Eli, ostin hyvin vähän aikaa sitten uuden iPodin. Aluksi kuuntelu toimi hyvin, mutta yhtäkkiä musiikit menivät aivan liian kovalle. iPod soittaa musiikkia vaikka irrottaisi kuulokkeet (ennen tällainen ei mielestäni ollut edes mahdollista?) ja kun kuulokkeiden kanssa vääntää niin hiljaiselle kun voi, ääni ei enää kuulu itse iPodista vaan on täysillä kuulokkeissa. Yritin säätää voimakkuutta Volu Limitissä mutta ei toimi. Turhauttavaa.
Onko kenelläkään muulla ollut samanlaista ongelmaa, ja jos on, miten sen sai korjattua? Yritin myös tyhjentää iPodin asetukset, tai tähän mennessä tekemäni muutokset mutta ääni on edelleen järkyttävän kovalla. Avusta olisin erittäin kiitollinen! Jollei muu auta, niin täytynee viedä takaisin kauppaan näytille...
Ipod nano 5th generation volyymiongelma
jarfa
0
204
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824