Mitä tehdä, kun poikaystävällä on kamalan tylsää kanssani? Tehdään perusasioita suhteessamme: köllötetään, katsotaan sarjoja ja leffoja, käydään ostoksilla, leffassa, kuntosalilla tai uimassa, tehdään ruokaa ja harrastetaan seksiä. Tämä ei kuitenkaan riitä poikaystävälleni, koko ajan pitäisi olla jotain konkreettista tekemistä. Tämäkin ilta sovittiin, että oltaisiin yhdessä meillä, mutta poikaystävä lähtikin kotiinsa pelaamaan wowia tietokoneella, koska ei jaksanut olla kanssani. Satuttaa, miksei minun seura riitä?
Poikaystävällä tylsää
10
1363
Vastaukset
- gdgvlzzg
Ei vika ole sinussa vaan poikaystävässäsi joka on tylsä tietokonenörtti.
- 88 karpaasi
olis seuraa se ei kelpais sulle. Ympäri käydään ja yhteen tullaan. Nyt näin. Yritä kestää.
- jgdrispgjf
teillä ole omia "juttuja" = omia harrastuksia ja kavereita? Eihän seurustelusuhteen mitään symbioosia tarvitse olla, kyllä siinä on tilaa muullekin elämälle. Kun välillä tekee muutakin kuin nyhjää toisessa kiinni, yhdessäolokin maistuu paremmalta!
- aloittaja
On toki, poikaystävällä esim. toi pelaaminen ja sehän nyt suurimman osan vapaa-ajasta vie. Tarkoitus oli siis viettää yksi pelaamaton ilta meillä, mutta herra lähtikin kotiin, että pääsee pelaamaan. Ei todellakaan eletä missään symbioosissa, tuntuu koko ajan, ettei mulle riitä liiemmin tuota aikaa.
- jip'nö
aloittaja kirjoitti:
On toki, poikaystävällä esim. toi pelaaminen ja sehän nyt suurimman osan vapaa-ajasta vie. Tarkoitus oli siis viettää yksi pelaamaton ilta meillä, mutta herra lähtikin kotiin, että pääsee pelaamaan. Ei todellakaan eletä missään symbioosissa, tuntuu koko ajan, ettei mulle riitä liiemmin tuota aikaa.
tuotahan voikin kutsua Harrastukseksi isolla Hoolla. Jätkä on peliriippuvainen ja vieraantuu tuolla menolla täysin sinusta ja muista ihmisistä!
Ongelma on hänellä, ei sinulla, vaikka ikävästi se sinua koskeekin. Itse löisin ainakin nyrkkiä pöytään ja sanoisin, että jollei seura kiinnosta, ei väkisin! Puhu suusi puhtaaksi ja kerrot, että jos pelittömiksi sovitut illat eivät sellaisina pysy, jätkä saa pysyä kokonaan pois elämästäsi.
- vaimotus
On varmasti rasittavaa, jos poikaystäväsi ei voi "vain olla" kanssasi, vaan haikailee koko ajan takaisin pelinsä ääreen tai jotain "tekemistä". On kuitenkin tärkeää, että kumppaninsa kanssa voisi rentoutua ja ns. olla tekemättä mitään tai ainakin olla kantamatta koko ajan huolta, että pitää keksiä jotain tekemistä tai toinen lähtee..
Kaiken aikaa ei tosiaan tarvitse olla yhdessä, mutta onhan tuo vähän loukkaavaa jos ilta on sovittu viettää yhdessä ja toinen häipyy. Keskustele poikaystäväsi kanssa?- aloittaja
Kiitos viestistä, mutta hyvin vaikea keskustella, kun tänään alkoi/alkaa jotkut tiukat matsit, jotka kestää varmaan viikon, niin tuskinpa tulee nähtyä. Tuona aikana poikaystävä ei voi poistua kotoa tai hänet potkaistaan tiimistä ulos, pelaa kuulemma sen verran parhaiden joukossa mukamas. En tiedä. Hänen luokseen en ajatellut mennä katsomaan, kun hän vain pelaa, ei huvita.
- MissEvilX
aloittaja kirjoitti:
Kiitos viestistä, mutta hyvin vaikea keskustella, kun tänään alkoi/alkaa jotkut tiukat matsit, jotka kestää varmaan viikon, niin tuskinpa tulee nähtyä. Tuona aikana poikaystävä ei voi poistua kotoa tai hänet potkaistaan tiimistä ulos, pelaa kuulemma sen verran parhaiden joukossa mukamas. En tiedä. Hänen luokseen en ajatellut mennä katsomaan, kun hän vain pelaa, ei huvita.
teillähän on molemmilla sama ongelma
- 12+8
aloittaja kirjoitti:
Kiitos viestistä, mutta hyvin vaikea keskustella, kun tänään alkoi/alkaa jotkut tiukat matsit, jotka kestää varmaan viikon, niin tuskinpa tulee nähtyä. Tuona aikana poikaystävä ei voi poistua kotoa tai hänet potkaistaan tiimistä ulos, pelaa kuulemma sen verran parhaiden joukossa mukamas. En tiedä. Hänen luokseen en ajatellut mennä katsomaan, kun hän vain pelaa, ei huvita.
ei tule muuttumaan tuo tilanne. sinuna ottaisin ja vaihtaisin miestä!
minun ukkoni pelaa myös, mutta sillä erotuksella, että meillä on myös lapsi. isäntä ryhtyy pelaamaan kun vauva käy yöunille, ja pelaakin sitten melkein aamuun asti. sitten nukutaan puolille päivin. hohhoi. tätä on kestänyt monta vuotta jo. seksiäkään meillä ei ole kuin hyvällä tuurilla kerran kuukaudessa :(
neuvoisin todellakin vaihtamaan miestä, ainakin ennekuin lapsia ehtii siunaantua! mies joka ei ole pelikoukussa, on paljon "hyödyllisempi" ;) - Alahan mennä,typsy
12+8 kirjoitti:
ei tule muuttumaan tuo tilanne. sinuna ottaisin ja vaihtaisin miestä!
minun ukkoni pelaa myös, mutta sillä erotuksella, että meillä on myös lapsi. isäntä ryhtyy pelaamaan kun vauva käy yöunille, ja pelaakin sitten melkein aamuun asti. sitten nukutaan puolille päivin. hohhoi. tätä on kestänyt monta vuotta jo. seksiäkään meillä ei ole kuin hyvällä tuurilla kerran kuukaudessa :(
neuvoisin todellakin vaihtamaan miestä, ainakin ennekuin lapsia ehtii siunaantua! mies joka ei ole pelikoukussa, on paljon "hyödyllisempi" ;)Joten elä sinäkin elämääsi!
Parisuhde on paljon parempaa,kun ei olla koko ajan toisessa kiinni!
Käy sinäkin kavereittesi kanssa viihteellä ja katsasta tilannetta miesrintamalla!
Jospa siellä odottaisi joku pariutuvampi tapaus sinua!
Olet tullut liian yhdentekeväksi miehellesi..on aika vetää maalit naamaan ja käydä viihteellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673