Harmittaa vanhana suomenruotsalaisena asua täällä junttilassa jossa ihannoidaan ryssiä.
Suomi pitäisi jakaa jo suomenruotsalaistenkin etujen takia jo Svensa-Finland valtioksi.
Viimeksi näimme miten suomenruotsalaisia sorrettiin euroviisuvalinnoissa ja täysin kakka valittiin edustamaan
myös Svenska- Finlandiaa.
Kuunkuiskaajien ryssänpolkan kääntäminen edes ralli-inglishille tuskin onnistuu, joten joutuvat esittämään laulunsa suomeksi. Tuollaisen laulun laulaminen suomeksi Euroviisuissa tietää varmaa häviötä. Sehän sekoittuu Moldovan yms. kanssa samaan venäläiseen runkutukseen.
Mitä tulee suomenruotsalaiseen Nina Lassanderin kappaleeseen se oli ainoa, jolla olisi ollut edes jotain mahdollisuuksia Euroviisuissa. Nina Lasanderin kappale säväytti meidät ihan täysin ja Nina lauloi kauniisti ja puhtaasti kuten suomenruotsalaiset yleensä, sekä äänsi englantia moitteetta mikä on ihan luontevaa meille suomenruotsalaisille.
Mikä moka taas
4
217
Vastaukset
- kysymys?
Miksi asut täällä?
Eikö muualla tyhjäpäistä tyhjäntoimittajaa hyysättäisi?
Joutusit elättämää oikeilla paskduuneilla, mihin kykysi riittää, itsesi?- Magister E K
" RKP on suomalainen ruotsinkielinen liberaali kansanpuolue- Ruotsalainen kansanpuolue-liberaalit, joka toimii monikielisen Suomen puolesta."
Opettelisit sinäkin suomalainen tollo ruotsia edes sen verran, että oppisit kunnioittamaan meitä parempia suomenruotsalaisia jotka kustannamme sinunkin leipäsi.
Sinä Vieno on muuten kumma nimi, joka osaat vain pientä katoavaa suomenkieltä sinulle neuvoksi.
RKP kantaa huolta hyvinvoinnista ja painottaa yksilön vastuuta omasta hyvinvoinnistaan sekä velvollisuuksista yhteiskunnan jäsenenä. Kunnioitus kanssaihmisiä ja ympäristöä kohtaan luovat perustan vahvalle ruotsalaisuudelle tässä junttilandiassa ja myöskin jonkinlaisen sivistyksen teille metsäläisille.
Kehoitan vakavasti sinua Vieno, että äänestät meitä jotka pitävät sinua ihmisenä täällä rosvojen maassa. - vuosisatojen
Magister E K kirjoitti:
" RKP on suomalainen ruotsinkielinen liberaali kansanpuolue- Ruotsalainen kansanpuolue-liberaalit, joka toimii monikielisen Suomen puolesta."
Opettelisit sinäkin suomalainen tollo ruotsia edes sen verran, että oppisit kunnioittamaan meitä parempia suomenruotsalaisia jotka kustannamme sinunkin leipäsi.
Sinä Vieno on muuten kumma nimi, joka osaat vain pientä katoavaa suomenkieltä sinulle neuvoksi.
RKP kantaa huolta hyvinvoinnista ja painottaa yksilön vastuuta omasta hyvinvoinnistaan sekä velvollisuuksista yhteiskunnan jäsenenä. Kunnioitus kanssaihmisiä ja ympäristöä kohtaan luovat perustan vahvalle ruotsalaisuudelle tässä junttilandiassa ja myöskin jonkinlaisen sivistyksen teille metsäläisille.
Kehoitan vakavasti sinua Vieno, että äänestät meitä jotka pitävät sinua ihmisenä täällä rosvojen maassa.Tämä vuosin emämaa riisto on ohi.
Ei enää pako-oteta miehiä Suomesta tapettavaksi uskosotiin tai Venäjää vastaan..
- Pekka Puumalasta
Suomessa asustavat suomenruotsalaiset lopettakaa jo nuo iänikuiset ja ärsyttävät vaatimuksenne. Enää ei meiltä suomesta löydy sympatiaa turhille itkijöille. Eläkää kuin muutkin vähemmistöt ja olkaa suvaitsevia muita kohtaan sillä suomessa on muitakin vähemmistöjä kuin te suomenruotsalaiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511