Elikkäs mistä kansa on hommannut näitä pihapeli ja rullakiekko patjoja?
Tiedän että rullakiekossa samanlaiset mv varusteet kuin jääkiekossa, mutta luulen että kaikki eivät kuitenkaan ostaneet patjoja sieltä kalleimmasta päästä?
Lähinnä pihappelihin etsin
Rullakiekko/Pihapeli mv patjoja
7
4959
Vastaukset
- no minäpä minä
Joo mulla sama että haluais jotkut kunnon patjat toho pihalätkää muttei kärsi kyllä ostaa tommosii 200 e mvpatjoja.Että mistäköhän sais halvalla?
- Lapinlahdenlintu
Citymarketeista,Intersporteista,Sportia liikkeistä yms. kannattaa käydä katselemassa. Netistä löytyy käytettyjä kamoja myös joten kannattaa etsiä. Hyvä kun pojilla on tommoinen harrastus :)
- Pihapelien ruhtinas
Sama onkelma MISTÄ kaikki hommaa näit esim. reebok 1k maalivahdinvarusteet.
Haluisin hommata sellaset!!!!! ElikäMistä!- Pihapelien ruhtinas
Nii ja HALVAL!
- Bauer X60
No tos ois linkkii en tiedä toimiiko: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=721677&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10052&categoryId=10466#
- Mikael salmi
jos joku etsii jääkiekko kamoja ja super halvalla niin menkää suomen jääkiekko liitoon kirjoitakaa haku paikaan kamat ni sieltä löytyy mv kamat monia tuhansia kamoja
- Halvalla menee
Finhockey.fi sivustolta löytyy. Mitä isompi koko sitä suurempi hinta ja näin myös merkissä ja laadussa. Esim.
RBK 6k Patjat 31" 40e
Franklin 7500 36" 1 patjat. 50e
Bauer ONE 55 36" 95e
Vanhoilla mitoilla KOHO 33" patjat 80e
Brian´s G-series 34 1" 100e
Kaikki ylläolevat patjat Finhockeyn sivuilla: http://www.finhockey.fi/palvelut/varusteporssi/maalivahtien-varusteet/
Muistakaa että kaikki ilmoitukset poistetaan 1kk niiden julkaisemisen jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis471478Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999