minun aloitus eilen oli aivan huumoripohjalla kirjoitettu...tarkoittaen sitä että ikävät (tuskin kukaan nauttii ripuli paskojen siivoamisesta) asiat voi kääntää välillä mustan huumorin puolelle..osaan kyllä koirani hoitaa ja hyvin hoidankin...ajattelin nyt kyllä viedä koirat jonneen koira terapeutille kun ne on nyt hirveän traumasisoitunut kun uhkailin niitä..ajatuksissani.. tommonen valtava määrä energiaa mitä teiltä tuntuu löytyvän kyllä kannattaisi kääntää ihan oikeisiin ongelmiin..jos oikeasti olette koirien hyvinvoinnista noin huolissanne..saisitte paljon aikaan.. kiitos kysyjille koissut on jo paranemaan päin =) virushan se tais olla kun kummallekkin paukahti samaan aikaan ja räjähtävällä voimalla..samoin kun naapurin koiralla oli ollut päivää aikaisemmin..
koiristarukkaset
185
2170
Vastaukset
voivat hyvin:))
Aina on huomattavissa ne hyvät puoletkin......et muuten varmaankaan olisi pessyt seiniä;)) Etkä seisonut 30 asteen pakkasessa ulkona:-DD
Kuten huomaat ketju rönsyili aika lailla aloituksestasi. Täällä ei kannata ottaa vakavasti mitään.
PS Mulla on lapasina koirankarvoista ja lampaan villasta tehdyt;))) On mulla turkisrukkasetkin lammasvuorilla...turkiksena supi:-DD- viriviritööt
Tosin tällä nimenomaisella palstalla tuo PPP (PiukkaPipoPirkkojen) -kööri saattaa saada ylimääräisiä tykytyksiä päivitellessään moista ja sitä myöden asia onkin tuotapikaa sitten tasan varmasti niin, että sinusta tulee vähintään eläinrääkkääjä tai ainakin palstan seurapiirin silmätikku seuraavaksi noin sadaksi vuodeksi ;)
Kiva, että koirat ovat paranemaan päin :D Minä en ole sinun koiranhoitoasi arvostellut, vaan tuota törkeetä muka 'huumoria' sairaasta koirasta, minä kun olen tuossa suhteessa täysin huumorintajuton...ja edelleen sinä voit vitsailla sairaista koiristasi niin halpamaisesti kuin haluat, se on sinun asiasi miten pidät hauskaa, mutta kai muillakin oli oikeus sanoa mielipiteensä....ja edelleenkään minä en voisi noin halpamaisesti sairaista koirista sanoa, enkä hermostua sairaalle koiralle.
Hyvä että koirasi on tervehtynyt....kaikkia hyvää sille/niille...törkee muka "huumori"??? Mulle ei ole avautunut. Onko sille olemassa joku määritelmä??? Itse olet naureskellut kun minä olen kavahtanut alatyylisien kirosanojen käyttöä julkisella foorumilla ja katsonut erään ruman sanan halventavan naisia. Tää ei ole kottuilua vaan ihan vakavissani kyselen. Sinä olet aika paljon viljellyt palstalla n.s. turkulaisiin kohdistuvaa pilkka huumoria laittanut kopioimiasi hmmm rivohkoja vitsejä.....
- Virtuaalikoneistaja
nämä "vaatimukset" vain kasvavat, jokaisen pitää omata juuri samanlainen huumorintaju kuin puskiksella on, minun olisi eilen pitänyt tunnistaa puskasta kirjoittava kirjoittaja umalehtiseksi, kun en tunnistanut minut määriteltiin uma fanittajaksi :))))))))))))
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
nämä "vaatimukset" vain kasvavat, jokaisen pitää omata juuri samanlainen huumorintaju kuin puskiksella on, minun olisi eilen pitänyt tunnistaa puskasta kirjoittava kirjoittaja umalehtiseksi, kun en tunnistanut minut määriteltiin uma fanittajaksi :))))))))))))
Noinhän se menee....
Ja turkulais vitsit on kamalia/törkeitä, vaikka niitä ei itse ole keksinytkään...mutta kyllä pitäisi nauraa hersyvästi, kun joku hermostuu sairaalle koirallensa ja vääntää vitsiä kuinka sairaasta koirasta tehdään rukkasia...umalehtinen kirjoitti:
törkee muka "huumori"??? Mulle ei ole avautunut. Onko sille olemassa joku määritelmä??? Itse olet naureskellut kun minä olen kavahtanut alatyylisien kirosanojen käyttöä julkisella foorumilla ja katsonut erään ruman sanan halventavan naisia. Tää ei ole kottuilua vaan ihan vakavissani kyselen. Sinä olet aika paljon viljellyt palstalla n.s. turkulaisiin kohdistuvaa pilkka huumoria laittanut kopioimiasi hmmm rivohkoja vitsejä.....
Jos ei ole avautunut, niin omahan on asiasi...
http://www.youtube.com/watch?v=I2KGqgdgd10Sikra kirjoitti:
Noinhän se menee....
Ja turkulais vitsit on kamalia/törkeitä, vaikka niitä ei itse ole keksinytkään...mutta kyllä pitäisi nauraa hersyvästi, kun joku hermostuu sairaalle koirallensa ja vääntää vitsiä kuinka sairaasta koirasta tehdään rukkasia...Näiden pitäisi jatkossa kertoa mitkä kommentit hyväksyvät ja mitkä saavat aikaan tuon v*ttuilurumban jota taas aloittavat.Aika outo juttu, esiintyvät eläinystävinä mutta kun me sanotaan että me ei tykätä sairaille koirille rähjäämisestä ja niiden uhkailusta niin nämä eläinystävät vimmastuvat.
Aikamoista "eläinystävyyttä" ja koirien "arvostamista" jos noiden mielestä on okei kipeälle koiralle rähjääminen.- issu56
Sikra kirjoitti:
Noinhän se menee....
Ja turkulais vitsit on kamalia/törkeitä, vaikka niitä ei itse ole keksinytkään...mutta kyllä pitäisi nauraa hersyvästi, kun joku hermostuu sairaalle koirallensa ja vääntää vitsiä kuinka sairaasta koirasta tehdään rukkasia...mullakin on kyllä varsin venyvä huumorintaju, mutta siinä vaiheessa kun ruvetaan ilveilemään koiran/lapsen sairauksella, loppuu multa huumorintaju kuin seinään. On asioita, joista heitetään läppää ja asioita, joista sitä ei missään nimessä tehdä...ja sairaudet on yksi niistä.
Haukullinen kirjoitti:
Näiden pitäisi jatkossa kertoa mitkä kommentit hyväksyvät ja mitkä saavat aikaan tuon v*ttuilurumban jota taas aloittavat.Aika outo juttu, esiintyvät eläinystävinä mutta kun me sanotaan että me ei tykätä sairaille koirille rähjäämisestä ja niiden uhkailusta niin nämä eläinystävät vimmastuvat.
Aikamoista "eläinystävyyttä" ja koirien "arvostamista" jos noiden mielestä on okei kipeälle koiralle rähjääminen.Ehkä se on se ainoa asia missä tuntevat suuruutensa.
issu56 kirjoitti:
mullakin on kyllä varsin venyvä huumorintaju, mutta siinä vaiheessa kun ruvetaan ilveilemään koiran/lapsen sairauksella, loppuu multa huumorintaju kuin seinään. On asioita, joista heitetään läppää ja asioita, joista sitä ei missään nimessä tehdä...ja sairaudet on yksi niistä.
Just noin se menee mullakin....ja jos koira/lapsi on sairas se hoidetaan, ei hermostuta eikä heitetä hirtehishuumoria...
Sikra kirjoitti:
Ehkä se on se ainoa asia missä tuntevat suuruutensa.
Mun mielestäni sairas koira hoidetaan kiivastuilematta ja hermoilematta eikä uhkailla ja räyhätä sille.
Tämä nyt on vain mun mielipiteeni joka on tietysti väärä koska se on mun mielipiteeni.- GRÄÄÄ;GRIII,,,,
Sikra kirjoitti:
Just noin se menee mullakin....ja jos koira/lapsi on sairas se hoidetaan, ei hermostuta eikä heitetä hirtehishuumoria...
miettivät sitä omaa "hirtehishuumoria" muista kirjoittajista, vittu etteks tajuu!!!!!!!!!
GRÄÄÄ;GRIII,,,, kirjoitti:
miettivät sitä omaa "hirtehishuumoria" muista kirjoittajista, vittu etteks tajuu!!!!!!!!!
Arvasin että nyt odotettavissa on melkoinen puskaveetuiluryöppy kun me ei pidetä sairaalle koiralle rähjäämisestä.
Et kauan malttanut odottaa.
Onko Norjassa kylmä?- issu56
Sikra kirjoitti:
nimenomaan niin ja mua ainakin henkilökohtaisesti suunnattomasti vituttaa ihmiset, jotka sitä harrastaa.
- issu56
että sinä purjehdit taaaaaaaaas puskista siihen vikisemään, sillä mitäpä muuta sulta edes voisi odottaakaan...ei sitte niin mitään!!!
Haukullinen kirjoitti:
Mun mielestäni sairas koira hoidetaan kiivastuilematta ja hermoilematta eikä uhkailla ja räyhätä sille.
Tämä nyt on vain mun mielipiteeni joka on tietysti väärä koska se on mun mielipiteeni.No minä ainakin olen niin huolissani jos koira sairastaa, että siinä on vitsit kaukana, eikä tulisi mieleenkään hermostua, ei vaikka joutuisin ripulia siivoamaan...
- 18+20
Haukullinen kirjoitti:
Arvasin että nyt odotettavissa on melkoinen puskaveetuiluryöppy kun me ei pidetä sairaalle koiralle rähjäämisestä.
Onko Norjassa kylmä?Ai nyt on sit arvailujen kohteena ursa ! =)))))
Vaihtelu virkistää.. GRÄÄÄ;GRIII,,,, kirjoitti:
On kuule ihan eriasia heittää huumoria muusta kuin sairaista...
18+20 kirjoitti:
Ai nyt on sit arvailujen kohteena ursa ! =)))))
Vaihtelu virkistää..Kuinka niin arvailua?
Luet näköjään ihan mitä sattuu.Mahtaa olla vekkulia kuultavaa jos joskus luet sanomalehteä ääneen, heität sinne kaikenlaista mitä ei ole kirjoitettu.- 47 210 35950
Nyt turku kavahti.
- Virtuaalikoneistaja
Haukullinen kirjoitti:
Kuinka niin arvailua?
Luet näköjään ihan mitä sattuu.Mahtaa olla vekkulia kuultavaa jos joskus luet sanomalehteä ääneen, heität sinne kaikenlaista mitä ei ole kirjoitettu.olisi pitänyt tietää mitä puskis ajattelee, ja ottaa se huomioon jo etukäteen, pitää myöskin tietää kuka siellä puskassa onkaan, tietämättään fanittaa väärää henkilöä :)
- ripuli......
Haukullinen kirjoitti:
Näiden pitäisi jatkossa kertoa mitkä kommentit hyväksyvät ja mitkä saavat aikaan tuon v*ttuilurumban jota taas aloittavat.Aika outo juttu, esiintyvät eläinystävinä mutta kun me sanotaan että me ei tykätä sairaille koirille rähjäämisestä ja niiden uhkailusta niin nämä eläinystävät vimmastuvat.
Aikamoista "eläinystävyyttä" ja koirien "arvostamista" jos noiden mielestä on okei kipeälle koiralle rähjääminen.kun sanoin en ole rähjännyt ajatellut vaan
olisi pitänyt tietää mitä puskis ajattelee, ja ottaa se huomioon jo etukäteen, pitää myöskin tietää kuka siellä puskassa onkaan, tietämättään fanittaa väärää henkilöä :)
Meediontaidot siis olisivat tarpeen.Onkohan niihin saatavilla jotain kirjekurssia?
Nämä ystävälliset sielut voisivat ilmoittaa että he ovat sitä mieltä että sairaiden koirien hoidon yksi osa on raivareiden saaminen sille koiralle.Nyt se tuli ilmi vasta kun me muutamat erehdyttiin kertomaan vastakkainen mielipide.- jankutijankutijank
Haukullinen kirjoitti:
Meediontaidot siis olisivat tarpeen.Onkohan niihin saatavilla jotain kirjekurssia?
Nämä ystävälliset sielut voisivat ilmoittaa että he ovat sitä mieltä että sairaiden koirien hoidon yksi osa on raivareiden saaminen sille koiralle.Nyt se tuli ilmi vasta kun me muutamat erehdyttiin kertomaan vastakkainen mielipide.saatanan raivarit? Ajatusraivarit vai :D
jankutijankutijank kirjoitti:
saatanan raivarit? Ajatusraivarit vai :D
No jos se ripulista saatu hepuli vaatii laantuakseen yli kahdeksan tuntia niin aika kiihtyneessä mielentilassa se hepuloija on ollut.
Vai kestääkö sulla pienestä ärtymyksestäkin leppyminen niin kauan?- mietimietimieti
Haukullinen kirjoitti:
No jos se ripulista saatu hepuli vaatii laantuakseen yli kahdeksan tuntia niin aika kiihtyneessä mielentilassa se hepuloija on ollut.
Vai kestääkö sulla pienestä ärtymyksestäkin leppyminen niin kauan?Sulla ei hissi ilmeisesti kulje ihan ylös asti! Asiahan on selvä ku pässinliha, mutta sulle se ei vaan avaudu! Ei millään.
- issu56
Miten voi olla mahdollista, ettet laisinkaan kavahda omaa kirjoitustasi nyt???
- naapuri
Haukullinen kirjoitti:
Nämä ystävälliset sielut voisivat ilmoittaa että he ovat sitä mieltä että sairaiden koirien hoidon yksi osa on raivareiden saaminen sille koiralle.Nyt se tuli ilmi vasta kun me muutamat erehdyttiin kertomaan vastakkainen mielipide.Voi ei! Ei saisi nauraa mutta tunnustan että vähän hihitän. Naapurilla on kiukkuinen vuohi joka hyöki päälle viime kesänä.
Kehotin naapurin emäntää uhkaamaan, että teillä syödään vuohipaistia jos ei tahti muutu. - issu56
jankutijankutijank kirjoitti:
saatanan raivarit? Ajatusraivarit vai :D
oikein pulppuaa tuo sivistyssanasto...outoa ettet nyt l,aisinkaan kavahda...
- 13456
issu56 kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista, ettet laisinkaan kavahda omaa kirjoitustasi nyt???
vittuu se sulle kuuluu,helvetin ämmä!!!
- issu56
mietimietimieti kirjoitti:
Sulla ei hissi ilmeisesti kulje ihan ylös asti! Asiahan on selvä ku pässinliha, mutta sulle se ei vaan avaudu! Ei millään.
sanoo se, joka raahaa itteensä rappusia... missä hissi...siellä jossain toisaalla eikö.
Sanohan mikä sulle ihan oikeasti avautuu...omat valheelliset juttusko vaan? Joo niin se taitaa olla. Haukullinen kirjoitti:
Onko Norjassa kylmä?voi katsella vaikka täältä, karttaa klikkailemalla tai kirjoittamalla paikan nimen:
http://www.yr.no/- issu56
13456 kirjoitti:
vittuu se sulle kuuluu,helvetin ämmä!!!
Pettikö hermo taas???
Tämä nauraa nyt hersyvästi moiselle heh. - 11200000000000000000
issu56 kirjoitti:
Pettikö hermo taas???
Tämä nauraa nyt hersyvästi moiselle heh.se vaan yrittää matkia sua ja myytä,,,
- kärläjä
11200000000000000000 kirjoitti:
se vaan yrittää matkia sua ja myytä,,,
toinoi o iha sitä ummuka normaalii live tyylii vaik tääl yrittäki esittää sitä jolla o säde kehä.oha toinoi ummu ennenkis mokant,,
- asdfghjkloiuytre
issu56 kirjoitti:
nimenomaan niin ja mua ainakin henkilökohtaisesti suunnattomasti vituttaa ihmiset, jotka sitä harrastaa.
Kuules issukka mummeli voisit vähän siistiä suutas ennenkuin kirjotat mitään.
Ootko tietoinen, että täällä käy paljon nuorempia suhun verrattuna ja sä opetat
niille kirosanoja monessa viestissäs, etkö sä osaa muuta ku kiroilla? - Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
törkee muka "huumori"??? Mulle ei ole avautunut. Onko sille olemassa joku määritelmä??? Itse olet naureskellut kun minä olen kavahtanut alatyylisien kirosanojen käyttöä julkisella foorumilla ja katsonut erään ruman sanan halventavan naisia. Tää ei ole kottuilua vaan ihan vakavissani kyselen. Sinä olet aika paljon viljellyt palstalla n.s. turkulaisiin kohdistuvaa pilkka huumoria laittanut kopioimiasi hmmm rivohkoja vitsejä.....
mä kavahdan tuollaista huumoria, minulla kun eläimet on ollut kipeitä ripulissa tai jotain muuta pientä niin ihan suurella välittämisellä niist huolehdin eikä pieneen mieleenikään tulisi edes jälkikäteen heittää tuollaista huumoria.
Vittu on vittu vaikka voissa keittäis mut eläin on se tärkeä jota kunnioitetaan myös sairaanakin. - 9+9
umalehtinen kirjoitti:
Kehtaatko sinä laittaa itsesi samalle viivalle kuin koirat, voi luoja mitä ylenmyyden tunnetta, huh huh.
Koita ny jos se sateentappaja etes sinulle aukeis, sadettakin pitää tappaa, outo olet.
Hyvä että hauvelit jakselee paremmin, se on pääasia. :) Kyllä se musta huumori on jonkinlainen selviytymiskeino arjessa, sitä meillä ainakin viljellään töissä ja myös kotona kun asiat on jotenkin vinksallaan, eikä se tarkoita että ei välitä tai että ottaa asiat kevyesti, vaan pikemminkin päinvastoin. Kun on oikein huolissaan tai epätoivon vimmalla yrittää ja yrittää parhaansa jossain tilanteessa, ja sitten esim. kollega laukaisee sopivaan kohtaan oikein hirtehisen vitsin aiheesta ja saa hetkeksi nauramaan, niin se saa sitten taas jaksamaan vaan eteenpäin. Kaikki eivät ymmärrä tai halua ymmärtää ironiaa, sarkasmia ja mustaa huumoria, mutta itse kiitän onneani siitä että satun asumaan sellaisella alueella jossa valtaosa ihmisistä sitä käyttää. Minä olisin jatkuvasti vaikeuksissa sellaisessa paikassa jossa ei voisi uhata tekevänsä ripulia vääntäneestä koirasta rukkaset ilman valtavaa paheksuntaa ja moitteita. :D
Sikra kirjoitti:
Sinähän oletkin täydellinen (omasta mielestäsi)...
Vai niin, enpä tiennytkään? Millähän perusteella?
Sikra kirjoitti:
Mieti sitä...
Mietin mietin, mutta vaikea keksiä perusteluja kun sinä ilmoitat minulle mitä mieltä minä olen. Laittaisit perustelut myös. :)
- 15+20
Ursa kirjoitti:
Mietin mietin, mutta vaikea keksiä perusteluja kun sinä ilmoitat minulle mitä mieltä minä olen. Laittaisit perustelut myös. :)
Olen samaa mieltä kuin Sikra. Esität kaikkitietävää.
- issu56
ettet ole täällä, sillä meillä ei hyväksytä minkäänlaista huumoria ainuillakaan sairauksilla!
- 47 210 35950
15+20 kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin Sikra. Esität kaikkitietävää.
Sama täällä, maailman napa toi on olevinaan.
- 47 210 35950
umalehtinen kirjoitti:
Mustaa huumoria;) Sitä oli jo lapsuuden kodissani.
Sen näkee, mitä siitä kasvatuksesta on seurannut.
issu56 kirjoitti:
ettet ole täällä, sillä meillä ei hyväksytä minkäänlaista huumoria ainuillakaan sairauksilla!
Joo, minä uskon ihan oikeasti ja mitään kantaa syyttämättä tai puolustamatta, että tuon mustan huumorin osalta ja ironian jne. osalta on myös alueellisia eroja, ei vain yksilöllisiä. Sen kuvan olen saanut, huumorintaju ja yleensä huumorin käyttö eri tilanteissa vaihtelee vähän senkin mukaan, mistä ihminen on kotoisin ja millaista kieltä käyttää.
Siksi minusta on vähän tyhmää vääntää tässä että kuka on oikeassa ja kuka väärässä, tulkittiin varmaan vaan tuo eilinen viesti eri tavoilla. Joku käsitti sen hiukan huolestuneen ja kesken unien herätetyn koiranhoitajan huuleksi, joku käsitti että hän oli hermostunut ja suuttunut koirilleen koska ne olivat sairaita. Aloittaja vieläpä palasi selventämään mitä oli tarkoittanut, ei kai tämän nyt pitäisi kovin ison riidan aihe olla! ;Dumalehtinen kirjoitti:
Mustaa huumoria;) Sitä oli jo lapsuuden kodissani.
Meillä oli kyllä huumorin suhteen lapsuuskodissa vähän sellainen kulttuurikuilu, maan sivistyneemmästä osasta kotoisin olevalle äidille ei mennyt aina oikein jakeluun savolainen viäräleukailu. :D Mutta on kai ne vuosikymmenet pikkuhiljaa opettaneet "maan tavoille"...
No joo, jos ei kestä sitä että koiran omistaminen tarkoittaa siitä huolehtimista myös - ja varsinkin - huonoina päivinä, niin lelukoira on kai ainoa järkevä vaihtoehto. Vitsin vääntäminen ikävässä tilanteessa taas ei liity minusta siihen etteikö sitä tilannetta silloin ole valmis hoitamaan, vaan se voi olla keino rauhoitella itseään tms., ei se nyt ainakaan eläimen kohdalla tilannetta pahenna...
Aloittajat koirat on toivottavasti jo terveitä ja pirteitä, minä en taas noista arkkujutuista välitä nyt tällaisessa keskustelussa. :)- issu56
Ursa kirjoitti:
No joo, jos ei kestä sitä että koiran omistaminen tarkoittaa siitä huolehtimista myös - ja varsinkin - huonoina päivinä, niin lelukoira on kai ainoa järkevä vaihtoehto. Vitsin vääntäminen ikävässä tilanteessa taas ei liity minusta siihen etteikö sitä tilannetta silloin ole valmis hoitamaan, vaan se voi olla keino rauhoitella itseään tms., ei se nyt ainakaan eläimen kohdalla tilannetta pahenna...
Aloittajat koirat on toivottavasti jo terveitä ja pirteitä, minä en taas noista arkkujutuista välitä nyt tällaisessa keskustelussa. :)Vaan no...se(kin) nyt on tapahtunut tosiasia ja ymmärrän kyllä hyvin, ettet välitä...
issu56 kirjoitti:
Vaan no...se(kin) nyt on tapahtunut tosiasia ja ymmärrän kyllä hyvin, ettet välitä...
No eläimen kuolemastako tässä pitää keskustella kun toisen koiran on toipumassa?
Minun mummon kissa kuoli hänen syliinsä, se oli pentu vielä. Yhtäkkiä tuli syliin, pyöri pari kertaa, naukui surkeasti ja katsoi hiukan surullisesti. Sitten se vain kuoli. :( Ei tiennyt eläinlääkärikään kuolinsyytä. Mutta sen tiesi eläinlääkärin että ainakaan se ei johtunut siitä etteikö omistaja olisi yrittänyt pitää kissoistaan niin hyvää huolta kuin mahdollista.- 7+15
Ursa kirjoitti:
Meillä oli kyllä huumorin suhteen lapsuuskodissa vähän sellainen kulttuurikuilu, maan sivistyneemmästä osasta kotoisin olevalle äidille ei mennyt aina oikein jakeluun savolainen viäräleukailu. :D Mutta on kai ne vuosikymmenet pikkuhiljaa opettaneet "maan tavoille"...
Maan sivistyneempi osa, missä se on? Turku?
7+15 kirjoitti:
Maan sivistyneempi osa, missä se on? Turku?
...tässä tapauksessa kai lähinnä Jalasjärvi. :)
- 4721035950
Ursa kirjoitti:
No eläimen kuolemastako tässä pitää keskustella kun toisen koiran on toipumassa?
Minun mummon kissa kuoli hänen syliinsä, se oli pentu vielä. Yhtäkkiä tuli syliin, pyöri pari kertaa, naukui surkeasti ja katsoi hiukan surullisesti. Sitten se vain kuoli. :( Ei tiennyt eläinlääkärikään kuolinsyytä. Mutta sen tiesi eläinlääkärin että ainakaan se ei johtunut siitä etteikö omistaja olisi yrittänyt pitää kissoistaan niin hyvää huolta kuin mahdollista.Oliko mummallasi myös arkku valmiina kissalle ?
4721035950 kirjoitti:
Oliko mummallasi myös arkku valmiina kissalle ?
No ei... eikä sitä arkkua kyllä tullutkaan...
Niitten naapurilla oli kuulemma ruumisarkku varastossa valmiina itselleen, minusta se kuulosti silloin lapsena aika pelottavalta, vaikka on niitä samantapaisia juttuja kuullut sen jälkeen muitakin... Minusta suksiboksi varastossa on ihan tarpeeksi arkkumainen näky, no joo, ehkä minut voi sitten haudata siinä. :D Ja sukset mukaan tietysti.- 29+29
Ursa kirjoitti:
...tässä tapauksessa kai lähinnä Jalasjärvi. :)
mummosi asuu Turussa kaupunginosastakin hehkuttelit!!!
- haloo onks valoo
29+29 kirjoitti:
Mun siskoki asuu Turussa mut ei se silti oo sieltä kotosin, jotku kato muuttaa elämänsä aikana
- kertoks siskos?
haloo onks valoo kirjoitti:
Mun siskoki asuu Turussa mut ei se silti oo sieltä kotosin, jotku kato muuttaa elämänsä aikana
turkkusen kautta tuodaan suurin osa suomen huumeista
siellä missä on huumeita runsaasti saatavilla siellä on huumeongelma
siellä missä on huumeongelma on huumeista johtuvia lieveilmiöitä... - kertoks kukkaa siul
kertoks siskos? kirjoitti:
turkkusen kautta tuodaan suurin osa suomen huumeista
siellä missä on huumeita runsaasti saatavilla siellä on huumeongelma
siellä missä on huumeongelma on huumeista johtuvia lieveilmiöitä...et sie oot tollo?
- hommaa elämä
kertoks kukkaa siul kirjoitti:
et sie oot tollo?
murrehirviö. kyttäät ja auvot päätäsi jokaiselle...
29+29 kirjoitti:
No niin asuu, ajatella!!!!
Nyt sanot että uhkailit niitä ajatuksissasi, voi olla sitten että mulla on ymmärryksessä vikaa koska sain eilisestä aloituksestasi sen kuvan että olit kiukkuillut sairaille koirille ihan kuin ne olisivat sun kiusaksesi ripuloineet pitkin asuntoa.
Mulla jostain syystä ei riitä huumoria sellaiseen että sairaalle eläimelle ärhennettäisiin, jos se tekee minusta tiukkapipon niin sittenpä tekee.Sorry vain, olisit aloitukseesi kirjoittanut että haluat vain positiivisia kannustavia vastauksia niin olisin ymmärtänyt pitää näppini erossa kyseisestä aloituksesta.- Virtuaalikoneistaja
se sinun viisas saappaasi tehty ripuloivasta koirasta ?
- ärrinpurrinjo
sulle kuuluu?
KLIK! :D
Ime parsaa kumppari! - Virtuaalikoneistaja
ärrinpurrinjo kirjoitti:
sulle kuuluu?
KLIK! :D
Ime parsaa kumppari!tuo ollutkaan hyvä vitsi kun noin hermostuit?
- megatirsk!
tuo ollutkaan hyvä vitsi kun noin hermostuit?
Luet näköjään ihan mitä sattuu.Mahtaa olla vekkulia kuultavaa jos joskus luet sanomalehteä ääneen, heität sinne kaikenlaista mitä ei ole kirjoitettu.
LOL Oi, tajuaako se saappaasi että koiralle kuuluu rähjätä kun se on kipeä?
Minä kun olen tyhmä niin olen aina hoitanut koirien sairaudet raivomatta niille ja hoidan jatkossakin vaikka se sun mielestäsi onkin väärin ja tyhmää.- mietimietimieti
Haukullinen kirjoitti:
Oi, tajuaako se saappaasi että koiralle kuuluu rähjätä kun se on kipeä?
Minä kun olen tyhmä niin olen aina hoitanut koirien sairaudet raivomatta niille ja hoidan jatkossakin vaikka se sun mielestäsi onkin väärin ja tyhmää.mikä palikka.
Turha sulle on edes vastata. Kääntele nyt tätä vaikka alkuun loppuviikko, niin riittää sunkin aivosolullesi tekemistä :D - issu56
Haukullinen kirjoitti:
Minä kun olen tyhmä niin olen aina hoitanut koirien sairaudet raivomatta niille ja hoidan jatkossakin vaikka se sun mielestäsi onkin väärin ja tyhmää.nyt herra... vai rouva... jotenkin niin tutuntuntoista tekstiä kuitenkin.
- issu56
jos se onkin tehty siitä ripulistapaskasta...heh
issu56 kirjoitti:
nyt herra... vai rouva... jotenkin niin tutuntuntoista tekstiä kuitenkin.
Mä en edes arvaa, toivon vain ettei sillä ole koiraa koska jokainen koira joskus sairastuu ainakin pieneen yrjötautiin tai ripuliin ja tuon mielestä oikea hoito on sille sairaalle koiralle rähisemistä.
Voisin lyödä vetoa että kun tuun kaupasta takaisin se on kirjoittanut aika kiukkuisia kommentteja alotuksen "täyteen"- Virtuaalikoneistaja
megatirsk! kirjoitti:
Luet näköjään ihan mitä sattuu.Mahtaa olla vekkulia kuultavaa jos joskus luet sanomalehteä ääneen, heität sinne kaikenlaista mitä ei ole kirjoitettu.
LOLEn minä lue sanomalehtiä ääneen, toisinsanoen sinä luet palstalta näköjään mitä sattuu ja heität sinne kaikenlaista mitä en ole kirjoittanut.
- Virtuaalikoneistaja
issu56 kirjoitti:
jos se onkin tehty siitä ripulistapaskasta...heh
hän onkin varsinainen sottajalka.
Olen nyt vaihtanut jo useamman kirjoituksen tuon puskiksen kanssa, on mielenkiintoista nähdä huomenna ketä rekattua olen nyt "fanittanut" :))))))) - tötterström
Haukullinen kirjoitti:
Mä en edes arvaa, toivon vain ettei sillä ole koiraa koska jokainen koira joskus sairastuu ainakin pieneen yrjötautiin tai ripuliin ja tuon mielestä oikea hoito on sille sairaalle koiralle rähisemistä.
Voisin lyödä vetoa että kun tuun kaupasta takaisin se on kirjoittanut aika kiukkuisia kommentteja alotuksen "täyteen"issu ja sikra varmasti vievät koiransa suoraan tiputukseen keskellä yötä vaikka satojen kilometrien päähän ja ihan vain sen takia, että koiralla on löysä vatsa jostain syystä. (siis ripulilla, voi hyvä isä kamala tauti)
Elleivät sitten ole niinkin oppineita (tottakai ovat), että onnistuvat nesteyttämään koiransa ihan kotioloissa ja omaavat vähintäänkin eläinlääkärintaidot.
Tilannettahan ei voi missään nimessä seurata minuttiakaan sillä ripuli on niin harvinainen koiralla! Hoitoon vain heti ja nopeasti ettei luulla huonoksi koiran omistajaksi. Paskat siivotaan sitten laulaen ja hymyssä suin, kun koira on saatu kaiken tämän shown jälkeen kuolemanporteilta takaisin ja täysiin ruumiin ja ennenkaikkea sielun voimiin :D
Varmasti traumauttavaa koiralle olla tavallisen mattimeikäläisen koira ja vieläpä sellaisen joka jostain syystä nukkuu öisin. - issu56
mietimietimieti kirjoitti:
mikä palikka.
Turha sulle on edes vastata. Kääntele nyt tätä vaikka alkuun loppuviikko, niin riittää sunkin aivosolullesi tekemistä :D*Turha sulle on edes vastata.* Teit sen sitte kuitenkin, kun et osaa olla vastaamattakaan riidanhakuisuudessasi. Outo hiihtäjä olet!!
Haukullinen kirjoitti:
Minä kun olen tyhmä niin olen aina hoitanut koirien sairaudet raivomatta niille ja hoidan jatkossakin vaikka se sun mielestäsi onkin väärin ja tyhmää.sairaalle koiralle jommassa kummassa ketjussa ???? Taitaa olla taas tuota ikiomaa tulkintaasi, joka on kaukana aloittajan viestistä. Arvaa nauranko sun kommenteillesi??? Takin kääntö sun mielipiteissäsi on melkoinen. Se tietysti riippuu siitä mistä roikkuu.
- -----
umalehtinen kirjoitti:
sairaalle koiralle jommassa kummassa ketjussa ???? Taitaa olla taas tuota ikiomaa tulkintaasi, joka on kaukana aloittajan viestistä. Arvaa nauranko sun kommenteillesi??? Takin kääntö sun mielipiteissäsi on melkoinen. Se tietysti riippuu siitä mistä roikkuu.
Vastaus: Kukaan ei ole rähjännyt sairaalle koiralle, ei ainakaan kertonut siitä palstalla. Mutta hyvällä mielikuvituksella voi kuvitella toisen kirjoittaneen jotain sellaista ja nostaa siitä rähäkän.
- issu56
umalehtinen kirjoitti:
sairaalle koiralle jommassa kummassa ketjussa ???? Taitaa olla taas tuota ikiomaa tulkintaasi, joka on kaukana aloittajan viestistä. Arvaa nauranko sun kommenteillesi??? Takin kääntö sun mielipiteissäsi on melkoinen. Se tietysti riippuu siitä mistä roikkuu.
kuule toisenkin kerran, kuka lopuksi nauraa ja kenelle...
Kyllä se kuule niin menee edelleenkin vain, ettei milloinkaan kannattaisi tekeentyä pohjalaiseksi, kun ei ymmärrä...niin uma, kun ei ymmärrä...kapish. - 20+14
issu56 kirjoitti:
Kyllä se kuule niin menee edelleenkin vain, ettei milloinkaan kannattaisi tekeentyä pohjalaiseksi, kun ei ymmärrä...niin uma, kun ei ymmärrä...kapish.sä juntti taas sönkötät?
Kapasiteettisi riittää just nippa nappa kahteen riviin ja kun sen kaksi riviä on kerran lukenut, niin tietää jo sun sanottavasi. Ihan sama mikä aihe on ollut alunalkaen :D
Joten kiitos ja näkemiin! Sut on nähty jo tyrkky! - issu56
20+14 kirjoitti:
sä juntti taas sönkötät?
Kapasiteettisi riittää just nippa nappa kahteen riviin ja kun sen kaksi riviä on kerran lukenut, niin tietää jo sun sanottavasi. Ihan sama mikä aihe on ollut alunalkaen :D
Joten kiitos ja näkemiin! Sut on nähty jo tyrkky!helvettiä sentään tarvita... Tai no jos sinä tarvitset, niin sillehän minä taas en voi yhtään mitään edelleenkään vai...???
umalehtinen kirjoitti:
Aika selvää tekstiä tuo on aloittajalta sairaan koiran hoidosta...mutta huumoriahan se tietty on, ja sinä tietty naurat hersyvästi, tapasi mukaan...
" kirosin kyllä koirat manalaan yöllä kun heräsin ripulin hajuun..sitä sitten konttailtiin ja pestiin ripulilla kuorrutettuja seiniä 4 aikaan aamulla 30 asteen pakkasessa seisottiin ja uhkasin tehdä niistä rukkaset... "----- kirjoitti:
Vastaus: Kukaan ei ole rähjännyt sairaalle koiralle, ei ainakaan kertonut siitä palstalla. Mutta hyvällä mielikuvituksella voi kuvitella toisen kirjoittaneen jotain sellaista ja nostaa siitä rähäkän.
Aika selvää tekstiä tuo on aloittajalta...mutta huumoriahan se tietty on...
" kirosin kyllä koirat manalaan yöllä kun heräsin ripulin hajuun..sitä sitten konttailtiin ja pestiin ripulilla kuorrutettuja seiniä 4 aikaan aamulla 30 asteen pakkasessa seisottiin ja uhkasin tehdä niistä rukkaset... "- @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Sikra kirjoitti:
Aika selvää tekstiä tuo on aloittajalta sairaan koiran hoidosta...mutta huumoriahan se tietty on, ja sinä tietty naurat hersyvästi, tapasi mukaan...
" kirosin kyllä koirat manalaan yöllä kun heräsin ripulin hajuun..sitä sitten konttailtiin ja pestiin ripulilla kuorrutettuja seiniä 4 aikaan aamulla 30 asteen pakkasessa seisottiin ja uhkasin tehdä niistä rukkaset... "mania päällä?
- Virtuaalikoneistaja
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ kirjoitti:
mania päällä?
että kun samasta aiheesta tekee jo toisen aloituksen se on maniaa, ei suinkaan muutamat vastaukset, vaikka ne ovatkin mielipiteinä erilaiset kuin omasi.
- issu56
että kun samasta aiheesta tekee jo toisen aloituksen se on maniaa, ei suinkaan muutamat vastaukset, vaikka ne ovatkin mielipiteinä erilaiset kuin omasi.
niitä erilaisia/eriäviä mielipiteitä ei saisi olla. Ja kun niitä nyt kuitenkin on, niin voi voi mikä helvetin kitinä syntyykään.
Käsittämättömän lapsellista touua tuola jollain... issu56 kirjoitti:
Kyllä se kuule niin menee edelleenkin vain, ettei milloinkaan kannattaisi tekeentyä pohjalaiseksi, kun ei ymmärrä...niin uma, kun ei ymmärrä...kapish.Syntynyt Turussa ja kuolen Turussa....niiden välissä elän elämäni Turussa. perustin perheen Turussa synnytin lapseni Turussa. Minä en kuvittele olevani Pohjanmaalainen enkä halua missään nimessä olla Pohjanmaalainen.........Ainoa oikea paikka Suomessa on T u r k u joka kuuluu Varsinais-Suomeen ja sijaitsee Lounaisrannikolla. Olen vielä syntynyt Heidekenillä. . . . . . . :-DD
Ainoa poikkeus kaavassa on että en nainut Turkulaista, mieheni on syntynyt Kuusjoella joka sekään ei ole kaukana Turusta. Joten issu . . . .- 18+1
umalehtinen kirjoitti:
Syntynyt Turussa ja kuolen Turussa....niiden välissä elän elämäni Turussa. perustin perheen Turussa synnytin lapseni Turussa. Minä en kuvittele olevani Pohjanmaalainen enkä halua missään nimessä olla Pohjanmaalainen.........Ainoa oikea paikka Suomessa on T u r k u joka kuuluu Varsinais-Suomeen ja sijaitsee Lounaisrannikolla. Olen vielä syntynyt Heidekenillä. . . . . . . :-DD
Ainoa poikkeus kaavassa on että en nainut Turkulaista, mieheni on syntynyt Kuusjoella joka sekään ei ole kaukana Turusta. Joten issu . . . .Mutta sinähän tekeennyit Helsinkiläiseksi peke kasvattajaksi!
umalehtinen kirjoitti:
Syntynyt Turussa ja kuolen Turussa....niiden välissä elän elämäni Turussa. perustin perheen Turussa synnytin lapseni Turussa. Minä en kuvittele olevani Pohjanmaalainen enkä halua missään nimessä olla Pohjanmaalainen.........Ainoa oikea paikka Suomessa on T u r k u joka kuuluu Varsinais-Suomeen ja sijaitsee Lounaisrannikolla. Olen vielä syntynyt Heidekenillä. . . . . . . :-DD
Ainoa poikkeus kaavassa on että en nainut Turkulaista, mieheni on syntynyt Kuusjoella joka sekään ei ole kaukana Turusta. Joten issu . . . .Minä minä minä minä minä
Minä minä minä minä minä
Minä minä minä minä minä..jne...- lolleriloo
Sikra kirjoitti:
Minä minä minä minä minä
Minä minä minä minä minä
Minä minä minä minä minä..jne...issua :)
Mutta SÄ et kiinnosta ketään, mietihän miksi tyhjäpää!
LOL
REPS - **__**
Sikra kirjoitti:
Minä minä minä minä minä
Minä minä minä minä minä
Minä minä minä minä minä..jne...Ei se ketään kiinnosta.
Kaikkia kiinnostaa vaan
uma uma uma uma uma
Uma Uma Uma Uma Uma
umaumaumaumauma
jne.... - issu56
umalehtinen kirjoitti:
Ainoa poikkeus kaavassa on että en nainut Turkulaista, mieheni on syntynyt Kuusjoella joka sekään ei ole kaukana Turusta. Joten issu . . . .vähempää kiinnostaa, vaikka olisit syntynyt ja elänyt ambomaalla...ihan yks hailee!!!
Ketä lopuksi kiinnostaa joku umalehtinen jossain...ei ainakaan tässä live-elämässä varmaankaan yhtäänkään ketään. Yks pieni ihminen muitten joukossa olet sinäkin, etkä yhtään mitään muuta!!! - -------
issu56 kirjoitti:
vähempää kiinnostaa, vaikka olisit syntynyt ja elänyt ambomaalla...ihan yks hailee!!!
Ketä lopuksi kiinnostaa joku umalehtinen jossain...ei ainakaan tässä live-elämässä varmaankaan yhtäänkään ketään. Yks pieni ihminen muitten joukossa olet sinäkin, etkä yhtään mitään muuta!!!Väkisinhän yritit äsken kääntää keskustelun umalehtiseen vaikka aihe ei mitenkään liity häneen, kait se sua ainakin kiinnostaa !! =)))))))))))))))))))))))))))
- miljonäärimiäs
18+1 kirjoitti:
Mutta sinähän tekeennyit Helsinkiläiseksi peke kasvattajaksi!
muualle taitaap ola tolnoi ummulkii mut ei vaa sit myänä,ko o räkärlää pesinny nii sielt ei poikes pääse
- ookkokännisä
issu56 kirjoitti:
vähempää kiinnostaa, vaikka olisit syntynyt ja elänyt ambomaalla...ihan yks hailee!!!
Ketä lopuksi kiinnostaa joku umalehtinen jossain...ei ainakaan tässä live-elämässä varmaankaan yhtäänkään ketään. Yks pieni ihminen muitten joukossa olet sinäkin, etkä yhtään mitään muuta!!!sä sit jankutat umalle ja umasta kokoajan?
Ettet nyt vaan sekoisi sanoihisi ;-) - issu56
------- kirjoitti:
Väkisinhän yritit äsken kääntää keskustelun umalehtiseen vaikka aihe ei mitenkään liity häneen, kait se sua ainakin kiinnostaa !! =)))))))))))))))))))))))))))
aivan yhtä utopistisen typerä lässytys löytyy vähä alempaa...eikö vain...?
- issu56
ookkokännisä kirjoitti:
sä sit jankutat umalle ja umasta kokoajan?
Ettet nyt vaan sekoisi sanoihisi ;-)ole kaltaisiasi, vaika ehkä niin kuvittelet...!!!
- pimbelipombeli
issu56 kirjoitti:
jos sinä olet sinne alemmas jotain yhden rivin lässyttänyt, silloin se on todennäköistä, jopa varmaa :D
- -----
issu56 kirjoitti:
Olen samaa mieltä, ekan uma uma -vinkunasi jälkeen seuraava yhtä utopistisen typerä lässytys löytyi vähän alempaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8805084/42287957 - issu56
Sikra kirjoitti:
Minä minä minä minä minä
Minä minä minä minä minä
Minä minä minä minä minä..jne...Turku, Turku, Turku ja aina vain Turku.
Kyllä ettäkö voi olla yksinkertaisen typerä tuo. - -----
issu56 kirjoitti:
Turku, Turku, Turku ja aina vain Turku.
Kyllä ettäkö voi olla yksinkertaisen typerä tuo.Siis sinä väität että Turussa asuva kirjoittaja tekeytyy pohjalaiseksi ja sitten kun kirjoittaja vastaa että hän on tosiaankin turkulainen, niin se on sun mielestä yksinkertaisen typerää.
Voi että tuota ainutlaatuista logiikkaa! - issu56
----- kirjoitti:
Olen samaa mieltä, ekan uma uma -vinkunasi jälkeen seuraava yhtä utopistisen typerä lässytys löytyi vähän alempaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8805084/42287957mahtaa olla lystiä itsesi kanssa. Varo vain ettet taas sekoile siihen vanhaan tyyliisi...
Tai no aivan sama...saadaanpas ainakin vähän huvitusta tänne...joten anti mennä vaan täysillä! - issu56
----- kirjoitti:
Siis sinä väität että Turussa asuva kirjoittaja tekeytyy pohjalaiseksi ja sitten kun kirjoittaja vastaa että hän on tosiaankin turkulainen, niin se on sun mielestä yksinkertaisen typerää.
Voi että tuota ainutlaatuista logiikkaa!ettet ihan vallan sekoa omiin ajatuksiisi...saattaa sormetkin mennä ihan lopullisesti sekaisin...!
Sikra kirjoitti:
Minä minä minä minä minä
Minä minä minä minä minä
Minä minä minä minä minä..jne...sinua tuntuu kiinnostavan melkoisesti;)) Aattele olen ainutlaatuinen ja luojalle kiitos ei ole toista minua;)))
- 1+20
umalehtinen kirjoitti:
sinua tuntuu kiinnostavan melkoisesti;)) Aattele olen ainutlaatuinen ja luojalle kiitos ei ole toista minua;)))
ei katoha sie ko muutois tää maa ois kaheleit täys
- 19+12+12+1
issu56 kirjoitti:
Ketä lopuksi kiinnostaa joku umalehtinen jossain...ei ainakaan tässä live-elämässä varmaankaan yhtäänkään ketään. Yks pieni ihminen muitten joukossa olet sinäkin, etkä yhtään mitään muuta!!!Kateuden kana se kaakattaa. HAAAAAA ,AH ,HAAAAAAA.
- issu56
19+12+12+1 kirjoitti:
Kateuden kana se kaakattaa. HAAAAAA ,AH ,HAAAAAAA.
kun kerrot tekemisistäsi...parannusta sekin sulle...eden hitusen. Kerrohan mimmonen keli sielläpäin on...aattelin vain kerrotko saman kuin enoni...
umalehtinen kirjoitti:
sinua tuntuu kiinnostavan melkoisesti;)) Aattele olen ainutlaatuinen ja luojalle kiitos ei ole toista minua;)))
Tuohon kiitokseen yhdyn vilpittömästi minäkin !
issu56 kirjoitti:
Turku, Turku, Turku ja aina vain Turku.
Kyllä ettäkö voi olla yksinkertaisen typerä tuo.Itserakas typerys se on, tuo ihminen ei näe muuta kuin oman napansa, minä minä minä..ja turku...
- 12+15+15+1
issu56 kirjoitti:
kun kerrot tekemisistäsi...parannusta sekin sulle...eden hitusen. Kerrohan mimmonen keli sielläpäin on...aattelin vain kerrotko saman kuin enoni...
Enostas en nyt tiiä, mitä hää kertoo ja missä hää on, mut ei täällä kuitenkaa oo. Ei kannata tuo arvaus leikkisi, kun et oo siinä hyvä.
- tunotu
12+15+15+1 kirjoitti:
Enostas en nyt tiiä, mitä hää kertoo ja missä hää on, mut ei täällä kuitenkaa oo. Ei kannata tuo arvaus leikkisi, kun et oo siinä hyvä.
et si taasenkaa vastant,ei vastant majo,ei ursa,ei dava,ei arkipiru,ei pukeli ei kukaa ko tyä ette tiijä mitä vastaisitte.ootte te naurettavii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sikra kirjoitti:
Tuohon kiitokseen yhdyn vilpittömästi minäkin !
Ollaan joskin asiasta samaa mieltä:))
- .ope.
varaa arvostella jonkun ulko näköä mielestäai ?minusta ei koska et ole itsekään mikään missi mittainen vaan niin kaukana siitä tyypistä.meille ne turkkus vitsit on olleet lapsest saakka niit kaikkein parhait kun ne kertoo teikäläisist kaiken.
- buahahahahahahahaaha
umalehtinen kirjoitti:
Ollaan joskin asiasta samaa mieltä:))
maassa tyhmin,,umalehtinen buahahahahahahaahahahahahahahah
buahahahahahahahaaha kirjoitti:
maassa tyhmin,,umalehtinen buahahahahahahaahahahahahahahah
ei kuulu keskikastiin missään asiassa;)
.ope. kirjoitti:
varaa arvostella jonkun ulko näköä mielestäai ?minusta ei koska et ole itsekään mikään missi mittainen vaan niin kaukana siitä tyypistä.meille ne turkkus vitsit on olleet lapsest saakka niit kaikkein parhait kun ne kertoo teikäläisist kaiken.
kertoo yleisesti.........ei siinä henkilökohtaiseen ulkomuotoon mennä.
- herraskyyde
Sivistymättömät opit on teillä ollut koulussa, mutta sinähän oletkin käynyt koulusi turussa, olet varmasti käynyt tarkkista, taidat olla peräti tarkkiksen ylioppilas.
Ei tainnut oppi mennä perille?
Menehän nyt peilin ääreen ja nosta vähän sitä paitulia, ja katso sitä turkulaismahaa, ei luulisi tuolla läskimahalla varustetulla olevan varaa puhua mitään muiden mahoista. - Pukeli 1
herraskyyde kirjoitti:
Sivistymättömät opit on teillä ollut koulussa, mutta sinähän oletkin käynyt koulusi turussa, olet varmasti käynyt tarkkista, taidat olla peräti tarkkiksen ylioppilas.
Ei tainnut oppi mennä perille?
Menehän nyt peilin ääreen ja nosta vähän sitä paitulia, ja katso sitä turkulaismahaa, ei luulisi tuolla läskimahalla varustetulla olevan varaa puhua mitään muiden mahoista.se sinä olet käynyt, kun ei ole opetettu, että Turku kirjoitetaan isolla kirjaimella.
umalehtinen kirjoitti:
Ai tuoko oli maakunta laulu...no ehkä turkulaisittain sitte joo... ?!
Meidän koulussa opittiin tuo kyseinen maakuntalaulu kyllä aivan toisin.
Näin;
KYMMENEN VIRRAN MAA
Maa ponteva pohjolan äärillä on,
se on entistaistojen tanner,
niin rohkea, reima ja horjumaton,
se on muistojen mainio manner.
Tämä maa minun mieltäni innostaa,
se on kymmenen, kymmenen virran maa.
Revontulta sen talvinen taivas luo,
kun pakkanen parhaana räiskää,
ja tunturilaaksojen vuolas vuo
sen kallioseinihin läiskää.
Niin mieltäni nostaa ja juhlistaa
tämä kymmenen, kymmenen virran maa.
Olet voiman ja vilppauden kotimaa -
tätä kannat kaksoisleimaa!
Se mieleni toivoja toinnuttaa,
se antavi intoa reimaa!
Oi, loistaos loitos aikojen taa,
tulevaisten toivojen kallis maa!
A.V. Koskimies- inhokki
Pukeli 1 kirjoitti:
se sinä olet käynyt, kun ei ole opetettu, että Turku kirjoitetaan isolla kirjaimella.
On se opetettu, mutta kirjoittaisin sen vieläkin pienenmällä jos mahdollista, niin pal mää turkkust jo inovan.
- 21+24
umalehtinen kirjoitti:
Turkulaisen maakuntalaulu, hyvin kuvaa sinua ja luonnettasi tuo kunnioitksesi pilkkalauluun.
Ai vitsi! :D Onkohan tuohon lisää sanoja?
Tuohan kertoi just eikä melekein minun pohjanmaalaisesta isomummosta, joka oli nuoremmalla iällä ollut melkoisen tuhti nainen ja hänen pohjalainen temperamenttinsa tuli kyllä hyvin tunnetuksi (ja kuulluksi) Vantaalla jonne hän asettui loppuiäkseen asumaan.
Minä muistan hänet kyllä ihan lempeänä, mukavana mummona, mutta niinhän se ikä hioo pahimmat särmät... ;)- Kalajoelta
umalehtinen kirjoitti:
Onko sinulla nuin iso aukko sivistyksessäsi että sekoitat Pohjois-Pohjanmaan maakuntalaulunkin omaan pilkantekoosi, vihaamiesi ihmisten asuinpaikka ei edes ole Pohjois-Pohjanmaa.
Vääristelet jopa laulun sanoja valehdellen että se on sinulle opetettu koulussa pilkkalauluksi.
KYMMENEN VIRRAN MAA
Maa ponteva pohjolan äärillä on,
se on entistaistojen tanner,
niin rohkea, reima ja horjumaton,
se on muistojen mainio manner.
Tämä maa minun mieltäni innostaa,
se on kymmenen, kymmenen virran maa.
Revontulta sen talvinen taivas luo,
kun pakkanen parhaana räiskää,
ja tunturilaaksojen vuolas vuo
sen kallioseinihin läiskää.
Niin mieltäni nostaa ja juhlistaa
tämä kymmenen, kymmenen virran maa.
Olet voiman ja vilppauden kotimaa -
tätä kannat kaksoisleimaa!
Se mieleni toivoja toinnuttaa,
se antavi intoa reimaa!
Oi, loistaos loitos aikojen taa,
tulevaisten toivojen kallis maa!
A.V. Koskimies - hsdfghjk
Sikra kirjoitti:
" kirosin kyllä koirat manalaan yöllä kun heräsin ripulin hajuun..sitä sitten konttailtiin ja pestiin ripulilla kuorrutettuja seiniä 4 aikaan aamulla 30 asteen pakkasessa seisottiin ja uhkasin tehdä niistä rukkaset... "noin lukenu..kannattaisi mennä tutkitutamaan lukutaitosi tai muistisi jonnekkin
tötterström kirjoitti:
issu ja sikra varmasti vievät koiransa suoraan tiputukseen keskellä yötä vaikka satojen kilometrien päähän ja ihan vain sen takia, että koiralla on löysä vatsa jostain syystä. (siis ripulilla, voi hyvä isä kamala tauti)
Elleivät sitten ole niinkin oppineita (tottakai ovat), että onnistuvat nesteyttämään koiransa ihan kotioloissa ja omaavat vähintäänkin eläinlääkärintaidot.
Tilannettahan ei voi missään nimessä seurata minuttiakaan sillä ripuli on niin harvinainen koiralla! Hoitoon vain heti ja nopeasti ettei luulla huonoksi koiran omistajaksi. Paskat siivotaan sitten laulaen ja hymyssä suin, kun koira on saatu kaiken tämän shown jälkeen kuolemanporteilta takaisin ja täysiin ruumiin ja ennenkaikkea sielun voimiin :D
Varmasti traumauttavaa koiralle olla tavallisen mattimeikäläisen koira ja vieläpä sellaisen joka jostain syystä nukkuu öisin.Ja tästä viestin loppuosasta saan jo minäkin traumat o_O.Siis siitä,että koirani saa sitten ilmeisesti ja tietämättäni minusta traumoja o_O.Josta sitten minä saan traumoja o_O.Eli koirien traumoista,jotka ilmeisesti saavat minusta,siis ne traumat o_O.
Minä kun nukun vielä yläkerrassa ja koirat alakerrassa o_O
- 132
mieli hommaa ripulien siivous, pari kertaa olen sitä joutunut tekemään, luulen että koirasi ymmärtävät sua hyvin ja antavat sulle anteeksi jos olet ajatuksissasi niitä manaillut, et toki ole ainut siinä asiassa, mä olen ainakin kironut tuota turilasta ihan ääneen,eikä ole moksiskaa;))
Palstalaisten huumorintaju on niin erilaista, onhan se luettu monta kertaa.
Hyvä ettei ollut sen pitempi tauti:) muutaman viestin tuolta luin ja sitten lopetin. ei kait kukaan ilosta itke keskellä yötä kun koirille tulee tuommoset kakit. ymmärrän hyvin että sitä voi päässään manailla. minulle ei ollenkaan tullut mieleen että
koiriasi huonosti kohtelisit. huumoriahan se oli jota jotkut tällä palstalla kääntää ja vääntää.
älä välitä. tuo rukkasjuttu on tosi vanha. ihan hauska. minäkin uhkailen nuille kun eivät tottele että
myyn ne ;-))))) kiva että koirat on parantunut.- 9+5+2+3
Ja piiri pieni jälleen pyörii, että ne jaksaa. Uskoitko, kun aloitit, että rukkasista nousee kaamea meteli?
Täällä on kaikki tekopyhät oikein kukkona tunkiolla, voi, voi, voi sentään, kun joku nyt ajattelikin noooin rumasti, voi, että voi, voi, mut hei, elä välitä, ne on nyt niin itteesä täys, että kohta ne halkee kiukkuunsa.
Hyvä, että koirasi voivat jo hyvin.
Kyllä tuosta sakista tappeluun energiaa löytyy, se on nähty ennenkin, kohta painuu koloihinsa vetämään henkeä.- öä
Aattele olen ainutlaatuinen ja luojalle kiitos ei ole toista minua;)))
- ripuli......
uskonu en sitäkään että mun huumorintajua,koiranhoitoa jopa mun kirjoitusasua (tänkin sanan joku ns ymmärtää väärin)ym arvostellaan.. kiitos kaikille kivoille on tosi hyvä mieli.. toki saa olla erimieltä sehän kuuluu asiaan mutta ei kyllä tarvitsisi ihan näin tuomita..ei siinä mitään...ehkä kirjoitin liian vääräleukasesti..savolaisuuteni anteeksi annettakoon..en ole huutanut koirille vaan yksin manasin kun koirat olivat jo ulkona pyllistelemässä..vaan alkuperäinen tarkoitus oli ettei koirankaan omistaminen aina mitään helppoa ole..mutta mun päässä aina kukkii pieni huumorin kukka olkoon se sitten mustaa tai valkoista..mut sen nyt tiedän että en ole tervetullut tänne huumorieni kanssa..
- prosko
ripuli...... kirjoitti:
uskonu en sitäkään että mun huumorintajua,koiranhoitoa jopa mun kirjoitusasua (tänkin sanan joku ns ymmärtää väärin)ym arvostellaan.. kiitos kaikille kivoille on tosi hyvä mieli.. toki saa olla erimieltä sehän kuuluu asiaan mutta ei kyllä tarvitsisi ihan näin tuomita..ei siinä mitään...ehkä kirjoitin liian vääräleukasesti..savolaisuuteni anteeksi annettakoon..en ole huutanut koirille vaan yksin manasin kun koirat olivat jo ulkona pyllistelemässä..vaan alkuperäinen tarkoitus oli ettei koirankaan omistaminen aina mitään helppoa ole..mutta mun päässä aina kukkii pieni huumorin kukka olkoon se sitten mustaa tai valkoista..mut sen nyt tiedän että en ole tervetullut tänne huumorieni kanssa..
että kun savolainen jottain sannoo niin vastuu jää kuulijalle =) Ei kannata lannistua...ei tässä kuitenkaan tuulimyllyjä vastaan tarvi taistella. Ja kannattaa...tai itse ajattelen näin: Vaikka paljon saa osakseen paskaa niin sehän se on parasta lannoitetta kasvaa =)
ripuli...... kirjoitti:
Ai savolainen. :D No, otan osaa, sitä ei anneta täällä ikinä anteeksi! ;) Mutta ei oteta sitä vakavasti...
- prosko
Ursa kirjoitti:
Ai savolainen. :D No, otan osaa, sitä ei anneta täällä ikinä anteeksi! ;) Mutta ei oteta sitä vakavasti...
Ei se auta kuin nostaa häntä pystyyn ja kun sen tekkee niin mikäs sieltä muitten silmille loistaa...=)
- neljän suora
En ole ehtinyt näitä vähään aikaan lueskella,mutta hyvä kommentti sulta,arvaa repesinkö?KÖH?
- ............
Ursa kirjoitti:
oteta... kunhan kitisen =)
- ripuli...
............ kirjoitti:
oteta... kunhan kitisen =)
ja mikäs meissä savolaississa on vikana? mehän ollaan niin lupsakoita..kissansilmähän se siellä vilkkuu..tietä näyttää kaikille eksyneille.. lol
prosko kirjoitti:
Ei se auta kuin nostaa häntä pystyyn ja kun sen tekkee niin mikäs sieltä muitten silmille loistaa...=)
Niin olen oppinut tuolta pikkulikalta, joka ei arastele yhtään näyttää sitä mikä siellä hännän alla on, ihan kenelle tahansa. :D Jos ei sitä joku kärsi katsoa, niin katsokoon muualle.
Ursa kirjoitti:
Turkulaisuuttakaan;)))))))))))))) Parhaat vitsit mitä olen lukenut ovat savolais-vitsejä. Muistatko mikä sen youtube jutun nimi oli jossa savolainen oli ostamassa hampurilaista??
Tää on tyypillinen.
**Savolaismies istui Kuopion rautatieaseman odotushallissa ja alkoi
tehdä itselleen sätkää. Viereisessä lipunmyyntikojussa virkailija
katseli äijän tekemisiä vähän alta kulmien, ja kun äijä sytytti
tupakkinsa, virkailija huusi:
••Täällä ei saa polttaa! Äijä ei reagoinut mitenkään, vaan jatkoi
vain tupruttelua. Kohta virkailija huusi uudestaan ja kovempaa:
••Täällä ei saa polttaa! Siihen äijä tiuskaisi:
••Mittees mänit sinne!**- justiinsa niin
Ursa kirjoitti:
Sikrakin savon typyköitä ja ottaa nin jumanmaan vakavasti;-)
umalehtinen kirjoitti:
Turkulaisuuttakaan;)))))))))))))) Parhaat vitsit mitä olen lukenut ovat savolais-vitsejä. Muistatko mikä sen youtube jutun nimi oli jossa savolainen oli ostamassa hampurilaista??
Tää on tyypillinen.
••Mittees mänit sinne!**En kyllä muista mitään hampurilaisjuttua. Savolaisvitsit on hauskoja mutta kyllä minusta turkulaisvitsit jotka on kunnon murteella kirjoitettuja on niitä joita lukiessa tosiaan meinaa revetä, toivoisi vielä että olisi joku joka osaisi lukea ne ääneen silleen että ne kuulostaa aidolta. :D
- ..........
justiinsa niin kirjoitti:
on niitä sisäsiittoisia jotka savolaisten maineen pilaa..tai sit pittäis saaho vähö munnoo niin siinä hermotkin laukeis samalla
justiinsa niin kirjoitti:
Kyl sikra on ihan Päijät-Hämeen *typyköitä.
- 9+5+2+3
ripuli...... kirjoitti:
Meinaan pois näiltä ihanilta palstoilta, ainakaan tältä palstalta. Olet ihan tervetuullut piristysruiske tänne.
Ei näitä juttuja kannata ottaa haudan vakavasti, jos joku solvaa, niin siitä vaan, ei haukku haavaa tee.
Paljastan sulle, että minäkin olen puoliksi savolainen, siksi kai ymmärsinkin tuon rukkasjutun nappiin.
Sitäpaitsi isälläni oli aina koirarukkaset. Hän oli metsämies ja kun se hetki koitti, että metsästys kaveri uupui ja lähdön hetki koitti, lähtö tapahtui aina oman aseen kautta. Kun tuo päivä oli, isäni vetäytyi illaksi hevostalliin, hoitamaan hevosia, mutta oikeasti hän itki rakkaan metsästyskaverin pois menoa, eikä sinne saanut lapset mennä. Koiran ja isännän yhteiselo jatkui rukkasten muodossa. Siellä Savossa oli suutari, joka parkitsi ja teki rukkasia. Myös pororukkasia.
Tänäpäivänä se olisi varmaankin eläinrääkkäystä, ainakin suurimman osan mielestä, no, en tiedä, eihän siinä ketään rääkätty. - ....................
umalehtinen kirjoitti:
Tää on tyypillinen.
••Mittees mänit sinne!**Ajatustenvaihdossa on eduksi, jos keskustelun molemmat osapuolet ovat savolaisia. Silloin siinä esitetään kysymys, joka ei ole kysymys ja vastaus, joka ei ole vastaus. Tuloksena on keskustelu, joka ei etene mihinkään.
- KSA
umalehtinen kirjoitti:
Tää on tyypillinen.
••Mittees mänit sinne!**rouvagunvor sanoo:
Olen rouva joka rakastaa kutsuja. Harrastan koiranäyttelyitä ja kilpailen FCI 9 kuuluvien kääpiökoirien kanssa. Ulkomailla olen usein. Taidenäyttelyt sekä hyväntekeväisyys projektit ovat minua lähellä. Joudun mieheni ammatin vuoksi toimimaan emäntänä mitä erilaisemmille vieras ryhmille. Politiikka kiinnostaa.SPR on minun juttuni.
Sähköpostia minulle saa lähettää xxxxxxxxx
Päiviä
Kirjoittanut: rouvagunvor 20.4.2006 klo 13.45
Pitkästä aikaa. Eipä ole talvella ollut aikaa pistäytyä palstalla. Kiinanpalatsikoirani voivat hyvin. Kura keli vain harmittaa ja hankaloittaa puhtaana oloa. Englannissa vierailin Cruftin näyttelyssä. Paikka on koiranomistajan paratiisi ostella kaikkea mahdollista. Ostin Peke kellon patsaita, koruja, kirjoja ja paljon muuta, pelkästä ostamisen riemusta. Kansainvälinen tunnelma. Englantilaiset saivat huomata muiden maiden osaamisen koiran kasvatuksessa.
Nimitteletkö
Kirjoittanut: rouvagunvor 20.4.2006 klo 14.43
vieraita ihmisiä. Sinulla tuntuu olevan käytöstavat hakusessa. Ellei sinulla ole unelmia tai varaa matkustaa, pitääkö se tuoda noin sivistymättömästi julki. Minulla on varaa toteuttaa unelmani. Voin matkustaa minne haluan. - ent.rekattu
KSA kirjoitti:
rouvagunvor sanoo:
Olen rouva joka rakastaa kutsuja. Harrastan koiranäyttelyitä ja kilpailen FCI 9 kuuluvien kääpiökoirien kanssa. Ulkomailla olen usein. Taidenäyttelyt sekä hyväntekeväisyys projektit ovat minua lähellä. Joudun mieheni ammatin vuoksi toimimaan emäntänä mitä erilaisemmille vieras ryhmille. Politiikka kiinnostaa.SPR on minun juttuni.
Päiviä
Pitkästä aikaa. Eipä ole talvella ollut aikaa pistäytyä palstalla. Kiinanpalatsikoirani voivat hyvin. Kura keli vain harmittaa ja hankaloittaa puhtaana oloa. Englannissa vierailin Cruftin näyttelyssä. Paikka on koiranomistajan paratiisi ostella kaikkea mahdollista. Ostin Peke kellon patsaita, koruja, kirjoja ja paljon muuta, pelkästä ostamisen riemusta. Kansainvälinen tunnelma. Englantilaiset saivat huomata muiden maiden osaamisen koiran kasvatuksessa.
Nimitteletkö
vieraita ihmisiä. Sinulla tuntuu olevan käytöstavat hakusessa. Ellei sinulla ole unelmia tai varaa matkustaa, pitääkö se tuoda noin sivistymättömästi julki. Minulla on varaa toteuttaa unelmani. Voin matkustaa minne haluan.on se kun haukullinen esiintyi kölli-poikana, muistatko?
- rouvagunwor
ent.rekattu kirjoitti:
on se kun haukullinen esiintyi kölli-poikana, muistatko?
se siellä kyttääkään, rekattuna ei enää kirjota, mut aina päivystää ja kyttää
davalyan - tietoja
Tila: Online
Kirjautunut viimeksi:
Eilen klo 23:20 - neljän suora
KSA kirjoitti:
rouvagunvor sanoo:
Päiviä
Nimitteletkö
vieraita ihmisiä. Sinulla tuntuu olevan käytöstavat hakusessa. Ellei sinulla ole unelmia tai varaa matkustaa, pitääkö se tuoda noin sivistymättömästi julki. Minulla on varaa toteuttaa unelmani. Voin matkustaa minne haluan.Paras kuulemani turkkusaiheinen vitsi on tämä:
Nuori turkkulainen poika päätti,että hänestä tulee basisti,joten hän otti yhteyttä turkkulaiseen ammattimuusikkoon.
Turkkulaiset sopivat keskenään ekat bassokitaransoittotreenit joissa kuului nän:
PMPIMPIMPIMPIM....
Seuraavat treenit viikon päästä ja ääni kuului näin:
BOMBOMBOMBOM...
Kolmannet treenit sovittiin taas seuraavalle viikolle,mutta nuorta turkkulaista ei näkynyt missään.
2kk:n päästä turkkulainen bassokitarasoitto-ope käveli aurajoenrantaa ja tuttu sälli maleksi vastaan bassokitaralaukku kainalossa.
Ope kysyi:
Miksi ihmeessä et tullut kolmansiin treeneihin?
Nuori turkkulainen vastasi:
Emmä ehi ku mul on niin paljon keikkaa.. - ihmetyttää...
rouvagunwor kirjoitti:
se siellä kyttääkään, rekattuna ei enää kirjota, mut aina päivystää ja kyttää
davalyan - tietoja
Tila: Online
Kirjautunut viimeksi:
Eilen klo 23:20.... ja kirjoitat nyt rouvagunworina????
ihmetyttää... kirjoitti:
.... ja kirjoitat nyt rouvagunworina????
No huomenta sinullekkin...
Minuako taas oot kaipaillu....no vastaan sulle, et mä yleensä sammutan koneen kun käyn nukkumaan, et siks olin kirjautunut uloskin...
- virtuaalikolista
Älä tee sitä enää!
Jos oot täälä ennenkin kirjottanu nii oot varmaan huomannu, et kaksi asiaa on ylitse muiden: koirien fanaattinen suojelu ja heidän omistajiensa tarkoituksenmukainen panettelu.- cabrioleole
pelle pää kiini
- virtuaalikolistaja
cabrioleole kirjoitti:
pelle pää kiini
Mikä sä oot vaatimaan kenenkään kirjottelun lopettamista, oli kysessä sit se sun "arkipirus" tai kuka muu hyvänsä?
Mutta jos sua noin vitussti oikeesti ressaa toisten kommentit tällä palstalla niin voithan sä koittaa onnees noilla lasten palstoilla. Eiks siä oo kysymys jostain keksityistä eläimistä ja muista aaverooleista? - rouvagunvor
arkipiru yrittää matkia virtuaalikoneistajaa, se onkirjottanu TARKOTUSHAKUSESTA keljuilusta ja veetuilusta, tyhmänä ukkona arkipiru kirjottaa TARKOTUKSENMUKASESTA panettelusta, ei aasi ymmärrä että kyseessä on ihan eri asiat, buahahaaaaa
- 11+6
virtuaalikolistaja kirjoitti:
Mikä sä oot vaatimaan kenenkään kirjottelun lopettamista, oli kysessä sit se sun "arkipirus" tai kuka muu hyvänsä?
Mutta jos sua noin vitussti oikeesti ressaa toisten kommentit tällä palstalla niin voithan sä koittaa onnees noilla lasten palstoilla. Eiks siä oo kysymys jostain keksityistä eläimistä ja muista aaverooleista?Mistä sinä vanha mies voit tietää mitä lasten palstoilla kirjoitellaan?
- 19
Onko koirien suojelussa sinun mielestäsi jotain väärää?
Toivottavasti sakusi on vain virtuaalikoira. rouvagunvor kirjoitti:
arkipiru yrittää matkia virtuaalikoneistajaa, se onkirjottanu TARKOTUSHAKUSESTA keljuilusta ja veetuilusta, tyhmänä ukkona arkipiru kirjottaa TARKOTUKSENMUKASESTA panettelusta, ei aasi ymmärrä että kyseessä on ihan eri asiat, buahahaaaaa
Eilen kyllä olit rekkautuneena. Puskissa toi veetuilu onnistuu jos onnistuu. Tosta iskikin mieleeni lapsuuden tuttuni Liisa joka oli kova sotkemaan itsensä. Hän oli saanut äidiltään äidin itse tekemän essun kankaasta joka oli ruusuja täynnä. Liisa ruusuineen oli hellyttävä näky, mutta essu ei estänyt Liisaa sotkemasta leninkiään........Samoin noi puskissa olot. Vaikka on miten herttaista iskeä noita vähemmän kivoja kommentteja puskista ei kuitenkaan ole suojassa kuten ei Liisan leninkikään ruusuessusta huolimatta:))
Nyt päivän jatkot.......täytyy lähteä asioille.- rouvagunvor
umalehtinen kirjoitti:
Eilen kyllä olit rekkautuneena. Puskissa toi veetuilu onnistuu jos onnistuu. Tosta iskikin mieleeni lapsuuden tuttuni Liisa joka oli kova sotkemaan itsensä. Hän oli saanut äidiltään äidin itse tekemän essun kankaasta joka oli ruusuja täynnä. Liisa ruusuineen oli hellyttävä näky, mutta essu ei estänyt Liisaa sotkemasta leninkiään........Samoin noi puskissa olot. Vaikka on miten herttaista iskeä noita vähemmän kivoja kommentteja puskista ei kuitenkaan ole suojassa kuten ei Liisan leninkikään ruusuessusta huolimatta:))
Nyt päivän jatkot.......täytyy lähteä asioille.ei voi kirjottaa rekattuna, kyllähän sää sen tiedät, osus vissiin arkaan paikkaan, siekö se olitkin ton nikin takana, eikä herra tampereelta, vai onko se herrakin ollu viimeaikoina kirjottelemas sun koneelta, arvailet ja syyttelet aitoja puskiksia, mut mites sun lukemattomat nikit ja puskakirjottelut, vai tiskaamaan pitää sun mennä, sellasta se on työllisen ja kiireisen elämä, välillä vaan piipahdetaan kotona poistaan omia kirjotuksia ja kirjotellaan aviomiehen, sen jolla on mies, nikillä, buahahaaa
- tuuesiinvaan
19 kirjoitti:
Onko koirien suojelussa sinun mielestäsi jotain väärää?
Toivottavasti sakusi on vain virtuaalikoira.hullinen!
- 361
umalehtinen kirjoitti:
Nyt päivän jatkot.......täytyy lähteä asioille.nikillä toi eilen kirjotteli, sun kristallipallos mukaan, tai tää nyt on ihan turha kysymys, ei sulla kantti riitä muuhun kun tohon vihjailuun, mut mikäs sua korpes tossa ihan totuuvenmukaisessa kirjotuksessa?
- 9+10
umalehtinen kirjoitti:
Nyt päivän jatkot.......täytyy lähteä asioille.Miten viestisi liittyy aloitukseen?
Tiedän että vanhuksilla ajatukset siirtyvät usein lapsuuteen kun dementia on tosi asia mutta oletko sinä jo sen ikäinen? Todella käsittämätön viesti sinulta.
Selitä hieman että miten kuviteltu lapsuudentuttusi liittyy ripuloiviin koiriin tai palstalle kirjoittaviin rekisteröimättömiin kirjoittajiin. - illök
umalehtinen kirjoitti:
Nyt päivän jatkot.......täytyy lähteä asioille.Ai sää oot jo penskana kyttäillyt ja vahdannu, toisia lapsia.
Laula sää kuule vaan sitä maakuntalauluas jonka olet oppinut Turkulaisessa koulussa, taitaa ollakkin ainoa mitä koulussa olet oppinut '''maha ponteva pohjolan ämmillä on...se on yöisten taistojen tanner ''' - katoskatos
361 kirjoitti:
nikillä toi eilen kirjotteli, sun kristallipallos mukaan, tai tää nyt on ihan turha kysymys, ei sulla kantti riitä muuhun kun tohon vihjailuun, mut mikäs sua korpes tossa ihan totuuvenmukaisessa kirjotuksessa?
taas saanu ylläpidolta IP-vertailun, se kehuskelee täällä jatkuvasti miten se tilaa niiltä sen IP-vertailun ja pääsee kattoon miten muut kirjottelee.
9+10 kirjoitti:
Miten viestisi liittyy aloitukseen?
Tiedän että vanhuksilla ajatukset siirtyvät usein lapsuuteen kun dementia on tosi asia mutta oletko sinä jo sen ikäinen? Todella käsittämätön viesti sinulta.
Selitä hieman että miten kuviteltu lapsuudentuttusi liittyy ripuloiviin koiriin tai palstalle kirjoittaviin rekisteröimättömiin kirjoittajiin.Vastasin viestiin joka ei myöskään liittynyt aloitukseen ja kerroin Liisan ruusuessusta joka ei suojannut Liisan leninkiä likaantumasta kuten ei puskissakaan olo rekattua:-DD Sääli ettet hoksannut hienoa vertaustani, joka ei ollut millään muodoin asiaton. Liisa oli söötti likka palmikkoineen ja ruusuessuineen....oli vain senverran touhukas tytöntyllerö ettei malttanut olla varovainen. Liisan sukatkin olivat usein makkaralla....oli venyvät sukkanauhat:)))
- jarkko eniro
umalehtinen kirjoitti:
Vastasin viestiin joka ei myöskään liittynyt aloitukseen ja kerroin Liisan ruusuessusta joka ei suojannut Liisan leninkiä likaantumasta kuten ei puskissakaan olo rekattua:-DD Sääli ettet hoksannut hienoa vertaustani, joka ei ollut millään muodoin asiaton. Liisa oli söötti likka palmikkoineen ja ruusuessuineen....oli vain senverran touhukas tytöntyllerö ettei malttanut olla varovainen. Liisan sukatkin olivat usein makkaralla....oli venyvät sukkanauhat:)))
ylläpidolta taas ip-osoitteitten vertailun kun tossa yhessä vastauksessas tiesit et puskis eilen oli rekattuna, sää usein täällä mainostat et saat niiltä tietoos muitten kirjottajien ip-osotteet?
jarkko eniro kirjoitti:
ylläpidolta taas ip-osoitteitten vertailun kun tossa yhessä vastauksessas tiesit et puskis eilen oli rekattuna, sää usein täällä mainostat et saat niiltä tietoos muitten kirjottajien ip-osotteet?
Taitaa olla paljonkin ohimennyttä. Onkohan tuurari sitten saanut tietoonsa jotakin??? Täytyy nyt kyllä laittaa kaikille palstan umille kyssäri tietävätkö toisten palstalaisten IP:t.-))
Mites on onko Jarkon koira ja kolliko sulla oli vielä....niin onko niiden suolentoiminta ollut kondiksessa??? Meinaan vaan kun kaikkea merkillistä tuntuu olevan liikkeellä.- 5+11
umalehtinen kirjoitti:
Vastasin viestiin joka ei myöskään liittynyt aloitukseen ja kerroin Liisan ruusuessusta joka ei suojannut Liisan leninkiä likaantumasta kuten ei puskissakaan olo rekattua:-DD Sääli ettet hoksannut hienoa vertaustani, joka ei ollut millään muodoin asiaton. Liisa oli söötti likka palmikkoineen ja ruusuessuineen....oli vain senverran touhukas tytöntyllerö ettei malttanut olla varovainen. Liisan sukatkin olivat usein makkaralla....oli venyvät sukkanauhat:)))
Yhä sekavampaa.
Miten perustelet että rekkaamattomana kirjoittava ihminen on mielestäsi likainen?
Melko perverssiä että olet tuijotellut jonkin lapsen lettejä, sukkia ja sukkanauhoja.
Oletko enemmänkin kytännyt lapsia nuorena, ikäihmisenähän olet jopa valokuvannut asuinalueellasi liikkuvia lapsukaisia kuten olet itse kertonut. - jarkko eniro
umalehtinen kirjoitti:
Taitaa olla paljonkin ohimennyttä. Onkohan tuurari sitten saanut tietoonsa jotakin??? Täytyy nyt kyllä laittaa kaikille palstan umille kyssäri tietävätkö toisten palstalaisten IP:t.-))
Mites on onko Jarkon koira ja kolliko sulla oli vielä....niin onko niiden suolentoiminta ollut kondiksessa??? Meinaan vaan kun kaikkea merkillistä tuntuu olevan liikkeellä.että on menny ohi, vai oisko miehes sit kirjottanu tän,
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8805084/42298921
Onks ylläpito antanu sulle taas ip-osoitteita vai, muuten et voi tietää et joku puskis on eilen ollu rekattuna. - 1+18
umalehtinen kirjoitti:
Mites on onko Jarkon koira ja kolliko sulla oli vielä....niin onko niiden suolentoiminta ollut kondiksessa??? Meinaan vaan kun kaikkea merkillistä tuntuu olevan liikkeellä.Uma uma, arvailusi on lapsellista ja menee vielä väärinkin.
Joko taas vihjat että äsköinen kirjoittaja on vihaamasi pohjalainen. Samaa valhettahan levitit sähköposteissasi. - virtuaalikolistaja
1+18 kirjoitti:
Uma uma, arvailusi on lapsellista ja menee vielä väärinkin.
Joko taas vihjat että äsköinen kirjoittaja on vihaamasi pohjalainen. Samaa valhettahan levitit sähköposteissasi.palstalaisena voin kertoo et toi umalehtinen arvailee jatkuvasti, sen suurin toive olis et pohjalainen etes keran vastais ja kommentois sen kirjotuksia, se kärsii ja tuskastuu aina vaan enemmän kun pohjalainen ei sitä huomioi, sen takia viattomat puskikset joutuu sen hampaisiin kun sen toive sekottaa sen ajatukset
1+18 kirjoitti:
Uma uma, arvailusi on lapsellista ja menee vielä väärinkin.
Joko taas vihjat että äsköinen kirjoittaja on vihaamasi pohjalainen. Samaa valhettahan levitit sähköposteissasi.voimakkaita tunteita yhteenkään palstalla kirjoittavaan........Ei vihaa, ei rakkautta eikä mitään siltä väliltä.
Onko sulla tunteita virtuaallisella palstalla kirjoittavia kohtaan???
PS Livessäkään en vihaa ketään.- sofiamaija
11+6 kirjoitti:
Mistä sinä vanha mies voit tietää mitä lasten palstoilla kirjoitellaan?
on kui kulkukoira joka etsii omaa paikkaans vaa ei kuitenkaa sitä löyvä
- 12+7
umalehtinen kirjoitti:
voimakkaita tunteita yhteenkään palstalla kirjoittavaan........Ei vihaa, ei rakkautta eikä mitään siltä väliltä.
Onko sulla tunteita virtuaallisella palstalla kirjoittavia kohtaan???
PS Livessäkään en vihaa ketään.Ellet tunne vihaa tänne kirjoittavia kohtaan niin miksi lähetit monille esimerkiksi Haukullista herjaavia sähköposteja?
12+7 kirjoitti:
Ellet tunne vihaa tänne kirjoittavia kohtaan niin miksi lähetit monille esimerkiksi Haukullista herjaavia sähköposteja?
Kukas se on??
- 16+14
umalehtinen kirjoitti:
Kukas se on??
Juuri eilen hait hänen huomiotaan palstalla kirjoitellen hänen viesteihinsä.
Muistihäiriöitäkö sinulla on? - virtuaalikolistaja
umalehtinen kirjoitti:
Kukas se on??
sulla, et muista mitä muutama tunti sitten ite kirjotit, ja kuten joku muukin on huomioinut, eilen taas yritit saaha häneltä huomioo vastaamalla viestiinsä.
Mut kun toi dementia on sulla ilmennyt, vaiko lie sitä vanhaa vale -ja kieroilutautia, Haukullinen on fiksu kirjoittaja pohjanmaalta, hänellä on hyvin laaja katsantokanta asioihin, hän näyttää tietävän paljon asioista, täällä palstalla keskustelee monista asioista, ei ainoostaan muista kirjottajista niinkun sulla on tapana, jos et luuhaa issun, haukullisen ja myyn perässä niin valehtelet minkä kerkeet. umalehtinen kirjoitti:
Haluaisin nähdä mikä on perusteluna kirjoittamani viestin asiattomaksi klikkaukseen.
- 278
umalehtinen kirjoitti:
Haluaisin nähdä mikä on perusteluna kirjoittamani viestin asiattomaksi klikkaukseen.
se ylläpito sen kertoo samalla kun kertoo kirjottajan ip-osotteen ?????
Kellekkään asialliselle kirjottajalle ei oo mitenkään epäselvää mikä siinä oli asiatonta. - 12+11
umalehtinen kirjoitti:
Perusteluni oli että väität kirjoittajien "likaantuvan" mikäli eivät käytä rekisterityä nimimerkkiä eli luokittelet ne ihmiset huonommiksi joilla ei ole rekattua nimimerkkiä.
- ihmettelevä?
''' jos oikeasti olette koirien hyvinvoinnista noin huolissanne..'''
Etkö sinä ole huolissasi kun koira sairastuu ?
Koira on yhtä kipeä kuin sinäkin ripulissa, luulen ettet tykkäisi jos sinua alettaisi uhkailemaan siksi kun olet sairas, tai heittämään mustaa huumoria sairaudestasi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60874
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111823Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla251726- 54709
- 49619
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43528