UKKO LIIKAA SISKONI SEURASSA

PETETTY???

Onks ihan normaalii että mun miesystäväni viettää paljon aikaa siskoni kanssa?? Heillä on ihan pirun hauskaa yhdessä,koskaan ei ole hiljasta hetkeä.Ukkoni menee ku koira heti ku siskoni jotain pyytää tms.En tarkoita että olisi heillä jotain pano-tai suhdejuttuja vaan yksinkertasesti he vaan viettävät aikaa keskenään ja muussa seurassa ilman mua!!Sisko seurustelee mutta se ei heiän menoaan estä.Mieheni ja siskoni tulevat paremmin toimeen kuin minä ja siskonmies.Olen ukolleni kyllä asiasta sanonut mutta ei auta,taas keskenään kauppareissulla ovat!!En halua mukaan mennä,en kestä katsoa sitä kihittämistä,naureskelua ja sitä että ukkoni kantaa sen kauppakasseja jota ei muuten tee..Kuin myöskään en kestä ajatusta että vieraiden silmissä he näyttävät ja käyttäytyvät kuin pariskunta,me taas emme!!

10

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä kuiteski ykkönen

      Siinä ovat toisensa löytäneet..Mutta älä masennu..semmoisilla ei ole pariutumishaluja..ne vaan viihtyy yhdessä,kuin parhaat kaverit..
      Ehkä sulla hyväkin,kun se kaveri löyty siskosta..mun mies on työkaverinsa kanssa paras ystävä..työkaverikin naimisissa..ei auta kuin luottaa vaan..!
      Suhde pysyy paremmin kasassakin,kun ei olla keskenään kuin paita ja peppu!
      Anna siskolikan huvitella..ei oo viemässä sitä sinulta..on vain miehesi bestis!

      • vilkkaat ihmiset!

        Mulla oli kans ukolla koko ajan sutinaa minun veljen akan kanssa..
        Kylässäkin ois voinu tosiaan kuvitella niitä pariskunnaksi,kun koko ajan supattelivat keskenään..en tehnyt siitä kuitenkaa numeroo..mulla on niin hyvä itsetunto.
        No veljelläni tuli sit ero,mut oltiin kuiteski tekemisissä tään exän kanssa..ja edelleen hyvin kuhertelivat..
        Sitten meillä tuli ero ja minullakin kävi mielessä,että varmaan nyt menevät yksiin..ei ois haitannu ollenkaan mua,mukava eukkohan se oli.
        Mutta eivät sitten olleetkaan enään missään tekemisissä keskenään..Syömässä olivat olleet kerran jossakin,mutta ei muuta.
        Ihmettelin kerran tätä asiaa veljeni exälle,kun oltiin kapakoimassa ja hän sanoi,ettei tuntenut koskaan mitään seksuaalista halua mieheeni..oli vaan samanlaiset huumorintajut..ei muuta.
        Turhaan huolehdit sinäkään..anna niitten pelleillä,ovat vaan niin samanlaisia!


      • PETETTY???
        vilkkaat ihmiset! kirjoitti:

        Mulla oli kans ukolla koko ajan sutinaa minun veljen akan kanssa..
        Kylässäkin ois voinu tosiaan kuvitella niitä pariskunnaksi,kun koko ajan supattelivat keskenään..en tehnyt siitä kuitenkaa numeroo..mulla on niin hyvä itsetunto.
        No veljelläni tuli sit ero,mut oltiin kuiteski tekemisissä tään exän kanssa..ja edelleen hyvin kuhertelivat..
        Sitten meillä tuli ero ja minullakin kävi mielessä,että varmaan nyt menevät yksiin..ei ois haitannu ollenkaan mua,mukava eukkohan se oli.
        Mutta eivät sitten olleetkaan enään missään tekemisissä keskenään..Syömässä olivat olleet kerran jossakin,mutta ei muuta.
        Ihmettelin kerran tätä asiaa veljeni exälle,kun oltiin kapakoimassa ja hän sanoi,ettei tuntenut koskaan mitään seksuaalista halua mieheeni..oli vaan samanlaiset huumorintajut..ei muuta.
        Turhaan huolehdit sinäkään..anna niitten pelleillä,ovat vaan niin samanlaisia!

        Niin kai..kyyl vähän mustasukkanenkin olen,mut siitä että mulla ei ole niin hyvää miespuolista kaveria!Mieheeni luotan mut sisko on eri asia..Mut eniten kyl silti korpeaa toi kun tuntuu että hyljeksitään.Ja se on mielestäni keljua etten mä saa miestäni nauramaan niin kuin siskoni!Ja väitän,että jos samanlailla "pelehtisin" miehen veljen tai muun miehen kans,saisin kenkää välittömästi!!Ja vaikka en mustis oiskaan niin eiks miehen kuulu puolisoa kuunnella ja kunnioittaa??Tarkotan että kun olen tehnyt selväksi etten pidä siitä kun he viettävät aikaa niin paljon yhdessä,niin ois reiluu ees vähentää sitä tai jotain..Mut ihanaa oli kuulla et en ole yksin tilanteessani :)


    • kasvu-aikaa

      Oma siskoni alkoi oman eronsa jälkeen viettää aikaa avomieheni kanssa..itse olin töissä ne hetket.
      Kohta jo nukkuivat "kavereina" ihan samassa sängyssä(mieheni yöpyi siskoni paikkakunnalla).Olinhan itsekin nukkunut siskoni ja hänen miehen vieressä aikoinaan...kun vierassänkyä ei ollut.
      MUTTA....alkoi ilmetä sitä sun tätä...yritin karistaa epäilyt mielestäni.
      En voinut olla huomaamatta, miten olin jo kolmas pyörä seurassa..
      Nopeita erkaantumis liikkeitä huoneeseen tultuani...
      Ensimmäisen lapseni ristiäisissä omituinen kahina ja hihitys..eivät huomanneet että kamera oli päällä...kuvasi lattiaa lapsen ristiäisvideolla.ONNEKSI !!
      Ainoa onni, oli että siskoni asui kauempana..
      4-5v tätä kesti.Miehelläni alkoi ilmetä muita nais-suhteita.,mutta annoin lasten kasvaa muutaman vuoden..valmistelin itseäni eroon ja kohta pyysin häntä muuttamaan pois kodistamme.
      Kerrottuani siskolleni, että miehelläni on ollut muita naisia...hän suuttui aivan järkyttävästi ja VAATI minua eroamaan.Hän oli selvästi mustasukkainen mieheni naissuhteista.Olin aika huvittunut asiasta.
      Olin kasvanut henkisesti eroon muutaman vuoden aikana heidänkin "salaisuudesta".
      En ymmärrä miten alhainen sisko voi siskolleen olla.
      Mainitsin asiasta ja hienoisesti kysyen yli 10v jälkeen.Siskoni hermostui ja ahdistui selvästi.,mutta tiesi hyvin mitä kysymykseni koski..Jätin asian siihen.
      Olisin eronnut ilman siskon petiäkin...mutta surullista tässä on.,että menetin henkisesti siskoni.
      Hän pilkkasi käytöksellään minua ja minun lapsia.Se on vain jotain mitä en ymmärrä..
      Onnellinen ei heistä ole kumpikaan tahoillaan.,samaa piilohuoraamista molemmilla.
      Kuulin samanlaiset tarinat parilta naiselta..oli kova paikka puhua asiasta ensi alkuun.Suru on ikuinen.
      Joten.,en ymmärrä tuon kaltaista siskosi ja miehesi ystävyyttä.Sinun kuuluu olla miehesi paras ystävä.Rakastettu ja kunnioitettu.Lapsellista käytöstä heiltä.

      • JuubaJaaba

        "Kiva" huomata, etten ole ainut, jonka sisko on petollinen.. Minulla isosisko, joka on aina himoinnut miesystäviäni tavalla tai toisella ja nuorempana hän veikin minulta muutamat poikakaverit aivan törkeästi ajattelematta muuta kuin itseäsä.

        Siskooni en enään luota, mitä miehiini tulee, vaikka hän onkin sanonut ettei sitä enää toistaisi ja että hän oli silloin niin nuori kun nämä teki. Mutta totuus on kuitenkin se, että hänellä on niin huono itsetunto että koittaa pönkittää sitä flirttailemalla miesystävieni kanssa ja siitä syystä en olekaan hänen kanssaan paljon missään tekemisissä enään.

        Ja jos en olisi hänen lapsensa kummi, tai jos hänellä ei olisi lapsia, en olisi missään tekemisissä hänen kanssaan. Sellainen loukkaa syvästi ja pistää miettimään, että mitä olen tehnyt ansaitakseni sen?


      • isosikso
        JuubaJaaba kirjoitti:

        "Kiva" huomata, etten ole ainut, jonka sisko on petollinen.. Minulla isosisko, joka on aina himoinnut miesystäviäni tavalla tai toisella ja nuorempana hän veikin minulta muutamat poikakaverit aivan törkeästi ajattelematta muuta kuin itseäsä.

        Siskooni en enään luota, mitä miehiini tulee, vaikka hän onkin sanonut ettei sitä enää toistaisi ja että hän oli silloin niin nuori kun nämä teki. Mutta totuus on kuitenkin se, että hänellä on niin huono itsetunto että koittaa pönkittää sitä flirttailemalla miesystävieni kanssa ja siitä syystä en olekaan hänen kanssaan paljon missään tekemisissä enään.

        Ja jos en olisi hänen lapsensa kummi, tai jos hänellä ei olisi lapsia, en olisi missään tekemisissä hänen kanssaan. Sellainen loukkaa syvästi ja pistää miettimään, että mitä olen tehnyt ansaitakseni sen?

        Omalla siskollani tuppaa olemaan sama ongelma, on aina minun ukkojen kimpussa, yksi sen matkaan lähti, mutta ei siitä sitten loppujen lopuksi tullut mitään. He olivat tiiviisti yhdessä, soittelivat toisilleen ja viettivät paljon aikaa yhdessä, ihmettelin ja epäilin aina, mutta aina vakuutettiin ettei se ole mitään vakavampaa. No sitten tuli se päivä kun ukko kertoi, että hänellä on toinen ja muutama tunti myöhemmin tuli sitten sen toisen kanssa käymään, meidän kotiimme ja siskohan se oli joka oli kainalossa. Välit meni molempii, nyt olen kuitenkin saanut vähän välejä siskooni korjattua, mutta silti hän flirttaili miesteni kanssa kunnes nyt vihdoin löysi oman ukon itselleen. Siskoni silti yrittää tehdä vaikutusta kaikkiin ja olemalla yli mukava kaikille. Nykyinen mieheni huomasi sen samatien ja otti asian esille, hänen kanssaan saan nauraa asialle, eikä minulla ole syytä olla mustasukkainen. Sillä mieheni ei todellakaan tunne mitään vetoa sikooni, hänen mielestään siksoni käytös on erittäin lapsellista ja naurettavaa, kuten se omasta mielestäni on aina ollut, on vaan niitä miehiä jotka eivät sitä huomaa, ja jos jotain hyvää pitää etsiä siskoni karsi ne miehet elämästäni.


    • juujoojaa

      Minä olin kerran ihastunut naiseni siskoon, kun omassa suhteessa meni huonosti, ja sisko vaikutti olevan kaikkea sitä mitä olin naiseltani odottanut suhteemme alussa. Siskokin selvästi piti minusta, tuskin 'siinä' mielessä, mutta en voinut olla aistimatta ainakin jotain välillämme. En olisi voinut tehdä mitään hänen kanssaan (näin ainakin haluan uskoa), mutta minulla oli seksifantasioita hänestä ja toisaalta toivoin oman naisen muuttuvan hieman enemmän siskonsa kaltaiseksi ja samalla toisaalta enemmän sellaiseksi kuin oli itsekin alussa ollut. Pääsin ihastuksesta yli kun ymmärsin ettei siskokaan olisi täydellinen, vaan monessa asiassa oma naiseni oli minulle paljon parempi, näille asioille vain voi tulla sokeaksi ja siksi uskonkin että aivan hyvin joku mies voisi luulla rakastuneensakin vaimonsa siskoon. Vaikeampi olisi ymmärtää naista, joka oman sisarensa miehen kanssa jotain alkaisi.

      • vsdfjio

        mutta tahtoisin tietää kumpi sattu enemmän se, et hän petti oman verisukulaisesti kanssa vai että olis ollu joku muu?
        kumman olisit halunnu sun olevan, jos on pakko valita jompikumpi


      • kasvu-aikaa
        vsdfjio kirjoitti:

        mutta tahtoisin tietää kumpi sattu enemmän se, et hän petti oman verisukulaisesti kanssa vai että olis ollu joku muu?
        kumman olisit halunnu sun olevan, jos on pakko valita jompikumpi

        Kyllä sattui enempi verisukulainen.
        Vieraalle naiselle "menettää" tavallaan kokonaan.,sattuu sekin aikansa.Vierasta naista ei tarvitse vaan enää nähdä/sietää silmissään.
        Mutta veri on vettä sakeampaa ja sukulaisuus on ja pysyy.
        Siinä sitten vaan muutamien vuosien jälkeen hymyillen iloitsemaan siskon uudesta miehestä ja lapsista.!
        Jotenkin se teko-paska kulkee vuosien mukana.,arvostus on siskooni nolla.
        Jollain tavalla säälin kuitenkin myös häntä..Olen seurannut hänen elämää "kaukaa vierestä".,tavat eivät ole muuttuneet.Yrittää tunkea omaa erinomaisuuttaan ystäviensä miesten eteen.Se joka hänet sivuuttaa, on "kaappi-homo".Jonkin tyypin narsisti siis tämä rakas siskoni.
        Mutta.Suhteessa on tietenkin kyse on miehen (ja oli mieheni) valinnoista.
        Mieheni yritti takaisin ja että "puhdistettais pöytä"...liippas vain vähän liian läheltä.
        En olisi jaksanut enää käydä asiaa läpi itseni tai hänen kanssaan.Rakkaus kuolee hiljaa.Lasten takia "ystävyys" tai jokin sen sukuinen tunne jää.
        Elämä jatkuu..ehkä taas vähän viisaampana ja vähän varauksella...mutta sitä tämä elämä on.;)
        Pakko myöntää, että oli itsemurha ajatuksia jossain välissä eroa..mutta näin vuosien jälkeen ihmettelen niitäkin ajatuksia.
        Että joku toinen ihminen olisi MINUN elämääni tärkeämpi ja elämäni sen takia hylkäisin..??


      • Jorma_Kalevi
        kasvu-aikaa kirjoitti:

        Kyllä sattui enempi verisukulainen.
        Vieraalle naiselle "menettää" tavallaan kokonaan.,sattuu sekin aikansa.Vierasta naista ei tarvitse vaan enää nähdä/sietää silmissään.
        Mutta veri on vettä sakeampaa ja sukulaisuus on ja pysyy.
        Siinä sitten vaan muutamien vuosien jälkeen hymyillen iloitsemaan siskon uudesta miehestä ja lapsista.!
        Jotenkin se teko-paska kulkee vuosien mukana.,arvostus on siskooni nolla.
        Jollain tavalla säälin kuitenkin myös häntä..Olen seurannut hänen elämää "kaukaa vierestä".,tavat eivät ole muuttuneet.Yrittää tunkea omaa erinomaisuuttaan ystäviensä miesten eteen.Se joka hänet sivuuttaa, on "kaappi-homo".Jonkin tyypin narsisti siis tämä rakas siskoni.
        Mutta.Suhteessa on tietenkin kyse on miehen (ja oli mieheni) valinnoista.
        Mieheni yritti takaisin ja että "puhdistettais pöytä"...liippas vain vähän liian läheltä.
        En olisi jaksanut enää käydä asiaa läpi itseni tai hänen kanssaan.Rakkaus kuolee hiljaa.Lasten takia "ystävyys" tai jokin sen sukuinen tunne jää.
        Elämä jatkuu..ehkä taas vähän viisaampana ja vähän varauksella...mutta sitä tämä elämä on.;)
        Pakko myöntää, että oli itsemurha ajatuksia jossain välissä eroa..mutta näin vuosien jälkeen ihmettelen niitäkin ajatuksia.
        Että joku toinen ihminen olisi MINUN elämääni tärkeämpi ja elämäni sen takia hylkäisin..??

        Pitää vaihtaa, ota sie siskon mies ja laita ukkosi asumaan siskosi kanssa. Mutta tuskinpa juttu sitten näin verrattomasti toimisi? Nyt jutussa heillä on joku mielenkiintoinen jännite. Tapaan jos ajaa hieman ylinopeutta miten poliisi reagoi siihen, siis joku mukava jännite = säpinän kohde ja kohdennettava. Jos sie vihjailet asiasta niin se vaan lisää heidän kiinnostustaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe