Seksikumppaneiden määrä

matti penis

46

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (M)

sä himoitset?

• matti penis

En himoitse vaan halveksin 8)

• (M)
        matti penis kirjoitti:

En himoitse vaan halveksin 8)

vaivaa etsiäksesi kuvan ja linkittääksesi sen tänne. Vai oliko kuva jo valmiiksi useampaan kertaan katsottu?

• matti penis
        (M) kirjoitti:

vaivaa etsiäksesi kuvan ja linkittääksesi sen tänne. Vai oliko kuva jo valmiiksi useampaan kertaan katsottu?

Ei ollut 8)

• molkku

Todellakin himoitsen!

• Kun naurattaa. Kyllä mahtaa poru nousta taas kun kateelliset miehet itkee katkeruuksissaan. Miehethän nyt tunnetusta nussisi kaikkea mikä liikkuu ja ei liiku, mutta mahdollisuudet ovat vähissä.

Eli tilanne on se, että useemmat naiset saisi seksiseuraa vaikka joka päivä, vaikka viidestä miehestä, mutteivat halua.
      Miehet taas haluaisi seksiseuraa vaikka joka päivä viiden eri eukon kanssa, mutteivät saa. Tuommoinen epäreiluus on omiaan aiheuttaan katkeruutta, jota sitten lääkitään haukkumalla naisia lutkiksi, ja siten yritetään varmistella ettei nekään saisi kun ei kerta itekkään.

Heheheee.. tasan ei mene nallekarkit.

Ai niin joo, taaskaan ei ole multa kysytty tuota kumppanimäärää, olen vasta toisella kymmenellä. Sen lisäksi kukaan mun miehistä ainakaan ei todellakaan jää tuohon säälittävään 6 naiseen, vaan kyllä ne on kelvannut useammillekkin.

• matti penis

ensin kirjoittamaan selkeästi ja tule sitten vasta kommentoimaan 8)

Ps: olen nähnyt kuvasi: olet ruma keski-ikäinen ämmä

• salapoliiti.
        matti penis kirjoitti:

on saanut niin monet pakit palstan miehiltä, että jotenkin hänen on päästävä pätemään :D

• matti penis kirjoitti:

Tosi selkeesti kirjoitettu, ja mitä sitten vaikka olenkin ruma. Miehiä tulis silti vaikka 5 päivässä.

Naisten on markkinat, ja sekös näköjään eräitä vituttaa niin ettei veri kierrä päässä :)

• Marilie
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Tosi selkeesti kirjoitettu, ja mitä sitten vaikka olenkin ruma. Miehiä tulis silti vaikka 5 päivässä.

Naisten on markkinat, ja sekös näköjään eräitä vituttaa niin ettei veri kierrä päässä :)

järkevää mainostaa olevansa panopuu?

• Marilie kirjoitti:

järkevää mainostaa olevansa panopuu?

Kysy joltain semmoiselta joka mainostaa olevansa panopuu :O

• monte34

ollut mennä kenen kanssa tahansa sänkyyn

• To4D

"Heheheee.. tasan ei mene nallekarkit. "

menee silti vähintään tasan. Miehiltä voi ajoittain puuttua seksiä, mutta naisilta puuttuu sitten paljon muuta. Pahoittelen.

• alright
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Kysy joltain semmoiselta joka mainostaa olevansa panopuu :O

semmoselta joka mainostaa olevansa panopuu...
        skarppina papu!

• Papu.Sparrow
        alright kirjoitti:

semmoselta joka mainostaa olevansa panopuu...
        skarppina papu!

Ei kysynyt, vaan laittoi mun jutun alle kysymyksensä.

Ole ite skarppina.

• vänksy

Suomalaisilla miehillä on keskimäärin 15 seksikumppania erään artikkelin mukaan, joka jostain just joku päivä osui silmiini. Naisista siinä ei ollut mainintaa.

• vänksy

että on ihan eri asia, onko seksikumppanit vieraita, vai tuttuja. Jos on seksikumppaneina vain tuttuja, joita kohtaan on tutustuessa kehittynyt tunteita, se ei tunnu ollenkaan niin huonolta asialta, kuin se, jos kykenee seksiin ventovieraan kanssa. Koska jos pystyy panemaan yhtä vierasta, se antaa kyllä sellaisen kuvan helposti, että pystyy teoriassa panemaan ketä tahansa kadulla vastaantulijaa.

Vierasta kohtaan kun ei voi tunteita vielä olla kunnei voi tuntea sitä ihmistä, eikä tietää millainen se on.

Tuo on ainakin yksi syy, miksen mä kiinnostu miehistä, jotka haluaa seksiä mun kanssani ennen kuin me edes tunnetaan toisiamme, koska sellainen mies haluaa sitä seksiä hyvin todennäköisesti sit ihan jokaikisen naisen kanssa oli se sit vieras tai tuttu. Sen sijaan, jos miehen seksuaalinen kiinnostus mua kohtaan heräilee vasta silloin kun se jo tuntee mut, se luo kuvan, että se todellakin haluaa sitä seksiä vain MUN kanssani eikä ihan kenen tahansa naisen kanssa.

• Sinä tiedät vain itsesi, tuntemuksesi ja oman tilanteesi. Silti vedät varsin yksioikoisia johtopäätöksiä muiden seksikäyttäytymisestä. Se, että voi mennä sänkyyn ventovieraan kanssa ei suinkaan tarkoita, että voisi tai haluaisi mennä sänkyyn kenen tahansa kanssa.

• vänksy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sinä tiedät vain itsesi, tuntemuksesi ja oman tilanteesi. Silti vedät varsin yksioikoisia johtopäätöksiä muiden seksikäyttäytymisestä. Se, että voi mennä sänkyyn ventovieraan kanssa ei suinkaan tarkoita, että voisi tai haluaisi mennä sänkyyn kenen tahansa kanssa.

mutta sellaisen kuvan siitä voi saada. Sitä, miten asia todellisuudessa on, ei voi tietää kuin vasta tähän ihmiseen tutustuttuaan. Siihen asti elää vain mielikuvien varassa.

• vänksy kirjoitti:

mutta sellaisen kuvan siitä voi saada. Sitä, miten asia todellisuudessa on, ei voi tietää kuin vasta tähän ihmiseen tutustuttuaan. Siihen asti elää vain mielikuvien varassa.

Tulee mieleen nämä palstallamme viihtyvät lutkittelijat, joilla on vain mielikuva asioista. ;-)

Tosin tuon tutustumisen kanssakin on vähän niin ja näin. Jollekin riittää lyhyt rupattelutuokio ja joku haluaa tutustua vaikka vuosikaupalla. Eikä se silti poista mahdollisuutta, että yhdenyön suhteesta voi kehkeytyä elämän kestävä liitto tai se pitkäaikainen ystävä vuosikymmenen suhteen jälkeen muuttuukin väkivaltaiseksi petturialkoholistiksi.

Kaikissa meissä kun on pimeä puolemme. Jotkut vain onnistuvat pitämään sen salassa pidempään kuin toiset. Jotkut jopa koko elämänsä.

• alright
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tulee mieleen nämä palstallamme viihtyvät lutkittelijat, joilla on vain mielikuva asioista. ;-)

Tosin tuon tutustumisen kanssakin on vähän niin ja näin. Jollekin riittää lyhyt rupattelutuokio ja joku haluaa tutustua vaikka vuosikaupalla. Eikä se silti poista mahdollisuutta, että yhdenyön suhteesta voi kehkeytyä elämän kestävä liitto tai se pitkäaikainen ystävä vuosikymmenen suhteen jälkeen muuttuukin väkivaltaiseksi petturialkoholistiksi.

Kaikissa meissä kun on pimeä puolemme. Jotkut vain onnistuvat pitämään sen salassa pidempään kuin toiset. Jotkut jopa koko elämänsä.

.

• vänksy
        Ratikkakuski kirjoitti:

ainakin tulee esiin ihan muilla tavoin kuin panohalukkuutena ventovieraita miehiä kohtaan, mut kai meitä sit vaan on joka junaan väkeä, ja sinne asemalle jääviäkin sitten kaiketi :)

• alright
        vänksy kirjoitti:

ainakin tulee esiin ihan muilla tavoin kuin panohalukkuutena ventovieraita miehiä kohtaan, mut kai meitä sit vaan on joka junaan väkeä, ja sinne asemalle jääviäkin sitten kaiketi :)

olet lutka!

• vänksy kirjoitti:

En minä sitä tarkoittanut vaan sitä, että vaikka miten tutustuisi ennen suhdetta, se ei takaa, että tietäisi kumppanistaan kaiken tai ettei kumppani muuttuisi pikkupaskiaiseksi suhteen aikana.

• alright kirjoitti:

olet lutka!

Ja sinä vain haluaisit olla. ;-)

• vänksy
        Ratikkakuski kirjoitti:

En minä sitä tarkoittanut vaan sitä, että vaikka miten tutustuisi ennen suhdetta, se ei takaa, että tietäisi kumppanistaan kaiken tai ettei kumppani muuttuisi pikkupaskiaiseksi suhteen aikana.

se on.. vaikkakin silti hyvällä ihmistuntemuksella ja vaistolla kyllä _yleensä_ pystyy ne kaikista piilomulkuimmat kiertämään kaukaa.

• alright
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ja sinä vain haluaisit olla. ;-)

lutka!

• alright
        alright kirjoitti:

lutka!

on mullaki huvit

• alright
        vänksy kirjoitti:

se on.. vaikkakin silti hyvällä ihmistuntemuksella ja vaistolla kyllä _yleensä_ pystyy ne kaikista piilomulkuimmat kiertämään kaukaa.

piilomulkku

• Jazuli

usko sä vaa radiota, jos ei omat aivot tuon vertaa pelitä =o)

• Venäläisetkin pyrki tänne Suomeen, silloin ennen vanhaan ja me miehet puollustimme maatamme urhoollisesti. En paa.....musaa

• MMies

SATA MIESTÄ EI OLE HOMMA EIKÄ MIKÄÄN HUORAHTAVALLE YH-ÄMMÄLLE!

NIIN!

HAHA! :D

• ...

Naiset jaksaa enemmän kuin miehet, kun ei tarvii muuta kuin ottaa vastaan. Hähää!

• jep jep......

Ja tietolähdettä ei tietysti kerrota Korvolan tyyliin....

• *Uskollinen*

Itellänikin on 3 naista ollut jo pitkään. Yksi 2,5 ja kaksi muuta 2 vuotta. Tietty on ollut normaalia testaustoimintaa, mutta ne on yksittäisiä tapauksia.

• vanhat pillut RULES

noin kymmenen 40-50 vuotiasta leskeä oma vaimo :)

• keu keu =)

minulla 6 x 100

• röh röh =(

sinulla 6 x 1,00

• Voihan v***u! D: Mä vaadin, että ne loput miehet mitkä uupuu että tulee 100 seksikumppaniani täyteen tulis heti paikalla ulko-oveni taakse jonoon! Kaikki nämä illat.. Ihan yksin.. taatana mua on huijattu!

• alright

mä voin tulla vaikka heti, mutta kavereita mä en varmaan saa mukaan :s

• alright kirjoitti:

mä voin tulla vaikka heti, mutta kavereita mä en varmaan saa mukaan :s

Olis kyllä paree kutsuu koko kaveripiiri porukoineen mukaan, tästä tulee vielä pitkä ilta. :DDD

• alruna kirjoitti:

Olis kyllä paree kutsuu koko kaveripiiri porukoineen mukaan, tästä tulee vielä pitkä ilta. :DDD

Nyt sain niin makeat naurut ettei ole tosikaan. Hauska lyhyt keskustelu :D

• Miehinen mies

Olisin saanut noin 200 naista mutta vain 50 on ollut semmoisia joita on raaskinut panna. Hyvännäköisiä naisia on kyllä niin harvassa ja ennen kaikkea hyväkroppaisia. Noista 50:stäkin muuten lähes kaikki olisi halunnut ruveta seurustelemaan. Naiset aina rakentavat pikku prinsessan päässään noita pilvilinnoja=). Valitettavasti vaimoainesta ei yksikään ole ollut, luuri kiinni ja numero deletellä bittiavaruuteen on ollut tuttu tapa=)

• Vanha likainen mies

hyvännäköinen, luonnollinen, söötti nainen. O-on!

• minä olen

aina ihmetellyt, että miksi naiset ajattelevat vain seksiä?

• .,.,.,.,.,.,.,.,,.,.

mikä on liian vähä mikä liian paljon, mikä on oikea kristillinen luku ja saako lisävoimia ku saavuttaa pedonluvun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      130
      7162
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      14
      2529
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      264
      1220
    4. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1019
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      161
      937
    6. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      900
    7. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      69
      879
    8. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      79
      764
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      13
      733
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      18
      711
    Aihe