Seurustelisitko itsesi kaltaisen naisen kanssa ?

että tällaista

Eli tällainen yksinkertainen kysymys kaikille naisenpuutteesta valittaville miehille.

Haluaisitko itse seurustella naisen kanssa joka olisi naispuolinen vastineesi ?

Ihan vain tuli mieleeni, kun niin moni mies kertoo olevansa epäsosiaalinen, ruma, ujo ja epämiellyttävä ja kaikea muuta negatiivista. Ja kun en oikein usko, että nuo piirteet viehättävät naisessa miestä, niin miksi ne teksivät -tai niiden pitäisi tehdä- miehestä viehättävän naisen silmissä ?

23

807

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM4EVA

Kierrän kaukaa kaltaiseni naiset. Kuka sitä nyt ehdoin tahdoin hankkisi lisää ongelmia elämäänsä?

• Arasville

Niinpä.

• ...

Hoikkavartaloinen, sisäänpäinsuuntautunut, epäsosiaalinen, ei turhan puhelias, älykäs, rationaalinen, pitää hellyydestä ja rauhallisesta yhdessäolosta, ei juo alkoholia, suvaitsevainen, pitää kissoista, ei tahdo lapsia ja vaikka mitä muuta positiivista.

Tässähän alkaa olla unelmien nainen kasassa, vaikka joitain olennaisia kohtia saattoi kyllä epähuomiossa unohtuakin.

• :P

:D

• Vauhdilla ATM:mässä

Kyllä.
      -hoikka (josta voi joustaa, koska pyöreyskin voi olla seksikästä)
      -pitkä
      -riittävän hyvännäköinen
      -ujo
      -uskollinen
      -koskematon ja puhdas neitsyt kuten minäkin olen poika
      -neitsyyttään arvostava kuten minäkin poikuuttani
      -tykkää antaa rakkaalleen puhdasta
      -läheisyyttä ja kuhertelua arvostava
      -seksistä piittaamaton, mutta muuten irstas tai toisinsanoen ns. pervo
      -kivusta tai kivun antamisesta nauttiva, mielellään antaa kumpaakin tarvittaessa rakkaallensa
      -pitkäaikaisen rakkaansa koskettelusta nauttiva
      -iso tyttö niinkuin minäkin iso poika
      -sekopää
      -ei pelkää rakkaudellensa antautumista ja omistautumista
      -uskaltaa puhua kumppanilleen kaikista asioista
      -haluaa elää rakkaalleen kuten minäkin hänelle
      -haluaa tehdä työtä parisuhteensa eteen

• ...

"-tykkää antaa rakkaalleen puhdasta"

Suihku on keksitty..Kyllä sen puhtaaksi saa vaikka useamminkin olisi käytetty..Eikä se käytössä kulu.

• Vauhdilla ATM:mässä
        ... kirjoitti:

"-tykkää antaa rakkaalleen puhdasta"

Suihku on keksitty..Kyllä sen puhtaaksi saa vaikka useamminkin olisi käytetty..Eikä se käytössä kulu.

Sääli, jos kaikki muut osuivat ja upposivat paitsi tuo...

• Tuunari

Hieman keskivertoa parempi kroppa, naama suth ok vaikka onkin siinä ruman ja tavikset rajamaastossa, varakas, pitkä, kohtuu varakas ja vaikutusvaltainen suku, hauskaa seuraa ja hyvä luonne vaikkakin välillä todella rasittava.

• Epäselvä lasku

En ole valittanut puutteesta, mutta kyllä puutteessa olen, jos rehellisesti saa sanoa. Tuskin haluaisin seurustella täysin itseni kaltaisen kanssa. Uskoisin elämän olevan silloin tylsää ja yllätyksetöntä jos toinen ajattelisi, tuntisi, näyttäisi ja käyttäytyisi samoin, tai minä samoin kun hän, (kuka silloin tukisi toista jos toinen on murheissa, jne.). Mitä puhuttavaa, tutustuttavaa ja opittavaa toiselta olisi, kun tietäisi toisesta melkein kaiken.

Toisaalta onko epäsosiaalisuus, ujous tai paino jotain negatiivista. Vaikka ne asiat jotkut kokevat negatiiviseksi, siinä missä joku naisella pienet rinnat, lyhyet hiukset, tms. niin en kyllä ketään kannustaisi lähteä muokkaamaan itseä pelkästään toisen/massan mieliksi.

• epämiellyttävä

ujo on suloinen

• Mies, 29 v

En kovin usein valita naisenpuutteesta (vaikka siitä hiljaa kärsinkin ;) ), mutta katsonpa oikeudekseni vastata: Kyllä, mutta paljon vähempikin riittäisi.

Itseni kaltainen nainen olisi kohta kolmekymppinen, hyväsydäminen, älykäs, empaattinen, itseään kehittävä, savuton, raitis, huumorintajuinen, sopivan seikkailunhaluinen, mutta myös rauhallisia koti-iltoja arvostava. Kasvoiltaan ei mikään missi muttei susirumakaan, vartaloltaan kohtuullisen hyvässä kunnossa, vaikkei mikään hirveän sporttinen olisikaan. Pitäisi matkustelusta, tunnelmallisista kävelyistä ja hien pintaan tuovista juoksulenkeistä, ymmärtäisi kommunikoinnin tärkeyden ja haluaisi elämää tasa-arvoisessa suhteessa.

Mutta mulle kyllä riittäisi hyväsydämisyys, savuttomuus, ok ulkonäkö ja jossain määrin yhteensopivat huumorintaju, arvomaailma ja elämäntilanne ja muutama yhteinen mielenkiinnon kohde.

• 17+18=35

Heh minä luin tuon viestisi kuin seuranhakuilmoitusta ja totesin että hei hyvältä kuulostaa :P Paitsi että en ehkä toivo tulevalta kumppaniltani täyttä raittiutta, se lähinnä voisi olla haitaksi. Minä itse kavereiden kanssa tykkään juoda viiniä ja hiprakassa nauraa hauskoille jutuille. Ryyppääminen on toinen asia, mutta minusta alkoholissa ei ole mitään vikaa ja on mielestäni lähinnä positiivinen sosiaalinen juttu niin kauan kuin juominen ei mene liiallisuuksiin. Minun puolestani saa juoda jaa saa humaltua, kunhan osaa vain käyttäytyä, näin minä itse alkoholia käytän. Siksi uskon, että jos kumppanini olisi täysin raitis hän ei voisi sitä ymmärtää. ja jos kumppanini tylsistyisi alkoholia nauttivassa seurassa eikä jaksaisi pitää hauskaa niin hän ei varmaan sopisi minulle. Nojoo, tulipa asiaa alkoholista, mutta se oli ainoa juttu mikä minulla pisti silmään, muuten voisin kuvitella vastaavani sinulle jos tuo olisi ollut seuranhakuilmoitus ;)

Itse ainakin seurustelisin kaltaiseni miehen kanssa, en ole löytänyt itsessäni sellaista "vikaa" mikä olisi esteeksi seurustelulle. Olen kivannäköinen, hyväkuntoinen, pidän huumorista ja tykkään jutella asiasta kuin asiasta, tunteista ja faktoista, ja miettiä asioita. Olen hyvin "fyysinen" ja tykkään halata ja pussailla, uskon että läheisyys ja seksi ovat tärkeitä suhteessa, tykkään keksiä asioita kahdestaan, lähetä juhlimaan tai laittaa ruokaa ja löhöillä sohvalla kahdestaan, ja samalla pidän omasta ajastani ja ystävien kanssa vietetystä ajasta. Haluan olla jollekin se tärkein ja läheisin ihminen joka tukee ja rakastaa, ja haluan itselleni sellaisen ihmisen. En haasta riita, nalkuta tai ole mustasukkainen, olisin iloinen jos mies viettäisi poikien/kavereiden iltoja aina välillä ja menisi omia menojaan. Usein hirvittää seurata miten moni tyttöystävä ei voi eikä halua ymmärtää poikaystävää ja siitähän se sotku vasta syntyy. Haluan puhua avoimesti kaikista asioista ja voin ymmärtää jos minulle sanotaan että sori illallinen peruuntui koska juuri tänään on sählyjoukkueen pikkujoulut, olin täysin unohtanut. (Kunhan ei tapahdu liian usein :D) Epäilyille ja mustasukkaisuudelle ei ole tarvetta jos molemmat osaavat olla avoimia. Ei ole luottamuspulaa eikä tarvetta rajoittaa tai tarkastella toisen elämää. Tällainen olen minä, ja sellaisen kumppanin haluan.

• Mies, 29 v
        17+18=35 kirjoitti:

Heh minä luin tuon viestisi kuin seuranhakuilmoitusta ja totesin että hei hyvältä kuulostaa :P Paitsi että en ehkä toivo tulevalta kumppaniltani täyttä raittiutta, se lähinnä voisi olla haitaksi. Minä itse kavereiden kanssa tykkään juoda viiniä ja hiprakassa nauraa hauskoille jutuille. Ryyppääminen on toinen asia, mutta minusta alkoholissa ei ole mitään vikaa ja on mielestäni lähinnä positiivinen sosiaalinen juttu niin kauan kuin juominen ei mene liiallisuuksiin. Minun puolestani saa juoda jaa saa humaltua, kunhan osaa vain käyttäytyä, näin minä itse alkoholia käytän. Siksi uskon, että jos kumppanini olisi täysin raitis hän ei voisi sitä ymmärtää. ja jos kumppanini tylsistyisi alkoholia nauttivassa seurassa eikä jaksaisi pitää hauskaa niin hän ei varmaan sopisi minulle. Nojoo, tulipa asiaa alkoholista, mutta se oli ainoa juttu mikä minulla pisti silmään, muuten voisin kuvitella vastaavani sinulle jos tuo olisi ollut seuranhakuilmoitus ;)

Itse ainakin seurustelisin kaltaiseni miehen kanssa, en ole löytänyt itsessäni sellaista "vikaa" mikä olisi esteeksi seurustelulle. Olen kivannäköinen, hyväkuntoinen, pidän huumorista ja tykkään jutella asiasta kuin asiasta, tunteista ja faktoista, ja miettiä asioita. Olen hyvin "fyysinen" ja tykkään halata ja pussailla, uskon että läheisyys ja seksi ovat tärkeitä suhteessa, tykkään keksiä asioita kahdestaan, lähetä juhlimaan tai laittaa ruokaa ja löhöillä sohvalla kahdestaan, ja samalla pidän omasta ajastani ja ystävien kanssa vietetystä ajasta. Haluan olla jollekin se tärkein ja läheisin ihminen joka tukee ja rakastaa, ja haluan itselleni sellaisen ihmisen. En haasta riita, nalkuta tai ole mustasukkainen, olisin iloinen jos mies viettäisi poikien/kavereiden iltoja aina välillä ja menisi omia menojaan. Usein hirvittää seurata miten moni tyttöystävä ei voi eikä halua ymmärtää poikaystävää ja siitähän se sotku vasta syntyy. Haluan puhua avoimesti kaikista asioista ja voin ymmärtää jos minulle sanotaan että sori illallinen peruuntui koska juuri tänään on sählyjoukkueen pikkujoulut, olin täysin unohtanut. (Kunhan ei tapahdu liian usein :D) Epäilyille ja mustasukkaisuudelle ei ole tarvetta jos molemmat osaavat olla avoimia. Ei ole luottamuspulaa eikä tarvetta rajoittaa tai tarkastella toisen elämää. Tällainen olen minä, ja sellaisen kumppanin haluan.

Itse asiassa on mulla profiili tuolla deittipuolella ollut jo jonkin aikaa, tosin raittiutta en siinä mainitse juuri tuollaisten ennakkoluulojen takia - Mulla ei ole mitään kohtuukäyttäjiä vastaan, kyseessä on vain elämäntapavalinta. Mua huvittaa, että raittius tuntuu olevan niin monen (suomalaisen) naisen mielestä oudompaa kuin esim. vegetarismi.

Eipä tuolta nettideiteistä seuraa tunnu löytävän. Eipä kyllä muualtakaan, muita kuin kavereita. Mutta ei sitä lopettaakaan yrittämistä voi, kun on luonteeltaan mieluummin häviäjä kuin luovuttaja :) Oon alkanut hakea töitä ulkomailta, paitsi urakehityksen kannalta, myös toivossa että suvaitsevaisemmassa kulttuurissa olis paremmat mahdollisuudet löytää kiva nainen rinnalle.

• reipas_poikamies
        17+18=35 kirjoitti:

"Ihan vain tuli mieleeni, kun niin moni mies kertoo olevansa epäsosiaalinen, ruma, ujo ja epämiellyttävä ja kaikea muuta negatiivista. Ja kun en oikein usko, että nuo piirteet viehättävät naisessa miestä, niin miksi ne teksivät -tai niiden pitäisi tehdä- miehestä viehättävän naisen silmissä ?"

Tottahan se on että harva tässä naamalleen voi kovin suurta muutosta saada aikaan, realistisesti.
        Se vain alkaa olla aika surullista jos naiset eivät edes tahdo sen jälkeen nähdä niitä muita hyviä ominaisuuksia miehessä.

Laitetaan tähän jotakin haaveita: Naisen ikä siinä noin 28-31v, ei bilettäjä kun mäkään en ole, en ole raivoraitis mutta harvoin kännissä. Tavalliselle miehelle "perusnätti" nainen, siis ei silleen "missi tavalla", vaan että ei ihan bulgarialainen kuulantyöntäjä ole, kiva ja ystävällinen luonne, luottamus molemmin puoleista asioihin joten ei tarvii minuutti aikataulussa hampaat irvessä olla jotta asiat sujuvat, huumorintajuinen, liikuntaa sopivasti vois olla harrastuksena, kiva käydä lenkillä yhdessä yms. Tykkää tapahtumista joissa voisimme käydä kahdestaan. Arvostan naista tasapuolisena kumppanina, en pyri olemaan se viimeisen sanan diktaattori. Läheisyys on mulle tärkeää, en kuitenkaan helmassa roiku. En ole epäsosiaalinen, keskustelut ovat kyllä makuuni kunhan tutuiksi tulee. Tämä on se avain, puhun kaikille kunhan minua tökkäisee liikkeelle lumipallon tavoin alamäkeen :)

Eli vastaukseni on että kyllä seurustelisin itseni kaltaisen naisen kanssa.

• 17+18=35
        Mies, 29 v kirjoitti:

Itse asiassa on mulla profiili tuolla deittipuolella ollut jo jonkin aikaa, tosin raittiutta en siinä mainitse juuri tuollaisten ennakkoluulojen takia - Mulla ei ole mitään kohtuukäyttäjiä vastaan, kyseessä on vain elämäntapavalinta. Mua huvittaa, että raittius tuntuu olevan niin monen (suomalaisen) naisen mielestä oudompaa kuin esim. vegetarismi.

Eipä tuolta nettideiteistä seuraa tunnu löytävän. Eipä kyllä muualtakaan, muita kuin kavereita. Mutta ei sitä lopettaakaan yrittämistä voi, kun on luonteeltaan mieluummin häviäjä kuin luovuttaja :) Oon alkanut hakea töitä ulkomailta, paitsi urakehityksen kannalta, myös toivossa että suvaitsevaisemmassa kulttuurissa olis paremmat mahdollisuudet löytää kiva nainen rinnalle.

"toivossa että suvaitsevaisemmassa kulttuurissa olis paremmat mahdollisuudet löytää kiva nainen rinnalle"

siis puhutko nyt alkoholin käytöstä taas? JOs muutat ulkomaille siksi että suomalaiset naiset eivät hyväksy sinun absolutismia, no, se ehkä jo kertoo siitä että alkoholia juovat ihmiset ovat taas sinulle ongelma, joten sinä varmasti heille. Miettisin sinun tilanteessa lähinnä sitä, mitä muuta elämässäni teen. Alkoholittomuus ilmeisesti tekee sinusta hyvin erilaisen sitten? Et käy ulkona, muten sitten pidät hauskaa, mitä teet ja mistä pidät? Oletko se tylsimys mikä minulle tuli heti mieleen :P?

Tietysti kasvissyöjällä ja absolutistilla on eroa. MItä syöt ei minua liikuta, kunhan se ei vaikuta liikaa sinuun ja käyttäytymiseesi, et voisi tulla kanssani ravintolaan tai juhlia syntymäpäiviä iloisessa tunnelmassa lihasyöjien kanssa koska ruokavaliosi vuoksi se ei onnistuisi. Samalla tavalla minua ei liikuta mitä juot, mutta suurin osa absolutisteistä eivät tykkääkään juhlia ja tanssia ja pitää hauskaa, nauraa ja olla iloisia alkoholia juovien kanssa. Lähinnä paheksuvat alkoholia juovien juttuja eivätkä jaksa olla heidän seurassaan. Näin harvoin kasvissyöjät tekevät. Ymmärrät kai eron. MInulle tuleekin mieleen että absolutisti on joku hippi tai tällainen "haluan olla niin erilainen", tylsä? Tai kotona koko ajan viihtyvä hiirulainen. Voin olla aivan väärässä, kerroin vain sinulle mitä tuo juttu minulle tuo mieleen. En tiedä mitä deitti-ilmoituksessasi kerrot, mutta jotain pelottavaa kai, jos seuraa ei löydy? Kaikella kunnioituksella, enkä tarkoita mitään pahaa :)

• jaakoin

seurustelisin:D

• ....

• dg

Tässä ei kysytty naisilta enkä minä koe olevani mitään alempaa tasoa, mutta satun olemaan sinkku, joka toisinaan aivan hiukkasen ihmettelee omaa epäsuosiotaan vastakkaisen sukupuolen parissa, joten vastaanpahan huvikseni, koska tästä tuli kiinnostava ajatusleikki.

Seurustelisinko itseni kaltaisen miehen kanssa? Kieltämättä siinä olisi kyllä hyvät puolensa. Mies ensinnäkin olisi hoikka (tosin vähän lyhyenläntä) ja tumma ja näyttäisi vähäsen Johnny Deppiltä, pukeutuisi siististi, jakaisi taiteelliset intohimoni ja tajuaisi minua ilman selityksiä. Hän ei haluaisi mennä naimisiin tai hankkia lapsia ja asuntolainaa emmekä me esittäisi toisillemme itsekkäitä vaatimuksia. Hän olisi yhtä sisäänpäinkääntynyt, ajatteleva ja herkkä kuin minä. Tähän asti siis kaikki suunnilleen hyvin. Mutta ei, en sittenkään haluaisi. Todennäköisesti kuristaisin kaverin jo parin viikon kuluttua, sillä hän olisi myös ihan mahdottoman ärsyttävä. Kaikkitietävä, omahyväinen, umpimielinen, komenteleva idiootti, joka ei milloinkaan suostuisi olemaan väärässä mistään asiasta. Päällepäsmäröisimme toisiamme koko ajan ja riitelisimme naurettavista asioista emmekä edes yrittäisi päästä sovintoon. Kammottavaa sinänsä, että näitä huonoja puolia luetellessani voin todeta, että minussa (ja tässä kaksoiskappalemiehessä) yhdistyvät omien vanhempieni kehnoimmat piirteet. Suosittelen lämpimästi, ettei kukaan mies ikinä ala seurustella kanssani, olisin pirttihirmu.

• kai...

Tosin tämä on hyvin hypoteettinen kysymys, täydellistä peilikuvaa ei löydy kuin peilistä ja siitäkin näkyy vain pinta. Jos kysymyksellä haetaan sitä, että rakastanko itseäni niin vastaus on kyllä enkä usko että kukaan muukaan sitä voisi tehdä ellei näin olisi. Aina en ole toki näin tehnyt. Oma menneisyyteni myös vaikuttaa siihen paljon miten ajaudun suhteeseen, aina välillä on ollut valtavasti yhteistä. Sekään ei vain takaa loppujen lopuksi mitään.

• drwer

Olen todella mahtava tyyppi. Harmi vain, että kaltaiseni naiset ovat todella rasittavia. Eli kierrän kaltaiseni kaukaa ;D.

• rautamolo

Kyllä seukkaisin!

Olen hieman ylipainoinen(seksikästä), huom, ei mikään 300 KG!

Rock-henkinen, muutenkin musiikki tärkeä asia ja soitan itsekin kitaraa ja monentyylistä musaa diggailen ja teen itsekin.

Olen komea, kunnon miehen näköinen mies. En mallityyppi, mutta en pidä mallityyppisistä naisistakaan.

Pukeudun tyylikkäästi, ainakin omasta mielestäni. Semmonen vetoaa myös naisessa.

En ole tiukkapipo, otan huikkaa joskus reilustikin.

En halua lapsia. Semmosta naista on vaikea löytää. Kaikilla joko on mukuloita tai haluavat sellaisia.

Olen taiteilijaluonne. Haluan vaan tehdä rock and rollia aamusta iltaan!

• Nature75

Kerrankin voin vastata kyllä.

• määäääääääääääääääää

Olen kyllä aikalailla vastakkainen kuvaamaasi mieheen verrattuna, eli ennemmin sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut ja miellyttävä noilla kriteereillä Ulkonäköön en ota kantaa, koska kauneus on aina katsojan silmässä.

Hauskaan kysymykseen voin kuitenkin vastata, että en helvetissä seurustelisi! Siihen helvettiin en lähtisi. Kaksi liian vahvaluonteista ihmistä törmäisi liian kovaa, kokeiltu on. Olisin itse itselleni ehkä kauhein kumppani, mitä voi kuvitella:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      181
      7423
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      80
      3722
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      122
      3638
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      80
      2919
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      47
      2476
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      102
      2432
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      136
      1994
    8. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      54
      1374
    9. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      377
      1329
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      59
      1322
    Aihe