valehtelu todetaan

paremmaksi keinoksi

Tiedän erään joka profiilissaan antaa tosi siloitellun kuvan itsestään, valehteleekin...hän on saanut korkeat pisteet arvostelijoilta, Minä annan profiilissani aika realistisen jopa raadollisen kuvan höystettynä huumorilla enkä saa viestin viestiä ja arvosteluissa kaikkein alhaisimmat pisteet. Kumpi siis parempi...ilmeisesti vakavamielinen valehtelu kuin huumorilla kirjoitettu totuus. Tosi on, että en ole tähän mennessä saanut yhtäkään viestiä.

7

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateellinen?

      kateellinen pisteistä vai niistä viesteistä, joita kuvittelet toisen saavan. Vai ajatteletko että hänen saama huomio on poissa sinulta?

      • O sole mio

        Kilpailu on kovaa ihmissuhdemarkkinoillakin.
        Kanssakilpailijoiden pisteitä ym. joutavaa seurataan,
        koska ne saattaa heikentää omia mahdollisuuksia,
        jos on epävarma omasta erinomaisuudestaan ja
        menestymismahdollisuudesta vastakkaisen sukupuolen
        keskuudessa.
        Ja kaikki ihmiset, joilla on hyvä kuva profiilissa, on
        automaattisesti feikkejä, kirjoittavat ne, jotka ei
        itse olleet silloin paikalla, kun sitä hyvää ulkonäköä
        oli jaossa. Jne. jne. jne.
        Mustamaalausta, pahoja puheita, ilkeyttä,
        paskanjauhantaa, jumalatonta kateutta, sitä tämä
        Nettideittailu-palsta on täynnä. Kirjoittajina ne, jotka
        jotenkin pelkäävät jäävänsä alakynteen treffimarkkinoilla
        tai ovat jääneet jo, eivätkä saa enää huomiota itselleen,
        paitsi haukkumalla ja mollaamalla täällä kanssaihmisiä.


    • Ole oma itsesi

      Nämä pisteet tai tähdet tai mitkä lienee on todella lapsellinen juttu tässä palvelussa. Sillä ei pitäisi olla mitään väliä, mitä pisteitä joku saa. Aivan yhdentekevää. Eikös se ole hyvä, jos yritätä antaa itsestäsi sellaisen kuvan kuin olet. Unohda se toinen ja anna hänen tehdä sellaien profiili kuin hän haluaa.

      • Pisteyttäjä

        Itse asiassa minä huomasin pisteet hyväksi tavaksi pitää kirjaa siitä, kenen profiilin olen jo käynyt läpi. Tätä kautta on sitten tullut noteerattua, kun jokin profiili oikein kylpee alhaisissa luvuissa. Muutaman kokeilun perusteella voikin todeta, että selvästi huonojen profiilien lisäksi ns. hyvien profiilien takaa tuppaa löytymään epäkelpoa keskusteluseuraa, jos pisteet ovat alhaiset. Täten kehnot pisteet ovat alkaneet vähentää omaa viestittelymielenkiintoa. Valitettavasti kuvallisten profiilien osalta pisteyttäjät tuntuvat olevan armollisempia, joten on hankala sanoa, minkä laatuista seuraa niiden perusteella uskaltaa odottaa.

        Toisena asiana on huomannut, että pisteillä on muillekin suurta merkitystä. Monesti nimittäin näkee lähes tyhjän tai huonosti kirjoitetun profiilin, jolle on heitetty pari täystähtistä. Ottaen huomioon, että moista ilmenee vain muutamissa valikoiduissa tapauksissa, uskaltaisin pitää varmana, että taustalla on joko kirjoittajan multiprofiloituminen tai kaverijeesaus. Kummallista, että profiiliin panostamisen sijaan on virtaa kirjailla nätimpiä tähtiä.


      • Ole oma itsesi
        Pisteyttäjä kirjoitti:

        Itse asiassa minä huomasin pisteet hyväksi tavaksi pitää kirjaa siitä, kenen profiilin olen jo käynyt läpi. Tätä kautta on sitten tullut noteerattua, kun jokin profiili oikein kylpee alhaisissa luvuissa. Muutaman kokeilun perusteella voikin todeta, että selvästi huonojen profiilien lisäksi ns. hyvien profiilien takaa tuppaa löytymään epäkelpoa keskusteluseuraa, jos pisteet ovat alhaiset. Täten kehnot pisteet ovat alkaneet vähentää omaa viestittelymielenkiintoa. Valitettavasti kuvallisten profiilien osalta pisteyttäjät tuntuvat olevan armollisempia, joten on hankala sanoa, minkä laatuista seuraa niiden perusteella uskaltaa odottaa.

        Toisena asiana on huomannut, että pisteillä on muillekin suurta merkitystä. Monesti nimittäin näkee lähes tyhjän tai huonosti kirjoitetun profiilin, jolle on heitetty pari täystähtistä. Ottaen huomioon, että moista ilmenee vain muutamissa valikoiduissa tapauksissa, uskaltaisin pitää varmana, että taustalla on joko kirjoittajan multiprofiloituminen tai kaverijeesaus. Kummallista, että profiiliin panostamisen sijaan on virtaa kirjailla nätimpiä tähtiä.

        Mielenkiintoista, lisää mielikuvituksellisia tapoja etsiä jotain tarkoitusta niille tähdille?

        Tuo kirjanpito on jo aika hyvä :-)

        Siis oikeesti: Niistä tähdistä ei näe mitään muuta kuin että joku muukin on käynyt katsomassa tätä profiilia, ehkä.

        Palvelun kehittäjät, poistakaa tähdet ja vieraskirja. Molemmat aivan tarpeettomia.


    • Ei mitään väliä

      Samahan se niiden pisteiden kanssa on, viimeistään tavatessahan ne karisevat pois.

      • tyhmät ukot

        No ei ihme,ettei ketään vähempää kiinnosta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe