Elikkä olen miettinyt, koska lyön ristiotteella oikealta että vaihtaisinko otetta tai puolta vai pysynkö edellen ristiotteessa. Lyönnit lähtevät kyllä kovaa mutta ristiotteella lyödessä käsiä joutuu tietyissä lyönneissä "muljauttamaan". Esimerkiksi pystäri on vaikea lyödä. Vasemmalta lyöminen tuntuisi kaikkein eniten normaalilta, mutta yleensä kaikki kentät on tehty niin että vasurille paistaa aurinko melkein aina silmiin. Otteen vaihtaminen taas tuntuisi jotenkin omituiselta. Joten haluaisin kysyä mitä mieltä sinä olisit ja mitä itse tekisit.
Ristiote
etona
2
893
Vastaukset
- asfdsgsdfgsdg
Ristiote on melko yksilöllinen kysymys. Itse löin neljävuotta ristiotteella mutta selkäkivut rupesi tulemaan kun löi sillälailla. Itse suosittelisin vain lyömään normaalilla otteella vaikka se alkuun oudolta tuntuisikin. Paljon lyöntejä vaan normaalilla otteella niin myös lyöntivoima ja varmuutesikin luultavasti kasvaa.
Ristiotteen käytössä ei ole mitään vikaa. Kautta aikain on ollut vaarallisia lyöjiä, jotka ovat käyttäneet ristiotetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512