Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

marokkolainen mies

autakaa joku

lapsiaan rakastava, kotona kokkaava, ja vaimoaan (minua) rakastava marokkolainen mies. yhdessä 5 vuotta. seurusteltiin sitä ennen 3 vuotta. ei ole mulla kuule yhtään valittamisen aihetta. en sano että kaikki marokkolaiset ovat sellaisia, mutta on niitäkin. "hyviä" marokkolaisia.

aj

:)

42

2530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aj :)

      siis siskollani on marokkolainen mies. toisella siskolla suomalainen. ja täytyy myöntää että marokkolainen ei juo, ei polta, ei bailaa, ei piereskele, ei röyhtäile, ei ole työtön ja rakastaa siskoani.

      • gsdd

        olen samaa mieltä marokkolainen on paljon parempi vaihtoehto ku suomalainen kaljaa litkivä, piereskelevä ja röyhtäilevä juntti.


      • gaddaaaaaaf
        gsdd kirjoitti:

        olen samaa mieltä marokkolainen on paljon parempi vaihtoehto ku suomalainen kaljaa litkivä, piereskelevä ja röyhtäilevä juntti.

        marokkolainen nainen on paljon parempi vaihtoehto ku suomalainen kaljaa litkivä, piereskelevä ja röyhtäilevä junttiakka.


      • neighbours..
        gaddaaaaaaf kirjoitti:

        marokkolainen nainen on paljon parempi vaihtoehto ku suomalainen kaljaa litkivä, piereskelevä ja röyhtäilevä junttiakka.

        kyllä. tai venäläinen / virolainen nainen. naapurini on marokkolainen, sillä on kaunis venäläinen vaimo, ja sen veljellä virolainen....


      • la good man
        neighbours.. kirjoitti:

        kyllä. tai venäläinen / virolainen nainen. naapurini on marokkolainen, sillä on kaunis venäläinen vaimo, ja sen veljellä virolainen....

        marokkolaiset ovat MIEHIÄ!


      • marocaine.
        la good man kirjoitti:

        marokkolaiset ovat MIEHIÄ!

        kyllä. isolla N:llä.


      • on se on
        marocaine. kirjoitti:

        kyllä. isolla N:llä.

        joku tykkää transuilusta, joku runkkaa naisen korkkariin ja joku fanittaa lampaannussijoita


      • ettäniin.
        on se on kirjoitti:

        joku tykkää transuilusta, joku runkkaa naisen korkkariin ja joku fanittaa lampaannussijoita

        lampaannussija oot ite. kaljaa itkivä suomalainen sika. jussi junttila.


      • khadija26
        ettäniin. kirjoitti:

        lampaannussija oot ite. kaljaa itkivä suomalainen sika. jussi junttila.

        marokkolainen mies on paras. pitää huolta itestään, hyvä sängyssä ja tekee ihanaa ruokaa. monen vuoden kokemuksella voin sanoa että KUNNON MIES.


      • utelias..
        khadija26 kirjoitti:

        marokkolainen mies on paras. pitää huolta itestään, hyvä sängyssä ja tekee ihanaa ruokaa. monen vuoden kokemuksella voin sanoa että KUNNON MIES.

        Jos ne kerran on niin loistavia niin kerros mistä johtuu et Suomi- Marokko avioliitot pitää piikkipaikkaa avioero tilastoissa? Noissa liitoissahan avioero tulee noin 10 kertasella todennäköisyydellä Suomi - Suomi liittoihin verrattuna.
        Luulis et täydellinen avioliitto kestäs sentään paljon paremmin.


      • kjhg.

        voi voi mitä vatsavaivoja hänellä onkaan jos hän ei piereskele!


      • taitaapi olla
        neighbours.. kirjoitti:

        kyllä. tai venäläinen / virolainen nainen. naapurini on marokkolainen, sillä on kaunis venäläinen vaimo, ja sen veljellä virolainen....

        No miksi helvetisä ne sitte Suomessa ovat.
        Ollaanko taas siinä että täällä on maailman avokätisin sossu???


      • iinea

        Mun marokkolainen mies kyllä pieree ja mäkin pieren. Mikä ihme mittari miehen hyvyydessä nyt pieru on? Mä oikein rakastan piereskelyä.


      • ,.-,..,-
        utelias.. kirjoitti:

        Jos ne kerran on niin loistavia niin kerros mistä johtuu et Suomi- Marokko avioliitot pitää piikkipaikkaa avioero tilastoissa? Noissa liitoissahan avioero tulee noin 10 kertasella todennäköisyydellä Suomi - Suomi liittoihin verrattuna.
        Luulis et täydellinen avioliitto kestäs sentään paljon paremmin.

        syy 1: monet marokkolaiset tulevat köyhistä oloista, eivät ole koulutettuja, kielitaitoisia tai rikkaita, osa menee suomalaisten naisten kanssa naimisiin juuri päästäkseen eurooppaan, osa rakkaudesta, mutteivät pärjää euroopassa, ja tästä aiheutuu konflikteja. kaiken lisäksi kulttuuri ja uskonto voivat toimia erottavina tekijöinä.
        syy 2: marokkolaiset miehet ovat miehiä ja odottavat naisten olevan naisia. tällä tarkoitan, että he haluavat naistensa olevan kauniita ja naisellisia, jopa sen jälkeen, kun nainen on synnyttänyt muutaman mukulan. moni suomalainen nainen ujona ja epävarmana nuorena panostaa itseensä, mutta kun ikää ja itsevarmuutta tulee lisää, he tulevat ylipainoisiksi, leikkaavat hiukset lyhyiksi ja lakkaavat meikkaamasta. marokkolaiset miehet eivät ole suomalaisia miehiä, jotka hyväksyvät nämä muumimammat, vaan vaihtavat nuorempaan, timmimpään ja kauniimpaan naiseen.


    • diyali

      totta..! =)
      ja jopa siivoaa apuna... ;)
      en iiiikinä vaihtais omaa habibiani pois..

      • luuserit.

        Mitä lopun päivää tekee, kaivaa varpaanvälejään?

        Jos marokkolainen olisi mies, ei Marokko olisi kehitysmaa. Näin yksinkertaista tämä on. Marokkolainen mies on kansakuntien kilpailussa osottautunut luuseriksi.


      • diyali
        luuserit. kirjoitti:

        Mitä lopun päivää tekee, kaivaa varpaanvälejään?

        Jos marokkolainen olisi mies, ei Marokko olisi kehitysmaa. Näin yksinkertaista tämä on. Marokkolainen mies on kansakuntien kilpailussa osottautunut luuseriksi.

        itsellesi..
        mieheni sattuu tekemään töitä.
        ja itse Marokossa useasti olleena vin sanoa,että ei mikään kehitysmaa ole...
        ennenkuin alat puhumaan asioista/paikoista,kannattaisi ottaa kunnolla selvää,
        ja ihan vaikka huvikseen matkustaa välillä suomen rajojen ulkopuolelle....enkä nyt tarkoita sitä ruotsin risteilyä tai viikon kanarian lomaa täysihoidolla....


      • wau!
        diyali kirjoitti:

        itsellesi..
        mieheni sattuu tekemään töitä.
        ja itse Marokossa useasti olleena vin sanoa,että ei mikään kehitysmaa ole...
        ennenkuin alat puhumaan asioista/paikoista,kannattaisi ottaa kunnolla selvää,
        ja ihan vaikka huvikseen matkustaa välillä suomen rajojen ulkopuolelle....enkä nyt tarkoita sitä ruotsin risteilyä tai viikon kanarian lomaa täysihoidolla....

        Kengän kiillotajanako?

        Marokko on surkea paska kaikilla kansainvälisillä hyvinvointi mittareilla. Bruttokansantuotteella mitattuna 115. Inhimillisen kehityksen mittarilla 130. Tällainen pohjanoteeraus kertoo loppukädessä maan miesten kyvyttömyydestä huolehtia naisistaan, eli siis munattomuudesta


      • diyali
        wau! kirjoitti:

        Kengän kiillotajanako?

        Marokko on surkea paska kaikilla kansainvälisillä hyvinvointi mittareilla. Bruttokansantuotteella mitattuna 115. Inhimillisen kehityksen mittarilla 130. Tällainen pohjanoteeraus kertoo loppukädessä maan miesten kyvyttömyydestä huolehtia naisistaan, eli siis munattomuudesta

        ja milläs sijalla suomi sitten on?ehkä siellä kärjessä juu,mutta elämänlaatu on huomattavasti heikompi!!
        ja sitä ei kukaan voi väittää.
        kuinka täällä ei pärjää edes 1ihminen kiitettävästi 5e/pv,kun taas marokossa sillä jo syö 4 henkinen perhe 2pv MONIPUOLISTA ja hyvää ruokaa??

        eikä ole kengänkiillottajana,sitä ammattia ei taida edes olla suomessa. =p

        mitä huolehtimiseen tulee, olen täysin eri mieltä.
        huolehtii ja paremmin kuin hyvin!..
        munattomuudestakin voidaan olla montaa eri mieltä ... ;)


      • kuitenkin
        diyali kirjoitti:

        ja milläs sijalla suomi sitten on?ehkä siellä kärjessä juu,mutta elämänlaatu on huomattavasti heikompi!!
        ja sitä ei kukaan voi väittää.
        kuinka täällä ei pärjää edes 1ihminen kiitettävästi 5e/pv,kun taas marokossa sillä jo syö 4 henkinen perhe 2pv MONIPUOLISTA ja hyvää ruokaa??

        eikä ole kengänkiillottajana,sitä ammattia ei taida edes olla suomessa. =p

        mitä huolehtimiseen tulee, olen täysin eri mieltä.
        huolehtii ja paremmin kuin hyvin!..
        munattomuudestakin voidaan olla montaa eri mieltä ... ;)

        HDI-indeksi mittaa juuri sitä elämänlaatua
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Inhimillisen_kehityksen_indeksi

        Ja suomi todellakin on kärjessä, yhdekäsntenä.

        Eikä ole ainoa mittari. Brittiläisen Prosperity-indeksin mukaan Suomi on maailman onnellisin maa
        http://www.finnland.at/public/default.aspx?contentid=179922&nodeid=35805&contentlan=1&culture=fi-FI

        Puhu sitten elämänlaadusta kun saat lapsia Marokossa tai saat syövän. Tai lapsesi saa syövän.

        Suomessa muuten pärjää erinomaisesti 5€:lla kun viljelee itse ruokansa ja marjoja pakkaseen.

        Tiedätkö muuten kuinka vähän ne marokkolaiset maanviljelijät saavat sinulle toimittamistaan halvoista elintarvikkeista ja millaista heidän elämänlaatunsa on?


      • posetiivari....
        diyali kirjoitti:

        ja milläs sijalla suomi sitten on?ehkä siellä kärjessä juu,mutta elämänlaatu on huomattavasti heikompi!!
        ja sitä ei kukaan voi väittää.
        kuinka täällä ei pärjää edes 1ihminen kiitettävästi 5e/pv,kun taas marokossa sillä jo syö 4 henkinen perhe 2pv MONIPUOLISTA ja hyvää ruokaa??

        eikä ole kengänkiillottajana,sitä ammattia ei taida edes olla suomessa. =p

        mitä huolehtimiseen tulee, olen täysin eri mieltä.
        huolehtii ja paremmin kuin hyvin!..
        munattomuudestakin voidaan olla montaa eri mieltä ... ;)

        se habibi on minun kanssani monissa eri tapahtumissa esiintyjänä, ja ihmiset heittelevät sille kolikoita...


      • Kehitys kehiin
        diyali kirjoitti:

        itsellesi..
        mieheni sattuu tekemään töitä.
        ja itse Marokossa useasti olleena vin sanoa,että ei mikään kehitysmaa ole...
        ennenkuin alat puhumaan asioista/paikoista,kannattaisi ottaa kunnolla selvää,
        ja ihan vaikka huvikseen matkustaa välillä suomen rajojen ulkopuolelle....enkä nyt tarkoita sitä ruotsin risteilyä tai viikon kanarian lomaa täysihoidolla....

        Marokko luetaan kehitysmaaksi. Kaikkien köyhimpiin kehitysmaihin se ei kuulu, vaan ehkä lähinnä keskituloisiin.


      • yyyyyyyyyyyy
        Kehitys kehiin kirjoitti:

        Marokko luetaan kehitysmaaksi. Kaikkien köyhimpiin kehitysmaihin se ei kuulu, vaan ehkä lähinnä keskituloisiin.

        On muslimi, eikä syö pierettävää sianlihaa! Suomalaishutsut tykkäävät olla nyrkin ja hellan välissä.


      • pirkko-mansikki
        yyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        On muslimi, eikä syö pierettävää sianlihaa! Suomalaishutsut tykkäävät olla nyrkin ja hellan välissä.

        juntti on puhunut. piereskelevä, röyhtäilevä, kaljaa litkivä "tosimies", joka humalassa käy vaimonsa kimppuun, ja selvinpäin sitten ei uskalla tehdä yhtään mitään s...tnan nössö.
        ei todellakaan, kiitos. mielummin marokkolaisen. joka osaa pukeutua, osaa helliä naista, tuoksuu hyvälle, on hyvä sängyssä, ja osaa tehdä rahaa.


      • ohohoho
        pirkko-mansikki kirjoitti:

        juntti on puhunut. piereskelevä, röyhtäilevä, kaljaa litkivä "tosimies", joka humalassa käy vaimonsa kimppuun, ja selvinpäin sitten ei uskalla tehdä yhtään mitään s...tnan nössö.
        ei todellakaan, kiitos. mielummin marokkolaisen. joka osaa pukeutua, osaa helliä naista, tuoksuu hyvälle, on hyvä sängyssä, ja osaa tehdä rahaa.

        "osaa tehdä rahaa" oho hoho. Marokosta ei tule IT-insinöörejä, lakimiehiä tai lääkäreitä, mutta miehesi taitaa olla mukana maan suosituimmassa bisneksessä?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hasis

        Marokko on maailman suurin hasiksentuottaja: noin kolme miljoonaa kiloa vuodessa


      • Feliza
        ohohoho kirjoitti:

        "osaa tehdä rahaa" oho hoho. Marokosta ei tule IT-insinöörejä, lakimiehiä tai lääkäreitä, mutta miehesi taitaa olla mukana maan suosituimmassa bisneksessä?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hasis

        Marokko on maailman suurin hasiksentuottaja: noin kolme miljoonaa kiloa vuodessa

        että tunnen kyllä marokkolaisia it-insinöörejä (heitä on itseasiassa pilvin pimein) ja lääkäreitä. Lakimiehiäkin varmasti löytyy asianajajatoimistoista päätellen.


      • oho iso oho
        Feliza kirjoitti:

        että tunnen kyllä marokkolaisia it-insinöörejä (heitä on itseasiassa pilvin pimein) ja lääkäreitä. Lakimiehiäkin varmasti löytyy asianajajatoimistoista päätellen.

        Saivartelu on suomalaisen naisen suorastaan geneettinen erityispiirre :) Joo. Tottakai maassa on insinöörejä, lääkäreitä ja lakimiehiä, mutta harvassa ovat ne, joiden osaaminen, taidot ja paperit kelpaavat jossain länsimaassakin. Maasta riippumatta kaikkein rikkain eliitti kouluttaa lapsensa kalliissa huippuyliopistoissa Englannissa ja Usa:ssa ja varmasti Marokostakin löytyy näitä huíppuja, joilla on varaa valita työpaikkansa ja maansa. Takaan ja vannon ettei ap.n tai sinun miehesi kuulu tähän porukkaan, vaan korkeintaan keskiluokkaan, joka saa pyyhkiä papereillaan perseensä Suomessakin. Ranskan kielelläkään Suomessa ei tee mitään.


      • Feliza
        oho iso oho kirjoitti:

        Saivartelu on suomalaisen naisen suorastaan geneettinen erityispiirre :) Joo. Tottakai maassa on insinöörejä, lääkäreitä ja lakimiehiä, mutta harvassa ovat ne, joiden osaaminen, taidot ja paperit kelpaavat jossain länsimaassakin. Maasta riippumatta kaikkein rikkain eliitti kouluttaa lapsensa kalliissa huippuyliopistoissa Englannissa ja Usa:ssa ja varmasti Marokostakin löytyy näitä huíppuja, joilla on varaa valita työpaikkansa ja maansa. Takaan ja vannon ettei ap.n tai sinun miehesi kuulu tähän porukkaan, vaan korkeintaan keskiluokkaan, joka saa pyyhkiä papereillaan perseensä Suomessakin. Ranskan kielelläkään Suomessa ei tee mitään.

        sitähän tällä palstalla nimenomaa janotaan, vai väitätkö vastaan? Mieheni ei ole rikasta eliittiä, mutta ammattinsa kuuluu kyllä noihin luettelemiisi "eliittiammatteihin". Papereillaan ei ole tarvinnut pyyhkiä persettään, vaan niiden avulla on saanut Suomesta oman alansa töitä. Ja itseasiassa ensimmäisen työpaikkansa sai juurikin ranskan kielen ansiosta.

        Mutta vaikka mieheni onkin tietysti monella muullakin osin ihqupihqu, noin muutoin kyllä oma mentaliteettini mätsää keskimääräisesti paremmin suomalaisen kuin marokkolaisen miehen (tai naisen) kanssa. Mutta minä olenkin tällainen viiniä litkivä ja piereskelevä suomalaisjuntti ;).


      • outo väite
        Feliza kirjoitti:

        sitähän tällä palstalla nimenomaa janotaan, vai väitätkö vastaan? Mieheni ei ole rikasta eliittiä, mutta ammattinsa kuuluu kyllä noihin luettelemiisi "eliittiammatteihin". Papereillaan ei ole tarvinnut pyyhkiä persettään, vaan niiden avulla on saanut Suomesta oman alansa töitä. Ja itseasiassa ensimmäisen työpaikkansa sai juurikin ranskan kielen ansiosta.

        Mutta vaikka mieheni onkin tietysti monella muullakin osin ihqupihqu, noin muutoin kyllä oma mentaliteettini mätsää keskimääräisesti paremmin suomalaisen kuin marokkolaisen miehen (tai naisen) kanssa. Mutta minä olenkin tällainen viiniä litkivä ja piereskelevä suomalaisjuntti ;).

        Minkä työn saa ranskankielen ansiosta? 35


      • Feliza
        outo väite kirjoitti:

        Minkä työn saa ranskankielen ansiosta? 35

        sellaisen työn, jossa ollaan tekemisissä ranskalaisten kanssa? Tässä tapauksessa yhteistyökumppaneina oli ranskalaisia/ranskan kielisiä yrityksiä, joten kielitaitoa tarvittiin.

        Ei se ranska nyt niin harvinainen kieli kuitenkaan ole, etteikö työelämässä tulisi koskaan vastaan. Etenkään kansainvälisellä tasolla.


      • Rakas Watson
        Feliza kirjoitti:

        sellaisen työn, jossa ollaan tekemisissä ranskalaisten kanssa? Tässä tapauksessa yhteistyökumppaneina oli ranskalaisia/ranskan kielisiä yrityksiä, joten kielitaitoa tarvittiin.

        Ei se ranska nyt niin harvinainen kieli kuitenkaan ole, etteikö työelämässä tulisi koskaan vastaan. Etenkään kansainvälisellä tasolla.

        mita ihmetta ranskalaiset haluavat Suomesta?

        Sen lisaksi mita pizzanpaistajasi voi oikein patonkimiehille myyda?

        Haiskahtaa koko tarina.

        Jos paasisimme tutkimaan niin todennakoisimmin tulisi selville etta "tyonantaja" onkin KELA.


      • Feliza
        Rakas Watson kirjoitti:

        mita ihmetta ranskalaiset haluavat Suomesta?

        Sen lisaksi mita pizzanpaistajasi voi oikein patonkimiehille myyda?

        Haiskahtaa koko tarina.

        Jos paasisimme tutkimaan niin todennakoisimmin tulisi selville etta "tyonantaja" onkin KELA.

        niin ranskalaisille kuin muillekin, vaikka joidenkin mielestä tämä ilmeisesti tuntuukin käsittämättömältä.

        Mutta ei tästä tämän enempää. Jos mieli järkkyy ajatuksesta että ranskalaiset haluavat jotain Suomesta, ja että sitä palvelua osaa arabimies tuottaa, niin voitte minun puolestani ihan hyvin kuvitella kyseessä olevan Frutti di mare-pizza naapurin ranskalaiselle vaihto-oppilaalle ;).


      • aj
        yyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        On muslimi, eikä syö pierettävää sianlihaa! Suomalaishutsut tykkäävät olla nyrkin ja hellan välissä.

        oot,

        oot hän?


        aj,,


      • mrs kanoun 84
        aj kirjoitti:

        oot,

        oot hän?


        aj,,

        mulla on marokkolainen mies. ollut jo 9 vuotta. rakastan häntä mielettömästi. kohta syntyy yhteinen vauva. kesällä muutetaan agadiriin. elämä hymyilee!!


      • lillasussu
        mrs kanoun 84 kirjoitti:

        mulla on marokkolainen mies. ollut jo 9 vuotta. rakastan häntä mielettömästi. kohta syntyy yhteinen vauva. kesällä muutetaan agadiriin. elämä hymyilee!!

        marokkolaiset ovat ihania!!!


      • oot kun
        mrs kanoun 84 kirjoitti:

        mulla on marokkolainen mies. ollut jo 9 vuotta. rakastan häntä mielettömästi. kohta syntyy yhteinen vauva. kesällä muutetaan agadiriin. elämä hymyilee!!

        muutat sinne?? Huivin alle, nyrkin ja hellan väliin miehen leikkiKALUX??? mulla oli marokkolainen mies ja EI IKINÄ UUDELLEEN!!! aivan hullua ja sairasta sakkii jokainen jinka olen tiennyt pohjimmiltaan!!


      • desert rose
        oot kun kirjoitti:

        muutat sinne?? Huivin alle, nyrkin ja hellan väliin miehen leikkiKALUX??? mulla oli marokkolainen mies ja EI IKINÄ UUDELLEEN!!! aivan hullua ja sairasta sakkii jokainen jinka olen tiennyt pohjimmiltaan!!

        Ensinnäkin marokkolaisia miehiä on monta miljoonaa ja ei voi yleistää jos viisi marokkolaista miestä pettää ja ovat sikoja ei tarkoita että loput muut 10 miljoonaa ovat samanlaisia. Ihan kyrpii tollanen yleistäminen! mulla on marokkolainen mies ja tunne paljon arabeja suomessa ja ovat ihanania ja rauhaa rakastavia ihmisiä. Olen itsekkin monikulttuurisesta perheestä ja minusta se on hieno rikkaus.


    • norham

      marokkolainen mies..ei mikään hyvä mies,ulkoisesti kaikki ok,mut sisältä täys mätä ja käärme. tää paljastu vasta viiden vuoden yhdessä olon jälkeen. joo tekee ruokaa,saan hyvää seksiä, hoitaa lapsia ym. MUTTA näköjään kaikki ne haluu pettää,jäi kiinni chatti seuranhaku viesteistä,ties kuinka kauan jatkanu tollasta peliä ja onko koskaan mua pettäny...:(

      • marokko

        sanot, että ne kaikki haluu pettää? Jos sua on petetty, niin älä silti yleistä!
        Tosi ikävää, että sulle on käynyt näin, etkö huomannut aikaisemmin mitään merkkejä pettämisestä tms?


    • olkaa hyvä
    • Anonyymi

      Kyllä matut on 100% sikoja, ne haisee ja röyhtäilee missä vaan, etenkin paskahuussissa.

      Ei niitä oo opetettu, kuinka sivistysvaltiossa on arvokkaasti käyttäyyttävä!

    • Anonyymi

      Joku sanoi että Pattaya on Jumalan anteeksipyyntö länsimaalaisista naisista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe