hei
tietääkö kukaan missä voisin kopioida vanhoja VHS-nauhoja DVD:lle? Mitähän hintaluokkaa siirto on per nauha/tunti?
VHS DVDksi
12
612
Vastaukset
- .....
20e/klp
- 5 + 14
Tee itse. Mullakin on videosieppari joka liitetään tietokoneeseen ja sillä saa kaikki talteen. EasyCap on laitteen nimi ja todella helppo käyttää.
- VHSS
ostin jokuviikko sitte laitteen 199,- Hyvin toimii.
- 17 + 11
Easycap maksaa parikymppiä.....hahhahhahhaa
- nimetön.
Osta joku vanha analoginen TV-kortti / USB TV-tikku, jolloin saat kytkettyä VHS-nauhurin tietokoneeseen.
Esim.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=47056- äriipurri
kytke vhs dvd laitteeseen dvstä telkkuun ja katso ja polta dvdlle oliko vaikee (tietysti polttava dvd)
äriipurri kirjoitti:
kytke vhs dvd laitteeseen dvstä telkkuun ja katso ja polta dvdlle oliko vaikee (tietysti polttava dvd)
hei
onko jotain liikettä tms. koska mulla on vain 2-3 kasettia jotka haluaisin tallentaa DVD:ksi eikä mulla oo polttavaa dvd:tä enkä tuon määrän vuoksi halua ostaa mitään lisälaitetta. Muistelen että joku jossain ilmoitteli tämmösestä palvelusta- kallekeituri
Lulupulu kirjoitti:
hei
onko jotain liikettä tms. koska mulla on vain 2-3 kasettia jotka haluaisin tallentaa DVD:ksi eikä mulla oo polttavaa dvd:tä enkä tuon määrän vuoksi halua ostaa mitään lisälaitetta. Muistelen että joku jossain ilmoitteli tämmösestä palvelustaKauppojen ilmoitustauluilla on joku joka mainostaa tekevänsä tuota. ainakin vanhassa Timpassa näky olevan (nykysin siwa)
- Mar451
JKopio ainakin tekee, en muista hintoja yms. taitaa olla hinnat netissä.
- Vhs3
Rovaniemen pääkirjastossa ainakin ennen on voinut siirtää VHS:t levylle.
- TäälläAinakin
https://youtu.be/AmD742DvIEY
Tämä taitaa olla suomen edullisin paikka.- uthant
6 vuotta vanha tiedustelu. Eiköhän jo löytänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693