Mistä mailoja Helsingissä?

pingisukko

Terve

Pelasin kilpaa 30 vuotta sitten ja nyt on laji taas alkanut kiinnostamaan. Vanha Stiga -mailani on kuitenkin kadonnut (oli MarkV -kumilla varustettu).

Missä liikkeissä Helsingissä myydään kunnon mailoja. Tarkoitan sellaisia vähän parempia, ei kuitenkaan välttämättä aivan huipputason keppejä.

Vastauksesta kiitollinen.
pingisukko

15

4195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pingiskuluttaja

Pingis Center myy kunnon välineitä. Prismasta saa mökkimailat :)

Myyjä Håkan Nyberg
      puh. 0400700020

• pingistietäjä

www.mn-pingis.fi.
      Sieltä löytyy kaikki pingisvälineet ammattitaidolla. Myynti koko Suomeen.

• pinkipönkipeluri

meinasin kans ehdottaa tota mn-pingistä, siel on tosi hyvää valikoima

• ju

Mene nettisivulle MN pingis löytyy huippu hyviä mailoja ja hyviä mailoja.

• Tomi

Ite kävin ostaa tosta Tuusulan Aconista. Suosittelen

• www.pingiskeskus.fi

Helsingissä pingismailoja myy Pingiskeskus. ks. www.pingiskeskus.fi

• Bengtsson-Johansson

• tinihippa
    • hyvä maila

Täältä löysin itselleni parhaan mailan ikinä funraiseshop.fi. Hinta vs laatu mun mielestä parempi kuin stigalla

• Pelimies

Koroistentiellä Helsingissä on Pingiskeskus, joka myy Stigan kilpailukamoja. www.pingiskeskus.fi

• pingis

Pingiskeskus on ehdottomasti paras!

• pingpong

www.jippesport.fi Tuolta löytyy laaja valikoima aina mökkimailoista kilpamailoihin. Näyttäisi olevan hiljan avattu.

• www.mn-pingis.fi

www.mn-pingis.fi. Sieltä löytyy Suomen laajin valikoima pöytätennistuotteita harrastelijasta ammattilaiseen. Markkinoiden parhaat merkit löytyvät täältä!

• vint
        www.mn-pingis.fi kirjoitti:

www.mn-pingis.fi. Sieltä löytyy Suomen laajin valikoima pöytätennistuotteita harrastelijasta ammattilaiseen. Markkinoiden parhaat merkit löytyvät täältä!

Kauppaa ei taida käydä kun kauppias itse kirjoittelee tänne.

Minkä mailan pingisukko löysi Mark V:n tilalle?

• Verkonohitus

Mikäli meinaa vähänkin harrastaa esim. kerran viikossa kuntoilumielessä, niin kannattaa hommaa sopuhintainen valmismaila mn-pingiksestä (Matti Nyyssönen, Raisio) tai pingiskeskuksesta (Markus Heikkinen, Helsinki). Molemmat kaupat hyviä ja myyjät osaavat asiansa. Netistä ei välttämättä kannata tilata, jos ei tiedä tarkkaan mitä tilaa, eli jos ei kokenutta pingisharrastajaa löydy kavereista. Kannattaakin hyödyntää myyjien asiantuntemus, hifistelyyn ei kuitenkaan kannata sortua mailan kanssa. Hifistely on sitten aivan kuten kaikissa mailapeleissä B-, A- ja valioluokkalaisten hommia. Jos mietit jo kisaamista niin samat kaupat toimivat, mutta kannattaa käydä paikallisella pingishallilla keskustelua mailavalinnoista parempien pelureiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5160
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2305
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1494
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      92
      1436
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      204
      1398
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1386
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1135
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1090
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1017
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1015
    Aihe