Sukulaiset?

suku on pahin

Mikä on suhtautumisesi sukulaisiin, eli oletko kanssakäymisissä vai oletko unohtanut kokonaan heidät?

Nykyisin tuntuu siltä, että sukulaiset on unhoitettu ja ainoastaan tavataan, joko vihkiäisissä tai hautajaisissa.

Millainen on sinun suhtautuminen sukulaisiin ja oletko heihin yhteydessä muulloinkin, kuin häissä tai hautajaisissa?

22

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazuli

Mikä on suhtautumisesi sukulaisiin, eli oletko kanssakäymisissä vai oletko unohtanut kokonaan heidät? - enpä juur ole tarttennu..money talks and bullshit salks..mitä virkaa sillon..??

Nykyisin tuntuu siltä, että sukulaiset on unhoitettu ja ainoastaan tavataan, joko vihkiäisissä tai hautajaisissa. - ei tartte edes niissä..ne tulee jotka oikeesti muuteki on kiinnostuneita ja pitää yhteyksiä..muut saa pysyy pois..

Millainen on sinun suhtautuminen sukulaisiin ja oletko heihin yhteydessä muulloinkin, kuin häissä tai hautajaisissa? - moikkaan jos vastaan tulee..ja tunnistaa..ja juu empä juur ole tarttenu niiko sanoin..

• Jazuli

hups walks tartti olla..XP

tuli huti..

• heps kukkuu
        Jazuli kirjoitti:

hups walks tartti olla..XP

tuli huti..

Spot , xvsjdmcm shums zklxöx- a,slööxna pissa potti nurin spot spot.

Juu, asia selvä Zazuli.

• Jazuli
        heps kukkuu kirjoitti:

Spot , xvsjdmcm shums zklxöx- a,slööxna pissa potti nurin spot spot.

Juu, asia selvä Zazuli.

selevä sitte...johan mä meinasinki et, jos tää ei nyt tällä tullu selväks, nii sitte saa olla en ala selvittää enempää..=o)

• kirpela

sekä tuki ja turva, että se pahin. Riippuu tilanteesta.

Osaan sukua ollaan yhteydessä päivittäin, osaan viikottain ja sit osaan kun on puolipakko :/

Sukua ei aina tunnu koskevan sellainen juttu, että kun sanoo "Otko hiljaa tästä, en aikonut kertoa, mutta näit", pitäis tosiaan pitää leipäläpensä ummessa. Se on vähän harmillista.

• Vähemmän niitä näkee, sen parempi. Puolet sakista olen jo unhohtanut kauan sitten. Osa porukasta on ihan tietoisesti työnnetty kauas, ei niitä kestä kukaan.

Suku on pahin mutta luojan kiitos niiden kanssa ei ole pakko olla. Ei edes häissä eikä hautajaisissa.

• ap.

tuntuu olevan nykyisin tämä sukulaisiin suhtautuminen.

En tiedä mistä johtuu negatiivisuus tai ei haluta olla missään tekemisissä, mutta mielestäni suku on rikkautta tai lähin omainen omien omaisten jälkeen .

• kirpela
        ap. kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu negatiivisuus tai ei haluta olla missään tekemisissä, mutta mielestäni suku on rikkautta tai lähin omainen omien omaisten jälkeen .

olla taas vähän outo. Miusta suku on tärkeä, samaa lihaa ja verta.

• ap.
        kirpela kirjoitti:

olla taas vähän outo. Miusta suku on tärkeä, samaa lihaa ja verta.

ole, vaan rikas, kun näet muuutakin kuin oman itsensä.

• ap. kirjoitti:

Valitettavasti jotkut kuvittelee voivansa olla millainen kusipää hyvänsä, ja tehdä vaikka mitä ikävää kuin myös käyttäytyä vaikka kuinka huonosti toisia kohtaan sillä verukkeella että ovat sukulaisia. Kaikki ei semmoista määräänsä enempää siedä. Minen siedä. Suksikoot kuuseen sitten.

Ja ei, ne ei todellakaan ole mikään rikkaus vaan helvetinmoinen rasite ja piikki perseessä. Täyty sukunimikin vaihtaa ettei vaan yhdistetä joihinkin tyyppeihin.

Sulla on ihme lähtökohta, kun ajattelet että ihania ja mukavia ihmisiä vaan syyttä suotta syrjitään. Ne on kaukana mukavista. Mä en kattelis semmoisia kavereitakaan, enkä tosiaan edes sukulaisia, koska mun ei ole mikään pakko. Sukuside ei velvoita mua yhtään mihinkään, jos he käyttäytyvät väärin mua kohtaan, eikä se side niitä pelasta.

Ne jotka sen ansaitsee, ovat vieläkin mun listalla.

• vänksy

oikeen tekemisissä, enkä ymmärrä miksi pitäiskään olla vaan sen takia, että ne kuuluu samaan sukuun, jollei nyt sitten muuta yhteistä satu olemaan. En edes tiedä varmaan puoliakaan serkuistani, kaikista en edes nimeä! Niitä kun on niin paljon... Pikkuserkuistani tiedän vaan sen verran, että sellaisiakin mulla on.
      Mut siis mitenkään sukurakas en oo. Oma perhe ja ystävät on niitä läheisimpiä mun elämässäni.

• ap.

piirteitä löytyy suvustakin ja tietenkin se on jokaisen oma asia miten suhteitaan hoitaa, mutta mielestäni se on rikkaus, jos jollain tavoin on yhteyksissä sukulaisiin, vaikka vähän.

• vänksy
        ap. kirjoitti:

piirteitä löytyy suvustakin ja tietenkin se on jokaisen oma asia miten suhteitaan hoitaa, mutta mielestäni se on rikkaus, jos jollain tavoin on yhteyksissä sukulaisiin, vaikka vähän.

pahoille teille, jos liikaa alkaa niitten kans hengaamaan. kumminkin suurin osa on jotain rikollisia tai alkkiksia..:/

Mä haluun siks naimisiin joskus, et pääsen ihan uuteen sukuun :)

• ap.
        vänksy kirjoitti:

pahoille teille, jos liikaa alkaa niitten kans hengaamaan. kumminkin suurin osa on jotain rikollisia tai alkkiksia..:/

Mä haluun siks naimisiin joskus, et pääsen ihan uuteen sukuun :)

paljon ottajia ja kirjoituksistasi päätellen itsekin kosisin, mutta käsiraudat estää, koska näen siellä kauniin fiksun naisen tekstailevan aivan järkeviä.

• jonkin verran esim. kaikkien serkkujen kanssa. Kaukaisempien heistä sen verran, että jos saavat vaikka lapsen, niin lähetän toki vähintään onnittelutekstarin. Joidenkin kanssa sitten vähän tiiviimminkin. Enot, tädit ja sedät ovat läheisempiä kuitenkin kuin heidän lapsensa. Sitä kaukaisemmat sitten jo niitä joita nähdään lähinnä niissä sukujuhlissa.

• sirpamaikkarilta

Lähellä asuviin sukulaisiin enemmän oon tekemisissä. Sukua on kyllä niin helvetisti ettei jaksa kaikkiin edes yhteyksissä olla.

• unohtaiski.. lähisuvustaki yhen kanssa tekemisissä muutenki ku pakosta mutta muitten kanssa toisinpäin. sukua kyllä riittää mutta jos nyt puhutaan niistä sukulaisista joita tiiän.

• ap.

ole ainoa, jolla ei ole kontakteja sukulaisiin.

Itseäni ihmetyttää se seikka, että miksi suku on rasite tai muodostunut sellaiseksi.

• ap. kirjoitti:

ole ainoa, jolla ei ole kontakteja sukulaisiin.

Itseäni ihmetyttää se seikka, että miksi suku on rasite tai muodostunut sellaiseksi.

tää maailma menny sen verran kummalliseksi, ei oo ku ennen ja tuskin parempaankaan suuntaan lähtee.. kysyt ja pohdit liian vaikeita. :)

• LEVEÄN ja::::!!!!

.

*HAISEVAN PASKAN*

.

• Äippäliini

Pidän sukuuni tiiviisti yhteyttä ja lähellä asuvien sukulaisten kanssa usein tavataan:) Minulla lämpimät välit kaikkiin sukulaisiini:)

• relaxed_eyes

mä pääsääntöisesti sukulaisistani tykkään. Suurta osaa serkkujakin näen vuosittain eri pippaloissa, vaikka iso osa niistä asuu Ruotsissa. Nii..mul on kuitenkin nelisenkymmentä serkkua, joka on mun mielestä aika paljo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1483
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      951
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      774
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      707
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      689
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      672
    Aihe