Mitä tarkoitaa "tärkeilijät"

hirvee tosikko

Hämmästyttävän moni mies ilmoitta, että asioita joista hän ei innostu, ovat "tärkeilijät". Minä en yhtään tiedä mitä se tarkoittaa. Jätän lähestymättä heitä, jos ehkä olen sellainen? Olenko ehkä "tärkeilijä", kun haluaisin oikeasti ymmärtää mitä toinen tarkoittaa kun itse olen ihan kysymysmerkkinä?

Kai tuollaisen tiedon profiiliinsa laittaa, jos on joskus tavannut tällaisia "tärkeiljöitä", ja tietää, että sellaiseen ei nyt ainakaan halua tutustua, mutta te (ja teitä on monta), jotka olette moisen määritelmän tehneet, kertokaa, mitä sillä tarkoitatte, niin tiedän pysyä pissa jos olen sellainen. millaine oli kohtaaminen "tärkeilijän" kanssa?

4

1043

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen mies

Hyvä kysymys. Otetaan vaikka analogia "miesten profiileista". Naiset puolestaan sanovat etteivät halua mitään puolialastomina lihaksiaan näyttelivä miehiä. Eli siis miehiä jotka koittavat esittää jotain suhteellisen epäoleellista.

No, palataan naisten maailmaan. Nämä "tärkeijät" ovat sellaisia naisia, jotka koittavat esittää omaa erityisasemaansa jotenkin. Tästä oli hyvä kirjoitus joku aika sitten. Siinä sanottiin, että ei akateeminen koulutus, yhteiskunnallinen asema, hieno asunto tai auto vielä mitenkään pilaa naista. Mutta se voi johtaa sellaisiin seurannaisvaikutuksiin että naiselle nousee ns. "kusi päähän". Eli kaikki nämä yhteiskunnalliset ansiot saattava muutta naisen ns. "pikkurilli pystyssä" olevaksi. Mikään noista mainitsemistani asioista ei tee naisesta "tärkilijää", mutta ne mahdollistavat sellaisen ilmiön syntymisen.

Minulla ei ole mitään noita yhteiskunnallisen elämän ilmentymiä vastaan - päinvastoin. Itsekin olen akateeminen, vapaaa ja asun omassa asunnossa ja ajan mieleisellä autolla. Olen 50 vuotias ja en myöskään pidä "tärkeilijänaisista". Mieluummin otan elovenanaisen joka viihtyy vaikka retkillä, nuotiolla ja osaa ennenkaikkea jutella oikein kaikista asioista ja omaa omia mielipiteitä mutta ei mitenkään korosta sitä, että on aina oikeassa; ja pidä koko ajan huolta siitä, että häntä arvostaan korostetusti.

• Tatt00

Komppaan tätä kirjoitusta vaikka olen selkeästi nuorempi mkies.

Lisäksi huomauttaisin että tuossa eloveena naisten ja tärkeilijänaisten välimaastossa on runsaasti tilaa ihan normaalinaisille.

Valitettavasti jopa normaalinaisilla on tapana "tärkeillä" eli kokevat monet sosiaaliset konstruktiot ja statussymbolit yhtä tärkeiksi kuin ilma jota he hengittävät.
        Akateemisissa naisissa näitä on sitten turhan paljon, just vähän aikaa sitten vaihtelin viestejä erään kanssa ja huh-huh niitä ajatuksia vaikka esimerkiksi kuvassa on tuollainen "eloveena" naista muistuttava.

Tällaiset "tärkeilijät" ovat muuten yliedustettuna juuri netin treffeissä. Johtunee sittä että joko he ovat niin kranttuja ettei kukaan heille kelpaa tai sitten se toinen vaihtoehto jota tärkeilijä ei haluaisi ajatella ettei kukaan sellaista oikeasti halua.

Tärkeilijälle paras kumppani on hän itse, sen jälkeen tulee sitten toinen tärkeilijä jolloin voivat tärkeillä yhdessä.

• joutoilija

kaikki naiset, joille en jostain syystä kelpaa, ovat tärkeilijöitä.

• greq

Negatiiviseen sävyyn kirjoitettu profiili ei houkuttele vastaamaan. Tosin olen huomannut, että tähän asti netin kautta tapaamani naiset on tärkeilijöitä: Ylioptimistinen käsitys itsestä ja miehen haku aloitetaan vikalistalla. Kerrotaan siis mikä ei miellytä / mitä mies ei saa olla.

Livenä nää on ihan tavistainoja. Suht hirveitä katiskoja, joihin kukaan ei koske edes kintaat kädessä suksisauvan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4631
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2437
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1909
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1186
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      984
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe