Suomen sauvakävelyn maajoukkue on tehnyt polttoitsemurhan Lahden Intiaanikukkulalla. Vahvistamattomien tietojen mukaan tapaus liittyy aiemmin esille tulleeseen, koko sauvakävelyjoukkutta koskeneeseen doping-skandaaliin.
Sauvakävelyliiton puheenjohtajan, Isku Pää-Petäjän mukaan tilanne liitossa on hallinnassa. Julkisesta kohusta huolimatta Pää-Petäjä ei näe mitään syytä henkilövaihdoksiin liiton johdossa. "Tällainen tapaus aiheuttaa aina tiettyä kipinöintiä, mutta antaa nyt savun laskeutua. Tästäkin tuhkasta nousee entistä ehompi joukkue ja haluan olla mukana sitä kehtittämässä", kommentoi Pää-Petäjä antamassaan lausunnossa.
Urheiluministeri Kesä Hiiteen kertoi kannanotossaan vaativansa Lahden palomestarilta täydellisen selvityksen tapahtuneesta. Epävirallisesti SVT:lle antamassaan lausunnossa Hiiteen arveli valtion avustusten kadonneen törkeästi savuna ilmaan.
Suvakävelyliiton nimettömänä pysyvän lääkärin mukaan urheilijat olivat käyttäneet laimentamatonta, korkeaoktaanista bensiiniä, minkä käyttö ei ole kuulunut liiton doping-ohjelmaan.
Sauvakävelyliiton toimitusjohtaja Ase Linkku on esittänyt omassa tiedotteessaan pahoittelunsa Suomen hiihtoliitolle mahdollisesta latujen sulamisesta. SVT 28. 2. 20001 ;)
SVT kertoo
Toimittaja
0
121
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 97799
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "211742- 67662
- 64566
- 45560
- 39547
- 77513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503