Hyvä edullinen KOSTEUSvoide todelliselle sekaiholle?

sekaiho1

Tämä on ihan toivotonta.

Omistan kasvot joissa on t-alueella hirveästi tukkeutuneita ihohuokosia, naama ei ole ihan tasavärinen vaan punoittaa jostain kohti hieman, tavallaan kasvot ovat rasvaiset (esim kun on meikit naamassa niin heti alkaa kiillellä), mutta kumminkin ihostani (varsinkin t-alueelta) irtoaa kuivaa ihoa. Pintakuiva? Posket ovat ihan hyvässä kunnossa, satunnaisia näppyjä tulee silloin tällöin. Nuorempana oli paljon enemmän näppylöitä mutta nykyään kadonneet. Silti pelottaa aina kokeilla huonoja tuotteita kun tuntuu että näpyt palaavat, vaikka taisivatkin olla vain joku teini-iän vaihe.

Tavallaan olen ihan tyytyväinen kasvoihini, mutta jotenkin tuntuu että voisin käyttää parempiakin ihonhoitotuotteita.
Nyt siis käytän Garnierin Fresh sarjaa. Sellaista vihreää, sekaiholle. Puhdistusaine ja kasvovesi ovat ihan ok, mutta tuo kosteusvoide. Äh ... Olen kokeillut muitakin markettituotteita, mutta tuntuu että nuo kaikki jättää jonkun kalvon ihon pinnalle, hilseilevät pois eivätkä tunnu kosteuttavan mitenkään vaikka koittaisi lisätä vielä toisen kerroksen. Kosteusvoide myös hieman kirvelee ja tuntuu että punoitus vain korostuu. Ajattelin että tuo johtuu siitä ettei se kosteuta tarpeeksi tai on liian tujua, mutta olen kokeillut kasvoilleni myös jotain ihan rasvoja, mutta tuntuu että tulee vain finnejä.

Mistä voisi löytää hyvän kosteusvoiteen edullisesti, joka myös kosteuttaa?

48

10548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¨.¨.¨

kannattaa kysellä neuvoa, siellä on ihan hyviä edullisia sarjoja jos vertaa "merkkisarjoihin" kuten clinique, lancome, clarins, biotherm ym. ym.

• arki

Oletko koskaan kuullut Dr. Hauschkan ihonhoitotuotteista?
      Voisin kuvauksesi perusteella sanoa, että minulla on hyvin samanlainen ihotyyppi kuin sinulla. Olen jopa käyttänyt ihonhoidossani noita samoja Garnierin tuotteita kuin sinä. (Tykkään kyllä tuon Fresh kasvovoiteen koostumuksesta ja tuoksusta, mutta olen myös huomannut, että ikään kuin jää vain sellaiseksi kalvoksi ihon pintaan ja tosiaan esim. mekatessa "hilseilee" pois.) Totesin jo jonkin aikaa sitten, ettei tuo Garnierin sarja riitä kosteuttamaan ihoani, mutten ole erinäisistä kokeiluista huolimatta löytänyt mitään muutakaan "omaani".

Pari päivää sitte törmäsin netissä Dr.Hauschkan ihonhoitosarjaan ja luettuani ihmisten myönteisiä kokemuksia siitä, olen päättänyt kokeilla sitä. Omakohtaisia kokemuksia en siis vielä voi kertoa, mutta kannaattaa googlettaa. Se on oikeastaan ihan kokonaan omanlaisensa ihonhoito ideologia. Itse olen aivan innoissani asiasta ja huomenna olisi tarkoitus aloittaa kokeilu! :) Se voisi olla yksi vaihtoehto myös sinulle..? Hinta tosin on suolaisempi kuin noissa perus markettituotteissa...

• zazige

Kokeillut erisan sarjaa,sitä,missä on vaalea tuubiosa ja vihreä korkki??
      Erisanilla tuossa sarjassa on kaksi voidetta,että ei maksaisi paljoakaan kokeilla sitä-ite kokeilin,enkä voi moittia!!

• eri sun

Suositelen Erisania, vaaleanvihreäpurkkisen sarjan kosteuttava tai hoitava kasvovoide. Itse näin talvella sekoitan noita kahta ja kesällä riittää pelkkä kosteuttava. Itsellä kans tukkoinen, pintakuivamutta rasvoittuva iho, johon helpolla pukkaa näppylää jos sattuu sivelemään liian tuhtia tavaraa naamaan. Erisan on halpaa, eikä sisällä väriaineita tai hajusteita sekä on saatavilla lähes joka marketissa, eli helppoa. Itse käytän myös saman sarjan putsaria, lähtee hyvin silmämeikitkin eikä kuivata liikaa ihoa. Ei vaadi edes kasvovettä iholle sopivan ph:n ansiosta.

• KorvaaMäärän

Ei laadukasta tuotetta saa halvalla, mikään halpa ei ole hyvää. Laatuunsa nähden kohtuuhintaisen voit toki saada. Kannattaa panostaa täyteaineettomaan tuotteeseen, niin se ei tuki ihohuokosia (paranemisprosessin perusta) ja se on paljon riittoisampaa, jolloin sen kalliimpi hinta kompensoituu riittoisuuden vuoksi.

• samma

Missä maassa on tehty ja välikäsistä...huippulaatua saa myös esim. hieman yli 20 eurolla!!Taasen itse olen ostanut kallistakin kosmetiikkaa ja siis nimekästäkin,eikä se ole ollut todellakaan hintansa väärti,siis kokemuksesta sen tiedän...

• zazige

Sattumalta,että Pirkalla,K-kaupassa on lastenvoide,joka on kevyt,hyvin imeytyvä,ei sisällä miner.öljyjä ja on muutenkin aikas hyvä voide,on niin halpakin,että ei haittaa ns.turha kokeilu,mutta enpä usko,että pettyisit-siinä oli vitamiinejäkin...

• eri sun

Mä olen kyllä eri mieltä tosta hinnan ja laadun suhtesta. Erisanin ystävä minusta tuli nimittäin vasta kokeiltuani lukemattomia kalliita, keskihintaisia sekä halpoja voiteita ja niin vain halvimmasta päästä oleva erottui edukseen. Toki siis kalliimpiakin erikoisvoiteita kaapista löytyy edelleen, esim. tehohoitokuuria varten mutta niitä laitan naamaan vain sillon tällöin koska tukkivat ihon päivttäisessä käytössä.
        Kalliimmista tuotteista olen ajatellut seuraavaksi kokeilla Haushkan kevyttä ruusuvoidetta, onko kokemuksia siitä? Auttaako couperosaan / ihon punoitukseen kuten purkissa luvataan?

• Dalida
        eri sun kirjoitti:

Mä olen kyllä eri mieltä tosta hinnan ja laadun suhtesta. Erisanin ystävä minusta tuli nimittäin vasta kokeiltuani lukemattomia kalliita, keskihintaisia sekä halpoja voiteita ja niin vain halvimmasta päästä oleva erottui edukseen. Toki siis kalliimpiakin erikoisvoiteita kaapista löytyy edelleen, esim. tehohoitokuuria varten mutta niitä laitan naamaan vain sillon tällöin koska tukkivat ihon päivttäisessä käytössä.
        Kalliimmista tuotteista olen ajatellut seuraavaksi kokeilla Haushkan kevyttä ruusuvoidetta, onko kokemuksia siitä? Auttaako couperosaan / ihon punoitukseen kuten purkissa luvataan?

Mulla on herkkä couperosa iho enkä missään nimessä suosittele Dr. Hauschkaa.

Tuossa kevyemmässä ruusuvoiteessa ei muuten edes mainita että auttaa varsinaisesti couperosaan lainkaan (vain siinä rasvaisemmassa versiossa).

Lisäksi voiteessa on ainakin mun ihoa ärsyttäviä tai kuivattavia aineita esim. alkoholi ja bentoniitti. Lisäksi hajusteita jotka myös ärsyttävät sekä ihoa että silmiä kuten eteeriset öljyt, Citronellol, Geraniol, Linalool, Limonene, ja taitaa olla muitakin.

Aloittajalle on vaikea antaa neuvoa, jotenkin vaan tuntuu että nuo Garnierin tuotteet eivät sovi. Sulla taitaa olla sekaiho? Ovathan kaikki tuotteet normaali/sekaiholle sopivia?

Ensi vaikutelma on, että käytät liian kuivattavia tuotteita. Tarkista ettei missään ole alkoholia eivätkä ole rasvaiselle iholle tarkoitettuja.

Jos muistan oikein tuossa Garnierin Freshissä on sekä appelsiini- että sitruunauutteita, jotka voivat ärsyttää herkkää ihoa, johon mainitsemasi punoitus voisi viitata.

Kosteusvoiteet ei yleensä hoida mitenkään erityisen hyvin tukkeutunutta ihoa, lähinnä tarkoitus vain kosteuttaa. Tukkeutuneen ihon hoidossa tärkeintä on puhdistus, joten puhdista vaikka kaksi kertaa iho illalla. Tuossa Garnierissa taisi olla myös salisyylihappoa, joten pitäisi siltä osin olla okei. Lisäksi turve- tai savi (kaoliini) naamio voisi vähentää talin määrää T-alueella.

• Aloittaja
        Dalida kirjoitti:

Mulla on herkkä couperosa iho enkä missään nimessä suosittele Dr. Hauschkaa.

Tuossa kevyemmässä ruusuvoiteessa ei muuten edes mainita että auttaa varsinaisesti couperosaan lainkaan (vain siinä rasvaisemmassa versiossa).

Lisäksi voiteessa on ainakin mun ihoa ärsyttäviä tai kuivattavia aineita esim. alkoholi ja bentoniitti. Lisäksi hajusteita jotka myös ärsyttävät sekä ihoa että silmiä kuten eteeriset öljyt, Citronellol, Geraniol, Linalool, Limonene, ja taitaa olla muitakin.

Aloittajalle on vaikea antaa neuvoa, jotenkin vaan tuntuu että nuo Garnierin tuotteet eivät sovi. Sulla taitaa olla sekaiho? Ovathan kaikki tuotteet normaali/sekaiholle sopivia?

Ensi vaikutelma on, että käytät liian kuivattavia tuotteita. Tarkista ettei missään ole alkoholia eivätkä ole rasvaiselle iholle tarkoitettuja.

Jos muistan oikein tuossa Garnierin Freshissä on sekä appelsiini- että sitruunauutteita, jotka voivat ärsyttää herkkää ihoa, johon mainitsemasi punoitus voisi viitata.

Kosteusvoiteet ei yleensä hoida mitenkään erityisen hyvin tukkeutunutta ihoa, lähinnä tarkoitus vain kosteuttaa. Tukkeutuneen ihon hoidossa tärkeintä on puhdistus, joten puhdista vaikka kaksi kertaa iho illalla. Tuossa Garnierissa taisi olla myös salisyylihappoa, joten pitäisi siltä osin olla okei. Lisäksi turve- tai savi (kaoliini) naamio voisi vähentää talin määrää T-alueella.

Kiitos neuvoista. ! Erisani jo mietinkin, en vain uskaltanut ostaa kun aattelin ettei vain tuki ihoa lisää?

Garnier fresh puhdistustuotteissa ei pitäis selosteen mukaan olla alkoholia. Ne on normaali/sekaiholle. Sitä juuri välttelen kun joskus käytin sitä pure sarjaa ja aijjai naama ihan punanen alkoholin takia.
        Puhdistustuotteet siis tuntuu sopivilta, ei mun mielestä kuivata eikä rasvota. Jos siirtyisin kuivan ihon tuotteisiin niin tuntuis jotenkin tukkivilta. Ainakin tulee sellanen mielikuva.

Ongelma on vaan lähinnä just toi kosteusvoide. Tuntuu että geelimäiset ei kosteuta tarpeeks ja rasvasemmat sitte taas tekee finnejä. Onkohan mitään tolta väliltä. Kummallista että t-alue voi samaan aikaan olla kuiva ja rasvanen. Vai saako se sitten just liian vähän kosteutta.

Ihoni puhdistan aamulla ja illalla, kasvosientä käyttäen. Vähentänyt tukkeutumia kyllä kun ton sienen kanssa pesee.

• zazige
        Aloittaja kirjoitti:

Kiitos neuvoista. ! Erisani jo mietinkin, en vain uskaltanut ostaa kun aattelin ettei vain tuki ihoa lisää?

Garnier fresh puhdistustuotteissa ei pitäis selosteen mukaan olla alkoholia. Ne on normaali/sekaiholle. Sitä juuri välttelen kun joskus käytin sitä pure sarjaa ja aijjai naama ihan punanen alkoholin takia.
        Puhdistustuotteet siis tuntuu sopivilta, ei mun mielestä kuivata eikä rasvota. Jos siirtyisin kuivan ihon tuotteisiin niin tuntuis jotenkin tukkivilta. Ainakin tulee sellanen mielikuva.

Ongelma on vaan lähinnä just toi kosteusvoide. Tuntuu että geelimäiset ei kosteuta tarpeeks ja rasvasemmat sitte taas tekee finnejä. Onkohan mitään tolta väliltä. Kummallista että t-alue voi samaan aikaan olla kuiva ja rasvanen. Vai saako se sitten just liian vähän kosteutta.

Ihoni puhdistan aamulla ja illalla, kasvosientä käyttäen. Vähentänyt tukkeutumia kyllä kun ton sienen kanssa pesee.

Pirkan lastenvoide ja erisanin vihreät tuotteet eivät tuki ihohuokosia,jos et ole herkkä siitä,jos niissä sattuu olemaan silikonia...silikoniton ja min.öljytön voide on decubalin vital pumppupullossa,sitähän saa apteekista:)

• samma
        eri sun kirjoitti:

Itsekin käytän n.23euroa maksavaa Malu Wildsin kosteusvoidetta,joka on todella hyvä-sen huomaa vaikka imeytyvyydestä!!
        Siinä samassa sarjassa olisi voide juuri punoittavallekin iholle>sensitive tuotteet.
        Mutta kaikilla ei tietenkään ole varaa edes keskihintaisiin tuotteisiin,koska jos ostaa koko potpurin,menee helposti yli 80 euroa-sehän on suositus,että käyttäisi samaa sarjaa...en tiedä sitten onko se joku ns."tukevat-aines-osat"-juttu,tai jotain sellaista??

• Aloittaja
        samma kirjoitti:

Itsekin käytän n.23euroa maksavaa Malu Wildsin kosteusvoidetta,joka on todella hyvä-sen huomaa vaikka imeytyvyydestä!!
        Siinä samassa sarjassa olisi voide juuri punoittavallekin iholle>sensitive tuotteet.
        Mutta kaikilla ei tietenkään ole varaa edes keskihintaisiin tuotteisiin,koska jos ostaa koko potpurin,menee helposti yli 80 euroa-sehän on suositus,että käyttäisi samaa sarjaa...en tiedä sitten onko se joku ns."tukevat-aines-osat"-juttu,tai jotain sellaista??

Juu no mun opiskelija budjetilla ei kalliita voiteita ostella. Nyt olen kokeillut Dermosilin Inca Inchi(?) voidetta normaali/sekaiholle. Maksaa jtn 9e. Kamalan hajuista, mutta muuten tuntuu hyvältä.

Kuuluuko sekaiholle käyttää kahta voidetta? Nimittäin tuo ei ärsytä mun t-aluetta, eikä tunnu tukkivankaan ja tekee jonkinlaisen mattapinnan. Niin ja iho ei hilseile kuivuuttaan. En vain ole varma tukkiiko se mun poskien ihoa vai kuvittelenko, kun oon aina ihan vainoharhanen näiden suhteen. Outoa kumminkin että jos tuo on sopiva mun t-alueelle muttei kuitenkaan poskille. Eikö se yleensä mee niin päin että t-alueelle käytetään geelimäistä tms ja muualle jotain paksumpaa. Hmm.

• Dalida
        Aloittaja kirjoitti:

Eli jatka ton Garinerin putsarin kanssa. Älä kokeile noita Decubalin voiteita, mun muistini mukaan kummatkin Face ja Vital ovat kuivalle iholle eli rasvaisempia kuin sekaiho kestää.

Pysyttele vaan tuossa geelimäisessä kosteusvoiteessa, mutta lisää kerran-kaksi viikossa rutiineihisi kosteuttava naamio. Jos siitä olisi apua ilman että finnejä tulee, eikä tartte vaihtaa kosteusvoidetta.

Itse käytän Avenen Soothing Moisture Maskia. Varmaan mikä tahansa hellävarainen ja kosteuttava naamio (jossa ei ole alkoholia) käy.

• Zazige
        Aloittaja kirjoitti:

Juu no mun opiskelija budjetilla ei kalliita voiteita ostella. Nyt olen kokeillut Dermosilin Inca Inchi(?) voidetta normaali/sekaiholle. Maksaa jtn 9e. Kamalan hajuista, mutta muuten tuntuu hyvältä.

Kuuluuko sekaiholle käyttää kahta voidetta? Nimittäin tuo ei ärsytä mun t-aluetta, eikä tunnu tukkivankaan ja tekee jonkinlaisen mattapinnan. Niin ja iho ei hilseile kuivuuttaan. En vain ole varma tukkiiko se mun poskien ihoa vai kuvittelenko, kun oon aina ihan vainoharhanen näiden suhteen. Outoa kumminkin että jos tuo on sopiva mun t-alueelle muttei kuitenkaan poskille. Eikö se yleensä mee niin päin että t-alueelle käytetään geelimäistä tms ja muualle jotain paksumpaa. Hmm.

Dermosilillä myös se moni-vitamiini voide,sitähän sekaihoiset käyttää-se sisältää hieman kaoliinia,joten pitää ihon mattana.Äläkä välitä,jos jotkut kerskuu sulle liian kalleista voiteista,kun laatua saa myös edullisesti!!

• alexalex
        Zazige kirjoitti:

Dermosilillä myös se moni-vitamiini voide,sitähän sekaihoiset käyttää-se sisältää hieman kaoliinia,joten pitää ihon mattana.Äläkä välitä,jos jotkut kerskuu sulle liian kalleista voiteista,kun laatua saa myös edullisesti!!

Alex verkkokauppa http://www.roosamamselli.com/sekaihon-rasvaisen-ihon-hoitopaketti-p-929.html

seka ja rasvaisen ihon paketti -60%

• Aloittajasekaiho
        alexalex kirjoitti:

Alex verkkokauppa http://www.roosamamselli.com/sekaihon-rasvaisen-ihon-hoitopaketti-p-929.html

seka ja rasvaisen ihon paketti -60%

Jaahas, nyt pidemmässä käytössä tuo Dermosilin Inca inchi (miten kirjotetaankaan) normaali/sekaiho voide osottautui aika huonoksi mulle. Tuntuu tosiaan tekevän näppylöitä vähän poskiin ja otsaan enemmän kuin yleensä. Hassuinta on se, että tuntuu tukkivan ihohuokosia t-alueella, mutta silti tuntuu kuivattavan esimerkiksi nenän aluetta ihan hirveästi. Meikkivoide levittyy ihan kökköisesti ja kuivat viirut vaan näkyy. Hyi kamala. En nyt vaan ymmärrä että onko tuo siis liian rasvainen kun tukkii ihohuokosia, vai tekeekö sen vaan joku ainesosa. Ja jos on liian rasvainen niin miksi mun nenän iho kuivuu. Voide myös kirveli ihan saamaristi ... En tiedä johtuiko siitä kamalasta hajusta. Ainut hyvä puoli oli se, ettei punoittanut ihoa niinkuin tuo garnier. Tuntui tekevän ihosta tasaisemman värisen. Silti vaikka garnierissa on kaiken maailman silikoneja varmasti, niin en huomaa samanlaista ihohuokosia tukkivaa vaikutusta ... Äh, tää on vaikeaa.

Kokeilin moni-vitamiini voidetta samalta merkiltä. Aluksi tuntui hyvältä, mutta sama juttu. Tuntui kuivattavan. Jopa poskien alueella oli jotain kuivaa läikkää, eikä meikkivoide levittynyt helposti tämän päälle. Selvästi todella rasvoittuvan ihon voide.

En ymmärrä että mikä ihmeen iho mulla on. Nyt kokeilin t-alueelle dermosilin kuivan ihon voidetta (samaa sarjaa kun tuo ensimmäinen). En huomaa vielä ainakaan mitään samanlaista kuivattavaa vaikutusta. Voiteen tiedoissa myös luki että estää liiallista talituotantoa. Hmmh.

Ehkä mun pitäisi pysyä tuossa geelimäisessä ja sitten kuiville alueille levittää kuivan ihon voidetta? Vai mitä mieltä olette.

(Te jotka olette kokeilleet sitä Erisanin sekaiho voidetta, niin saako se ihon punoittamaan tai kirvelemään? Kuivattaako?)

• Dalida
        Aloittajasekaiho kirjoitti:

Jaahas, nyt pidemmässä käytössä tuo Dermosilin Inca inchi (miten kirjotetaankaan) normaali/sekaiho voide osottautui aika huonoksi mulle. Tuntuu tosiaan tekevän näppylöitä vähän poskiin ja otsaan enemmän kuin yleensä. Hassuinta on se, että tuntuu tukkivan ihohuokosia t-alueella, mutta silti tuntuu kuivattavan esimerkiksi nenän aluetta ihan hirveästi. Meikkivoide levittyy ihan kökköisesti ja kuivat viirut vaan näkyy. Hyi kamala. En nyt vaan ymmärrä että onko tuo siis liian rasvainen kun tukkii ihohuokosia, vai tekeekö sen vaan joku ainesosa. Ja jos on liian rasvainen niin miksi mun nenän iho kuivuu. Voide myös kirveli ihan saamaristi ... En tiedä johtuiko siitä kamalasta hajusta. Ainut hyvä puoli oli se, ettei punoittanut ihoa niinkuin tuo garnier. Tuntui tekevän ihosta tasaisemman värisen. Silti vaikka garnierissa on kaiken maailman silikoneja varmasti, niin en huomaa samanlaista ihohuokosia tukkivaa vaikutusta ... Äh, tää on vaikeaa.

Kokeilin moni-vitamiini voidetta samalta merkiltä. Aluksi tuntui hyvältä, mutta sama juttu. Tuntui kuivattavan. Jopa poskien alueella oli jotain kuivaa läikkää, eikä meikkivoide levittynyt helposti tämän päälle. Selvästi todella rasvoittuvan ihon voide.

En ymmärrä että mikä ihmeen iho mulla on. Nyt kokeilin t-alueelle dermosilin kuivan ihon voidetta (samaa sarjaa kun tuo ensimmäinen). En huomaa vielä ainakaan mitään samanlaista kuivattavaa vaikutusta. Voiteen tiedoissa myös luki että estää liiallista talituotantoa. Hmmh.

Ehkä mun pitäisi pysyä tuossa geelimäisessä ja sitten kuiville alueille levittää kuivan ihon voidetta? Vai mitä mieltä olette.

(Te jotka olette kokeilleet sitä Erisanin sekaiho voidetta, niin saako se ihon punoittamaan tai kirvelemään? Kuivattaako?)

En usko että toi Dermosil sopii sulle, se on yllättävän rasvainen voide vaikka sekaiholle tarkoitettu, mutta kai suunniteltu pintakuivuutta hoitamaan. Näpyt kertoo että jotain tukkivaa siinä on, joko jokin ainesosa ja/tai rasvaisuus yleensä. Ja lisäksi siinä on hajusteita, mulla tuo limonene just aiheuttaa kirvelyä.

En usko että se toinen Dermosilin voide voi olla KUIVALLE iholle, jos tarkoitus on estää liiallista TALINtuotantoa. Kuivassa ihossa ei talia nimittäin erity liikaa.

Tuo Erisanin kosteuttava kasvovoide on ihan perusvoide, kosteuttaa, ei sisällä hajusteita, muttei hoida punoitusta. Neutraali ratkaisu siis.

Jos niitä näppyjä tulee, koita puhdistaa iho t-alueelta kaksi kertaa illalla.

• Aloittajasekaiho
        Dalida kirjoitti:

En usko että toi Dermosil sopii sulle, se on yllättävän rasvainen voide vaikka sekaiholle tarkoitettu, mutta kai suunniteltu pintakuivuutta hoitamaan. Näpyt kertoo että jotain tukkivaa siinä on, joko jokin ainesosa ja/tai rasvaisuus yleensä. Ja lisäksi siinä on hajusteita, mulla tuo limonene just aiheuttaa kirvelyä.

En usko että se toinen Dermosilin voide voi olla KUIVALLE iholle, jos tarkoitus on estää liiallista TALINtuotantoa. Kuivassa ihossa ei talia nimittäin erity liikaa.

Tuo Erisanin kosteuttava kasvovoide on ihan perusvoide, kosteuttaa, ei sisällä hajusteita, muttei hoida punoitusta. Neutraali ratkaisu siis.

Jos niitä näppyjä tulee, koita puhdistaa iho t-alueelta kaksi kertaa illalla.

Kummallista silti että tuo dermosilin incha inci vai mikä lie saa ihoni joistain kohtaa kuivumaan?! Vaikka saattaakin olla liian rasvainen. Kummallista.

Se toinen oli tosiaankin kuivalle iholle tarkoitettu ja se yövoide silti sisälsi tuoteselosteen mukaan jotain liiallista talituotantoa ehkäisevää. Hassua myös se että tuo tuntuu ihan hyvältä juuri vaikka tuon kuivuneen nenän iholla. Pitää vielä katsoa että onko tullut tukkeutumia, jos en vaikka ole huomannut.

• Aloittajasekaiho

Kummallista silti että tuo dermosilin incha inci vai mikä lie saa ihoni joistain kohtaa kuivumaan?! Vaikka saattaakin olla liian rasvainen. Kummallista.

Se toinen oli tosiaankin kuivalle iholle tarkoitettu ja se yövoide silti sisälsi tuoteselosteen mukaan jotain liiallista talituotantoa ehkäisevää. Hassua myös se että tuo tuntuu ihan hyvältä juuri vaikka tuon kuivuneen nenän iholla. Pitää vielä katsoa että onko tullut tukkeutumia, jos en vaikka ole huomannut.

Vaikka tuo erisan ei hoidakaan punoitusta, niin ei varmaan kuitenkaan aiheuta lisää punoitusta/ärsytystä iholle?

Jotenkin tuntuu että kun vaihto taas tuohon Garnierin voiteeseen, niin tukkeutumat katos. En oo 100% varma, mutta ainakin tuntuis siltä. Vaikeaa nähdä eroja, kun eivät ole mitään maailman näkyvimpiä.

En tiedä sitten onko muilla geelimäisen voiteen jälkeen iho tasaisen kauniin värinen? Tai ihan muutenkaan? Ehkä metsästän jotain mitä ei edes voi saavuttaa.
        Ehkä pitää hommata jotain vihertävää pohjustusvoidetta niin ei tarttis meikkivoiteella niin paljoa läträtä. Ärsyttää kun ei finnejä ole, mutta naama punoittaa välillä niin ärsyttävästi että meikkivoide on ainut pelastus.

• hetko

Jospa käytätkin liian kuivattavia voiteita ja ihosi tarvitsisi myös sisäistä hoitoa(nuo neuvot saisit luontaistuote myyjältä)Kannattaisi ehkäpä käväistä kosmetologin juttusilla ja hän varmasti neuvoisi sulle sopivat tuotteet,tosin kalliitahan ne ovat...
        Dermosililtä saisit varmasti oikeat tuotteet,vaikka vanha neiti tuolla sitä morkkaakin,ei hänellä ole näköjään juurikaan oikeita tietoja sulle antaa!!Itse sain ainakin dermosilin tuotteilla todella merkittävän muutoksen iholleni,mutta käytinkin eri tuotteita,mitä itse olet käyttänyt-tosin eiväthän kaikki sovi kaikille!!
        Suosittelisin,että soittaisit dermosil yritykseen ja kysyisit,mitkä tuotteet sinulle sopivat,heillä on tärkeää laatu ja varmasti saisit asiantuntijan(väh.kosmetologin tai vielä perehtyneemmän)puhelimeen joka sitten neuvoisi sua.Heillähän tuotteen saa palauttaa,jos se ei sovi-heillä on todella asiakasystävällistä se toiminta siellä Korsnäsissä!!

• kuinkas kävi??

Vaikka tuo erisan ei hoidakaan punoitusta, niin ei varmaan kuitenkaan aiheuta lisää punoitusta/ärsytystä iholle?

Jotenkin tuntuu että kun vaihto taas tuohon Garnierin voiteeseen, niin tukkeutumat katos. En oo 100% varma, mutta ainakin tuntuis siltä. Vaikeaa nähdä eroja, kun eivät ole mitään maailman näkyvimpiä.

En tiedä sitten onko muilla geelimäisen voiteen jälkeen iho tasaisen kauniin värinen? Tai ihan muutenkaan? Ehkä metsästän jotain mitä ei edes voi saavuttaa.
        Ehkä pitää hommata jotain vihertävää pohjustusvoidetta niin ei tarttis meikkivoiteella niin paljoa läträtä. Ärsyttää kun ei finnejä ole, mutta naama punoittaa välillä niin ärsyttävästi että meikkivoide on ainut pelastus.

Itsekin pidän tuosta "dermosil-hullun"(;)))tavoin dermosilin tuotteista ja olen hiukkasen samaa mieltä että ne tuotteet tosissaan toimii-se kasvopesu on hyvä,kasvovesi heillä sis.alkoholia,eli siellä on kyllä se suihkepullossa oleva kasvovesi(en tiedä millanen se on),mutta sinuna mä kokeilisin joko uutta 25_vuotiaille tarkotettua seerumia(itse aloin käyttää seerumeita joskus 14-vuotiaana,eli ei se oo mun ihoa pilannu,niissähän on vaan tiivistetyssä muodossa ravinteita..)TAI sitten kokeilisin niitä ihania puolukkakapseleita(elvyttävät kapselit,joiden sisällä on,kun neulalla puhkaisee sellanen rauhottava ja ravitseva tahna)ja siihen sarjaanhan kuuluu myös voide,joka on vissiinkin tarkotettu couperosa iholle pääasiassa,mutta se ei ole niin rasvanen kuin muut voiteet...niin ja en minäkään tykännä siitä inca-inchi voiteesta,vaan yllättäen phylidium päivävoide olikin mun rasvoittuvalle iholle tosi hyvä(se yö-voide oli liian rasvanen)se päivävoide ei ollutkaan ollenkaan rasvanen,tuli ihanan matta pinta iholle!!
        Tämän ketjun jälkeen herää kysymys,että mihinkä tuotteisiin sää lopuksi päädyit-olis kivvoo kuulla:o))!!

• näistä olen pitänyt
        hetko kirjoitti:

Jospa käytätkin liian kuivattavia voiteita ja ihosi tarvitsisi myös sisäistä hoitoa(nuo neuvot saisit luontaistuote myyjältä)Kannattaisi ehkäpä käväistä kosmetologin juttusilla ja hän varmasti neuvoisi sulle sopivat tuotteet,tosin kalliitahan ne ovat...
        Dermosililtä saisit varmasti oikeat tuotteet,vaikka vanha neiti tuolla sitä morkkaakin,ei hänellä ole näköjään juurikaan oikeita tietoja sulle antaa!!Itse sain ainakin dermosilin tuotteilla todella merkittävän muutoksen iholleni,mutta käytinkin eri tuotteita,mitä itse olet käyttänyt-tosin eiväthän kaikki sovi kaikille!!
        Suosittelisin,että soittaisit dermosil yritykseen ja kysyisit,mitkä tuotteet sinulle sopivat,heillä on tärkeää laatu ja varmasti saisit asiantuntijan(väh.kosmetologin tai vielä perehtyneemmän)puhelimeen joka sitten neuvoisi sua.Heillähän tuotteen saa palauttaa,jos se ei sovi-heillä on todella asiakasystävällistä se toiminta siellä Korsnäsissä!!

Lumenella on myös ihan hyvä herkän/sekaihon voide. Sarjassa on myös kuivalle iholle soveltuva voide. Sarjan tuotteet ovat mineraaliöljyttömiä, ja silikoonittomia, sekä niissä ei ole hajusteita tai barabeenejä. Olen ihan tykännyt. Olen pitänyt myös saman sarjan kasvovedestä ja varsinkin puhdistusemulisiosta. Putsari ja kasvovesi on noin 10-egeä voide oli muistaakseni parinkymmenen euron tietämissä. Kosmetologi tason tuotteista olen saanut eniten apua Sothysin herkän ihon lotionista eli sarjassa on kevyempi lotion ja tukevampi creme (mikä ei sopinut). Sothysin lotion on n.30-euroa mutta se on hyvin riittoisa. Kosmetolgin mukaan sitä ei saakkaan tunkea kovin paljon ihoon kerralla. Luontaissarjoissa on Laveralla hyviä voiteita, olen käyttänyt niistä Laveran Basic Sensitive sarjaa, kosteuttaa poskia mutta supistaa todella hyvin jostain syystä nenän huokosia. Hinta 50milliä n. 15euroa. Ainut huono puoli on tuoksu, tuoksuu lakritsille joka ei ole ihan mun lempituoksu.

• Dalida
        näistä olen pitänyt kirjoitti:

Lumenella on myös ihan hyvä herkän/sekaihon voide. Sarjassa on myös kuivalle iholle soveltuva voide. Sarjan tuotteet ovat mineraaliöljyttömiä, ja silikoonittomia, sekä niissä ei ole hajusteita tai barabeenejä. Olen ihan tykännyt. Olen pitänyt myös saman sarjan kasvovedestä ja varsinkin puhdistusemulisiosta. Putsari ja kasvovesi on noin 10-egeä voide oli muistaakseni parinkymmenen euron tietämissä. Kosmetologi tason tuotteista olen saanut eniten apua Sothysin herkän ihon lotionista eli sarjassa on kevyempi lotion ja tukevampi creme (mikä ei sopinut). Sothysin lotion on n.30-euroa mutta se on hyvin riittoisa. Kosmetolgin mukaan sitä ei saakkaan tunkea kovin paljon ihoon kerralla. Luontaissarjoissa on Laveralla hyviä voiteita, olen käyttänyt niistä Laveran Basic Sensitive sarjaa, kosteuttaa poskia mutta supistaa todella hyvin jostain syystä nenän huokosia. Hinta 50milliä n. 15euroa. Ainut huono puoli on tuoksu, tuoksuu lakritsille joka ei ole ihan mun lempituoksu.

Herkälle iholle joka vielä punoittaa ja joka vielä on sekaiho, ei todellakaan sovi Laveran Basis yms. tuotteet: niissä on alkoholia, herkkää ihoa ärsyttäviä kasviaineita (esim. hamamelis) ja lisäksi eteerisiä öljyjä ja hajusteita. Myös Laveran Neutral sarjassa on muistaakseni alkoholia ja kosteusvoide saattaa olla hieman öljyinen.

• Hamamelis on
        Dalida kirjoitti:

Herkälle iholle joka vielä punoittaa ja joka vielä on sekaiho, ei todellakaan sovi Laveran Basis yms. tuotteet: niissä on alkoholia, herkkää ihoa ärsyttäviä kasviaineita (esim. hamamelis) ja lisäksi eteerisiä öljyjä ja hajusteita. Myös Laveran Neutral sarjassa on muistaakseni alkoholia ja kosteusvoide saattaa olla hieman öljyinen.

Hamamelis on sekä herkän että sekaihon kasvi, rauhoittaa ja supistaa. Sopii herkälle iholle jos sille ei ole allerginen. Taidat olla lukenut tämän yhden ihmisen kehittämän listan ärsyttävistä aineista mikä ei kyllä ole kovin objektiivinen.

• aloittajasekaiho
        Hamamelis on kirjoitti:

Hamamelis on sekä herkän että sekaihon kasvi, rauhoittaa ja supistaa. Sopii herkälle iholle jos sille ei ole allerginen. Taidat olla lukenut tämän yhden ihmisen kehittämän listan ärsyttävistä aineista mikä ei kyllä ole kovin objektiivinen.

Noniin, nyt hommasin pari päivää sitten sen Erisanin kosteuttavan voiteen, kun sitä on kehuttu joka paikassa niin hyväksi.

Hmm. Koostumus tuntuu ihanalta, ei jätä mitään kalvoa niinkuin tuo Garnierin voide, eikä pahemmin ärsytäkään ihoa. Hienoa. Koostumus on tavallaan samanlaista kevyttä, mutta ei jättänyt t-alueelle niin kuivia kohtia.

Mitään hirveitä finnejä en huomaa että tuo olisi aiheuttanut, ainoa minkä huomasin että tuntuu että ihohuokosista kaikki lika on tullut pinnalle jotenkin. Varmaan ihan hyvä asia? Jotain ihan pieniä finnejä kyllä on, mutta en oo varma oliko ne jo ennen tuota voidetta. Eikö ihon puhdistuminen vaadikkin sen että se lika tulee finneinä pois? Toivottavasti kyse on ihon puhdistuksesta. Empä ainakaan vielä keksi mitään moitittavaa. Paremmalta tämä ainakin tuntuu kuin tuo Garnierin. :)

• laadukkammat aineet
        aloittajasekaiho kirjoitti:

Noniin, nyt hommasin pari päivää sitten sen Erisanin kosteuttavan voiteen, kun sitä on kehuttu joka paikassa niin hyväksi.

Hmm. Koostumus tuntuu ihanalta, ei jätä mitään kalvoa niinkuin tuo Garnierin voide, eikä pahemmin ärsytäkään ihoa. Hienoa. Koostumus on tavallaan samanlaista kevyttä, mutta ei jättänyt t-alueelle niin kuivia kohtia.

Mitään hirveitä finnejä en huomaa että tuo olisi aiheuttanut, ainoa minkä huomasin että tuntuu että ihohuokosista kaikki lika on tullut pinnalle jotenkin. Varmaan ihan hyvä asia? Jotain ihan pieniä finnejä kyllä on, mutta en oo varma oliko ne jo ennen tuota voidetta. Eikö ihon puhdistuminen vaadikkin sen että se lika tulee finneinä pois? Toivottavasti kyse on ihon puhdistuksesta. Empä ainakaan vielä keksi mitään moitittavaa. Paremmalta tämä ainakin tuntuu kuin tuo Garnierin. :)

Mun mielestä tuo Erisan on parempi, ja varmasti laadukkaampi kuin tuo Garniel. Mulla tuon Erisan sarjan puhdistusemulsio jätti ihan järkyttävän kuivaksi ihon, kun siirryin Lumenen herkän ihon emulsioon kuivat läikät hävisivät. Aika erikoista kun luulisi että putsarikin käy herkälle iholle.

• kuulemma
        aloittajasekaiho kirjoitti:

Monestihan käy juuri tuollai,kun kuvailit,että jos on käyttänyt tukkivia rasvoja,kun siirtyy kevyempään voiteeseen,iho alkaa pukata ulos sinne kertynyttä esim.mineraaliöljy mössöä ja sitä voi aluksi säikähtää...tosin ruokavaliollakin on sama vaikutus ja sillä,kuinka rasvaista sun voide on ja myös,kuinka hyvin olet ihon puhdistanut...sekä,se että käytätkö meikkejä estämään ihoa hengittämästä(suosittelisin mineraalimeikkejä>>eivät liity mineraaliöljyihin!!)
        Putsariksi suosittelisin malu wilzin valkoisessa tuubissa olevaa puhdistusvaahtoa,maksaa n.16 euroa,mutta on tosi riittoisa ja pesee todella puhtaaksi.Mutta tuo oli vain vinkki...
        Seuraa tilannetta ja käytä tänä aikana savinaamioita ja suolavettä,niin iho ei ylly liian kukkivaksi!!

• Aloittajasekaiho
        kuulemma kirjoitti:

Monestihan käy juuri tuollai,kun kuvailit,että jos on käyttänyt tukkivia rasvoja,kun siirtyy kevyempään voiteeseen,iho alkaa pukata ulos sinne kertynyttä esim.mineraaliöljy mössöä ja sitä voi aluksi säikähtää...tosin ruokavaliollakin on sama vaikutus ja sillä,kuinka rasvaista sun voide on ja myös,kuinka hyvin olet ihon puhdistanut...sekä,se että käytätkö meikkejä estämään ihoa hengittämästä(suosittelisin mineraalimeikkejä>>eivät liity mineraaliöljyihin!!)
        Putsariksi suosittelisin malu wilzin valkoisessa tuubissa olevaa puhdistusvaahtoa,maksaa n.16 euroa,mutta on tosi riittoisa ja pesee todella puhtaaksi.Mutta tuo oli vain vinkki...
        Seuraa tilannetta ja käytä tänä aikana savinaamioita ja suolavettä,niin iho ei ylly liian kukkivaksi!!

Argh. Nyt on hieman otsassa ja poskilla pieniä finnejä, "märkiä" sellaisia, ja sitten sellaisia nuppineulanpään kokoisia "kuivia". Esim otsassa mulla ei ollut finnejä tuon garnierin voiteen aikana, onkohan tää nyt hyvä vai huono. :/ Mitään pizzanaamaa ei toki ole syntynyt, mutta kuinkahan kauan tuolllainen puhdistus prosessi mahtaa kestää? En huomaa että huokoset olis mitenkään enemmän tukkeutuneet, noita finnejä vaan ilmestynyt.

• Dalida
        Hamamelis on kirjoitti:

Jos viittaat Paula Begouniin, miksi hänen listansa ei olisi objektiivinen? Käyttää tieteellisiä tutkimuksia lähteinään. Ei hänelle olisi mitään hyötyä "keksiä" tuollaista tietoa.

Lisäksi muuallakin on tietoa että hamamelis voi aiheuttaa sekä kosketusallergiaa että couperosan pahenemista.

Mihin objektiiviseen lähteeseen sinun tietosi perustuvat? Vai onko ne vaan tyhjää myyntipuhetta taas...

• voihelv
        Dalida kirjoitti:

Jos viittaat Paula Begouniin, miksi hänen listansa ei olisi objektiivinen? Käyttää tieteellisiä tutkimuksia lähteinään. Ei hänelle olisi mitään hyötyä "keksiä" tuollaista tietoa.

Lisäksi muuallakin on tietoa että hamamelis voi aiheuttaa sekä kosketusallergiaa että couperosan pahenemista.

Mihin objektiiviseen lähteeseen sinun tietosi perustuvat? Vai onko ne vaan tyhjää myyntipuhetta taas...

Täällä mainostaa ja mitä??

• hiesu1589
        Dalida kirjoitti:

Minulla hamamelis on ihmeaine varsinkin kasvovedessä, ja minulla on samanlainen superongelmaiho eli herkkä, rasvainen ja pintakuiva. Harmi että hamamelistä eli taikapähkinää sisältävät tuotteet ovat itselleni useimmiten liian kalliita.

• haahhaaahhhaaa
        samma kirjoitti:

mä en ainakaan laita pärstääni 80e että sinne meni neki rahat

• nigeri5
        eri sun kirjoitti:

kysyppä randomist

• 99

Neutrogenaa on kehuttu hyvästä hinta-laatusuhteesta ulkomaisilla keskustelupalstoilla. Kalliisiin brändi-tuotteisiin ei ylipäätään hyödytä tuhlata, koska samoja raaka-aineita löytyy myös edullisesti. Halvinta on ostaa tehoaineet suoraan tiivisteinä bulkkitoimittajalta netin kautta tai ulkomaanmatkoilta ja sekoittaa ne itse hyvälaatuisiin perusvoiteisiin. Suomessa on aivan onnettomat valikoimat ja hinnat törkeitä.

• sekaihoaloittaja

ARGH. Nyt on nenäänkin tullut jokin ihonalainen finni. Tai siis punainen kipeä läiskä, hieman koholla. Huomasin että sen päällä on tosi avonaisia ihohuokosia ja muutenkin tuntuu nenä puskevan paskaa. Ärsyttää kun nenän finneistä en oo kärsinyt moneen vuoteen ja nyt pelottaa että taasko! Tosin tää on vielä kaukana niistä hirveistä pateista mitkä näytti siltä että joku olis pesismailalla läimässy nenään. Toivon niin että tää on joku puhdistusreaktio. Eikö kenelläkään ole kokemusta?????! Mitähän voisin tehdä auttaakseni tuota ihoa parantumaan ja puhdistumaan nopeammin? Tuota finniä en ole mennyt räpeltämään, olen vain pistänyt garnier pure sarjan kasvovettä ja laittanut kosteuttavaa naamiota, koska tuohan on ihonalainen finni joka pitäisi saada ns pintaan? Eikö kuivattaminen vaan jumita sen ihon alle?

• sekaihoinen
        sekaihoaloittaja kirjoitti:

ARGH. Nyt on nenäänkin tullut jokin ihonalainen finni. Tai siis punainen kipeä läiskä, hieman koholla. Huomasin että sen päällä on tosi avonaisia ihohuokosia ja muutenkin tuntuu nenä puskevan paskaa. Ärsyttää kun nenän finneistä en oo kärsinyt moneen vuoteen ja nyt pelottaa että taasko! Tosin tää on vielä kaukana niistä hirveistä pateista mitkä näytti siltä että joku olis pesismailalla läimässy nenään. Toivon niin että tää on joku puhdistusreaktio. Eikö kenelläkään ole kokemusta?????! Mitähän voisin tehdä auttaakseni tuota ihoa parantumaan ja puhdistumaan nopeammin? Tuota finniä en ole mennyt räpeltämään, olen vain pistänyt garnier pure sarjan kasvovettä ja laittanut kosteuttavaa naamiota, koska tuohan on ihonalainen finni joka pitäisi saada ns pintaan? Eikö kuivattaminen vaan jumita sen ihon alle?

Tämä on nyt jo vähän vanha ketju, mutta kaipa joku vielä eksyy lukemaan:) Tuli lukiessa mieleen, että ehkä kannattaisi kokeilla jotain rauhoittavaa ja kosteuttavaa kasvovettä? Itse rasvoittuvaihoisenä heräsin jokin aika sitten kasvovesien ihmeelliseen maailmaan, aina ennen vain pitänyt sitä puhdistuksen viimeistelijänä. Rasvoittuvalle ja sekaiholle tarkoitetut kasvovedet ovat usein melko puhdistavia, mikä voi olla hyvä homma, mutta kannattaa kokeilla kasvovettä myös ihon kosteuttamiseen. Pintakuiva-rasvoittuvaiho kaipaa tosiaankin juuri sitä _kosteutta_, ei rasvaa. Itse laitan yöksi iholle pelkkää kasvovettä, tuntunut hyvältä itse, kaikille ei välttämättä sovi. Minulla on myös todellinen SEKAiho -rasvoittuu poskia myöten, välillä pintakuiva, entinen akne iho, nykyään herkkä ja couperosaan taipuva..hohhoijaa. Yrittänyt olla nyt hellä iholle, mutta tuntuu etten tule koskaan saamaan normaalia ihoa, mitä ei tarvitsisi ajatella.
        Mutta siis, pointtini oli se että kasvovesihän erityisesti kosteuttaa ihoa, kunhan valitsee sellaisen missä ei ole alkoholia tai mitään muutakaan kuivattavaa. Mutta kuivan ihon vesiä ei kuitenkaan välttämättä kannata koittaa. jotkin luontaistuote "kukkaisvedet" ovat ihan hyviä, ja itsellni nyt ollut vichyn normaali-seka- ja herkälle iholle sopiva kasvovesi (en muista nimeä, sininen pullo). on ollut ihan mukava, raikas ja puhdistaa hellästi ja kosteuttaa ihoa.

• Marleene
    • 'leea'

Moi! Kokeile hei Basan geeliä, saa apteekista. Itselläni on samankaltainen iho kuin sinulla, ja itse olen saanut avun siitä! Se on erittäin kevyt, eikä rasvainen ollenkaan, kostetuttaa erittäin hyvin ihoa syvältä ja rauhoittaa. Meikinalusvoiteena oikein hyvä myös :) Kannattaa oikeasti kokeilla!!

• kauneusblogi
    • Aloe vera

Vanha ketju, mutta pakko puuttua sen verran. Kasvojen iho on samaa tavaraa kuin suolisto, joka on eräänlaisen ihon peitossa. Vanha sanonta pätee siinä, `olet mitä syöt`. Kannattaa miettiä myös siltä kannalta, että mistä ruoka-aineista se iho tykkää. Osa kuonasta suolistossa puskee esim naaman ihosta läpi. Ja varsinkin jos suolisto huonossa kunnossa, osoittaa naama siitä merkkejä.

Forever living- tuotesarja perustuu aloe veraan, joka puhdistaa niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Ja tekee sen ihan oikeasti, monien aloe veran sisältämien aineiden ja yhdisteiden (alkuperäisten ja luonnollisten siis) vuoksi. Se sisältää mm bakteerikantaa tervehdyttäviä ja kosteuttavia, radikaaleilta suojaavia ja desinfioivia ainesosia. Ja tietenkin paljon hyviä vitamiineja, kivennäisaineita ja antioksidantteja. Ja tärkein on se, että tasapainottaa ph- arvoja. Ja tämä kyseinen tuotesarja siksi, että on ainoa laatuaan, missa aloeveraa on RIITTÄVÄSTI niin kuin sitä kuuluu olla. Ne ovat joko puhdasta aloe veraa, taikka tuotteisiin on lisätty vain PAKOLLINEN määrä (eritt pieniä määriä verrattuna kosmetiikkatuotteisiin yleensä) säilyvyyden kannalta tärkeitä ainesosia, synteettisiä tai luonnollisia.
      Itse olen juonut `mehua`, käyttänyt ulkoisesti aloe vera geelejä ja voin sanoa, että koskaan ei ole terveyteni ollut näin hyvä ja varsinkaan ihoni! Kuvaus ihotyypistäsi osuu kanssa juur mun kohdalle, eikä mitkään voiteiden läträykset koskaan ole auttanut. Aloe vera myös iholle käytettynä tekee siis ihmeitä. Omistan nykyään puhtaan, tasaisen ja tasapainoisen (kostean) ja ennenkaikkea kauniin ja terveen näköisen ihon! Suosittelen lämpimästi.

• Foreverin tuotteita voit ostaa verkkokaupastani:

www.myaloevera.fi/aloejenni

Lähetä minulle viesti, niin lähetän sinulle käyttäjätunnuksen ja salasanan verkkokauppaani.

Kaikki Foreverin tuotteet ovat erittäin laadukkaita ja niillä on 90 päivän täysi tyytyväisyystakuu: voit käyttää tuotteita 3 kuukauden ajan ja jos et ole niihin täysin tyytyväinen, palautat vain pakkaukset ja kuitin minulle ja saat rahasi takaisin.

Jos asut pääkaupunkiseudulla etkä halua tilata tuotteita postitse, ilmoita vain minulle niin toimitan tuotteet sinulle kotiin tai työpaikallesi tai muuhun yhdessä sopimaamme paikkaan.

Jenni Alasuutari
        Itsenäinen jälleenmyyjä
        Forever Living Products

• perfect skin
    • Decubal

Hei! Testaa ihosi Decubalin ihotestillä ja löydä oikeat tuotteet itsellesi. Testin voi tehdä osoitteessa www.decubal.fi
      Terveisn, Decubal.

• anananss
    • AVONIN Solutions päivävoide-geeli on todella hyvää sekaiholle

• kosmetiikkafriikki

Erisan tuotteet kosteuttaa:) Lumenenkin on hyviä. Itse käytän vähän kalliimpia tuotteita. Suosittelen kokeilee esim. öljyjä ja/tai ruusuvettä.

• sippe

Ostapa Idea Toscanan kasvovoide www.ideatoscana.fi/kasvovoide.htm ja vartalovoide www.ideatoscana.fi/vartalovoide.htm Hinnat 17,90 e - 36,90 eur www.maisonprovence.fi tai joissakin apteekeissa olen nähnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1016
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      913
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe