Elikkäs mistä kansa on hommannut näitä pihapeli ja rullakiekko patjoja?
Tiedän että rullakiekossa samanlaiset mv varusteet kuin jääkiekossa, mutta luulen että kaikki eivät kuitenkaan ostaneet patjoja sieltä kalleimmasta päästä?
Lähinnä pihappelihin etsin
Rullakiekko/Pihapeli mv patjoja
7
4644
Vastaukset
- no minäpä minä
Joo mulla sama että haluais jotkut kunnon patjat toho pihalätkää muttei kärsi kyllä ostaa tommosii 200 e mvpatjoja.Että mistäköhän sais halvalla?
- Lapinlahdenlintu
Citymarketeista,Intersporteista,Sportia liikkeistä yms. kannattaa käydä katselemassa. Netistä löytyy käytettyjä kamoja myös joten kannattaa etsiä. Hyvä kun pojilla on tommoinen harrastus :)
- Pihapelien ruhtinas
Sama onkelma MISTÄ kaikki hommaa näit esim. reebok 1k maalivahdinvarusteet.
Haluisin hommata sellaset!!!!! ElikäMistä!- Pihapelien ruhtinas
Nii ja HALVAL!
- Bauer X60
No tos ois linkkii en tiedä toimiiko: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=721677&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10052&categoryId=10466#
- Mikael salmi
jos joku etsii jääkiekko kamoja ja super halvalla niin menkää suomen jääkiekko liitoon kirjoitakaa haku paikaan kamat ni sieltä löytyy mv kamat monia tuhansia kamoja
- Halvalla menee
Finhockey.fi sivustolta löytyy. Mitä isompi koko sitä suurempi hinta ja näin myös merkissä ja laadussa. Esim.
RBK 6k Patjat 31" 40e
Franklin 7500 36" 1 patjat. 50e
Bauer ONE 55 36" 95e
Vanhoilla mitoilla KOHO 33" patjat 80e
Brian´s G-series 34 1" 100e
Kaikki ylläolevat patjat Finhockeyn sivuilla: http://www.finhockey.fi/palvelut/varusteporssi/maalivahtien-varusteet/
Muistakaa että kaikki ilmoitukset poistetaan 1kk niiden julkaisemisen jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin263096Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee272103Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141650Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71358- 761339
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381226- 641046
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102902