Mistä saisi todella vaaleaa, en nyt tarkoita aivan valkoista meikkivoidetta, vaan vaaleaa, todella vaaleaa. Kaikki tavallisissa kaupoissa myytävät meikkivoiteet ja sävytetyt päivävoiteet ovat liian tummia. Haluaisin vaalean, sävytetyn, ohuen päivävoiteen tai todella kevyen meikkivoiteen. Tietääkö joku, kiitoksia etukäteen.
valkoinen meikkivoide??
11
3719
Vastaukset
- Jakatta
Osta niin vaalea meikkivoide kun löydät ja ohenna sitä ennen kasvoihin laittoa perusvoiteeseen tai kosteusvoiteeseen. Itse oon tehny näin muutaman kerran ku on tullu ostettua liian tumma meikkivoide.
- weera
täytyypä kokeilla.. entä onko jollakulla vielä muita vinkkejä?
- Kaisa
weera kirjoitti:
täytyypä kokeilla.. entä onko jollakulla vielä muita vinkkejä?
Toi edellinen vinkki on tilapäiskäyttöön. Sehän
laimentaa meikkivoidetta. Sävy tulee ehkä oikeaksi
mutta peittävyys ym. huononee.
Lumenella on aika vaalea tummansinisessä
litteessä tuubissa. Vaniljamarenki nimeltään.
- Sissi
Joe Blascon tuotteista löydät varmaan Suomen vaaleimmat sävyt. Itse olen niin kalpea että lääkärit aina tarkistavat etten vain ole aneemikko (vaikka HB on siitä parhaimmasta päästä), mutta löydän Blascolta montakin sopivaa vaihtoehtoa. Blascoa löytyy suurimmista ostoskeskuksista. :-)
- Lallu
Minkä hintaisa on Joe Blascon meikkivoiteet? Itselläni on Lumenen velvet matte nro 8 ja se tekee todella inhottavat rajat poskiin.Olisi mukava löytää joskus voide, minkä kanssa ei kaverit huomauttele ikävistä rajoista.
- Sussu
Itellänikin on aika vaalea iho, ja käytän anytimen sävyä nro 10. En tosin tiedä, onko se sulle tarpeeks vaalea..
- Celly
Suosittelen lämpimästi Lumenen meikkivoidetta, DoubleStay Makeup (tummansininen purkki) ja sävynumero 0 ! Se on minulle vähän liian vaalea sillä se näyttää kasvoillani liian kalpealta mutta luulen että se saattaisi olla ihollesi hyvä väri. Ei se kuitenkaan siis ole ihan valkoista vaan tekee ihan luonnollisen vaikutelman jos sulla on esim vaaleat hiukset. Mustien hiusten rinnalla valkea iho saattaa näyttää tuon meikkivoiteen kanssa liian kalpealta. Se soveltuu muuten kaikille ihotyypeille eikä sitä tarvitse laittaa paljonkaan ja kestää aika kauan.. Kannattaa ainakin kokeilla.
- weera
nyt vaan kauppaan testailemaan vinkkejä. :) Hyvää kevättä kaikille. Otan mielelläni vielä lisääkin vinkkejä vastaan mikäli noista mikään ei nyt käy, joten jos joku tietää niin..
:) - mä66
Siis vain vaaleaihoisille sopivan vai "goottimeikkivoiteen"?
Olen itse tosi vaaleaihoinen ja sopivia olen löytänyt Max Factorilta, Joe Blascolta (alabaster, tosin se on hitusen tumma talvella), Cliniquelta (monessa meikkivoiteessa tosin ei ole vaaleita sävyjä ollenkaan) ja Kanebolta.
Max Factorin meikkivoiteet joita olen kokeillut levittyy tosi ohuelti jos niin haluaa ja olen tykännyt niistä enemmän kuin kalliimmista Cliniquen meikkivoiteista. Tosin se uusi Colour Adapt ei sovi mulle, siinä ei oo tarpeeksi vaaleaa sävyä, mutta kokeile esim Lasting Performance sävy 100 tms.
Myös Maybellinella on vaaleita sävyjä, uudessa Pure Matte meikkivoiteessa (sekaiholle) ja vanhassa kunnon Non Stopissa. - minä
Tuli vielä mieleen maskeeraussarjat Grimas ja Kryolan, sekä Ben Nye. Niissä on sävy jokaisen iholle. Ostopaikkoja on tosin hankalampi löytää. Etenkin Grimas on tosi halpa, silti monen mielestä Blascon veroinen!!
- vaalea
Itse käytän Blascon Natural beige 1, sarjassa on paljon muitakin vaaleita sävyjä. Erittäin vaaleita loytyy myös meikkivoiteesta Fox, jonka myyntipaikkoja voit kysellä; Keune, VeijoKinnunen ky. Katso puh.lettelosta kampaamotukkuja. mm. Foxin irtopuuteri on Unelmainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006374
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303813törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283190Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42869