Lääkelaukku

JTW

Herää kysymys miks kannettiin tyhjiä Hemohespusseja käytettyjä neuloja verisiä rättejä ym ym jätettä Suomeen "unohdettavaks" huoltoasemalle, kun sisällön ois voinut heivata johkin Otepään ja Tallinnan välille metikköön. Tuntuu vähä että tää oli järjestetty juttu. Ilmeisesti jonkun pallia oli tarkotus heiluttaa mutta metsään meni. Kaatu koko homma!

4

292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OULA

NO MIE TÄÄLÄ OULA PERSETI SOIKHON,
      HYÄ ETTON LÖYTYNY. MULLASE JÄI VIIME JUTAMAREISULA. TULEN HAKHEEN HETIKKO
      SELVIÄN.....OULA MÄLKÄTTÄJÄ

• Tyhmää

Laukun ja kamajätteiden kohtalo kisakylässä tulee vielä selviämään saatteas nähdä

• JTW
        Tyhmää kirjoitti:

Laukun ja kamajätteiden kohtalo kisakylässä tulee vielä selviämään saatteas nähdä

Meinaan vaan että tuntuu oudolta että Kyrö ois "vahigossa unohtanu" laukun vaikka varmaan tiesi mikä episodi nousee jos joku löytää ja rupee penkoon sitä niinkuin kävikin. Vähän niinkun luurankoo kuljettais, että ei meinaan luulis että ihan hevillä unohtaa!

• kamera
        JTW kirjoitti:

Meinaan vaan että tuntuu oudolta että Kyrö ois "vahigossa unohtanu" laukun vaikka varmaan tiesi mikä episodi nousee jos joku löytää ja rupee penkoon sitä niinkuin kävikin. Vähän niinkun luurankoo kuljettais, että ei meinaan luulis että ihan hevillä unohtaa!

Arvatkaapa paljonko Kyrö olikaan kännissä sen reppunsa kanssa. Nippa nappa sai itsensä sieltä selliltä pihalle. Ihme jos yksi kassi siinä jäi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe