Tavoittelen aivan täydellistä ihoa. Haluaisin virheettömän ja täydellisen ihon kasvojen alueelle. Antakaa vinkkejä voiteista, geeleistä, lääkkeistä, kasvonaamioista ym.
Kotikonsteja olen tähän asti käyttänyt, vaan ei riitä.
-saunon todella usein
-kuorin ihon pari kertaa viikossa
-kosteutan kasvoja kunnolla
-teen usein kasvonaamioita
-juon 3 litraa vettä päivässä
-pesen kasvot kunnolla
Muita vinkkejä, olisiko?
Täydellinen iho
6
687
Vastaukset
- Mitä vialla?
Mikä siinä ihossa on nyt sitten vialla? On aika vaikea antaa neuvoja, kun ei tiedä ongelmaa.
- luomunainen
saa, jos et anna ihon itse olla rauhassa yhtään! Ei kannata koko ajan olla kuorimassa ja hankaamassa naamaa, ei se iho tykkää siitä. Itselläni ei ole koskaan finnejä tai mitään, puhdas iho. En rasvaa ihoa säännöllisesti, koska se tottuisi siihen, ja kuivuisi aina vain helpommin, ja aina joutuisi enemmän ja enemmän rasvailemaan. Talvisin rasvaan ainoastaan jos meinaa kuivahtaa. Pesen kasvot aamuisin pelkällä vedellä. Vettä muuten tosiaan kannattaa juoda paljon. Minun mielestäni tärkein pointti on, että anna ihon olla rauhassa, luonnon mukaan, silloin se on kaunein.
Myös meikki kuluttaa ihoa; itse en meikkaa ollenkaan. - ...
luomunainen kirjoitti:
saa, jos et anna ihon itse olla rauhassa yhtään! Ei kannata koko ajan olla kuorimassa ja hankaamassa naamaa, ei se iho tykkää siitä. Itselläni ei ole koskaan finnejä tai mitään, puhdas iho. En rasvaa ihoa säännöllisesti, koska se tottuisi siihen, ja kuivuisi aina vain helpommin, ja aina joutuisi enemmän ja enemmän rasvailemaan. Talvisin rasvaan ainoastaan jos meinaa kuivahtaa. Pesen kasvot aamuisin pelkällä vedellä. Vettä muuten tosiaan kannattaa juoda paljon. Minun mielestäni tärkein pointti on, että anna ihon olla rauhassa, luonnon mukaan, silloin se on kaunein.
Myös meikki kuluttaa ihoa; itse en meikkaa ollenkaan.No oletko ajatellut, että sulla varmaan olisi hyvä iho vaikka tekisitkin kaikkia noita ensin mainittuja toimenpiteitä? Joillakin vaan on hyvä iho tekemättä yhtään mitään ja joillakin taas ei. Ei se siitä riipu käyttääkö meikkiä vai ei, suurin osa johtuu ihan geeneistä.
- Kympin ihokas
... kirjoitti:
No oletko ajatellut, että sulla varmaan olisi hyvä iho vaikka tekisitkin kaikkia noita ensin mainittuja toimenpiteitä? Joillakin vaan on hyvä iho tekemättä yhtään mitään ja joillakin taas ei. Ei se siitä riipu käyttääkö meikkiä vai ei, suurin osa johtuu ihan geeneistä.
Outoa kyllä, suunnilleen jokainen hyväihoinen meikkaamaton ihminen väittää, että hyvä iho on meikkaamattomuuden ansiota. Kuinkahan hyväihoisia hyväihoiset meikkailijat sitten olisivat, jos jättäisivät meikkaamisen?
Minä olen meikannut joka aamu töihin lähtiessä jo pari vuosikymmentä, ja ihoani on koko tuon ajan kuvattu "täydelliseksi". Ihmiset siis ottavat asian puheeksi ilman provosointia, uteliaisuuttaan. Geeneistä se lähtee ja hyvä, säännöllinen hoito auttaa.
- yks epätäydellinen
Taidat ollakin aika nuori, veikkaan alle 22-vuotias. Ihonhoitorutiinistasi puuttuu yksi tärkeä pointti: ihon suojaus ympäristövaikutuksilta, esim. UV-säteiltä. Muuten kuulostaa liian rankalta ihonhoitorallila. Tosin et kertonut mikä ihotyyppi tai iho-ongelmat tai tuotteet ovat, joten ei tuohon voi muuta rehellisesti sanoen kommentoida.
Ja niin mitä tarkoitat sanalla täydellinen iho? Ihminen kun on luonnoltaan epätäydellinen, ja joka päivä vanhenet ja muutut yhä epätäydellisemmaksi... Ihan kuin tavoittelisit jotain mitä ei ole oikeasti olemassa.
Harvalla on oikeasti edes hyvä iho, ja se on pitkälti kiinni perimästä, asuinpaikasta, ammatista, elämäntyylistä, iästä, terveydentilasta, yms... Osittain siis tekijöistä, joihin et itse voi vaikuttaa. ¨
Realistisesti voi parantaa ihonhoitorutiinejaan ja elämäntapojaan. Ikääntyminen, stressi, surut, sairaudet ja avioerot ynnä muut ihoa vanhentavat asiat ne vaan iskee meihin jokaiseen ennemmin tai myöhemmin, niille ei oikein voi mitään. - -------------
dermaroller, tca-peel ja pellavasiemenöljy 1rkl/päivä sisäisesti nautittuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171