Haluaisin kuulla kokemuksia kyseisestä tuotteesta. Toimiiko tosiaan niin hyvin kuin kaikkialta saa lukea?Kaipaisinkin teidän kokemuksia, ketkä olette kyseistä hoitoa käyttäneet :) Kovasti kiinnostaisi kokeilla sävyä "Mandarin", onko siitä sanottavaa? Kiitos jos joku viitsii vastata.
KC Color Mask
37
28362
Vastaukset
- tosi!
paitsi että itse ostin väärän sävyn vaikka siinä luki että kupariseen tukkaan. Ostin sävyn nimeltä curry! mandarin voisi olla parempi vaaleaan kupariseen tukkaan siis. Kannattaa kokeilla ensin pienemmällä ajalla mitä ohjeessa sanotaan, maksimihan on 10minuuttia niin kokeile ensin viidellä minuutilla tai vähemmän niin tiedät kuinka vahvaa sävy on juuri sinulle :)
Mutta suosittelen todellakin! tekee hyvää hiuksille ja ei tarvitse niin usein värjäillä, paitsi nyt tyveä... :P- sisar hopea_
Toimii, itsellä sävy "silver" on lähes pelastanut liian keltaiseksi menneen blondauksen ja toisaalta tehnyt onnistuneestakin väristä vielä enemmän hopeaan vivahtavan. Kuten edellä mainittiinkin, en ainakaan ylittäisi vaikutusaikaa ekalla kerralla koska tehoa löytyy.
- MielenkiinnostaKysyn
Kiitti vastauksesta! Itselläni on juurikin sellaiset vaalean kuparit hiukset. Katselinkin, että tuo curry olisi kupariselle tukalle, mutta taidan silti käydä tuon mandarinin, ettei tule ihan kirkuvanpunaista päätä... :)
- been there..
MielenkiinnostaKysyn kirjoitti:
Kiitti vastauksesta! Itselläni on juurikin sellaiset vaalean kuparit hiukset. Katselinkin, että tuo curry olisi kupariselle tukalle, mutta taidan silti käydä tuon mandarinin, ettei tule ihan kirkuvanpunaista päätä... :)
Mandarinista voi hyvinkin äkänen oranssi tulla! Curry on todettu hillitymmäksi.. Pari kertaa joutunu purkupesemään kun mandrin on vetäny kirkuvaksi... Eli varoen.. Tosin tietysti,pari pesua ja se antaa ylimääräsen värin veks.:)
- nti48
Kyllä toimii, voin suositella. Itselläni tummat hiukset, puolipitkät, käytetty sävy punertava tumma, cacao tai oisko coffee, en muista ulkoa. Helppo käyttää, hanskat käteen ja levitys. En ole mitenkään kammanut tms., vaikutusaikakin lyhyempi, ehkä 3-4 min, ja tulos on tasainen, peittävä ja kestävä. Voin vilpittömästi suositella.
- Apuanopeasti
Minulla on tumman ruskeat puolipitkät hiukset, ja haluan kokeillaväriä plum? Näkyykö se tummissa hiuksissa?
- raidoitetut hiukset
Itselläni vaalean ruskeat hiukset, jossa vaaleita raitoja. Osaisiko joku neuvoa mikä sävy (caramel, coffee) minun kannattaisi valita, mikäli haluan korostaa omaa väriä ja hiukan peittää raitoja. Vai tuleeko epätasainen lopputulos raitojen kanssa? Olisikin kiitollinen, jos joku osaisi auttaa :)
- mirkku kakkonen
Kampaamotyössä olen käyttänyt ja varsinkin sillä tummimmalla sävyllä saanut hyvän värin,esim permiksen päälle jolloin ei voimakasta väriä voi laittaa.Caramel ehkä varmin väri vaaleisiin,eikä tule epätasaista kun hanskat kädessä levität huolellisesti.Värillä ei saa tuhoja aikaiseksi vaikka pitää puoli tuntia,mutta kannattaa seurailla ettei tule liian tujakka sävy.
- raidoitetut hiukset
Kiitos vinkeistä! Nyt sitten vain kokeilemaan :)
- Avun tarpeessa!
Löysin tälläisen keskustelun entiedä lukeeko tätä enää kukaan, mutta tarvitsisin apua! Ostin color maskia eilen ja kokeilin sitä tänään. Hiuksistani tuli aivan liian tummat :S väri oli ilmeisesti väärä ja vaikutus aika liia pitkä.. Minulla oli ruskeat hiukset ja nyt ne ovat mustat, lisäksi minulla oli raitoja ja nyt ne ovat harmaat :/ toivottavasti joku osaisi auttaa! :)
- ssds
lähtee pesuissa pois! jos ei lähde esim raidoista perusshampoolla niin syväputsarilla tai öljy tai hoitoaine muhituksilla pitäis liueta pois :)) eli esim oliiviöljyä tunniksi hiuksiin ennen pesua kosteisiin hiuksiin tai jotain hyvää hoitoainetta.
Älä ainakaan mee vaalennusaineilla korjaleen, koska suoraväri lähtee kyllä muutamassa pesussa. - punahius
Hyvin toimii. Mulla värjäytyy juuri kasvukin tai ei ainakaan oo tarvinnu värjätä pitkään aikaan. Pepperiä käytän punaisiin hiuksiin ja kyllä mukavasti värjäytyy.
- jobäpj27
tjaa. olen eri mieltä. ei toimi, ei sitten ollenkaan.
- pippuri
Punaiseksi värjäsin kanssa, ja kampaaja suositteli tota. Kävin ostamassakin, mutta epäselväksi jäi voiko sitä käyttää jokaisessa pesussa? Punainen haalistuu kuitenki todella nopeasti..
- Qq
Voi käyttää jokaisessa pesussa, tai laittaa omaan hoitoaineen joukkoon muutaman lusikallisn, jolloin ylläpitää väriä
T. Toinen punapää itellä ollu silver, ja kovasti tykkäsin, nyt tarvitsen uuden värin mustanruskeaan tukkaani ^^
Ja ehdottomasti aion tuota kyseistä tuotetta hakea ^^- norravv
mitä eri värejä niitä on ? ja saako noita ihan kaupoista
- PinkHairGirl
Niitä on pinkki,oranssi,blondi,hopea,punainen,ruskea ja jotain vielä en muista itellä toimi hyvin niitä saa kaikkialta
- tahtoopitääpunasena
Itsellä on color mask curry ja jos sen antaa olla n.20 min niin tulee ihan punainen. Itsellä oli tummanruskeat hiukset, mutta nyt punaset. Mut onks kukaa värjänny kestovärillä color maskin päälle? Eli siis et nyt ku mulla on color maskin ansiosta punaset hiukset, niin haittaisko jos ny värjäisin ihan kestovärillä punaset? Vai vaikuttaako color maskin oleminen hiuksessa kestovärin imeytymiseen?
- TARVITSENPUNARUSKEAN
joo mutta heillä ei ole punaruskeaa sävyä ja se vähän tympii. Väreistä ei tule kovin kiiltävät (varoitus!!). Viimekerrasta taisi jäädä vähän huonoja muistoja :)
- mandariini
Ostin mandarin sävyä tukkaan joka on niin huonokuntoinen ettei pysy kestovärit eikä myöskään kevytvärit. Tein ruskeaan tukkaani värinpoiston ja sitten laitoin kuparin ruskeaa kestoväriä. Tulos oli ihan kamala tyvestä 10-15cm matkalta kupariblondi ja latvoista kullan vaalea. Kävin sitten hakemassa kampaajan vinkistä color maskia mandarinin. Annoin vaikuttaa ehkä noin 15min. tulos oli pelastus!!
säästyin tukan pätkimiseltä lyhyeksi.
Sitä mä vaan jäin miettimään että jos jostain syystä haluan jossain vaiheessa takaisin ruskean niin sitä että lähteekö tää oikeasti pesuissa pois.?
No joka tapauksessa tää on pelastus! - kaisaöä
Toivottavasti joku color maskin käyttäjä vielä huomaa viestini! Minulla on blondit hiukset, ja tarkoitus olisi saada vaihtelua tukan väriin. Ruskea kiinnostaisi erittäin paljon, mutta pelkäämpä ettei se lähtisi pesuissa pois niinkuin luvataan? Olen allerginen hiusväreille ja kaipaan paljon ruskeita hiuksia jotka ovat minulla joskus olleet. Blondeiksi en siis enään saisi, joten uskaltaako laittaa ruskean colorin päähän? Kiitos!
- mandariini
Onko vaaleat kutrisi huonokuntoiset? Jos on niin kyllä toi ruskea enemmän sillon imeytyy. Uskon kuitenkin että lähtee pois.
Mä tohon sun yläpuolelle olin kirjoittanu tosta mandarin sävyisestä color maskista ja mulla on oli sitä muutamia kertoja kunnes halusin sen pois. Ja mun tukka kun oli ja on edelleen aika huonokuntoinen värjäämisistä niin en tahtonu saada pois tota mandariinin sävyä. Sain kuitenki pois tämän muhittamalla öljyillä ja sitten syväpuhdistavaa pidemmällä vaikutusajalla tukkaan niin kyllä lähti =)
Olen edelleen silti vannoutunut color maskien käyttäjä jo ihan tukkani kunnon takia sillä en halua lyhyttä tukkaa. Mandariniini oli vaan liian räväkkä mulle siihen kun yritän kasvattaa omaa ruskeaa väriä takaisin. Nyt käytössä coffee,cacao ja toffee =) - punapää
Mulla myös punaiset hiukset ja hyvin toimii Color Mask Pepper. Joku kyseli voiko värjätä kestovärillä color maskin "päälle". Itse ainakin teen aina niin, että käytän color maskia joko vielä viimeisellä pesulla ennen värjäystä, tai lopetan käytön pari pesua ennen. Ei ole haitannut värjäämistä, tosin erona on tietysti se, että mulla värinä on jo vamiiksi punainen. Mutta uskoisin että väri tarttuu ihan hyvin.
- kokemustakellään?
Apua? Itselläni on melko haalistuneet vaaleahkot kuparinpunaiset hiukset ja kaapista löytyy Color Mask Pepperiä kirkkaanpunaisten hiusteni ajoilta. Minkälaiseksi menisi jos laittaisin tuota Pepperiä päähän? Haluaisin saada sitä käytettyä kun en näillä näkymin ole kirkkaanpunaiseksi värjäämässä uudelleen. Ei kai hiukset mene ihan kirkkaan ja kylmän punaiseksi, kun pohjalla nämä nykyiset hiukset? Vai meneekö pahannäköiseksi kun hiukset on kuitenkin melko kaukana Pepperistä?
Toisaalta mietin vain latvojen "liukusävytystä" tuolla Pepperillä, jos se päättää mennä hiuksissani kauhean punaiseksi. Kellään kokemusta? - punapää
Kyllähän se pepper aika tiukka värinen on ja tarttuu hiukseen kuin tauti. Ainakin minulla! :) itse suosittelen tuota Pepperiä ehdottomasti jos haluaa pysyvän punaisen, mutta sinun tapauksessa en sitä laittaisi ettei se tuhoaisi kuparin sävyä! :)
- tellmeeee
voiko ko. värillä värjätä juurikasvua?
- kampaaja2
ei ,koska kyseinen tuote tattuuu kunnolla vain värjättyyn hiukseen. Pienen sävyn saattaa saada värjäämättömään aikaiseksi, mutta täydelllisesti se ei kuitenkaan peitä / värjää luonnonhiusta :)
- kristiiina
ajattelin ite et haluisin värjätä hiukset niinkuin tummanmahongin väriseksi, mut kampaaja ei suostu värjäämään, samoinn ku äiti. Sit äiti sano et voitaiis kokeilla tota colormaskia, mut tarttuuko se väri mun hiuksiin koska nytte oon ihan luonnon hiuksilla? vai sävyttääkö se vain silleen et se näkyy vaa tyylii auringon valossa?
- Blondit bruneteiksi
Mulla on blondit hiukset ja maantien värisiä raitoja enkä ole koskaan värjännyt niitä. Ostin puolisen vuotta sitten color maskin latte värisen sävytteen koska hiukseni ovat huonokuntoiset ja kiillottomat :( annoin sen vaikuttaa noin 7 min. Latvat (eli huonukuntoisin osa hiuksista) värjäytyivät punaruskeiksi (minulla on myös punapigmenttiä). Muuta eroa ei ollut. Ja nekin punaruskeat latvat olivat jo kahden pesun jälkeen takaisin ennallaan. Viime kesänä päätin kokeilla vähän tummempaa väriä joten ostin cacaon. Annoin vaikutta noin 40 min. Hiuksistani tulivat kuparin väriset, jälleen punapigmentin syy :( niissä kesti jopa kaksi viikkoa enenkuin ne olivat haalistuneet kokonaan pois. Oisivat varmaan kestäneet pitempäänkin jos en olisi käynyt viittä kertaa uimahallissa heti seuraavina päivinä :/ mutta nyt ajatteli käydä ostamassa color maskin coffeen ja sävyttää sillä hiukset. Eli kyllä color maskin sävytteet tarttuu hyvin värjäämättömiin hiuksiin. Mutta juurikasvu jää aina hieman haaleammaksi kuin muut hiukset.
- Dingdonggeli
Hei oisko kellään mielipidettä, jos värjäisin blondista punaiseksi näillä väreillä?
Itsellä löytyy curry kaapista joka siellä on vuoden kököttönyt, jos ostan nyt pepperin ja sekoitan näitä keskenään niin tulisikohan siitä pehmeämmän punainen?
Etsin tässä vielä uutta luottokampaajaa kun edellinen jäi muuttaessani. Se voisi sitten joskus korjailla mutta tilapäisesti menisi nämä värit:)
mutta sitä vielä, että kuinka nopeaa tukka haalistuu, laitanko värinaamion miltein joka hiusten pesukerta? - Hjälp!
Vaikuttaa tuo silver color mask keskiruskeisiin hiuksiin miten? Poistaako se kuparisuutta/oranssisuutta ja tuo kylmiä sävyjä enemmän esille? Vai vaikuttaako mitenkään?
- annica1232
Kyllä toimii. Ostin coffee sävyä tumman ruskeille/mustille, säikähin vähän kun se sävyte on sellasta violettia mutta aattelin kokeilla kun se kerran lähtee pesuissa sitten pois. Syvensi ihanasti ruskean sävyä mutta mulla on raidoitettu pää ja se teki joistakin raidoista siniset:/ huomasin sen kampaajalla kun se ihmetteli että miten on näin sinertävät hiukset kun ne raiat oli sävyttynnyt tuosta:D et en taia enää tuota sävyä käyttää kun en halua luopua raidoista, siirryn chocolatteen.
- Vilmusk
Huomio! Käytössä on ollut colormaskin pepper väri on ihana ja tuoksu hyvä.. Kun vaan olis oikeen hiuksia mihin käyttää sitä sillä joka kerran kun olen käyttänyt (vaikutusaika n 5-10 min) niin hiuksia lähtee tukoittain... Joka kerran jälkeen kourallinen hiuksia kädessä.... EI kiva :(
- Kysyvä
Itselläni color mask pepper yhdistettynä hoitoaineeseen teki haalistuneesta hennatukasta juuresta sinertävää ja muualta ruskeanpunaisen. Ei kiva. Milläköhän tuota sinertävää/harmahtavaa/vihertävää lähtisi korjaamaan? Tietääkö joku voiko color maskin päälle hennata? Tämä värikatastrofi sattui muuten kampaajalla....
- Onko joku kokeillut
Vuosien punapäisyyden jälkeen leikkasin huonot hiukset pois, eli nykyään hiukseni ovat värjäämättömät ja oma väri on 5-6 välillä. Mutta tämä on kyllä vähän tylsä.
En haluaisi värjätä koko hiuksistoa, joten mietin että laittaisin kevytsävytteellä (vähän hapetetta) omanvärisiä raitoja, ja niiden päälle colormaskia aina kun olen sillä päällä. Voisiko onnistua?
Mutta sehän ei tietenkään onnistu, jos laittaisin vaikka Caramelia niihin raitoihin (eli vähän vaaleammaksi)? Vai sekoitanko mielummin jonkun punaruskean Pepperistä ja Cacaosta (tai Toffeesta)? - LuoNNOn
Mulla on oman väriset hiukset (maantieharmaa) sivuilta lyhkäset ja päältä pitkät. Voisiko color maskia käyttää näihin? Saisinko kenties lämpöisemmän sävyn, muutamankin asteen verran edes? Ei ole tarkoitusta värjätä toisen väriseksi, vain vähän "parantaa" tai "taittaa" omaa sävyä jollakin. Parturi suositteli hopeeshampoota, mut mitähän se sitten tekisi? :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662258Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711520Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231507Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851234Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1811167Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241110Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051084- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932