Ei oikein mistää löydy kunnon vastausta. Jossaki lukee et joku 600 kcal ja jossaki et jopa 2500 kcal!! No riippuu tietysti mitä syö. Mutta voisitteko kertoa jos osaatte että paljon on kaloreita esim. tämmösessä annoksessa? Semmone paketti riisiä, olisko siinä joku 5 dl keitettyä riisiä. Tiedättehän ne rasiat missä kiinalainen ruoka saadaa mukaa? Ja sitte toinen paketti kastiketta. Se on esim. hapanimelä kastike, jossa on kanaa ja kasviksia. Sitä kastiketta ei loppupelissä ole paljoa. Mut tota kastikemössöä on kokonaisuudessaa on vähä vähemmän ku riisiä. Tai sit ei, painaahan se aika paljon. Mut olis ihanaa jos viitsitte auttaa, kyllähä mä ton riisin kalorimäärän suunnillee tiedän, mut mite ne kastikkeet etenkin. Tai miten on ne friteeratut jutut tai joku kookoskastike? Kiitos avusta!
Kiinalaisen ruuan kalorit?
8
12736
Vastaukset
- palsternakka-akka
Mm mitä hyötyä sullon tietää noi kalorit jos käyt esim kerran, pari kuukaudessa kiinalaisessa ? Ei se vaikuta millään tavoin mihinkään.
huohh.- Nizza-
Mitä väärää siinä on jos jotakuta kiinnostaa tietää ruokien kalorimäärät? huohh vaan itsellesi. Ärsyttää kun suomi24 on nykyään täynnä muille v*ttuilevia ihmisiä.
Ja minua kiinnostaisi myös tietää sama asia. Jos ei muuten löydy, kannattaisiko kysyä sitten valmistajalta, onko hänellä mitään tietoa annoksen kalorimäärästä? - -------Helmi-
Nizza- kirjoitti:
Mitä väärää siinä on jos jotakuta kiinnostaa tietää ruokien kalorimäärät? huohh vaan itsellesi. Ärsyttää kun suomi24 on nykyään täynnä muille v*ttuilevia ihmisiä.
Ja minua kiinnostaisi myös tietää sama asia. Jos ei muuten löydy, kannattaisiko kysyä sitten valmistajalta, onko hänellä mitään tietoa annoksen kalorimäärästä?Suomessa kiinalaisissa ravintoloissa ruoat ovat todella rasvaisia. Esim.
Kevätkääryle 97 kcal
Kanaa hapanimeläkastikkeessa 608 kcal (1 annos) Ja tuossa ei ole edes riisi. Ja valkoinen jasmiiniriisi onkin sitten aika tyhjää ravintoarvoiltaan ja glykeemiseltä indeksiltään korkeaa.
Eli jotain tuohon suuntaan. Friteeratuissa ruoissa tietysti kalorisisältö vieläkin korkeampi. Menee sinne kerran kuussa sektoriin ainakin meikäläisellä. Mutta on se niin hyvää. Kiinalaista ruokaa voi tehdä myös itse keveämpänä, vaikka tietenkään se ei ole sama.
- An-nA89
On kyllä vanha viestiketju mutta pakko kommentoida. Mikäli tuo 600kcal pitäisi paikkansa ja riisistä sitten kalorit päälle niin aika kevyttä on jos ei koko annosta kerralla syö. Itse jaksan syödä kotiin mukaan otetusta annoksesta noin kolmasosan joten ei kyllä lihota noilla kaloreilla....
- 432432342
kannattaa muistaa että se kotiin vietävä annos ei ole 1 annos, vaan helposti siinä on 2-3 annoksen määrä.
- ei enää kiinalaiseen
Minä kävin maanantaina työkavereiden kanssa lounaalla kiinalaisessa ravintolassa. Söin seisovasta pöydästä vain tofu-kasviskastiketta ja paistettuja vihanneksia jossain kastikemössössä sekä salaattia. Vaaka näytti seuraavana päivänä kilon enemmän ja se kilo tuntuu olevan tiukassa, sillä vaaka näyttää edelleen nyt torstai aamuna sen kilon enemmän kuin maanantai aamuna.
Minulla on paino pudonnut koko ajan tasaisesti ja takapakkia ei ole tullut. Ilmeisesti tuossa kiinalaisessa ruoassa on ainakin paljon hiilareita (olen koittanut välttää huonoja hiilareita) ja ilmeisesti myös rasvaa, sillä olen muuten syönyt todella kevyesti ja yksi lounas sai nyt painon noin paljon nousemaan... huo!
Jokainenhan tajuaa, että niissä friteeratuissa lihapaloissa on kaloreita vaikka kuinka paljon, sillä ensin ne pyöritellään jossain vehnäjauho taikinassa ja sitten paistetaan rasvassa. Samoin hapanimeläkastikkeessa taitaa olla paljon sokeria ja kevätkääryleetkän ei tosiaan ole kevyimmästä päästä.- näin meillä
Suolaa siinä ruoassa ainakin oli. Minun pitäisi syödä täysin suolatonta ruokaa, ja aina kun sorrun syömään jonkun eineksen tai vastaavan, käy samalla lailla, paino nousee tilapäisesti puolesta kilosta jopa kiloon. Eli se painonnousu on suolan keräämää nestettä.
- ronn
Joku Nepalilainen ravintolanpitäjä joskus moitti kiinalaisia ruokia niiden hillittömästä rasvapitoisuudesta. Kuulemma siis paistavat järkyttävässä öljymäärässä. Plus olen kuullut että kiinalaisissa käytetään paljon arominvahvennetta joka on mm. labrarottien lihotuslääke. Suosittelen kiinalaisen sijaan nepalilaista: vähintään yhtä hyvää ilman arominvahventeita, vähemmän rasvaa ja kaloreita plus pysyy kylläisenä selvästi pidempään riisin lajikkeen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542527puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292178Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2571568Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571541- 621410
- 761265
- 701093
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431075Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151053Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361021