Rullakiekko/Pihapeli mv patjoja

PihQ

Elikkäs mistä kansa on hommannut näitä pihapeli ja rullakiekko patjoja?

Tiedän että rullakiekossa samanlaiset mv varusteet kuin jääkiekossa, mutta luulen että kaikki eivät kuitenkaan ostaneet patjoja sieltä kalleimmasta päästä?

Lähinnä pihappelihin etsin

7

4655

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no minäpä minä

Joo mulla sama että haluais jotkut kunnon patjat toho pihalätkää muttei kärsi kyllä ostaa tommosii 200 e mvpatjoja.Että mistäköhän sais halvalla?

• Lapinlahdenlintu

Citymarketeista,Intersporteista,Sportia liikkeistä yms. kannattaa käydä katselemassa. Netistä löytyy käytettyjä kamoja myös joten kannattaa etsiä. Hyvä kun pojilla on tommoinen harrastus :)

• Pihapelien ruhtinas

Sama onkelma MISTÄ kaikki hommaa näit esim. reebok 1k maalivahdinvarusteet.
      Haluisin hommata sellaset!!!!! ElikäMistä!

• Pihapelien ruhtinas

Nii ja HALVAL!

• Mikael salmi

jos joku etsii jääkiekko kamoja ja super halvalla niin menkää suomen jääkiekko liitoon kirjoitakaa haku paikaan kamat ni sieltä löytyy mv kamat monia tuhansia kamoja

• Halvalla menee

Finhockey.fi sivustolta löytyy. Mitä isompi koko sitä suurempi hinta ja näin myös merkissä ja laadussa. Esim.

RBK 6k Patjat 31" 40e

Franklin 7500 36" 1 patjat. 50e

Bauer ONE 55 36" 95e

Vanhoilla mitoilla KOHO 33" patjat 80e

Brian´s G-series 34 1" 100e

Kaikki ylläolevat patjat Finhockeyn sivuilla: http://www.finhockey.fi/palvelut/varusteporssi/maalivahtien-varusteet/

Muistakaa että kaikki ilmoitukset poistetaan 1kk niiden julkaisemisen jälkeen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5160
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2305
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1494
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      92
      1436
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      204
      1398
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1386
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1135
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1090
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1017
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1015
    Aihe