Valehteleeko mies?

heiguer

Joskus ajat sitten mies löysi sänkynsä alta alushousut ja kysyi onko ne minun, no eivät olleet ja tämä poiki keskustelun siitä että on hänellä ollut ennen minuakin elämää.
No nyt muutama päivä sitten näin taas naisten alushousut jotka pilkotti miehen sängyn alta. Mies väitti niiden varmaankin lentäneen sinne kun hän kaiveli kaappejaan. Edelleen hän vetosi siihen, että kyllä ihmisiltä unohtuu kaikenlaista kun eletään yhdessä jne.

Hirvittävä epäluulo kalvaa koko ajan mieltä että hänen luonaan käy joku nainen, ehkä hänen entinen tyttöystävänsä.

21

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahaa tyhjästä ;D

      Myin kerran netissä jotain kampetta ja joku ukko soitti ja kyseli käytettyjä alushousuja..olis maksanu niistä aika paljon.. No,keräsin kaikki vanhat kalsarit ja hieroin niihin pillua oikein urakalla ja panin postiennakolla meneen äijälle.. sain tosi hyvän hinnan vanhoista kusen kellastaneista alkkareista!
      Jos se oli sun ukkos? Alkaako sen etunimi P:llä?
      Saattohan nimen valehdella..Osoite varmaan oli oikein..Asuuko E-suomessa?

      • Luna

        Mulle ei olisi tää kyllä tullut mieleen, mutta ihan pätevä teoria tääkin. Hih.


    • Luna

      AIka ilmiselvää. Eipä tuossa ole mitään epäilemistä enää.

      Harmillista!

      • oihgrg

        Jättääkö naiset yleensä alushousujaan miehen luokse ja lähtee kotiin ilman niitä?


      • tententen
        oihgrg kirjoitti:

        Jättääkö naiset yleensä alushousujaan miehen luokse ja lähtee kotiin ilman niitä?

        samaa jäin miettimään... Olen unohtanut korvikset ja kaulakoruja, kesällä sukat tai takin... Mutta en pikkareita, jos ne jalassa olen "yöjalassa" poikennut. Jotenkin outo juttu - luulis miehenkin niistä ensimmäisistä "nimettömistä nimettömistä" jo sen verran hätkähtäneen, ettei sit jättäis asiaa sattuman varaan = on nuohonnut sängynalusensa, jos on tullut olo, että sieltä vieraat pikkarit on vaarassa löytyä. Mitenkäs sen miehen ex? Voisiko tehdä kiusaa..??


      • ap.
        tententen kirjoitti:

        samaa jäin miettimään... Olen unohtanut korvikset ja kaulakoruja, kesällä sukat tai takin... Mutta en pikkareita, jos ne jalassa olen "yöjalassa" poikennut. Jotenkin outo juttu - luulis miehenkin niistä ensimmäisistä "nimettömistä nimettömistä" jo sen verran hätkähtäneen, ettei sit jättäis asiaa sattuman varaan = on nuohonnut sängynalusensa, jos on tullut olo, että sieltä vieraat pikkarit on vaarassa löytyä. Mitenkäs sen miehen ex? Voisiko tehdä kiusaa..??

        hänen exästään mitään, joskus satuin huomaamaan kaulakorun vessan kaapissa mutta nyt sekin oli hävinnyt.

        Tosiaankin luulisi, että mies katselisi sitten vähän tarkemmin ettei niitä alushousuja pöllähtäisi jatkuvasti jostain, mutta hän kivenkovaa väitti että hän ei niitä kaappeja kauheasti käytä, hän etsiskeli petivaatteita ja silloin ne on sieltä sängyn alle lentäneet.
        Haluaisin kovasti uskoa miestä, mutta kun tämä on jo toinen kerta. Ymmärrän kyllä että kaappeihin voi jäädä ihmisiltä mitä vaan, mutta silti...


      • oot?
        ap. kirjoitti:

        hänen exästään mitään, joskus satuin huomaamaan kaulakorun vessan kaapissa mutta nyt sekin oli hävinnyt.

        Tosiaankin luulisi, että mies katselisi sitten vähän tarkemmin ettei niitä alushousuja pöllähtäisi jatkuvasti jostain, mutta hän kivenkovaa väitti että hän ei niitä kaappeja kauheasti käytä, hän etsiskeli petivaatteita ja silloin ne on sieltä sängyn alle lentäneet.
        Haluaisin kovasti uskoa miestä, mutta kun tämä on jo toinen kerta. Ymmärrän kyllä että kaappeihin voi jäädä ihmisiltä mitä vaan, mutta silti...

        Onkos tullut mieleen, että jos se eksä ei ookkaan eksä vaan asustaakin ihan oikeasti miehen luona?


      • ap.
        oot? kirjoitti:

        Onkos tullut mieleen, että jos se eksä ei ookkaan eksä vaan asustaakin ihan oikeasti miehen luona?

        ellei se sitten aina joka viikonloppu lähde jonnekin, kun minä saavun paikalle.


      • pervertikko,ehkä?
        ap. kirjoitti:

        ellei se sitten aina joka viikonloppu lähde jonnekin, kun minä saavun paikalle.

        Jotkut ukot tosiaan haistelee runkatessaan naisten käytettyjä pikkareita!
        Ootko aatellu,onko miehellä naama muka tyynyä vasten sua naidessaan..
        Voi olla ne kalsarit siinä..haisteltavana..


      • 2-to-a-tango
        pervertikko,ehkä? kirjoitti:

        Jotkut ukot tosiaan haistelee runkatessaan naisten käytettyjä pikkareita!
        Ootko aatellu,onko miehellä naama muka tyynyä vasten sua naidessaan..
        Voi olla ne kalsarit siinä..haisteltavana..

        Oletko tutkinut paikkoja tarkemmin? Löytyiskö sieltä tosiaan merkkejä siitä, että miehellä asuisi nainen siellä, joka on aina esim. työmatkoilla kun käyt? Mun ystävä on lentoemäntä ja aika paljon matkoilla. Yks päivä hän saikin selville, että miehellä on ollut tyttöystävä 6kk samanaikaisesti!!


      • oihf3o4
        2-to-a-tango kirjoitti:

        Oletko tutkinut paikkoja tarkemmin? Löytyiskö sieltä tosiaan merkkejä siitä, että miehellä asuisi nainen siellä, joka on aina esim. työmatkoilla kun käyt? Mun ystävä on lentoemäntä ja aika paljon matkoilla. Yks päivä hän saikin selville, että miehellä on ollut tyttöystävä 6kk samanaikaisesti!!

        mutta siellä ei ole naisen vaatteita (olen katsellut kaapit sun muut läpi) eikä mikään vaikuta siltä että siellä asuisi joku, koska siellä saattaa olla samat tiskit vielä pöydällä jotka sinne jätimme edellisenä viikonloppuna. Olemme myöskin päivittäin meseyhteydessä muutaman tunnin ajan joten en usko että siellä joku nainen asuu.
        Siitä en kuitenkaan voi olla satavarma etteikö joku nainen siellä kävisi viikolla. Mies asuu myös paritalossa ja on erittäin läheinen naapurinsa kanssa jolle hän on minusta kertonut, joten sekään ei tue sitä käsitystä että hänen kanssaan asuisi joku nainen.


      • --mies---
        oihgrg kirjoitti:

        Jättääkö naiset yleensä alushousujaan miehen luokse ja lähtee kotiin ilman niitä?

        "Jättääkö naiset yleensä alushousujaan miehen luokse ja lähtee kotiin ilman niitä?"

        jos nainen on tullut asiasta tehden käymään ja vietämään aikaa, hänellä on hyvinkin voinut olla vaihtovaatteita, yöpukua yms. mukana. ainakin naisetmun kanssa ovat hyvin nopeasti tuoneet mukanaan joitakin vaatekappaleita jos ovat tulleet yöpymään luokseni.

        tai sitten nainen on ihan tahallaan miinoittanut miehen sängynaluksen tarkoituksena että tyttöystävä löytää housut.


      • ap.
        --mies--- kirjoitti:

        "Jättääkö naiset yleensä alushousujaan miehen luokse ja lähtee kotiin ilman niitä?"

        jos nainen on tullut asiasta tehden käymään ja vietämään aikaa, hänellä on hyvinkin voinut olla vaihtovaatteita, yöpukua yms. mukana. ainakin naisetmun kanssa ovat hyvin nopeasti tuoneet mukanaan joitakin vaatekappaleita jos ovat tulleet yöpymään luokseni.

        tai sitten nainen on ihan tahallaan miinoittanut miehen sängynaluksen tarkoituksena että tyttöystävä löytää housut.

        että missä välissä hänen luonaan oikein ehtii käymään joku nainen kun me juttelemme joka ilta mesessä muutaman tunnin siihen asti kunnes hän käy nukkumaan.

        Jotakin hämärää siinä täytyy kuitenkin olla, kun niitä alkkareita jatkuvasti löytyy.


      • Nsp
        oihgrg kirjoitti:

        Jättääkö naiset yleensä alushousujaan miehen luokse ja lähtee kotiin ilman niitä?

        Tiedän itse naisen, joka halusi jättää merkkejä varatun miehen kotiin aina kun kävi itse siellä paneskelemassa. Että on se mahdollista.


    • pitsikinttu

      kovin seksyjä, siis semmoinenkin vaihtoehto, että käyttää salassa itse jotain hörhellyksiä, ei se taida ees olla niin kovin harvinaista...

      • hiiriloukko

        Mies yrittää saada mustasukkaiseksi sua.


      • haistelija on!
        hiiriloukko kirjoitti:

        Mies yrittää saada mustasukkaiseksi sua.

        ootko huomannu,onko sun pöksyjä hävinny?


      • kielokallo
        haistelija on! kirjoitti:

        ootko huomannu,onko sun pöksyjä hävinny?

        piilotransu, käske tulla ulos kaapista!


    • Petetty nainen

      Tiedäthän itsekin, että jos miehesi pettää sinua, ei tule heti tunnustamaan. Miksi niin tekisi? JOten nuo hassut selitykset, joita saat, on niitä hätävalheita, joita on pakko sulle sepittää.

      Ajattele nyt itsekin. Mikä on todennäköisyys, että kukaan kaivelee vaatekaappiaan sellaisella kiireellä, että sieltä lentää naisen pikkupöksyt sängyn alle?? Ja jos näin käykin, millainen mies ei poimi niitä ylös, varsinkaan kun kyseessä ei ole sun omat pikkuhoususi.

      Sulla on mahdollisuus ainoastaan nakittaa hänet itseteosta. Tunnustusta ei tipu.
      Haluat tietenkin uskoa, että hän ei petä sua, mutta hiton selvältä tuo nyt kuitenkin vaikuttaa. Sorry.

      • jepsistäjee

        No niin miusta kans tuo on iha selvää.. Itellä jääpi kans usein alkkareita poikaystävän luo. On varavaatteet mukana tai kaapista pistän jättämiäni puhtaita. En uskois kaappiteoriaan hetkeekä, sen verra törkee juttu itselleki kerran paljastui, en olis ikinä voinu kuvitella, mut ni vaan oli. Ja turha syytellä sitä toista naista, se on se mies joka sinuu pettää jos pettää... en ymmärrä miks naiset aina ettii syyllistä siitä kolmannesta, jos oma rakas ukko pistää sen munansa muuhun pilluun.


    • kirjopyykkiä

      "Sun miehellä" on toinenkin nainen joka myös epäilee sun olemassa oloa koska jättää pöksynsä ihan tahallaan miehen luo.Ala sinä tehdä samoin.Katso mitä sun miehes tekee asialle, kun alushousu vuori sängyn alla alkaa muistuttamaan ,,,siitä että rehellisyys kannattaa,(mutta kun liha on niin heikko).Perustaako hän kirppiksen alaovelle kun te molemmat hokaatte missä mennään.Hän jää yksin housujensa kanssa.Haistelemaan niitä ja haaveilemaan .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe