vaan haluaisin porchen ja et elämä ois vähän helpompaa tälläselle läskipäälle...

• niinpä....

Näkyi jossain viestissä nimimerkki k.kalmari haukkuvan Kulta Rahaksi omistajaa persreiäksi ja huijariksi. Aika mielenkiintoiseksi asian tekee se, että korutrahaksi on tämän Kalle Kalmarin firma ja nyt on sitten perustanut uuden myykultaa firman. Jos nimimerkki on oikea, niin pitää vaan ihmetellä mimmoinen on firma, kun toimitusjohtaja omaa tuommoisen sanaston.

• Wicked__
        haklikO kirjoitti:

Mulla toimi tosi hyvin, pelkäsin itekkin kun on noin kova hinta,alan paras..ittellä tosin vähän kokemusta tästä mutta en oikein ole onnistunut koskaan missään...taitaa mulla mennä kaikki asiat päin seiniä..se onkin jo tuttu tunne vanhoita pisneksistä...mä vaan haluaisin porchen ja et elämä ois vähän helpompaa tälläselle läskipäälle...

tuo kultalähetys löytää kuitenkin perille? Itellahan sen toimitti kilpailevaan firmaan...ja ihmiset, ei täällä esiintyvät nimimerkit aina pidä paikkaansa...enkä usko että kuuluu samaan lafkaan, siinä ei olisi mitään järkeä..

• 28
        Wicked__ kirjoitti:

tuo kultalähetys löytää kuitenkin perille? Itellahan sen toimitti kilpailevaan firmaan...ja ihmiset, ei täällä esiintyvät nimimerkit aina pidä paikkaansa...enkä usko että kuuluu samaan lafkaan, siinä ei olisi mitään järkeä..

taitaa täällä kirjoitella kilpailevien firmojen omistajat...onhan tuo myykultaa.fi kultarahaksin omistama palvelu ainakin mutta myykulta.fi on taas eri palvelu, jonka omistaa eri niminen firma...muistan vielä taannoin, kun tuo kultarahaksi tuli markkinoille...ihmettelin kummasti domainia kultainstituutti.fi, miksi olivat varanneet tuommoisen...nythän se selvisi

• Kehen voi luottaa?
        28 kirjoitti:

taitaa täällä kirjoitella kilpailevien firmojen omistajat...onhan tuo myykultaa.fi kultarahaksin omistama palvelu ainakin mutta myykulta.fi on taas eri palvelu, jonka omistaa eri niminen firma...muistan vielä taannoin, kun tuo kultarahaksi tuli markkinoille...ihmettelin kummasti domainia kultainstituutti.fi, miksi olivat varanneet tuommoisen...nythän se selvisi

Näiden toimintojen omistussuhteista en tiedä, mutta ei oikeen ketään nimimerkin perusteella voi leimata mutta lapsellisen oloista touhua näyttäisi kuitenkin olevan. Sen tiedän varmana asiana että turun poliisilla on asioita selvitettävänä Kultarahaksi oyn kanssa...

• jennaorvokki

Lähettämäni paketti ollut postissa vastaanottajan noudettavissa lähes kaksi viikkoa, sähköposteihin ei vastata eikä puhelinnumeroa löydy.

• asmonda78

Jennaorvokki on nyt sekoittanut myykulta.fi ja myykultaa.fi palvelut.myykultaa.fi on tämän leilan yhtiö,huomasit sen jo itsekkin..

• eräs vihainen

pelkkää valetta,sivulla sanotaan et lähettävät tekstiviestin kun lähettämäsi kulta arvioitu,me ei olla saatu mitään viestejä eikä soittoja,rahat tuli tilille ja paljon vähemmän kun oltais saatu helsingistä yhdestä liikkeestä,heidän sivuillaan ei ole puhelinnumeroa mihin voi soittaa kaupan purkamiseksi,ainoastaan sähköpostios.nyt kolmatta viikkoa odottelen tilinumeron lähetystä mihin maksaa heidän maksamansa rahat takaisin ja omia korujani,tänään otin yhteyttä lakimieheen ja kuluttajaneuvontaan.

• anna-kaisa113

Itse ainakin olin erittäin tyytyväinen kyseenomaisen yrityksen toimintaan. Rahat tulivat tilille nopeammin kuin piti ja summakin oli aivan toista luokkaa kuin muilla yrityksillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe